2022 m. spalio 10 d. pranešimas žiniasklaidai (daugiau naujienų)
Demokratų sąjungos „Vardan Lietuvos“ frakcijos Seime atstovai, reaguodami į tai, kad daliai Lietuvos savivaldybių teikiami pasiūlymai pačioms susimokėti, jei nori, kad per jas einantys geležinkelių maršrutai išliktų, teigia, kad tai beveik prilygsta Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos geležinkelių vykdomam reketui, o apie regioninės politikos stiprinimą negali būti nė kalbos.
„Atrodo, kad dabartinei Susisiekimo ministerijos vadovybei ir Lietuvos geležinkeliams pelnas yra svarbesnis už viešųjų paslaugų prieinamumo didinimą, gyventojų gerovę. Ar iš tiesų valstybė nebemato prasmės finansuoti ir išlaikyti geležinkelių maršrutų, kuriais gyventojai kiekvieną dieną važiuoja į darbovietes, ugdymo įstaigas? Siūlymai savivaldybėms už tai pačioms susimokėti kone prilygsta į jas ir į visuomenę nukreiptą reketavimą“, – sako Seimo narys, Demokratų sąjungos „Vardan Lietuvos“ pirmininkas Saulius Skvernelis.
Parlamentaro Domo Griškevičiaus teigimu, valdančiųjų kalbos apie regioninę politiką yra tas pats, kas tuščias oro drebinimas.
„Vyriausybė ir Lietuvos valstybinės įmonės atlieka veiksmus prieštaraujančius patvirtintiems šalies strateginiams dokumentams. Lietuvos geležinkeliai karpo keleivių vežimo maršrutus viską matuodami tik per pelno ir nuostolio prizmę, pamiršdami ir kitą svarbią misiją – teikti viešąsias paslaugas“, – pabrėžia D. Griškevičius.
Pasak parlamentaro, praėjusiais metais apkarpytas Šiauliai–Panevėžys–Rokiškis maršrutas, liko jungtis tik tarp 4 ir 5 šalies miestų, tiesa, panašu, kad grėsmė iškilo ir jam.
„Nuostolingas traukinio maršrutas Radviliškis–Šiauliai–Radviliškis planuojamas uždaryti, išsiųstas Lietuvos geležinkelių raštas savivaldybėms, kurių teritorijomis driekiasi šioji geležinkelio vėžė. Rašte pabrėžiama, kad maršrutas galėtų išlikti, jei pačios savivaldybės finansiškai jį paremtų. Iš Panevėžio rajono savivaldybės prašoma 16 tūkst., Šiaulių rajono – 4 tūkst., iš Radviliškio rajono siekiama gauti 19 tūkst. eurų per metus už pervežimus, kurie neatitinka Vyriausybės numatytų minimaliųjų kriterijų. Kaip kažkas gerai pajuokavo, savivaldybės tuoj galės statyti muitines ir prašyti mokesčių iš jų teritoriją kertančių traukinių“, – pratęsia D. Griškevičius.
Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ atstovai pirmadienį kreipėsi į Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos geležinkelių vadovybę prašydami atsakyti, kokie konkretūs pokyčiai keleivinio transporto maršrutuose yra numatomi Lietuvos lygmeniu, kiek maršrutų planuojama panaikinti, sutrumpinti, pakeisti ar paleisti naujų, kaip vertina regioninės politikos keliamus tikslus ir Lietuvos geležinkelių keleivių vežimo įmonei „LTG Link“ prašymus savivaldybėms prisidėti finansiškai prie maršrutų išlaikymo.
Pranešimą paskelbė: Monika Kutkaitytė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Marius Skuodis, Minister of Transport and Communications, participated in the North America and Lithuania Business Forum in Chicago, United States, where he presented the Lithuanian transport sector and its opportunities. Speaking about the further development of long-term business relations, Minister Skuodis encouraged the business communities of both countries to cooperate even more closely to further […]
Automatinis mašinų valdymas, papildytosios realybės panaudojimas statybų aikštelėje, skaitmeninių dvynių kūrimas – tai ateities technologijos, kurias jau galima sutikti didžiausių Lietuvos infrastruktūros projektų statybų aikštelėse. Šalies kelių tiesimo įmonių atstovai teigia, kad skaitmeninių technologijų įsigalėjimo kelių tiesyboje nauda yra milžiniška: darbai vyksta daug greičiau, tačiau realiuoju laiku užtikrinama jų kokybė, atitiktis projektiniams reikalavimams, mažėja ir nelaimingų […]
Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda ketvirtadienį su savo patarėjais dirbo Rokiškyje. Daug dėmesio Rokiškyje valstybės vadovas skyrė viešojo transporto problematikai regione ir šalyje. Rokiškio geležinkelio stotyje vykusioje apskritojo stalo diskusijoje „Rokiškio rajono žmonių lūkesčius atitinkantis viešasis transportas“, kurioje dalyvavo Rokiškio bendruomenės, centrinės valdžios, savivaldos, keleivių vežimo įmonės „LTG Link“ atstovai, aptarti būtini sisteminiai pokyčiai ir […]
AB Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km tilto rekonstrukcija artėja į pabaigą. Eismą tiltu planuojama paleisti birželio pabaigoje, t.y. anksčiau nei numatyta sutartyje. Pėstiesiems per Nevėžį susisiekimas buvo ir yra užtikrinamas laikinu pontoniniu pėsčiųjų tiltu, kuriuo pėstieji galės naudotis ir iki tol, kol bus užbaigti rekonstruojamo […]
2023 m. birželio 7 d. pranešimas žiniasklaidai (daugiau naujienų) Dalies Seimo narių polinkis kuo labiau apriboti paspirtukų judėjimą privedė prie sudėtingos teisėkūros procedūros, kurią parlamentui išpainioti bus rimtas iššūkis, atkreipia dėmesį Liberalų sąjūdžio frakcijos narys Andrius Bagdonas. Trečiadienį Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas nagrinėjo Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas, kuriomis nusitaikyta sureguliuoti judėjimą el. […]
Vienintelė oficiali „Mercedes-Benz“ atstovė mūsų šalyje bendrovė „Veho Lietuva“ įsigijo UAB „Auto Bodyshop“, vieną didžiausių kėbulo remonto įmonių Lietuvoje ir Baltijos regione. Šiuo žingsniu „Veho Lietuva“ siekia dar labiau išplėsti savo klientams siūlomų serviso paslaugų spektrą. „Šis sandoris yra nuoseklus mūsų įgyvendinamos strategijos, kurios stuburas – geriausia įmanoma klientų patirtis, žingsnis. Siekdami teikti aukščiausios kokybės […]