„Porsche Baltic“ komanda pergalingai įveikė 1006 kilometrų iššūkį

1

„Porsche Baltic“ komanda pergalingai įveikė 1006 kilometrų iššūkį

Jau 21-ąjį kartą, laikinoje lenktynių trasoje šalia Palangos, lenktynininkai varžėsi 1006 kilometrų distancijoje. Viena iš sėkmingiausių šių metų komandų „Porsche Baltic“, po finišo šoko džiaugsmo šokį – lenktynės įveiktos be didesnių problemų, o „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ vairavę lenktynininkai į Vilnių grįžo su trofėjumi.

Vienintelė problema – dingęs ryšys

„Daugelis Palangoje dalyvaujančių komandų ir lenktynininkų vieningai sutaria, kad didelis laimėjimas yra vien tai, jei pavyksta įveikti visą 1006 kilometrų distanciją. Šių metų „Porsche Baltic“ komandos pasiekimas yra dar saldesnis, nes GT4 klasėje mes iškovojome pirmąją vietą, o bendroje įskaitoje likome septinti iš 28 lenktynėse startavusių komandų. Turint omenyje, kad komanda suformuota iš „Porsche“ entuziastų, pasiruošimui dėl pasaulinės pandemijos turėjo nedaug laiko, toks rezultatas džiugina dar labiau“, – sako „Porsche Racing Experience“ projekto vadovas ir „Porsche Baltic“ komandos vadovas Robertas Kupčikas.

Pasak jo, džiugu ne tik tai, kad „Porsche Baltic“ nugalėjo savo klasėje, bet ir tai, kad absoliučioje įskaitoje 1 ir 2 vietas išplėšė irgi „Porsche“ vairavusios komandos.

„Tai, kad lenktynininkai dažnai renkasi „Porsche“ automobilius varžyboms, dar kartą įrodo, jog „Porsche“ yra tikras sportinis automobilis ir visa savo esme atitinka posakį „Race on Sunday, drive on Monday“, – sako patyręs lenktynininkas

Komanda džiaugėsi, kad lenktynių metu, jų vairuojamas „Porsche Cayman GT4“ nekėlė jokių techninių problemų ir nuo pat starto iki finišo važiavo stabiliai ir užtikrintai.

„Visos lenktynės praėjo be didesnių problemų, išskyrus momentą, kai buvo dingęs ryšys tarp vairuotojo ir komandos. Tikriausiai išlipant buvo nutrauktas laidas, bet viską sutvarkėme ir daugiau problemų neturėjome. Iš techninės pusės automobilis nekėlė jokių klausimų, kuriuos būtų reikėję spręsti čia ir dabar, lenktynes jis atlaikė puikiai“, – automobilio patikimumu džiaugiasi šiemet lenktynėse debiutavęs Edgaras Zujus.

Puikiai subalansuotas automobilis

„Porsche Baltic“ komandos „Cayman GT4“ buvo ne tik patikimas, tačiau ir greitas, nes galutinėje įskaitoje pavyko užfiksuoti septintą rezultatą, o GT4 klasėje – lipti ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio. Šiemet 1006 kilometrų lenktynėse debiutavęs Anton Hegelmann džiaugėsi ne tik automobilio patikimumu, bet ir puikiu greičiu.

„Visi komandos vairuotojai turėjo galimybę sėsti prie vairo ir visiems sekėsi puikiai. Bendroje įskaitoje užėmė septintą vietą, o savo klasėje tapome nugalėtojais, todėl emocijos tik pačios geriausios. Automobilis važiavo puikiai. Žinoma, varžytis su „GT Open“ klasės dalyviais, kur važiavo ir keli galingi „Porsche GT3“ automobiliai, buvo nelengva. Tačiau noriu pastebėti, kad mūsų komandos „Cayman“ stabdžiai dirbo labai gerai, galėjome stabdyti kiek vėliau, todėl būtent stabdymo zonose turėjome šiokį tokį pranašumą. Kad automobilis gali būti labai greitas įrodė Robertas, nes kvalifikacijoje jis užfiksavo 1 min. 14 sek. rato įveikimo laiką, o toks rezultatas yra labai geras“, – įspūdžiais apie automobilį dalinasi Antonas.

Pasak kito „Porsche Baltic“ komandos nario Edgaro Zujaus, ir jam automobilis paliko gerą įspūdį. „Nors jis nėra pats  galingiausias, tačiau turi puikias dinamines savybes, trasoje važiavo labai stabiliai ir vairuoti jį buvo labai malonu“, – pastebi Edgaras.

Kiek daugiau už kolegas patirties su šiuo automobiliu turinti Ieva Šlimas sako, kad prie gero „Porsche Baltic“ komandos rezultato prisidėjo ne tik patikimai važiavęs „Cayman GT4“, bet ir greitai komanda tapę automobilių mėgėjai.

„Šiemet važiavosi kur kas geriau nei pernai. Šių metų lenktynėse startavo mažiau automobilių nei praėjusiais metais, bet mano važiavimų metu jų srautas buvo didesnis, todėl į posūkį kartais reikėjo tilpti keturiems automobiliams, buvo ir nedidelis kontaktas. Trasoje vyko labai daug visko, bet labai tuo džiaugiuosi, nes įgavau dar daugiau patirties. Komanda labai puiki. Ir Edgaras, ir Antonas labai šauniai laikėsi. Jiems tai buvo debiutas ir viskas pavyko tikrai gerai. Tempas buvo geras ir vieni kitus labai palaikėme. Finiše visi keturi šokome, emocijos buvo puikios“, – įspūdžiais iš antrųjų savo karjeroje 1006 kilometrų lenktynių dalinasi Ieva.

„Porsche Racing Experience“ – tai Vilniaus „Porsche“ centro jau ne vienerius metus vystomo projekto „Porsche Driving“ dalis, kurio tikslas – įprastą vairavimo patirtį perkelti į naują lygį. Prie Vilniaus „Porsche“ centro vystomo projekto gali prisijungti kiekvienas „Porsche“ entuziastas.

Šiemet komanda dar ketina dalyvauti šiuose BEC 6H lenktynių etapuose: rugpjūčio 15 d. Pernu, „Auto24Ring“ trasoje, ir rugsėjo 10 d. Rygoje, „Bikernieki“ žiede.

Pranešimą paskelbė: Vaiva Mockutė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Ar verta persėsti į hibridinį automobilį?

Ar verta persėsti į hibridinį automobilį?

Per pirmojo karantino piką pavasarį – kovo-balandžio mėnesiais gatvėse buvo žymiai mažiau praeivių ir transporto. Pravėrę langą galėjome džiaugtis tyla ir švaresniu oru. Šiuo metu miestų gatvėse vėl garsiai riaumoja automobiliai ir girdimas triukšmas skatina susimąstyti: ar įmanoma patogiai keliauti kur kas tylesnėmis ir aplinkai draugiškesnėmis transporto priemonėmis? Pasirodo, ant dviračio sėsti nebūtina. Alternatyva įprastiems […]

Seimo nario Eugenijaus Sabučio pranešimas: „Valstybės vizija – pėsčiomis, elektromobiliu ir ekologišku autobusu per duobėtas gatves ir žvyrkelius?“

Seimo nario Eugenijaus Sabučio pranešimas: „Valstybės vizija – pėsčiomis, elektromobiliu ir ekologišku autobusu per duobėtas gatves ir žvyrkelius?“

2021 m. sausio 19 d. pranešimas žiniasklaidai   Viešojoje erdvėje nuolat atsiranda pasvarstymų, nuomonių ir komentarų dėl lietuvių nenoro išsižadėti savo nuosavų transporto priemonių, nors jų sukeliama tarša neabejotinai kenkia žmonių sveikatai. Lietuvos gyventojai automobilių (ypač senų, taršių ir galingų) vis dar neatsisako, nors dėl jų miršta daugiausia žmonių tarp išsivysčiusių valstybių. Publikacijų ar komentarų […]

M. Skuodis atšaukė iš pareigų VĮ „Oro navigacija“ vadovą

M. Skuodis atšaukė iš pareigų VĮ „Oro navigacija“ vadovą

Susisiekimo ministras Marius Skuodis antradienį, sausio 19 d., iš pareigų atšaukė VĮ „Oro navigacija“ generalinį direktorių Marių Beliūną. Šios oro transporto infrastruktūros įmonės vadovu M. Beliūnas ministro Jaroslavo Narkevičiaus buvo paskirtas pernai rugsėjį.  Įsakymą dėl „Oro navigacijos“ vadovo atšaukimo ministras pasirašė antradienį.  „Įmonės valdyba išreiškė nepasitikėjimą vadovu ir nematė galimybės dirbti su juo toliau, išsiskyrė […]

Lietuvos oro uostai apžvelgia 2020–uosius: didžiausių iššūkių aviacijai metai

Lietuvos oro uostai apžvelgia 2020–uosius: didžiausių iššūkių aviacijai metai

Visuose trijuose Lietuvos oro uostuose 2020 metais keliavo 1,8 mln. žmonių (-72 proc. palyginus su 2019 metais), o aptarnauta 30 tūkst. skrydžių (-52 proc. palyginus su 2019 metais). Lietuvos oro uostų prognozės rodo, kad 2021 metais pavyks atstatyti apie pusę 2019 metais buvusio keleivių srauto. „Be jokios abejonės praėjusieji metai buvo didžiausių iššūkių laikotarpis aviacijos […]