Pradedančiojo verslo inovacijoms skatinti – Susisiekimo ministerijos įkurtas koinvesticinis fondas

Pradedančiojo verslo inovacijoms skatinti – Susisiekimo ministerijos įkurtas koinvesticinis fondas

Siekdama paskatinti investicijas į šiuolaikinių susisiekimo paslaugų ir produktų, intelektinių transporto sistemų bei inovatyvių technologijų, ypač draugiškų aplinkai, kūrimą, Susisiekimo ministerija siūlo finansinę priemonę vidutinėms, mažoms ir labai mažoms įmonėms – koinvesticinį fondą susisiekimui skatinti. Bendra šio fondo, skirto smulkioms įmonėms paskatinti kurti naujus inovatyvius produktus ir paslaugas, vertė – ne mažiau kaip 4 mln. eurų.

„Į koinvesticinį fondą nukreipę dalį Susisiekimo ministerijos administruojamų lėšų, siekiame paskatinti privačius investuotojus atkreipti dėmesį į startuolius, o jaunam inovatyviam verslui sudaryti papildomą galimybę skolintis jų verslui priimtinomis sąlygomis. Kviečiame ne anksčiau nei prieš 5 metus įsteigtas ir pelno neskirsčiusias įmones pasinaudoti fondo finansavimu judumo paslaugoms ir produktams kurti. Ypač tokiems, kurie mažintų transporto priemonių triukšmą ir išmetamo CO2 kiekį“, – sako Susisiekimo ministerijos kancleris Ramūnas Dilba.

Skiriant šias lėšas, siekiama sudaryti tinkamas sąlygas pradedančiajam verslui kurti naujus inovatyvius produktus ir paslaugas, taip pat norima užpildyti finansavimo spragą ir kuo daugiau dėmesio skirti pačiose ankstyviausiose stadijose (produkto kūrimo, verslo modelio patikrinimo) esančioms įmonėms. Būtent šios įmonės rečiau sulaukia privačių investuotojų ir sunkiau gauna bankų finansavimą.

Bendra galima fondo investicijų į mažas ir labai mažas įmones suma gali siekti iki 0,8 mln. eurų, o į novatorišką verslą – iki 1,6 mln. eurų. Bendra investicijų suma į vieną vidutinę įmonę gali siekti iki 1,6 mln. eurų. Pagal koinvesticinio fondo priemonių sąlygas investicijos skiriamos reikalavimus atitinkančių įmonių, vykdančių finansavimo sąlygas atitinkančią veiklą, projektams, galintiems ateityje sukurti numatytą investicijų grąžą, įgyvendinti.

Pirmoji šio fondo investicija buvo  paskirta elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą plėtojančiam startuoliui. 2019 m. įkurtai įmonei, plėtojančiai sumanius elektromobilių įkrovimo sprendimus verslui ir tinklo operatoriams, pasitelkiant debesų kompiuterijos programinę įrangą, suteiktas 600 tūkst. eurų finansavimas.

Pasak kanclerio, elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtra yra viena iš prioritetinių sričių ir bus ypač svarbi, norint pasiekti Europos Sąjungos iškeltą tikslą laipsniškai iki 2050 m. pereiti prie klimatui neutralios ekonomikos.

Susisiekimo ministerijos koinvesticinis fondas susisiekimui skatinti formuojamas iš  2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų. Veiksmų programos priemonės įgyvendinamos iki 2023 m. pabaigos. Šią finansinę priemonę valdo „Invega“ kartu su savo įmone UAB „Kofinansavimas“, įsteigta  rizikos kapitalo fondui valdyti ir efektyviai įgyvendinti.

Daugiau informacijos, kur ir kaip kreiptis dėl fondo finansavimo skyrimo https://www.coinvest.lt/ ir https://bit.ly/3qa1fjQ  

Pranešimą paskelbė: Agnė Augustinaitė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
Kaip serviruoti stalą šventėms?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose
 
Keltuvų nuoma

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Pirmąjį lietuvišką autonominį hibridinį universalios paskirties visureigį kurianti bendrovė „Ostara“ įveikė lauko bandymų etapą ir pereina prie nuotolinio valdymo ir autonominio režimų vystymo. Visureigio „Krampus Mk1“ technologijų demonstratorius elektrinės pavaros režimu įveikė bandymus greičio trasoje įvairiomis oro sąlygomis, įskaitant 0-0,5 laipsnių temperatūrą, lietų ir stiprų priešpriešinį vėją. „Kyviškių aerodrome bagio klasės visureigis „Krampus“ buvo testuojamas […]