Jau po metų į Europos kelius išriedės prabangiausias „Mercedes-Benz“ elektrinės gamos modelis „Maybach“ EQS SUV 680. Užimdamas aukščiausią liukso klasės automobilių segmento eilutę, šis modelis taip pat sukurs dar nematytus tvarumo standartus.
„Viskas, kas gera, turi būti gražu“, – taip dar 1909 metais nusprendė Karl Maybach. Remiantis šiuo visaapimančiu principu sukurtas ir pirmasis „Mercedes-Maybach“ visiškai elektrinis visureigis EQS 680. Rinkos naujokas savo nepakartojamu stiliumi sujungia klasikinio aukščiausios klasės automobilio puošnumą, prabangų salono interjerą bei aplinkai draugišką energiją.
Daugiau nei 5 metrų ilgio elektromobilis, pirmą kartą pristatytas Šanchajaus automobilių parodoje, lengvai atpažįstamas kaip naujas prabangių automobilių prekės ženklo šeimos atstovas. „Maybach“ išskiria savo monumentaliu dizainu ir klasikiniu dviejų spalvų kėbulo dažymu, o naktį šį automobilį galima atpažinti pagal jau standartinėje komplektacijoje įtrauktus 2,6 milijono pikselių skiriamosios gebos „Digital Light“ priekinius žibintus, „pasisveikinančius“ ir „atsisveikinančius“ su vairuotoju įspūdingu šviesų šou, tuo pačiu metu ant visų ketverių durų spindint „Maybach“ logotipui. Salono viduje tradicijų gerbėjai atpažins „Maybach“ iš ventiliacinių angų raudonojo aukso spalvos dekoro.
Verslo klasės kelionių patirtį formuoja išskirtinis technologijų paketas. Visureigio EQS 680 modelio važiavimą „minkština“ standartinė „Airmatic“ pneumatinė pakaba, esant poreikiui pakelianti kėbulą 35 milimetrais, bei nuolatos reguliuojama aktyvi ADS+ amortizatorių kontrolė. Visureigis EQS 680 visuomet varomas keturiais ratais, kurių reguliuojamas pasukimo kampas padeda šiam dideliam limuzinui apsisukti rekordiškai mažu 11 metrų spinduliu (su ratų 10 laipsnių pasukimo opcija). Automobilį varo 484 kW jėgainė, kurios sukimo momentas siekia net 950 Nm ir kuri leidžia šiam limuzinui pasiekti 100 km/h greitį per 4,4 sekundės. Vienu įkrovimu elektromobilis nuvažiuoja apie 600 km, o naudojant DC įkrovimą pilnam pakrovimui reikia šiek tiek daugiau nei pusės valandos.
Keleiviams skirta dalis suprojektuota ir įgyvendinta išskirtiniu stiliumi. Ši poilsiui ir darbui pritaikyta erdvė pavydėtinai privati, joje taip pat galima preciziškai reguliuoti aplinkos garsus ir salono oro kokybę. „Dynamic Select“ vairavimo programas: „Eco“, „Sport“, „Offroad“ ir „Individual“ papildo speciali „Maybach“ vairavimo programa, kuri mažindama galinės ašies judėjimą maksimaliai padidina komfortą gale sėdintiems keleiviams. „Mercedes-Maybach“ klientai laukia neįprastų sprendimų, todėl mes siekiame viršyti jų aukštus lūkesčius“, – teigia „Mercedes-Benz“ generalinis direktorius Ola Källenius.
Taip pat gale sėdintis keleivis galės naudotis dviem 11,6 colio priekinių sėdynių atlošuose įmontuotais liečiamais ekranais ir MBUX planšete, kurią galima naudoti ir už automobilio ribų. MBUX salono asistentas, atpažįstantis žvilgsnio bei rankų judesius ir pagal tai įjungiantis atitinkamas automobilio funkcijas taip pat padarys kelionę šiuo automobiliu dar komfortiškesne.
Priekinė ir galinė sėdynių eilė ir šildomos, ir ventiliuojamos. „Executive“ sėdynėse taip pat yra ir masažo bei sprando ir pečių linijos šildymo funkcija. Automobilis savo įnoringam šeimininkui pasiruošęs išmasažuoti net blauzdas. Salono apšvietimas keičiamas pagal nuotaiką ir valdomas 253 šviesos diodais sudarydamas 64 skirtingus šviesų derinius. Išskirtinė naujiena „Maybach“ keleiviams – rausvojo aukso baltumo ir ametisto spalvų šviesa.
Žinoma, kad tokio lygio automobilyje yra ir „Energizing Air Control Plus“ sistema ir HEPA filtrai, užtikrinantys aukščiausios klasės oro kokybę. Atitinkamai nustačius oro kondicionavimo sistemą, saloną galima išvalyti iš anksto, o „Air Balance“ kvapiųjų medžiagų skleidėjas su naujais kvapais pridės papildomos prabangos. Už muziką atsakinga „Burmester 4D Surround“ sistema, su „Dolby Atmos“ funkcija ir 15 garsiakalbių.
Visureigio „Mercedes-Maybach EQS 680“ triukšmo slopinimo sistema yra verta atskiro aptarimo. Priekyje ir gale esančios elektros pavaros yra ekranuotos, maitinimo blokai nuo kėbulo izoliuoti guminėmis pagalvėlėmis, be to, kėbulo konstrukcijose papildomą izoliaciją sudaro akustinės putos. Nuožulnios grindų apdailos dalys sumažina smūgių garsus, kuriuos kelia ratų arkose besisukantis žvyras. Pagrindinį dėmesį komfortui užtikrinti „Maybach“ skyrė galinių keleivių sėdynių garso ir vibracijų izoliacijai. Bagažo skyriaus dangtis sandariai uždaro bagažinę ir veikia kaip efektyvus garso slopintuvas. Važiavimo triukšmą taip pat mažina ir naujasis priekinės pavaros atjungimo blokas (Disconnect Unit, DCU). Be to, automobilio stikluose įdiegtas akustinis vėjui atsparus laminatas, slopinantis garsus važiavimo metu. Galingi deflektoriai sugeria vėjo keliamą triukšmą net važiuojant atidarytu stogu. Taip keleiviai gali sutelkti dėmesį į muziką ar mėgautis ramybe tyloje.
Elektromobilių eroje sunku nustebinti tvarumu, tačiau „Maybach“ ir čia žengė žingsnį į priekį. Išskirtinių spalvų „Maybach Exclusive“ anilino odos salonas yra pasiūtas naudojant odą, kuri yra rauginta naudojant ne druską, o veganiškus produktus. Visa šiame automobilyje naudojama oda yra pagaminama naudojant tvarią gamybos grandinę. Tokiu būdu tausojami miškai bei gyvūnų buveinės.
Daugiau informacijos:
Marius Žielys
Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovas
+370 64614251
Pranešimą paskelbė: Liutauras Elkimavičius, Publicum Financial Communications, UAB
Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ metus baigė istoriniu pasiekimu – 2024 m. buvo pasiektas didžiausias per visą bendrovės istoriją metinis keleivių skaičius. Iš viso aviakompanija pervežė 8,3 mln. keleivių ir atliko 73 300 skrydžių (įskaitant oro linijų ACMI-out operacijas). Preliminarūs 2024 m. duomenys rodo, kad bendrovė taip pat viršijo priešpandeminius rekordus. „2024 m. […]
Mr Eugenijus Sabutis, Lithuanian Minister of Transport and Communications, leaves for Warsaw on Wednesday to meet with Mr Krzysztof Gawkowski, Deputy Prime Minister and Minister of Digital Affairs of Poland, and Mr Dariusz Klimczak, Polish Minister of Infrastructure. During their meetings, the Ministers will discuss bilateral projects and further strengthening of cooperation in the transport […]
Lietuvoje judumo platforma „Bolt“ ima teikti naują paslaugą verslui – ilgalaikę automobilių nuomą. Nuo šiol įmonės gali ne tik pasinaudoti netoliese esančiu laisvu „Bolt Drive“ automobiliu trumpoms ar kelių dienų kelionėms, bet ir išsinuomoti automobilį keliems ar keliolikai mėnesių. Anot „Bolt“, ši paslauga gali padėti sumažinti poreikį įmonėms turėti nuosavas transporto priemones bei ženkliai palengvinti […]
Kasmet augusi krovinių vežimo kelių transportu rinka Lietuvoje pernai susidūrė su sunkumais – įmonės, nors ir išlaikė krovinių apyvartos augimą, tačiau patyrė paslaugų eksporto apimčių sumažėjimą, teigiama Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) atliktoje rinkos analizėje. Aljanso pateiktais Lietuvos banko duomenimis, palyginti su tuo pačiu metu 2023-iaisiais, 2024-ųjų sausį–rugsėjį krovininio kelių transporto paslaugų eksportas sumažėjo […]
Šeštadienį (sausio 11 d.) Vilniaus oro uoste organizuojamas istorinis renginys – masinis naujojo išvykimo terminalo testavimas. Atlikti testavimą per rekordiškai trumpą laiką dar lapkritį užsiregistravo per 1 000 savanorių. Atvykę į naująjį oro uosto išvykimo terminalą testuotojai pasijaus tarsi tikri šešių skrydžių keleiviai ir padės Lietuvos oro uostų komandoms nustatyti, kaip pasiruošta terminalo atidarymui, numatytam […]
Lietuvoje pavėžėjai įprastai dirba pagal individualią veiklą (ĮV), o ne pagal darbo sutartį. Tai, anot specialistų, darbuotojams kelia daugiau grėsmių nei privalumų. „Skaitmeninės darbo platformos (programėlės, kurios sujungia paslaugų teikėjus su klientais) sukuria prieštaringas darbo santykių formas ir trikdo tradicinį darbo organizavimą. Šis verslo modelis apriboja darbuotojų teisę naudotis darbo apsauga“, – teigia Vilniaus universiteto […]