Pradėkime nuo „A“: atnaujintas mažiausias „Mercedes-Benz“ Lietuvoje pasirodys kitų metų pradžioje

1

Pradėkime nuo „A“: atnaujintas mažiausias „Mercedes-Benz“ Lietuvoje pasirodys kitų metų pradžioje

Puikiai pavykusių kūrinių geriau nekeisti – atnaujinta „Mercedes-Benz“ A klasė išlaikė tas pačias kėbulo proporcijas, mielus akiai akcentus ir ypatingo automobilio pojūtį. Nepakito ir kėbulų pasirinkimas – hečbekas ir sedanas. Tačiau mažasis „Mercedes-Benz“ gavo naujausią vartotojo sąsają MBUX, daugiau technologinio įdaro, daugiau saugumo. Pokyčių sulaukė ir vieni karščiausių pasaulyje hečbekų – „Mercedes AMG A 35 4MATIC“  ir „Mercedes AMG A 45 S 4MATIC+“.  

 Žvelgiant iš toliau, A klasė atrodo tarsi senas pažįstamas – tas pats dinamiškas kėbulo siluetas, ryklio nosis ir įprasta „Mercedes-Benz“ ženklo pozicija. Įsižiūrėjus atidžiau, į akis krenta žvaigždėtas radiatoriaus grotelių raštas, kitokios formos LED žibintų „antakiai“ priekyje, pakitę galiniai žibintai, naujo dizaino ratlankiai ir patobulintas difuzorius. Akivaizdu, kad dizaineriai šiuokart vadovavosi principu „nepakenk“.    

 „A klasė automobilių pasaulyje yra išskirtinė. Tai automobilis, kuris parodė, kad „premium“ yra ne dydis ir kaina, o požiūris ir dėmesys detalėms. Naujoji A klasė nenustebins smarkiai pasikeitusia išvaizda, tačiau bus tikras atradimas ieškantiems dar daugiau patogumo ir technologinės pažangos. Nepaisant kompaktiško kūno, A klasė turi viską, ko reikia ieškantiems ypatingo automobilio. Nekantraujame naująją A klasę pristatyti Lietuvoje“, – pažymėjo vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Veho“ Prekės ženklo vadovas Rolandas Samuolis.

 Automobilio interjere aiškiai dominuoja dvigubi ekranai – 7 colių įstrižainės vairuotojui ir 10,25 colio įstrižainės centrinis ekranas. Galimas variantas ir su dviem 10,25 colio įstrižainės ekranais, tuomet A klasės salone pasijusite tarsi kino teatre. Įspūdį dar sustiprins patobulintas ambientinis apšvietimas ir prieblandoje žibantys ventiliacijos sistemos žiedai, tapę neatskiriamu pastarojo meto „Mercedes-Benz“ interjerų simboliu.

 Atskiro paminėjimo verta naujausios kartos vartotojo sąsaja MBUX, jau turinti mokymosi gebėjimų. Abu priekinėje panelėje esantys ekranai kuria naują patirtį tiek savo turiniu, tiek galimybėmis pagal pageidavimą keisti sąsajos išvaizdą, spalvas ir funkcinių dalių išdėstymą. Centrinis ekranas valdomas lietimu, taip pat balso komandų sistema „Hey Mercedes“, kuri jau bus pajėgi užmegzti dialogą ir mokytis. MBUX padėjėjas taip pat gebės paaiškinti pagrindines automobilio funkcijas ir padėti prisijungti išmanųjį telefoną ar surasti vaistinėlę. Atsiras ir piršto jutiklis, kuris leis atpažinti „šeimininką“ ir automatiškai pateikti jo nustatymų rinkinį.  

Nedidelių pokyčių sulaukė vairas ir sėdynės, kurių apmušalai, siekiant CO2  neutralumo tikslų, pagaminti iš perdirbtos žaliavos.

 Atliepdamas klientų pageidavimams, „Mercedes-Benz“ žengė dar vieną žingsnį paprastesnio pasirinkimo link – opcijų sąraše atsirado dažniausiai kartu pasirenkamų funkcijų komplektai. Tokiu būdu klientui nebereikės gaišti laiko renkantis kiekvieną priedą ar funkciją atskirai. Žinoma, tai nereiškia, kad norintiems unikalios komplektacijos pirkėjams rankos surišamos – galimybė susirinkti opcijas pavieniui išlieka.

 Nematomoji pusė

Atnaujinta A klasė gaus patobulintą saugumo sistemų paketą. Nedidelių pakeitimų, siekiant tikslumo ir sklandumo, sulaukė vairuotojo pagalbininkų armija, pradedant „Active Steering Control“ ir baigiant naujos kartos statymo sistema, kuri moka automobilį pastatyti išilgai ir dar transliuoti trijų išmatavimų 360 laipsnių vaizdą. 

Atrodytų, kad po A klasės variklių dangčiu liko tie patys 4 cilindrų agregatai, tačiau yra esminis pokytis – visi benzininiai varikliai tapo elektrifikuoti – papildyti 48 voltų „mild-hybrid“ sistema, kurios starteris-generatorius suteikia papildomus 10 kW galios startuojant ir leidžia nenaudoti vidaus degimo variklio važiuojant lėtai.  Sistema taip pat kaupia kinetinę stabdymo energiją.

Klientai galės rinktis 1,3 litro darbinio tūrio benzininius variklius, generuojančius 136 arba 163 AG (dar po 14 AG trumpiems laikotarpiams prideda hibridinės sistemos starteris-generatorius). Jėgainė, kurias sudaro 1,3 litro darbinis variklis ir „plug-in hybrid“ sistemos elektros variklis, generuos 218 AG.  Taip pat 2 litrų darbinio tūrio benzininius variklius, generuojančius 190 arba 224 AG (dar po 14 AG trumpiems laikotarpiams prideda hibridinės sistemos starteris-generatorius).

Vienintelis 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis yra trijuose asmenyse. Priklausomai nuo modifikacijos, jo galia gali siekti 116, 150 arba 190 AG.

Silpniausios versijos benzininio variklio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 5,8-6,4 l 100 km, galingiausias variklis sunaudos 6,9-7,5 l 100 km. Dyzelinio variklio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 5,0-5,5 l 100 km. Dinamiškiausia benzininė versija iki 100 km/h įsibėgėja per 6,3 sekundės, automobiliui su galingiausia dyzelinio variklio versija tam prireikia 7,2 sekundės.  

AMG dvaro kronika

Atsinaujino ir vienas greičiausių bei galingiausių kompaktinės klasės automobilių pasaulyje. Kaip ir anksčiau, bus galima rinktis tik hečbeko tipo kėbulą su dviem skirtingomis variklio versijomis.

„Mercedes-Benz“ inžinieriai nusprendė, kad galios „Mercedes AMG A 35 4MATIC“ ir „Mercedes AMG A 45 S 4MATIC+“ pakanka, todėl 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklio galia liko nepakitusi – 306 ir 421 AG. Tiesa, silpnesnė modifikacija nuo šiol bus papildyta „mild-hybrid“ tipo sistema, kurios starteris-generatorius trumpais laikotarpiais generuos 14 AG papildomai. „Mercedes AMG A 35 4MATIC“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,7 s (versija su sedano kėbulu – per 4,8 s), o „Mercedes AMG A 45 S 4MATIC+“ greitėja „superautomobilių“ lygoje: 3,9 s.   

Abi versijos komplektuojamos su 8 laipsnių „AMG Speedshift DCT“ pavarų dėže.

Nepaisant pašėlusios dinamikos, „Mercedes-Benz“ inžinieriams pavyko išlaikyti palyginti kuklų variklio apetitą. Silpnesnė versija 100 km sunaudoja vidutiniškai 8,2-8,6 l degalų, galingesnė – 8,8-9,2 l.   

Kalbant apie A klasės AMG modifikaciją, daug sakinių neprireiks – kėbulas išliko iš esmės nepasikeitęs. Čia taip pat montuojami nauji priekiniai žibintai, pakeistas radiatoriaus grotelių raštas, o vietoje įprastos „Mercedes-Benz“ žvaigždės, A klasės variklio dangtį puošia apvali AMG emblema.

 Šiokių tokių pokyčių sulaukė priekiniai bei galiniai aptakai, išsiskiria naujas ratlankių dizainas. Automobilio salone į akis krenta „AMG Performance“ vairas, ant kurio išdėstyti trijų skirtingų laipsnių stabilumo sistemos ESP valdymo klavišai, bei „AMG Dynamics“ valdymo klavišai. Kaip ir įprastuose A klasės automobiliuose, naujajame AMG taip pat montuojama naujausios kartos vartotojo sąsaja MBUX, kurioje išsiskiria specialiai AMG versijai sukurtas ekrano dizainas.  

 Naujosios AMG A klasės prekybos pradžiai bus pasiūlyta ribota serija „AMG Street Style Edition“. Galingiausia A klasės AMG versija išsiskirs ypatingu kėbulo dažymu, specialaus dizaino 19 colių ratlankiais ir raudonomis stabdžių apkabomis. Šios versijos salonas bus papuoštas oranžinėmis aplikacijomis, tos pačios spalvos siūlėmis bei aliuminio detalėmis.

Daugiau informacijos:

Marius Žielys

Rinkodaros ir komunkacijos skyriaus vadovas

 +370 64614251

Marius.Zielys@veho.lt

Pranešimą paskelbė: Liutauras Elkimavičius, Publicum Financial Communications, UAB

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Kitąmet bus remontuojamas viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus

Kitąmet bus remontuojamas viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus

2023 m. bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas.  Remonto darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo pasirašytos sutarties vertė – 1,664 mln. eurų su PVM.   Transporto mazge planuojama remontuoti virš magistralinio […]

Šiaulių oro uosto vadovė atsako, ar realu iš Šiaulių sulaukti užsakomųjų reisų į Turkiją ar Egiptą

Šiaulių oro uosto vadovė atsako, ar realu iš Šiaulių sulaukti užsakomųjų reisų į Turkiją ar Egiptą

Tarptautiniam Šiaulių oro uostui priimant vis daugiau orlaivių, dažniau sulaukiama klausimų, ar galima ir kada turistams laukti užsakomųjų reisų iš Šiaulių populiariomis atostogų kryptimis, pavyzdžiui, į Turkiją ar Egiptą. Oro uosto vadovė sako, kad toks verslo modelis įtikinamiausiai atrodytų nebent „popieriuje“. Sena nauja idėja Aurelijos Kuezados teigimu, svarstymus dėl keleivinių skrydžių galimai skatina tai, kad […]

Gerėja VVT darbuotojų darbo sąlygos: netrukus bus išmokėti didesni atlyginimai, pristatyti nauji poilsio nameliai

Gerėja VVT darbuotojų darbo sąlygos: netrukus bus išmokėti didesni atlyginimai, pristatyti nauji poilsio nameliai

Įvedus naują darbo apmokėjimo sistemą, „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) darbuotojų asmenines sąskaitas jau pasiekė vidutiniškai 15,5 proc. didesni atlyginimų avansai. Gerėja ir kitos darbo sąlygos – pakeisti grafikai kokybiškam pietų ir poilsio laikui, atsisakyta žalų išskaičiavimo dėl eismo įvykių. Atsižvelgus į vairuotojų pastabas, Vilniaus miesto savivaldybė patobulino poilsio patalpų galinėse maršrutų stotelėse projektą – tokių mieste bus […]

Susisiekimo ministras M. Skuodis su vizitu lankysis Jungtinėje Karalystėje, dalyvaus tarptautinėje elektromobilumo konferencijoje Londone

Susisiekimo ministras M. Skuodis su vizitu lankysis Jungtinėje Karalystėje, dalyvaus tarptautinėje elektromobilumo konferencijoje Londone

Susisiekimo ministras Marius Skuodis pirmadienį išvyksta į Jungtinę Karalystę (JK), kur skaitys pranešimą vienoje didžiausių tarptautinių elektromobilumo konferencijų „London EV Show“. Ministras M. Skuodis vizito metu taip pat susitiks su JK Parlamento Transporto komitetu, JK aviacijos, jūrų ir saugumo ministre, Škotijos transporto ministre.   Antrus metus iš eilės Londone rengiamoje konferencijoje „London EV Show“ politikos, […]

Posūkių rodymas kelyje: kada privaloma, o kada gali grėsti bauda?

Posūkių rodymas kelyje: kada privaloma, o kada gali grėsti bauda?

Turbūt kone kiekvieną vairuotoją yra užplūdusios blogos emocijos, kai jam staigmena tapo priešais jį eisme dalyvavusio automobilio veiksmai. Laimė, jei toks manevravimas nerodant įspėjamojo posūkio signalo baigiasi laimingai ir nereikia pildyti eismo įvykio deklaracijos. Deja, dažnai pasitaiko ir nelaimingų nutikimų. Todėl draudimo ekspertas primena, kada reikia naudoti įspėjamąjį posūkio signalą, kada jo reikėtų vengti ir […]

Utena pasipuošė  naujomis autobusų stotelėmis

Utena pasipuošė naujomis autobusų stotelėmis

Utenoje baigtas įgyvendinti dar vienas miestui ir jo gyventojams svarbus projektas –Utenos miesto darnaus judumo plano priemonių diegimo pirmasis etapas. Jo metu  mieste įrengta 21 nauja  autobusų sustojimo stotelė, kurios pritaikytos ir žmonėms su negalia. Dar viena darnaus judumo plano priemonė – viešojo transporto žiedinių maršrutų  miesto gatvėmis įdiegimas. Planuojama parengti du žiedinius maršrutus, kurie […]