„Schmitz Cargobull“ iškovojo dvigubą pergalę – pelnė įvaizdžio apdovanojimų „Geriausio prekės ženklo“ titulus.

1

„Schmitz Cargobull“ iškovojo dvigubą pergalę – pelnė įvaizdžio apdovanojimų „Geriausio prekės ženklo“ titulus.

Pirmaujantis Europos puspriekabių gamintojas laimi šį titulą jau septintą kartą. Aukštos vietos taip pat skirtos už mūsų šaldymo agregatą ir savivartes puspriekabes.

 2018 m. birželis. Skaitytojai vėl išsirinko neabejotiną favoritą – „Schmitz Cargobull“. Ši įmonė laimėjo „Geriausio prekės ženklo“ titulą puspriekabių kategorijoje. „Schmitz Cargobull“ antrą kartą pavyko užimti aukščiausią vietą UŽUOLAIDINIŲ ir IZOTERMINIŲ PUSPRIEKABIŲ kategorijose. Klientai jau septintą kartą pripažino pirmaujantį Europos puspriekabių gamintoją geriausiu. Beveik 12 700 verslo leidinių „Fernfahrer“, „Lastautoomnibus“ ir „Transaktuell“ skaitytojų balsavo, leidėjui „ETM-Verlag“ rengiant žymiausius įvaizdžio apdovanojimus.

 „Tai, kad šįkart vėl pasiekėme sėkmę abiejose puspriekabių kategorijose, – puikus rezultatas. Mes tuo didžiuojamės. Maža to, izoterminių puspriekabių kategorijoje surinkome daugiau nei 50 proc. balsų. Norėtume padėkoti savo klientams už pasitikėjimą. Šį apdovanojimą laikome mūsų darbuotojų darbo įvertinimu. Naujoviški ir į praktiškumą orientuoti „Schmitz Cargobull“ gaminiai, kiekvieną dieną įrodo savo patikimumą“, – birželio 21 d. Štutgarto mieste vykusioje ceremonijoje kalbėjo Andreas Schmitz, „Schmitz Cargobull AG“ valdybos pirmininkas.

 Puspriekabių bendrovė taip pat sužavėjo skaitytojus ir savivarčių kategorijoje, bendrojoje įskaitoje užėmusi antrąją vietą. „Šią sėkmę lėmė patikima inžinerija ir asmeninės patenkintų klientų rekomendacijos. Klientus itin žavi aukšti techniniai standartai bei transporto priemonių patvarumas, eksploatuojant jas statybos aikštelėse sudėtingomis sąlygomis, – teigė „Schmitz Cargobull“ valdybos narys Boris Billich. – Per ekspertų dienas sulaukiame svarbių praktiškų pastabų – mūsų inžinieriai į jas atsižvelgia, toliau tobulindami transporto priemones.“

 „Schmitz Cargobull“ plėtros komanda taip pat iškovojo antrąją vietą šaldymo įrenginių kategorijoje, pakartodama 2016 m. sėkmę. „Schmitz Cargobull“ pagamino vieną geriausių šaldymo įrenginių rinkoje. Parduota jau daugiau nei 7 500 tokių įrenginių. Išmanioji kontrolės sistema ir duomenų įrašymas kartu su telemetrijos sistema bei unikaliu proaktyviu servisu užtikrina patikimą kontrolę, gabenant prekes, reikalaujančias kontroliuojamos temperatūros režimo“, – dėstė Andreas Schmitz.

Bendrovės prekės ženklo ašys, atsidūrę per plauką nuo apdovanojimų pakylos, sugebėjo pelnyti įspūdingą ketvirtąją vietą. Nuo pat pradžios pagaminta daugiau nei 1 126 000 ašių. Šiuo metu apie 96 proc. visų Altenbergės gamykloje gaminamose puspriekabėse yra sumontuota „Schmitz Cargobull“ ašis – tokios puspriekabės sudaro daugiau nei 85 proc. visos grupės puspriekabių. Ši statistika parodo, kokia populiari „ROTOS“ važiuoklė tarp klientų. „Schmitz Cargobull“ šias ašis sukūrė ir gamina savo gamykloje.

 Pasiekti keturgubą „Schmitz Cargobull“ sėkmę ir populiarinti prekės ženklą padėjo ir skaidrus bendravimas su klientais, pasitelkiant verslo spaudą, naujienlaiškius bei socialinius tinklus. Be to, tiesioginį dialogą su klientais padeda palaikyti ekspertų dienos, rengiamos ekskursijos po gamyklas bei asmeninės konsultacijos. Mūsų klientai taip pat skaito minėtus verslo leidinius, tad aukšti „Schmitz Cargobull“ rezultatai liudija neblėstantį šios įmonės atsidavimą ir motyvaciją tobulėti toliau.

 22 kartą įteikti apdovanojimai už geriausias komercines transporto priemones. ETM verslo leidinių „Lastauto omnibus“, „Trans aktuell“ ir „FERNFAHRER“ skaitytojai balsavo per šias apdovanojimų ceremonijas. 26 kategorijų laimėtojai kartu su „DEKRA“ buvo renkami iš 192 prekės ženklų. Patys skaitytojai vertino prekės ženklo įvaizdį ir gaminio kokybę. Šie apdovanojimai – svarbus pramonės barometras. Apklausos rezultatai aiškiai atspindi klientų nuomones bei pasirinkimus.

Apie„Schmitz Cargobull“

Įmonė „Schmitz Cargobull AG“, per metus pagaminanti apie 61 000* transporto priemonių, įdarbinanti apie 6 400* darbuotojų, yra Europos puspriekabių, puspriekabių kėbulų bei puspriekabių, skirtų kontroliuojamos temperatūros režimo reikalaujančioms prekėms, biriems produktams ir bendriesiems kroviniams, lyderė. Šios bendrovės pardavimai 2017–2018 m. verslo metais siekė daugiau nei 2,2* mlrd. EUR. Šiaurės Vokietijoje veiklą pradėjusi pramonės pradininkė iš pat pradžių sukūrė visapusišką savo prekės ženklo strategiją. Įmonė nuolat kiekviename lygmenyje diegė kokybės standartus – nuo mokslinių tyrimų ir plėtros iki gamybos bei specializuotų paslaugų, pavyzdžiui, konsultavimo, puspriekabių telematikos, finansavimo, atsarginių dalių ir naudotų transporto priemonių tiekimo.

*Preliminarūs 2017–2018 finansinių metų duomenys. Įmonių grupė praėjusių finansinių metų (2017-04-01–2018-03-31) skaičius pateiks 2018 m. rugsėjį.

Pranešimą paskelbė: Jolanta Gunevič, UAB Schmitz Cargobull Baltic

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Ministry of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland, as well as a representative of the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) are coming to Lithuania this Wednesday. The guests will meet Minister of Transport and Communications of Lithuania Marius Skuodis and participate in […]

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

On Thursday, a two-day International Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050” begins in Vilnius for the third time. It is organised by the Ministry of Transport and Communications and the Association of Transport Innovations. The latest tendencies, innovations and novelties in the sector will be discussed with the ministers of transport of Armenia, […]

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems  transporto infrastruktūros projektams,  traukiniui Vilnius-Varšuva

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems transporto infrastruktūros projektams, traukiniui Vilnius-Varšuva

„Via Baltica“, „Rail Baltica“ ir „Via Carpatia“ vykstančių projektų apžvalga, pasienio kelių modernizavimo klausimai, pasiruošimas keleivinio traukinio Vilnius-Varšuva paleidimui kitąmet, bendros pozicijos Mobilumo paketo nuostatų suderinimui – šios temos trečiadienį buvo aptartos Vilniuje vykusiame susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru Andrzejumi Adamczyku.  „Su kolega aptarėme „Via Carpatia“, „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“ […]

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]