Reklamos paslaugas Lietuvos oro uostams teiks „Clinic 212“

Reklamos paslaugas Lietuvos oro uostams teiks „Clinic 212“

Lietuvos oro uostai pasirinko reklamos partnerius, jais tapo kūrybos agentūra „Clinic 212“. Sutartis bus pasirašyta dvejiems metams, su galimybe ją pratęsti dar metams.
Kaip teigia Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros vadovė Indrė Baltrušaitienė, bendra sutarties su „Clinic 212“ vertė siekia beveik 108 tūkst. (be PVM) Eur, o įmonės paskelbtame reklamos paslaugų pirkimo konkurse iš viso varžėsi šešios reklamos agentūros.
„Naujuosius partnerius, su kuriais dirbsime įgyvendindami ir koordinuodami savo rinkodaros veiksmus, pasirinkome įvertinę pagal ekonominio naudingumo kriterijų ir atliktą kūrybinę užduotį. Tikime, kad šio konkurso laimėtojai mums padės sėkmingai ir kūrybiškai įgyvendinti užsibrėžtus uždavinius, o jų turima patirtis bus neįkainojama kuriant įmonės įvaizdį bei visuomenei pristatant siūlomas paslaugas“, – teigia I. Baltrušaitienė.
Sutartį su „Clinic 212“ Lietuvos oro uostai tikisi pasirašyti jau šią savaitę.
„Džiaugiamės, kad mus partneriu pasirinko aukštų tikslų siekianti ir ambicinga Lietuvos oro uostų komanda. Esame tikri, kad mūsų agentūros patirtis dirbant su valstybiniais ir komerciniais klientais, mūsų kūrybiškumas ir strateginės įžvalgos padės vystyti kokybišką Lietuvos oro uostų komunikaciją ir netolimoje ateityje tapti dažniausiai keleivių ir partnerių pasirenkamu oro uostų tinklu regione“, – sakė agentūros “Clinic 212” vadovė Jolanta Pupkevičienė.
2016 m. Lietuvos oro uostai pasirašė dvejų metų sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“, kuri atsakinga už korporatyvinę, įvykių ir rinkodaros komunikaciją, Lietuvos oro uostų žinomumo didinimą užsienio šalių rinkose, taip pat padeda valdyti krizių komunikaciją. 
 
Apie Lietuvos oro uostus
Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje.  Per 2016 m. jie aptarnavo 4,8 mln. keleivių ir 52 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraidina 69 kryptimis į 59 miestus 26 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Pranešimą paskelbė : – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5
Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Lietuvoje augant dviratininkų skaičiui vis aktualesni tampa ir jų saugumo kelyje klausimai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad viena didžiausių problemų išlieka dviratininkų matomumas kelyje – ypač tamsiuoju paros metu. Net 82 proc. atliktos apklausos respondentų pavojingiausia su dviratininkais susijusia situacija kelyje įvardijo važiavimą dviračiu tamsiu paros metu be žibintų ar šviesą […]

  Straipsniai »

„airBaltic“ per pirmąjį 2019-ųjų pusmetį aptarnavo 20 proc. daugiau klientų

Per pirmąjį 2019 metų pusmetį oro linijų bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau nei 240 000 keleivių, keliaujančių į Lietuvą ir iš jos. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, oro linijos pervežė 20 proc. daugiau keleivių iš Lietuvos į Europos šalis, Skandinaviją, Rusiją, NVS šalis ir Vidurio Rytus. „Ateityje ir toliau planuojame didinti tiesioginių skrydžių skaičių iš visų […]

  Straipsniai »

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu. – Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras? Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas […]

  Straipsniai »
Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai.  “Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo […]

  Straipsniai »