VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto techninių darbo projektų parengimui ir projektų vykdymo priežiūrai.
Pasiūlymai bus vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį.
Po įvykusių viešųjų pirkimų procedūrų, suprojektavus ruožą nuo Molėtų iki Utenos (nuo 64,332 iki 93,726 km), numatyta, kad rangos darbai galėtų prasidėti 2023 m. II pusėje. Planuojama tvarkyti kelio dangą, pagal poreikį įrengti eismo saugos priemones, peržiūrėti sankryžas ir pan. Detalūs sprendiniai paaiškės atlikus techninį darbo projektą.
„Pagal Susisiekimo ministerijos ir VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos pristatytą Utenos plento rekonstrukcijos grafiką šiemet pradedamas visų ruožų projektavimas. Šio kelio remontas yra vienas iš Vyriausybės prioritetinių darbų ir dedame pastangas, kad jau kitąmet prasidėtų realūs atskirų etapų rekonstrukcijos darbai“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Pasak Kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiame, kad projektas būtų vykdomas pagal suderintą grafiką ir laiku įgyvendintume duotus pažadus, tačiau tam reikia visų dalyvaujančių šiame procese susitelkimo: tiek mūsų, tiek ir projektuotojų, tiek ir rangovų. Labai tikiuosi, kad šis projektas bus sėkmingas visų bendradarbiavimo pavyzdys.
Šiuo metu yra baigiami rengti projektiniai pasiūlymai kitam ruožui (21,50 iki 39,20 km) – Nemenčinėlė-Mileikiai-Gruodžiai. Parengus pasiūlymus bus skelbiamas pirkimas techninio darbo projekto parengimui visame ruože nuo 21,50 km iki Molėtų. Rangos darbai užbaigus techninį projektą šiame ruože galėtų būti pradėti 2023 m. pabaigoje.
Taip pat šiuo metu rengiamas techninis projektas ruožui Utenos mieste (nuo 93,65 iki 95,60 km). Po to, kai projektuotojai pateiks techninį projektą, bus skelbiamas konkursas rangos darbams šiame ruože.
Magistralinis kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.
Daugiau informacijos:
Aušra Ramoškaitė
Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius
Tel. +370 5 232 96 28, mob. tel. +370 656 76 508
El. p. ausra.ramoskaite@lakd.lt
Pranešimą paskelbė: Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcija
Visuomenė jau gali susipažinti su parengtu Kauno geležinkelio mazgo susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano koncepcija ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaita. Vietovių, esančių šalia Kauno geležinkelio mazgo, bendruomenės, susijusios organizacijos ir visuomenė kviečiamos aktyviai dalyvauti teritorijų planavimo procese, viešo svarstymo metu argumentuotai išsakyti savo pasiūlymus. „Kauno geležinkelio mazgas – viena sudėtingiausių geležinkelio infrastruktūrų, per […]
Liepos 5 d. UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Viršuliškių transporto departamente įvyko jau tradicija tapusios autobusų ir troleibusų vairuotojų profesinio meistriškumo varžybos. Tai – 21-osios, rekordais ir staigmenomis pažymėtos varžybos. Renginį atidarė ir dalyvius bei svečius pasveikino UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Darius Aleknavičius. „Pirmiausia didelis ačiū visiems viešojo transporto darbuotojams, kurie nenuilstamai dirba savo […]
Šiaulių bei visos Lietuvos verslininkus ir pramonininkus vienijančios organizacijos prašo toliau tęsti naujos geležinkelio linijos link Šiaulių laisvosios ekonominės zonos ir Šiaulių oro uosto statybą. Šiuo metu įrengtos geležinkelio infrastruktūros – 1,4 km ilgio vėžės, esą nepakanka norint užtikrinti mieste veikiančių įmonių konkurencingumą ir naujų investicijų atėjimą. Šiaulių pramoninis parkas (plotas 56 ha), laisvoji ekonominė […]
Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė Wizz Air pirmą kartą atliko skrydį, naudodama tvarius degalus. Europos Sąjungos darnaus judumo konferencijos „Connecting Europe Days 2022“ proga, bendrovė dalį lėktuvo degalų pakeitė tvariais aviaciniais degalais (angl. sustainable aviation fuel, SAF). Parodomasis skrydis vyko iš Bukarešto Henri Coanda tarptautinio oro uosto į Liono Sent Egziuperi oro uostą. Tvarus […]
Pasibaigus pirmajam vasaros mėnesiui, ekspertai pastebi labai aiškią stichinių nelaimių tendenciją – rekordiškai, lyginant su ankstesniais metais, birželį per audras nukentėjo transporto priemonės. „Lietuvos draudimo“ duomenys atskleidžia, kad per šį birželio mėnesį dėl audrų automobiliai patyrė daugiau nuostolių, nei per visas 2021 metų audras. Nuostolių – keturis kartus daugiau nei praėjusį birželį Kaip sako draudimo […]
Lietuvoje asmenų, turinčių galiojantį vairuotojo pažymėjimą, šių metų pradžioje buvo apie 1,5 mln. Apie 4,45 proc. iš jų – pradedantieji vairuotojai, kurių automobiliai yra pažymėti klevo lapais. Oficialioji įskaitinių autoįvykių, kuriuose nukentėjo žmonės, statistika rodo, kad pradedantieji vairuotojai yra apie 8 proc. autoįvykių kaltininkai. BTA Draudimas, turintis duomenų ne tik apie įvykius, kuriuose nukentėjo žmonės, […]