Rudenį pasirodys naujasis „BMW 4 Gran Coupe“

1

Rudenį pasirodys naujasis „BMW 4 Gran Coupe“

Prieš 7 metus pristatytas pirmasis BMW 4 serijos „Gran Coupe“ modelis išplėtė BMW modelių gamą ir turėjo didelį pasisekimą pasaulinėje rinkoje dėl savo elegantiško dizaino ir dinamiškumo savybių. Šį rudenį Vokietijos koncernas ruošiasi į gatves išleisti naują – antros kartos – ketverių durų „BMW 4 Gran Coupe“ versiją.

„4-tos serijos „Gran Coupe“ modeliai vos debiutavę tapo sportiško, bet itin rafinuoto premium klasės dizaino ikona. Pagal naują BMW dizaino kryptį atnaujintas modelis taps dar patrauklesnis ne tik dėl itin moderniai, atletiškai ir elegantiškai atrodančios išvaizdos, bet ir geresnių dinamiškumo savybių, premium kokybės pojūčio automobilio viduje ir važiuoklės bei skaitmeninio ryšio inovacijų“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas. 

Daugiau erdvės viduje 

Atnaujintas modelis už savo pirmtaką bus didesnių matmenų – 143 mm ilgesnis, 27 mm platesnis ir 53 mm aukštesnis. Didesni bus ir atstumai tarp ratų ašių bei tarp pačių ratų ant kiekvienos iš ašių. 

Didesni gabaritai leido BMW sukurti universalesnį ir patogesnį interjerą, ypač – sėdintiems gale. Čia patogu įsitaisyti trims asmenims, galima sutalpinti tris vaikų kėdutes. „4 Gran Coupe“ bagažinės talpa sieks net 470 litrų, kuri, nulenkus galines sėdynes, gali būti išplėsta iki 1290 litrų.

Atletiška išvaizda 

Iš išorės pirmiausia į akis krenta ryškios ir atletiškos automobilio linijos. Priekyje sumontuotos didelės vertikalios BMW grotelės, kurios liudija tvirtą automobilio charakterį. Prie to prisideda ir itin siauri priekiniai LED žibintai su U formos dienos lempomis.

Atnaujinti LED žibintai išsiskiria ir automobilio gale, jie taip pat yra šiek tiek pritamsinti. Žvelgiant iš šono pastebimos išilginės automobilio dizaino linijos, berėmiai durų langai ir į kėbulą įleistos durų rankenos.

Automobilio salone vairuotojai ras aukštai esantį centrinį prietaisų skydelį, prie bėgių perjungimo svirties įrengtą automobilio užvedimo mygtuką. Standartiškai į „4 Gran Coupe“ montuojamos sportinės sėdynės ir oda aptrauktas vairas. Komfortą ir jaukumą galima padidinti pasirinkus tokias opcijas kaip šildomos ir ventiliuojamos sėdynės, didelį stoglangį, vidaus apšvietimą, „M Sport Pro“ paketą, „Harman Kardon“ garso sistemą. 

Iškart debiutuos ir galinga M versija 

BMW planuoja, kad atnaujintas „4 Gran Coupe“ debiutuos turėdamas penkias versijas, tarp kurių – ir sportinio padalinio „BMW M GmbH“ ruošiama M versija. Ši – „BMW M440i xDrive“ – bus galingiausia. Jos ratus suks 275 kW/374 AG galios šešių cilindrų benzininis variklis, o 100 km/val. greitį automobilis pasieks per 4,7 sekundės. 

Atnaujintas modelis taip pat turės dvi benzinines versijas – „420i“ su 135 kW/184 AG varikliu ir „430i“ su nauju keturių cilindrų 180 kW/245 AG galios agregatu. Dyzeliniai modeliai turės 140 kW/190 AG galios variklį ir bus varomi arba visais keturiais ratais, arba tik galine ašimi.

Visos „4 Gran Coupe“ versijos, įskaitant ir M modelį, turės vadinamąsias švelnias hibridines (angl. mild-hybrid) technologijas, kurios varikliui pridės 8 kW/11 AG galios. Galią į ratus perduos automatinė 8 laipsnių „Steptronic“ pavarų dėžė. Kaip papildomą įrangą galima bus užsisakyti jos „Sport“ versiją.

Dinamiškumo suteiks ir pagerintos automobilio aerodinaminės savybės, moderni važiuoklės technologija ir į kelio dangą reaguojanti amortizatorių sistema, taip pat žemas automobilio svorio centras ir beveik lygiomis 50/50 proporcijomis tarp ačiū paskirstytas automobilio svoris. „M440i“ versija taip pat turės adaptyvią M pakabą su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais, M sportiniais stabdžiais ir kitais sportiškesniam vairavimui pritaikytais priedais.

Plati saugumo ir ryšių įranga

Važiuojant ir parkuojantis naujuoju BMW 4 saugumą ir komfortą padidins apie 40 funkcijų turintis standartinėje įrangoje esantis vairavimo asistentas. Tarp šių funkcijų – adaptyvi greičio palaikymo sistema su automatiniu leistino greičio laikymosi asistentu, vairavimo ir juostos palaikymo asistentas, įspėjimo apie priekinį susidūrimą sistema, parkavimo asistentas su 360o automobilio vaizdu ir kitos sistemos. 

Viduje valdyti įvairius parametrus vairuotojas galės per lietimui jautrų ekraną, fizinius mygtukus centriniame prietaisų skydelyje ar ant daugiafunkcinio vairo, taip pat – duodamas komandas rankų gestais ar balsu. Patogumo suteiks ir platus skaitmeninių paslaugų paketas – „BMW Intelligent Personal Assistant“, „BMW Digital Key“, „Connected Music“ ir nuotolinio programinės įrangos atnaujinimo galimybės. 

Kaip ir dauguma naujų BMW automobilių, „4 Gran Coupe“ turės debesijos pagrindu veikiančią BMW navigacijos sistemą, kuri labai greitai apskaičiuos optimalų maršrutą remdamasi realiu laiku atnaujinama eismo informacija. O prie automobilio sistemos prijungti telefoną bus patogu per „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“. 

Oficialia BMW atstovė Lietuvoje, „Krasta Auto“, prognozuoja, kad mūsų šalyje BMW salonuose naujasis modelis pasirodys šių metų spalį.

Pranešimą paskelbė: Paulius Udra, Integrity PR

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Susisiekimo ministerija siūlo jau nuo ateinančių metų keliams finansuoti taikyti naują, aiškesniais kriterijais ir ilgalaikiu planavimu pagrįstą finansavimo sistemą. Tai numatyta Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų administravimo sistemos pertvarkoje, kuriai jau pritarė Vyriausybė ir šiandien ji teikiama svarstyti Seimui.   Lietuva užimą antrą vietą Europos Sąjungoje pagal bendrą kelių ilgį, tenkantį vienam gyventojui. […]

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

Aviacija yra viena nedaugelio industrijų, gebančių sužavėti bei sudominti kone kiekvieną. Tikriausiai todėl daugybė talentingų įvairių sričių specialistų savo karjerą susieja būtent su šia sritimi. Daugiau nei 30 metų aviacijos srityje dirbantis Kjell Mathisen, antžeminių paslaugų teikėjo „Aviator“ korporatyvinių mokymų vadovas, tuo įsitikino ne kartą. Aviacijos įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausančioje įmonėje dirbantis patyręs […]

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Jau ateinančiais metais rengiamasi pradėti reguliarius skrydžius tarp Lietuvos ir Kazachstano – tai numatyta abiejų šalių ketinimų protokole, kuris buvo pasirašytas spalio 12 d. Kazachstano sostinėje Nur Sultane Lietuvos delegacijos vizito metu. Tiesioginiai skrydžiai numatomi maršrutais Vilnius–Nur Sultanas–Vilnius ir Vilnius–Almata–Vilnius. „Dėliojant ir pildant skrydžių žemėlapį iš Lietuvos, Kazachstanas dėl jo ekonominių ryšių su Lietuva yra […]