„Renault“ išlaiko komercinio transporto lyderio pozicijas Lietuvoje

1

„Renault“ išlaiko komercinio transporto lyderio pozicijas Lietuvoje

Remiantis „AutoTyrimų“ duomenimis, 2017-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente lyderio pozicijas Lietuvoje ir šiemet išlaiko „Renault“. Šis prekės ženklas atsiriekė beveik 17 proc. Lietuvos rinkos ir aplenkė „Fiat“ (15,78 proc.) bei „Toyota“ (11,13 proc.).

Remiantis realių, Lietuvos keliais riedančių automobilių registracijos duomenimis (atmetus trumpalaikę automobilių registraciją), drąsiai galima teigti, kad „Renault“ pasiektas rezultatas – dėsningas Europos rinkos atspindys, kur „Renault“ yra geriausiai perkama lengvųjų komercinių automobilių markė jau 19-us metus iš eilės ir, anot „AutoTyrimų“, šio prancūzų gamintojo komerciniai automobiliai yra perkamiausi ir Lietuvoje.

Lenkia konkurentus

„AutoTyrimų“ duomenys atskleidė, kad per praėjusiuosius 2017 metus Lietuvoje užregistruoti net 544 nauji „Renault“ komercinio tipo automobiliai (N1 kategorija). Antrojoje ir trečiojoje vietoje liko „Fiat“ bei „Toyota“, kurių užregistruota atitinkamai 506 ir 357 automobiliai.

Pasirinkimą lemia ne tik kaina

„Pasiekti rezultatai Lietuvoje atspindi ir ilgametę tendenciją Europoje – verslo klientai renkasi tuos automobilius, kurie geriausiai tenkina jų poreikius, pateisina lūkesčius ir yra patikimi“, – sako „Renault“ prekės ženklo automobilius atstovaujančios UAB „Sostena“ Vilniaus „Renault PRO+“ centro, teikiančio šio prekės ženklo automobilių pardavimo ir techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams, projekto vadovas Dainius Lepeška.

D. Lepeška priduria, jog klientų pasirinkimus lemia daugybė faktorių, nes pasirinkimo kriterijai apima ne tik naujo automobilio įsigijimo kainą, bet ir tokius aspektus kaip patikimumas, transportavimo galimybės, likutinė vertė, eksploatavimo kaina ar išlaidos priežiūrai.

Džiugina lojalūs klientai

„„Džiaugiamės ne tik įmonės rezultatais, bet ir tuo, kad „Renault“ automobilių paklausa Lietuvoje kasmet vis didėja, t.y. sparčiai plečiasi nuolatinių klientų ratas. Ypatingai daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimui, siekiame ilgalaikio bendradarbiavimo. Prieš metus „Sostena“ gavo „Geriausio metų „Renault“ atstovo Baltijos šalyse“ apdovanojimą ir tai mums – pats geriausias įvertinimas. Smagu, kad klientai, išbandę konkurentų automobilius, vėl sugrįžta prie „Renault“, o dar smagiau iš nuolatinių klientų sulaukti teigiamų atsiliepimų“ – sako D. Lepeška.

Pabrėžiama, kad eksperimentai ir naujų komplektacijų paieškos pasitaiko vis rečiau, išryškėja tendencija, jog užsakoma patikrinta ir gerai žinoma automobilio versija, komplektacija, papildoma įranga. Komercinių automobilių pirkėjams dažniausiai svarbiausi šie kriterijai: automobilio patikimumas, transportavimo galimybės (dydžiai, krovumas ir kt.) bei kaina. „Renault” atstovus ypatingai džiugina lojalūs klientai bei klientai, kurie išbandę konkurentų siūlomus automobilius, vėl sugrįžta į „Renault“ saloną.

„Renault Master“ triumfas

Iš „Renault“ komercinių automobilių pardavimo statistikos matyti, kad „Renault Master“ furgonas (Master VAN) buvo perkamiausias 2017 metais, taip pat populiarus išliko ir „Renault Trafic“ modelio automobilis. Pernai parduoti 310 „Renault Mater“ bei 137 „Renault Trafic“ automobiliai.

„Renault“ atstovų teigimu, „Renault Master“ populiarumą lemia tai, jog šis modelis – praktiškas, tvirtas, ekonomiškas ir sukuria jaukią darbo atmosferą. Taip pat pabrėžiami šio modelio privalumai: sukiojama lentynėlė, ant kurios patogu pasidėti nešiojamąjį kompiuterį, užpildyti ar laikyti dokumentus, daugybė dėtuvių įvairiems daiktams bei patogi kabina.

„Klientai džiaugiasi, kad dėl puikių techninių „Renault Master“ automobilio savybių ir patogiai įrengtos darbo vietos važiuoti tikras malonumas. Visi „Renault“ komerciniai automobiliai gali būti pritaikomi pagal individualius poreikius, pageidavimus ir verslo specifiką, tad tokiu būdu klientas gauna pagal jo poreikius modifikuotą transporto priemonę“ – „Renault Master“ automobilio populiarumą aiškina bei „Renault“ komercinių automobilių privalumus nurodo UAB „Sostena“ Kauno „Renault PRO+“ projekto vadovas Algirdas Kunevičius.

Pikapas papildė „Renault“ komercinių automobilių gretas

Negana to, 2017 metais „Renault“ komercinių automobilių gamą papildė naujasis „Renault Alaskan“ pikapas, kuris taip pat gali būti pritaikytas visiems poreikiams ir modifikuotas pagal individualius pageidavimus. Nors „Renault“– vienas lyderių visame pasaulyje pagal komercinio transporto pardavimus, tačiau iki 2017 metų pabaigos neturėjo pikapo – automobilio, kurio reikia ne tik ūkininkams.

Pranešimą paskelbė : Kristina Levinaitė, UAB „Komunikacija ir konsultantai”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Ryga. Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ pranešė atlikusi pirminį „SpaceX“ interneto ryšio sistemos „Starlink“ bandymą savo lėktuve „Airbus A220-300“. Antžeminis bandymas buvo atliktas aviakompanijos bazėje Rygoje, o skrydžio metu veiksianti ryšio sistema buvo išbandyta pilnoje kabinoje, kurią sudarė „airBaltic“ ir „SpaceX“ „Starlink“ darbuotojai. „Džiaugiamės, kad galime pirmauti Europoje siūlydami greitaeigį, neribotą ir nemokamą ryšį skrydžio […]


Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Nors Lietuvos įstatymai įpareigoja vairuotojus kas 2 metus atlikti automobilio techninę apžiūrą, 2023 m. „Transekstos“ duomenimis, net 26 proc. automobilių savininkų pernai vėlavo tai padaryti. Techninės apžiūros neturintis automobilis gali ne tik kelti pavojų eismo saugumui, tačiau vairuotojai rizikuoja sulaukti ir baudų. Geriausias būdas jų išvengti – užsisakyti priminimą apie artėjančią techninės apžiūros galiojimo laiko […]


Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Nepriklausomų geležinkelių reguliuotojų grupė IRG-Rail išanalizavo 2022 m. rinkos duomenis ir konstatavo, kad naudojimasis geležinkelių transportu grįžo į priešpandeminį 2019 m. lygį. Tačiau Lietuvai pandemija nebuvo toks didelis iššūkis, kaip dėl karo Ukrainoje ir Baltarusijai pritaikytos sankcijos, kurios iš esmės pakeitė Lietuvos geležinkelių rinką. Kaip ir ankstesniais laikotarpiais, 2022 m. Europoje geležinkelių tinklas intensyviau buvo […]


DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]