Primename: į oro uostus – tik su apsaugine veido kauke

1

Primename: į oro uostus – tik su apsaugine veido kauke

Nuo rugpjūčio 1 dienos įsigalioja reikalavimas dėvėti apsaugines veido kaukes daugelyje viešų vietų, Lietuvos oro uostai taip pat primena, kad asmens apsaugos priemonių dėvėjimas keleivių terminalų viduje buvo anksčiau ir liks privalomas, tačiau tai nuo šiol įtvirtinta prievolė ir bendru valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendimu.

Lietuvos oro uostai nuolat ragino keliautojus laikytis rekomendacijų ir dėvėti apsaugines veido kaukes, net ir šalyje atšaukus karantino reikalavimus.

Pasak Lietuvos oro uostų atstovų, rūpinantis čia besilankančiųjų saugumu, ši atnaujinta prievolė, patvirtinta Vyriausybės visoje šalyje, yra labai svarbi – pastaruoju metu pasitaikydavo keleivių, piktybiškai nenorinčių dėvėti apsauginių veido kaukių, kadangi kitose viešose vietose tokios būtinybės nebebuvo.

Platus spektras saugumo priemonių

Kad būtų apsisaugota nuo galimos antros koronaviruso infekcijos (COVID-19) bangos, Lietuvos oro uostai išlaikė maksimalias saugumo priemones: kaukių dėvėjimą ir fizinio kontakto ribojimą, atstumų tarp žmonių eilėse išlaikymą, nuolatinę visų paviršių dezinfekciją, informacinius pranešimus ir stendus apie saugumo rekomendacijas ir kt.

Atvykstančių keleivių temperatūros patikrą Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) specialistai šiuo metu atlieka atvykusiems iš tų teritorijų, kurios pripažintos kaip labiau paveiktos pandemijos.

Lietuvos oro uostų atstovai primena, kad į terminalus (Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose) įleidžiami tik galiojantį bilietą turintys keleiviai ir tik dėvintys apsaugos priemones – jas privaloma dėvėti nuolat, išskyrus, tarkime, valgant pastato viduje.

Atvykimo ir išvykimo terminaluose keleiviams užtikrinamos rankų dezinfekavimo priemonės, patalpos ir paviršiai nuolat dezinfekuojami. Apie prevencinius veiksmus dėl COVID-19 pranešama per garso sistemą, o vaizdo pranešimai rodomi terminalo ekranuose.

Oro uostuose ir jų prieigose būtina laikytis saugaus 1-2 metrų atstumo nuo kitų keleivių, rekomenduojama pirmenybę teikti savitarnos paslaugoms. Visuose Lietuvos oro uostuose specialiais ženklais nurodyti rekomenduojami atstumai prie registracijos stalų, laipinimo vartų, eilėse prie kitų paslaugų.

Keleivių terminaluose veikia valgių ir gėrimų bei asmens apsaugos priemonių prekybos aparatai. Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose keleivio kelionės procese yra įrengtos dezinfekcijos stotelės. Apsiperkant oro uosto parduotuvėse, rekomenduojama atsiskaityti renkantis saugiausią būdą, pavyzdžiui, bekontaktėmis kortelėmis ar mobiliosiomis aplikacijomis, patariame vengti atsiskaitymų grynaisiais pinigais.

Lietuvos oro uostai primena, kad rankiniame bagaže leidžiama vežtis iki 500 ml dezinfekcinio skysčio. Svarbu, kad jis būtų originalioje pakuotėje su gamintojo etikete, kurioje nurodyta, kad tai yra dezinfekcinis skystis. Išimtis taikoma tik dezinfekcinėms priemonėms, kitiems skysčiams reikalavimai išlieka tie patys. Į lėktuvą ir toliau nebus galima pasiimti skysčių, kuriuose yra 70 proc. ir didesnė alkoholio koncentracija.

Atvykti į oro uostą rekomenduojama iki kelionės lėktuvu likus maždaug 2 valandoms. Šis laikotarpis leis išvengti skubos, sumažinti poreikį stovėti susibūrimuose prieš registraciją,  o kartu – keleiviai gali ramiai pasiruošti laukiančiam skrydžiui, įsigyti daiktų kelionei ar, tarkime, pavalgyti.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2019 m. jie aptarnavo 6,5 mln. keleivių ir 62 tūkst. skrydžių.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

Gavus kompetentingų institucijų išvadas, šiandien darbą pradeda valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, paskirtas 5 metų kadencijai. „Vienas svarbiausių valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo tikslų – sėkmingas kelių ūkio valdymo pertvarkos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų, skirtų valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti ir plėtoti, panaudojimas. Linkiu sėkmės direktoriui einant šias atsakingas pareigas“, […]

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Lietuvos oro uostų tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu pradeda svarstyti galimybes įrengti saulės jėgainių parką oro uosto teritorijoje. Oro uosto atstovai teigia, kad saulės jėgainės tiekiama energija ateityje padėtų Kauno oro uostui mažinti išlaidas elektrai, efektyvintų veiklą, o kartu būtų prisidedama prie žaliosios energetikos skatinimo šalyje. Pasak Kauno oro […]

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

Pasaulinė COVID-19 pandemija stipriai sukrėtė aviacijos sritį, kuriai, kaip ir kiekvienam kitam sektoriui, teko ne tik spręsti kilusius iššūkius, bet ir ieškoti būdų kaip prisitaikyti prie naujos kasdienybės. Siekdama prisidėti prie kovos su pandemija, „Aviatic“ Šiaulių regione planuoja gaminti viruso prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius – bekontaktę simptomų atpažinimo sistemą „TAMAR“ ir dezinfekavimo tunelį, kurie padės […]

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo sutartis dėl krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 26,80 iki 40,27 km rekonstravimo. Sutarties vertė – 11,97 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota. Sutartis pasirašyta 2020 m. rugsėjo 11 […]