Priminimas keleiviams: Lietuvos oro uostuose ir toliau privaloma dėvėti apsaugines veido kaukes

1

Priminimas keleiviams: Lietuvos oro uostuose ir toliau privaloma dėvėti apsaugines veido kaukes

Šalyje oficialiai atšaukus karantiną, Lietuvos oro uostai ir toliau rūpinasi čia besilankančiųjų saugumu bei ragina laikytis atnaujintų rekomendacijų. Vienas svarbiausių priminimų – visuose trijuose oro vartuose išlikusi būtinybė keleiviams ir terminaluose viešintiems lankytojams dėvėti apsaugines veido kaukes, negaliojanti tik jaunesniems nei šešerių metų amžiaus vaikams.

Atnaujinant vis daugiau krypčių, Lietuvos oro uostai fiksuoja smarkiai intensyvėjantį keleivių srautą. Bene svarbiausia sąlyga, išliekanti šiuo metu, tai privalomas apsauginių kaukių dėvėjimas.

Vadovaujantis Europos aviacijos saugumo agentūros gairėmis, kaukes turi dėvėti visi esantys oro uostų terminaluose. Šis nurodymas netaikomas tik vaikams iki šešerių metų. Pamiršus asmens apsaugos priemones – jų galima įsigyti ir visų šalies oro uostų prieigose esančiuose specialiuose automatuose.

Patekimas į oro uostus

Patekimas į Lietuvos oro uostų terminalus bus nors ir laisvesnis, bet ir toliau turės tam tikrų apribojimų. Į Vilniaus ir Kauno oro uosto (atskiras įėjimas) atvykimo terminalą patekimas nebebus ribojamas, todėl atvykusius keleivius galės pasitikti jų artimieji arba kiti asmenys.

Tačiau į visų trijų oro uostų išvykimo terminalus galės patekti tik keleiviai, turintys galiojančius skrydžio bilietus, taip pat bus aptarnaujami ketinantys įsigyti bilietus arba tvarkyti su tuo susijusius klausimus keleiviai.

Karantino metu į šalies oro vartų terminalus keleiviai buvo įleidžiami tik patikrinus temperatūrą, tačiau nuo šiol temperatūra išvykstantiems keleiviams (dar prieš patenkant į terminalą) nebebus matuojama.

Valstybės sienos apsaugos patikra

Primenama, kad nuo šiol visiems išvykstantiems keleiviams nebereikės pereiti Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) patikros punkto – galioja įprasta tvarka, kai į Šengeno šalis galima išvykti be pasienio kontrolės, į ne Šengeno – su VSAT patikra.

Vis dėlto visi atvykę keleiviai turės atlikti VSAT patikrą, o po to juos pasitiks Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) specialistai, kurie konsultuos atvykusius.

Sveikatos specialistų konsultacijos

NVSC specialistai nuo šiol užtikrina, kad visi atvykę keleiviai per 48 val. gautų trumpąją SMS žinutę, kuri nukreips registruotis nurodytoje internetinėje anketoje. Oro uostuose NVSC temperatūrą matuos tik tuomet, jei atsirastų skrydžių iš paveiktų šalių – šiuo metu tokių skrydžių nei viename oro uoste nėra.

Izoliacija yra rekomenduojama visiems asmenims, atvykusiems iš paveiktų šalių. Keleiviai, atvykę iš paveiktų šalių, turi galimybę gauti nedarbingumą, bet patys turi kreiptis į NVSC, kad jiems būtų paskirta izoliacija ir išduotas siuntimas pas šeimos gydytoją dėl nedarbingumo išdavimo.

Primenama, jog tokios prevencinės priemonės kaip paviršių dezinfekavimas, patalpų vėdinimas, rankų dezinfekcijos stotelės visose patalpose – lieka oro uostuose.

Lėktuvuose, antžeminio aptarnavimo bendrovėse taip pat išlieka tam tikros rekomendacijos, kurias kiekviena bendrovė nustato ir pritaiko savarankiškai.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2019 m. jie aptarnavo 6,5 mln. keleivių ir 62 tūkst. skrydžių.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Vairavimas žiemą: svarbu atsakingai įvertinti eismo sąlygas

Vairavimas žiemą: svarbu atsakingai įvertinti eismo sąlygas

Žiemos sąlygos gali būti itin permainingos. Kartais net tą pačią dieną gali lyti, kristi sniegas, šlapdriba, formuotis plikledis arba staigiai kristi oro temperatūra, todėl prieš kiekvieną kelionę vairuotojai turėtų itin atidžiai įvertinti esamas eismo sąlygas, kelio dangos būklę ir pasirinkti žiemos sąlygoms tinkamą, saugų vairavimo stilių. Važiuojant slidžia kelio danga vairuoti reikėtų tolygiai, vengti staigių […]

„Audi e-tron GT“ premjera – jau vasario mėnesį

„Audi e-tron GT“ premjera – jau vasario mėnesį

„Nuostabiausias automobilis, kurį esu kada nors nupiešęs“ , – taip teigė „Audi Design“ padalinio vadovas Marc Lichte 2018 m. rudenį, kada gamintojas Los Andželo automobilių parodoje pristatė koncepcinį „Audi e-tron GT“. Po dviejų metų debiutuoja pirmas serijinės gamybos elektrinis „Gran Turismo“ klasės „Audi“ automobilis. Pasaulinė automobilio premjera – jau vasario 9 dieną. Apgalvotas ir funkcionalus […]

Susisiekimo ministro ir elektroninių ryšių rinkos atstovų susitikime – dėmesys 5G ryšiui, valstybinio kritinio ryšio tinklo kūrimui, Elektroninių ryšių įstatymo projektui

Susisiekimo ministro ir elektroninių ryšių rinkos atstovų susitikime – dėmesys 5G ryšiui, valstybinio kritinio ryšio tinklo kūrimui, Elektroninių ryšių įstatymo projektui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis trečiadienį nuotoliniame susitikime su elektroninių ryšių rinkos atstovais išreiškė viltį, kad naujos kartos judriojo ryšio (5G) dažnių skirstymo aukciono pradžia neužtruks, tinklas bus tolygiai diegiamas visoje Lietuvoje ir artimiausiais metais pasieks bent jau didžiuosius šalies miestus. Taip pat, ministro manymu, labai svarbu, kad visa Lietuvoje esama elektroninių ryšių infrastruktūros informacija būtų […]

Vilnius pribrendo metropolitenui ir pagal Maskvos standartus

Vilnius pribrendo metropolitenui ir pagal Maskvos standartus

Nenuostabu, kad dalis Lietuvos visuomenės dar gyvena pagal sovietinius standartus. 50 metų mes jais vadovavomės, ne taip lengva atprasti. „Metro sąjūdžio“ žmonės jau beveik 20 metų įrodinėja, kad Vakarų Europoje sprendimą pradėti planuoti ir statyti miesto geležinkelį – metropoliteną lemia ekonominis ir socialinis tikslingumas, o ne gyventojų skaičius. Kol kas tuo įtikinti pavyko tik LR […]