Spalio 5 d. Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė naujiems UAB „Vilniaus viešasis transportas” paslaugų įkainiams. Bendrovė kartu su savivaldybe nuo vasaros pradžios sprendė klausimą dėl būtinybės nustatyti naujus įkainius, kurie atitiktų realią situaciją rinkoje.
Savivaldybės taryba pritarė didinti įkainius: mažų autobusų nuo 1,96 iki 2,65 Eur, mažų elektrinių autobusų nuo 1,89 iki 2,70 Eur, dviašių autobusų nuo 2,09 iki 2,92 Eur, triašių autobusų nuo 2,33 iki 3,24 Eur, o troleibusų nuo 2,23 iki 3,54 Eur.
Keičiant įkainius iš savivaldybės biudžeto papildomai iki metų galo prireiks beveik 5,6 mln. Eur.
Bendrovė kels darbo užmokestį
Nauji įkainiai leis padengti augančius bendrovės nuostolius dėl energetinių išteklių kainų. Taip pat sudarys galimybę išlaikyti esamus ir į sektorių pritraukti naujus vairuotojus. Šiuo metu bendrovei trūksta per 200 vairuotojų.
Iš gautų papildomų lėšų, bendrovės sprendimu, per 2022 m. IV ketv. nuspręsta vairuotojų darbo užmokestį kelti vidutiniškai 20 proc., kitų darbuotojų – 10 proc.
Bendrovė tikisi, kad tai padės palaipsniui didinti ridą, dažninti transporto priemonių maršrutuose skaičių, taip gerinant keleivių susisiekimą mieste.
Bendrovės sieks subalansuoti veiklą
Bendrovės energetinių išteklių sąnaudos 2022 m. I–III ketv. padidėjo 7,3 mln. Eur arba dvigubai nei planuota. Dėl padidėjusios infliacijos, kuri rugpjūčio mėn. siekė 21,1 proc., bendrovės prekių ir paslaugų sąnaudos išaugo kiek daugiau nei 2,7 mln. Eur. Dėl šių rinkos veiksnių bendrovės nuostolis už paskutinius 8 mėn. siekia 5,7 mln. Eur.
Bendrovės tikslas subalansuoti veiklą, pirmiausia – sąnaudas dėl energetinių išteklių, antra – didininti konkurencingumą ir pritraukti vairuotojus.
Apie VVT
UAB „Vilniaus viešasis transportas” yra didžiausias keleivių vežimo paslaugos teikėjas Vilniaus mieste, turintis daugiau kaip 1 800 darbuotojų, iš kurių – virš 1 100 vairuotojų. Iš viso bendrovės transporto parką sudaro 678 transporto priemonės: 421 autobusas ir 257 troleibusai.
Pranešimą paskelbė: Vygandas Kieras, UAB „Vilniaus viešasis transportas”
Vartotojai, kurie nuo 2016 m. liepos mėn. iki 2018 m. gruodžio 20 d. lankė vairavimo kursus Vilniuje, Kaune arba Jurbarke, galėjo už juos sumokėti per didelę kainą. LR Konkurencijos taryba nustatė, kad dalis vairavimo mokyklų, galimai siekusios pasipelnyti, pažeidė Konkurencijos įstatymą ir tarpusavyje derino vairavimo kursų kainą (sudarė kartelinį susitarimą), todėl nurodytu laikotarpiu vartotojams buvo […]
FIA patvirtino „Bridgestone“ kaip vienintelį būsimą padangų tiekėją ABB FIA „Formulės E“ pasaulio čempionatui nuo 2026-2027 metų sezono „Bridgestone“ grįžta į pasaulinį automobilių sportą, kurio pagrindas – tvarumas TOKIJAS (2023 m. gruodžio 8 d.) – Pasaulio automobilių sporto tarybos posėdyje Baku, FIA patvirtino „Bridgestone Corporation“, kaip vienintelį būsimą padangų tiekėją ABB FIA „Formula E“ […]
„Rimi Baltic“ pardavė savo centrinį logistikos centrą ir biurą Rygoje „East Capital Real Estate Fund IV“ pagal pardavimo ir 15 metų nuomos sandorį (angl. „sale and leaseback“). Turto plotas siekia 94 000 kvadratinių metrų. Sandorio kaina − 83 mln. eurų. „Džiaugiamės sandoriu ir tikimės sklandaus ilgalaikio bendradarbiavimo su „East Capital Group“. Svarbu tai, kad sandoris […]
Ar tikrai įmanoma sutaupyti naudotą automobilį užsienyje perkant savarankiškai? Prekyba naudotais automobiliais nėra hobis ar laisvalaikio praleidimo būdas, todėl kiekvienas pardavėjas pirmiausia tikisi ir siekia iš to uždirbti. Tai puikiai žino ir pirkėjai, kurie supranta, kad į automobilio kainą įtrauktos jo transportavimo ir kitos išlaidos bei pardavėjo uždarbis. Todėl norėdami sutaupyti, tai yra nemokėti į […]
2023 m. gruodžio 7 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Jeigu Seimas išardytų techninės apžiūros monopolį ir liberalizuotų šios paslaugos rinką, „visoje autoservisų rinkoje kainos vienareikšmiškai keisis vartotojo naudai“, ketvirtadienį Seimo liberalams teigė Lietuvos autoservisų asociacijos valdybos stebėtojas Ramūnas Mackevičius. „Rinkoje, ypač didžiuosiuose miestuose, reikia kitų […]
Trumpalaikė automobilių nuoma Lietuvoje per pastarąjį dešimtmetį kaip reikiant įsitvirtino – šiuo metu galima pasirinkti ne tik elektra varomus, bet ir „premium“ klasės automobilius iš skirtingų šios paslaugos teikėjų. Tačiau dar prieš 30 metų automobilių nuomos rinka atrodė kur kas kukliau: automobilius dažniausiai nuomodavosi į Lietuvą atvykstantys užsieniečiai ar tarptautinių kompanijų atstovai, o užsakymai būdavo […]