„Porsche Baltic“ komandos nariai 1006 km lenktynėms ruošiasi kasdien

1

„Porsche Baltic“ komandos nariai 1006 km lenktynėms ruošiasi kasdien

Iš „Porsche“ automobilių vairuotojų sudaryta komanda antrus metus iš eilės dalyvaus „Aurum 1006 km lenktynėse“. Praėjusiais metais komanda džiaugėsi finišu itin konkurencingose Palangos 1006 km varžybose, o šiemet tikisi rezultatą ne tik pakartoti, bet ir pakovoti dėl prizinių vietų savo klasėje. Lūkesčius natūraliai augina rezultatai: „Porsche Baltic“ komanda dalyvauja ir Šiaurės Europos zonos 6 valandų lenktynių čempionate (NEZ 6H), kur po dviejų etapų užima pirmą vietą  GT AM klasėje. 

„Jau treniruočių metu pastebėjome, kad mūsų klientai turi visas profesionaliems lenktynininkams reikalingas savybes ir gali siekti aukštų rezultatų bei kovoti dėl prizinių vietų. Viskas, kas susiję su lenktynėms, jiems yra įdomu. Juk lenktynės yra „Porsche“ DNR – kiekvienas šį automobilį perkantis žmogus daugiau ar mažiau domisi sportu. Pernai pavyko pasiekti neblogus rezultatus, tad šiemet norime pasirodyti ne ką prasčiau. Einame į priekį ir tikimės, kad tokį tempą, kaip pirmoje sezono pusėje, pavyks išlaikyti iki pat jo pabaigos“, – teigia „Porsche Racing Experience“ projekto vadovas Robertas Kupčikas.

Didžiausias iššūkis 2019 m.

Artėjančios „Aurum 1006 km lenktynės“ yra didžiausias iššūkis „Porsche Baltic“ komandai visame šių metų sezone, kuriame, be artėjančio savaitgalio maratono, dar numatyti 2 Šiaurės Europos zonos 6 valandų (NEZ 6H) ištvermės lenktynių etapai. Du iš jų jau įveikti – užimtos atitinkamai 2 ir 1 vietos klasėje.

Pagrindinis skirtumas lenktynių Palangoje – jų trukmė, vidutiniškai 1006 kilometrų distanciją komandos įveikia per 9 valandas. Pati trasa yra unikali, suformuota Palangos aplinkkelio ir viaduko į Kretingą sankryžoje. Posūkius joje atstoja pakilimai ir nusileidimai nuo viaduko, dirbtinės lėtėjimo zonos, o tiesiosios – magistraliniai keliai, kurie visus metus, išskyrus vieną liepos savaitgalį, būna atverti visiems eismo dalyviams. Todėl pasitreniruoti šioje trasoje įmanoma tik lenktynių simuliatoriuje.

„Turime stiprią komandą ir kiekvienos jos narys prisideda prie sėkmingo pasirodymo varžybose. Patį rezultatą užtikrina vairuotojai, tačiau jį sugadinti gali bet kas – ir patys vairuotojai, ir komandos vadovas ar kiti nariai. Visi turime dirbti maksimaliai ne tik 9 lenktynių valandas, bet ir visą laiką iki tol – užtikrinti, kad turėtume pakankamai atsarginių detalių, pasirūpinti kitais organizaciniais reikalais. Tam komandoje yra daug žmonių – viso jų daugiau nei dešimt“, – sako R. Kupčikas.

Per jau įvykusias NEZ čempionato varžybas komanda išbandė daug „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ automobilio reguliavimo būdų, treniravosi vairuotojų pasikeitimą ir kitas procedūras, tad paskutinėmis dienomis iki 1006 km lenktynių liko tik organizaciniai dalykai.

„Porsche Cayman GT4 Clubsport“ – geriausias pasirinkimas

„Porsche Baltic“ komanda antrus metus iš eilės naudoja tą patį automobilį – „Porsche Cayman GT4 Clubsport“. Trys komandos nariai – Ramūnas Šeduikis, Andrius Šlimas ir Martynas Žilinskas – dalyvavo varžybose pernai, tad yra gerai žinantys vienas kito galimybes. Šiemet prie komandos prisijungė Ieva Šlimas.

Komandos naudojamas „Porsche Cayman“ automobilis yra kone idealus automobilis tokioms lenktynėms: jis puikiai suprojektuotas, nes svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašių – 50:50. Viduryje sumontuotas 3,8 l variklis pasiekia 400 AG ir 420 Nm, o pavarų dėžė – automatinė 7 laipsnių PDK. Automobilis turi sportines reguliuojamas stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS) bei stabilumo kontrolę (ESP).

„Mūsų lenktyninis automobilis  yra  lengvai valdomas – jis turi pagalbines sistemas, kurios padeda komandos lenktynininkams siekti geresnių rezultatų“, – pasakoja R. Kupčikas. 

Komandos nariai prie „Porsche“ vairo – kiekvieną dieną

„Porsche Baltic“ komandos vairuotojai su šio gamintojo kūriniais nesiskiria ir kiekvieną dieną. „Porsche 911 Carrera“ yra pakankamai praktiškas automobilis, kuriuo ir vaikus į mokyklą nuvežti galima, ir nuvažiuoti apsipirkti“, – šmaikštauja M. Žilinskas.   

„Trasoje pasivažinėti mėgstu su 911 GT3 modeliu, mieste puikiai tinka „911 Carrera“, o visiems kitiems atvejams – „Cayenne“. Tačiau dalyvavimas lenktynėse su „Porsche“ – puikus hobis, kurį derinu su savo tiesiogine veikla. Tikrai ne kiekvieną savaitgalį lenktyniaujame, bet Robertas neleidžia snausti ir vis pakviečia į Kačerginės ar Pernu trasas pasitreniruoti, palaikyti formą“, – apie savo su „Porsche“ susijusius pomėgius pasakoja M. Žilinskas.

Kitas „Porsche Baltic“ komandos vairuotojas R. Šeduikis prisimena, jog pernai gavęs pasiūlymą prisijungti prie komandos, atsisakyti negalėjo. Užteko vieno karto, kad būtų priimtas sprendimas varžytis kitą sezoną.

„Kiekvienas, važinėjantis gatvėse, norime palenktyniauti. Daug jaunų žmonių nori tapti lakūnais, o jei suaugus tokia svajonė neįgyvendinama – tada lenktynininkais. Taip nutiko ir man. Daug lenktyninės patirties neturiu, tad kiekvienose varžybose stengiuosi kaupti patirtį – juk tai yra didžiausias turtas gyvenime“, – įsitikinęs R. Šeduikis.

Tik šiemet prie komandos prisijungusi ir kasdien „Porsche Cayenne“ vairuojanti I. Šlimas – taip pat palyginti nauja lenktynininkė, į trasą išvažiavusi šiemet. Ieva sklandžiai įsiliejo į komandą ir ją sustiprino, o trasoje demonstruoja vis gerėjančius rato įveikimo laikus. 

Dvidešimtosios „Aurum 1006 km lenktynės“ vyks Palangoje liepos 18–20 dienomis. Lenktynių dieną „Porsche“ automobilių vairuotojams suteikiama unikali galimybė  susipažinti su lenktynininkais, stebėti pačias varžybas ir palaikyti „Porsche Baltic“ komandą specialiai įrengtoje vietoje virš techninio aptarnavimo zonos. Norintys patekti į specialią erdvę ir iš arčiau pajusti lenktynių atmosferą prie įėjimo turės parodyti neįprastą bilietą – „Porsche“ raktelį.

Pranešimą paskelbė: Greta Šimonėlytė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
ILike Samsung A70
 
TakeMe Smart Magnetic Fix Book Case without clip Xiaomi Redmi Go Black
 
Mocco Tempered Glass Premium 9H Screen ProtectorXiaomi Mi A1 / 5X
 
Blun DIAMOND ultra thin silicone back cover case for Samsung G965F Galaxy S9 Plus with Gold frame
 
Telone Shine Pocket Slim Flip Case HTC Desire 620 vertical book case White
„MAAS Aviation“ Kauno oro uoste statys orlaivių dažymo angarą

„MAAS Aviation“ Kauno oro uoste statys orlaivių dažymo angarą

Šį spalį Kauno oro uoste pradėtas statyti specializuotas orlaivių dažymo angaras, kuris pradės veiklą 2020 m. pabaigoje. Projektą aukciono būdu išsinuomotame plote vykdys Airijoje registruota kompanija „MAAS Aviation“ – trečioji pagal dydį tokias paslaugas teikianti įmonė pasaulyje. Šis projektas yra orlaivių techninio aptarnavimo (angl. Maintenance, Repair and Overhaul) veiklų plėtros antruose pagal dydį šalies oro […]

  Straipsniai »

Kelių direkcijos Eismo informacijos skyrius jau dirba žiemos režimu

Nepaisydamas momentinio atšilimo, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) Eismo informacijos skyrius (EIS) kaip ir kiekvienų metų spalio mėn. „įjungė“ žiemos režimą, t. y. kaip ir anksčiau EIS operatoriai dirbs ištisą parą, tačiau skirtingai nei vasarą daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie pakitusias eismo sąlygas. Pranešimai apie […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras ragina segėti atšvaitus: šalyje prasidėjo akcija „Būkime matomi ir saugūs kelyje“

Skatinant senjorus ir kitus eismo dalyvius kelyje segėti atšvaitus, šiandien prasideda visą Lietuvą apimsianti socialinė akcija „Būkime matomi ir saugūs kelyje“. Mėnesį truksiančios akcijos metu senjorams Lietuvos pašto skyriuose bus nemokamai dalijami atšvaitai, o tiems, kurie gyvena atokiau, atšvaitus pristatys mobilūs laiškininkai. Pirmuosius atšvaitus Molėtų pašto skyriuje šiandien įteikė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius. „Prasidėjus tamsiajam […]

  Straipsniai »

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos pranešimas: „Mobilusis laiškininkas rajonuose – reforma, kuri stringa“

2019 m. spalio 17 d. pranešimas žiniasklaidai Opozicinė Seimo Liberalų sąjūdžio frakcija po diskusijos su valstybės valdomos AB „Lietuvos paštas“ vadovybe konstatavo, kad dėl gyventojų mažėjimo regionuose įgyvendinama pašto skyrių reforma, realybėje ir vadovų prezentacijose skiriasi kaip diena ir naktis. Šimtais nepatenkintų rinkėjų laiškais ir peticijomis „bombarduojami“ parlamentarai teigia, kad tradicinių paštų vertimas mobiliaisiais laiškininkais […]

  Straipsniai »