Savivaldybės taryba pritarė naujiems Vilniaus viešasis transportas paslaugų įkainiams

Savivaldybės taryba pritarė naujiems Vilniaus viešasis transportas paslaugų įkainiams

Spalio 5 d. Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė naujiems UAB „Vilniaus viešasis transportas” paslaugų įkainiams. Bendrovė kartu su savivaldybe nuo vasaros pradžios sprendė klausimą dėl būtinybės nustatyti naujus įkainius, kurie atitiktų realią situaciją rinkoje.

Savivaldybės taryba pritarė didinti įkainius: mažų autobusų nuo 1,96 iki 2,65 Eur, mažų elektrinių autobusų nuo 1,89 iki 2,70 Eur, dviašių autobusų nuo 2,09 iki 2,92 Eur, triašių autobusų nuo 2,33 iki 3,24 Eur, o troleibusų nuo 2,23 iki 3,54 Eur.

Keičiant įkainius iš savivaldybės biudžeto papildomai iki metų galo prireiks beveik 5,6 mln. Eur.

Bendrovė kels darbo užmokestį

Nauji įkainiai leis padengti augančius bendrovės nuostolius dėl energetinių išteklių kainų. Taip pat sudarys galimybę išlaikyti esamus ir į sektorių pritraukti naujus vairuotojus. Šiuo metu bendrovei trūksta per 200 vairuotojų.

Iš gautų papildomų lėšų, bendrovės sprendimu, per 2022 m. IV ketv. nuspręsta vairuotojų darbo užmokestį kelti vidutiniškai 20 proc., kitų darbuotojų – 10 proc.  

Bendrovė tikisi, kad tai padės palaipsniui didinti ridą, dažninti transporto priemonių maršrutuose skaičių, taip gerinant keleivių susisiekimą mieste.

Bendrovės sieks subalansuoti veiklą

Bendrovės energetinių išteklių sąnaudos 2022 m. I–III  ketv. padidėjo 7,3 mln. Eur arba dvigubai nei planuota. Dėl padidėjusios infliacijos, kuri rugpjūčio mėn. siekė 21,1 proc., bendrovės prekių ir paslaugų sąnaudos išaugo kiek daugiau nei 2,7 mln. Eur. Dėl šių rinkos veiksnių bendrovės nuostolis už paskutinius 8 mėn. siekia 5,7 mln. Eur.

Bendrovės tikslas subalansuoti veiklą, pirmiausia – sąnaudas dėl energetinių išteklių, antra – didininti konkurencingumą ir pritraukti vairuotojus.

Apie VVT

UAB „Vilniaus viešasis transportas” yra didžiausias keleivių vežimo paslaugos teikėjas Vilniaus mieste, turintis daugiau kaip 1 800 darbuotojų, iš kurių – virš 1 100 vairuotojų. Iš viso bendrovės transporto parką sudaro 678 transporto priemonės: 421 autobusas ir 257 troleibusai.

Pranešimą paskelbė: Vygandas Kieras, UAB „Vilniaus viešasis transportas”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Ryga. Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ pranešė atlikusi pirminį „SpaceX“ interneto ryšio sistemos „Starlink“ bandymą savo lėktuve „Airbus A220-300“. Antžeminis bandymas buvo atliktas aviakompanijos bazėje Rygoje, o skrydžio metu veiksianti ryšio sistema buvo išbandyta pilnoje kabinoje, kurią sudarė „airBaltic“ ir „SpaceX“ „Starlink“ darbuotojai. „Džiaugiamės, kad galime pirmauti Europoje siūlydami greitaeigį, neribotą ir nemokamą ryšį skrydžio […]


Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Nors Lietuvos įstatymai įpareigoja vairuotojus kas 2 metus atlikti automobilio techninę apžiūrą, 2023 m. „Transekstos“ duomenimis, net 26 proc. automobilių savininkų pernai vėlavo tai padaryti. Techninės apžiūros neturintis automobilis gali ne tik kelti pavojų eismo saugumui, tačiau vairuotojai rizikuoja sulaukti ir baudų. Geriausias būdas jų išvengti – užsisakyti priminimą apie artėjančią techninės apžiūros galiojimo laiko […]


Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Nepriklausomų geležinkelių reguliuotojų grupė IRG-Rail išanalizavo 2022 m. rinkos duomenis ir konstatavo, kad naudojimasis geležinkelių transportu grįžo į priešpandeminį 2019 m. lygį. Tačiau Lietuvai pandemija nebuvo toks didelis iššūkis, kaip dėl karo Ukrainoje ir Baltarusijai pritaikytos sankcijos, kurios iš esmės pakeitė Lietuvos geležinkelių rinką. Kaip ir ankstesniais laikotarpiais, 2022 m. Europoje geležinkelių tinklas intensyviau buvo […]


DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]