„Porsche Baltic“ komandos nariai 1006 km lenktynėms ruošiasi kasdien

1

„Porsche Baltic“ komandos nariai 1006 km lenktynėms ruošiasi kasdien

Iš „Porsche“ automobilių vairuotojų sudaryta komanda antrus metus iš eilės dalyvaus „Aurum 1006 km lenktynėse“. Praėjusiais metais komanda džiaugėsi finišu itin konkurencingose Palangos 1006 km varžybose, o šiemet tikisi rezultatą ne tik pakartoti, bet ir pakovoti dėl prizinių vietų savo klasėje. Lūkesčius natūraliai augina rezultatai: „Porsche Baltic“ komanda dalyvauja ir Šiaurės Europos zonos 6 valandų lenktynių čempionate (NEZ 6H), kur po dviejų etapų užima pirmą vietą  GT AM klasėje. 

„Jau treniruočių metu pastebėjome, kad mūsų klientai turi visas profesionaliems lenktynininkams reikalingas savybes ir gali siekti aukštų rezultatų bei kovoti dėl prizinių vietų. Viskas, kas susiję su lenktynėms, jiems yra įdomu. Juk lenktynės yra „Porsche“ DNR – kiekvienas šį automobilį perkantis žmogus daugiau ar mažiau domisi sportu. Pernai pavyko pasiekti neblogus rezultatus, tad šiemet norime pasirodyti ne ką prasčiau. Einame į priekį ir tikimės, kad tokį tempą, kaip pirmoje sezono pusėje, pavyks išlaikyti iki pat jo pabaigos“, – teigia „Porsche Racing Experience“ projekto vadovas Robertas Kupčikas.

Didžiausias iššūkis 2019 m.

Artėjančios „Aurum 1006 km lenktynės“ yra didžiausias iššūkis „Porsche Baltic“ komandai visame šių metų sezone, kuriame, be artėjančio savaitgalio maratono, dar numatyti 2 Šiaurės Europos zonos 6 valandų (NEZ 6H) ištvermės lenktynių etapai. Du iš jų jau įveikti – užimtos atitinkamai 2 ir 1 vietos klasėje.

Pagrindinis skirtumas lenktynių Palangoje – jų trukmė, vidutiniškai 1006 kilometrų distanciją komandos įveikia per 9 valandas. Pati trasa yra unikali, suformuota Palangos aplinkkelio ir viaduko į Kretingą sankryžoje. Posūkius joje atstoja pakilimai ir nusileidimai nuo viaduko, dirbtinės lėtėjimo zonos, o tiesiosios – magistraliniai keliai, kurie visus metus, išskyrus vieną liepos savaitgalį, būna atverti visiems eismo dalyviams. Todėl pasitreniruoti šioje trasoje įmanoma tik lenktynių simuliatoriuje.

„Turime stiprią komandą ir kiekvienos jos narys prisideda prie sėkmingo pasirodymo varžybose. Patį rezultatą užtikrina vairuotojai, tačiau jį sugadinti gali bet kas – ir patys vairuotojai, ir komandos vadovas ar kiti nariai. Visi turime dirbti maksimaliai ne tik 9 lenktynių valandas, bet ir visą laiką iki tol – užtikrinti, kad turėtume pakankamai atsarginių detalių, pasirūpinti kitais organizaciniais reikalais. Tam komandoje yra daug žmonių – viso jų daugiau nei dešimt“, – sako R. Kupčikas.

Per jau įvykusias NEZ čempionato varžybas komanda išbandė daug „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ automobilio reguliavimo būdų, treniravosi vairuotojų pasikeitimą ir kitas procedūras, tad paskutinėmis dienomis iki 1006 km lenktynių liko tik organizaciniai dalykai.

„Porsche Cayman GT4 Clubsport“ – geriausias pasirinkimas

„Porsche Baltic“ komanda antrus metus iš eilės naudoja tą patį automobilį – „Porsche Cayman GT4 Clubsport“. Trys komandos nariai – Ramūnas Šeduikis, Andrius Šlimas ir Martynas Žilinskas – dalyvavo varžybose pernai, tad yra gerai žinantys vienas kito galimybes. Šiemet prie komandos prisijungė Ieva Šlimas.

Komandos naudojamas „Porsche Cayman“ automobilis yra kone idealus automobilis tokioms lenktynėms: jis puikiai suprojektuotas, nes svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašių – 50:50. Viduryje sumontuotas 3,8 l variklis pasiekia 400 AG ir 420 Nm, o pavarų dėžė – automatinė 7 laipsnių PDK. Automobilis turi sportines reguliuojamas stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS) bei stabilumo kontrolę (ESP).

„Mūsų lenktyninis automobilis  yra  lengvai valdomas – jis turi pagalbines sistemas, kurios padeda komandos lenktynininkams siekti geresnių rezultatų“, – pasakoja R. Kupčikas. 

Komandos nariai prie „Porsche“ vairo – kiekvieną dieną

„Porsche Baltic“ komandos vairuotojai su šio gamintojo kūriniais nesiskiria ir kiekvieną dieną. „Porsche 911 Carrera“ yra pakankamai praktiškas automobilis, kuriuo ir vaikus į mokyklą nuvežti galima, ir nuvažiuoti apsipirkti“, – šmaikštauja M. Žilinskas.   

„Trasoje pasivažinėti mėgstu su 911 GT3 modeliu, mieste puikiai tinka „911 Carrera“, o visiems kitiems atvejams – „Cayenne“. Tačiau dalyvavimas lenktynėse su „Porsche“ – puikus hobis, kurį derinu su savo tiesiogine veikla. Tikrai ne kiekvieną savaitgalį lenktyniaujame, bet Robertas neleidžia snausti ir vis pakviečia į Kačerginės ar Pernu trasas pasitreniruoti, palaikyti formą“, – apie savo su „Porsche“ susijusius pomėgius pasakoja M. Žilinskas.

Kitas „Porsche Baltic“ komandos vairuotojas R. Šeduikis prisimena, jog pernai gavęs pasiūlymą prisijungti prie komandos, atsisakyti negalėjo. Užteko vieno karto, kad būtų priimtas sprendimas varžytis kitą sezoną.

„Kiekvienas, važinėjantis gatvėse, norime palenktyniauti. Daug jaunų žmonių nori tapti lakūnais, o jei suaugus tokia svajonė neįgyvendinama – tada lenktynininkais. Taip nutiko ir man. Daug lenktyninės patirties neturiu, tad kiekvienose varžybose stengiuosi kaupti patirtį – juk tai yra didžiausias turtas gyvenime“, – įsitikinęs R. Šeduikis.

Tik šiemet prie komandos prisijungusi ir kasdien „Porsche Cayenne“ vairuojanti I. Šlimas – taip pat palyginti nauja lenktynininkė, į trasą išvažiavusi šiemet. Ieva sklandžiai įsiliejo į komandą ir ją sustiprino, o trasoje demonstruoja vis gerėjančius rato įveikimo laikus. 

Dvidešimtosios „Aurum 1006 km lenktynės“ vyks Palangoje liepos 18–20 dienomis. Lenktynių dieną „Porsche“ automobilių vairuotojams suteikiama unikali galimybė  susipažinti su lenktynininkais, stebėti pačias varžybas ir palaikyti „Porsche Baltic“ komandą specialiai įrengtoje vietoje virš techninio aptarnavimo zonos. Norintys patekti į specialią erdvę ir iš arčiau pajusti lenktynių atmosferą prie įėjimo turės parodyti neįprastą bilietą – „Porsche“ raktelį.

Pranešimą paskelbė: Greta Šimonėlytė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Bogota Flip Men's Black/Black 44,5
 
Crocs™ Isabella Strappy Sandal Black 38,5
 
Crocs™ Busy Day Stretch Skimmer Black/Graphite 36,5
 
HELLY HANSEN Vidda Parka Women's Wild Rose M
 
EMU Australia Mayberry Natural 38
Rekonstruota Ąžuolyno gatvė Vilniuje tapo saugesnė ir modernesnė 

Rekonstruota Ąžuolyno gatvė Vilniuje tapo saugesnė ir modernesnė 

Nuo šiol Viršuliškių ir Šeškinės seniūnijų gyventojai galės važiuoti patogiau ir saugiau: atnaujinta daugiau kaip pusės kilometro ilgio Ąžuolyno gatvės atkarpa, nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės. Rekonstruojant Ąžuolyno gatvę abiejose pusėse buvo paklota nauja asfalto danga, įrengti nauji šaligatviai, naujas modernus gatvės apšvietimas, paklotas lietaus nuotekų tinklas, nutiestas pėsčiųjų takas, įrengtas viešojo transporto stotelės. Gatvės […]

  Straipsniai »

„Cobra Instalaciones y Servicios“ komentaras dėl geležinkelio ruožo Vilnius – Klaipėda elektrifikavimo darbų pirkimo

Šiame etape kompanija „Cobra Instalaciones y Servicios“ S.A. norėtų susilaikyti nuo viešų vertinimų ar pareiškimų dėl vykstančių procesų. Dalyvaudami AB Lietuvos geležinkeliai (LG) vykdomame ruožo Vilnius – Klaipėda elektrifikavimo darbų pirkime ir sužinoję Lietuvos geležinkelių sprendimą dėl laimėtojo, Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka inicijavome ginčą dėl netinkamo mūsų pasiūlymo įvertinimo. T. y. „Cobra Instalaciones y […]

  Straipsniai »

Lietuva siekia, kad „Rail Baltica“ infrastruktūra būtų valdoma valstybės

Atsižvelgdama į šalies geležinkelių reikšmę nacionaliniam saugumui Lietuva siekia užtikrinti, kad strategiškai svarbią europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ infrastruktūrą valdytų valstybė. Projekto „Rail Baltica“ klausimai, tarp jų ir būsimos infrastruktūros valdymas, bus aptarti gruodžio 6 d. Rygoje vyksiančiame Baltijos šalių premjerų susitikime, kuriame taip pat dalyvaus transporto ministrai, TEN-T Baltijos–Šiaurės jūros koridoriaus koordinatorė Catherine Trautmann […]

  Straipsniai »
Problema: tamsoje nesimato kelių ženklinimo linijų. Tai galima nesunkiai pakeisti

Problema: tamsoje nesimato kelių ženklinimo linijų. Tai galima nesunkiai pakeisti

Tamsiuoju metų laikotarpiu, ypač kai kelių danga yra šlapia ar drėgna, vairuotojai dažnai skundžiasi, kad kelių ženklinimo linijų visiškai nesimato. Pasak ekspertų, šią problemą būtų galima nesunkiai išspręsti didinant linijų atspindžio reikalavimus ar taikant naujausias technologijas – taškinį ženklinimą.   Pas kaimynus – aukštesni standartai  Gerinti saugumą Lietuvos keliuose siekiama jau daugelį metų. Europos Sąjungos […]

  Straipsniai »