„Porsche Baltic“ komanda pergalingai įveikė 1006 kilometrų iššūkį

1

„Porsche Baltic“ komanda pergalingai įveikė 1006 kilometrų iššūkį

Jau 21-ąjį kartą, laikinoje lenktynių trasoje šalia Palangos, lenktynininkai varžėsi 1006 kilometrų distancijoje. Viena iš sėkmingiausių šių metų komandų „Porsche Baltic“, po finišo šoko džiaugsmo šokį – lenktynės įveiktos be didesnių problemų, o „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ vairavę lenktynininkai į Vilnių grįžo su trofėjumi.

Vienintelė problema – dingęs ryšys

„Daugelis Palangoje dalyvaujančių komandų ir lenktynininkų vieningai sutaria, kad didelis laimėjimas yra vien tai, jei pavyksta įveikti visą 1006 kilometrų distanciją. Šių metų „Porsche Baltic“ komandos pasiekimas yra dar saldesnis, nes GT4 klasėje mes iškovojome pirmąją vietą, o bendroje įskaitoje likome septinti iš 28 lenktynėse startavusių komandų. Turint omenyje, kad komanda suformuota iš „Porsche“ entuziastų, pasiruošimui dėl pasaulinės pandemijos turėjo nedaug laiko, toks rezultatas džiugina dar labiau“, – sako „Porsche Racing Experience“ projekto vadovas ir „Porsche Baltic“ komandos vadovas Robertas Kupčikas.

Pasak jo, džiugu ne tik tai, kad „Porsche Baltic“ nugalėjo savo klasėje, bet ir tai, kad absoliučioje įskaitoje 1 ir 2 vietas išplėšė irgi „Porsche“ vairavusios komandos.

„Tai, kad lenktynininkai dažnai renkasi „Porsche“ automobilius varžyboms, dar kartą įrodo, jog „Porsche“ yra tikras sportinis automobilis ir visa savo esme atitinka posakį „Race on Sunday, drive on Monday“, – sako patyręs lenktynininkas

Komanda džiaugėsi, kad lenktynių metu, jų vairuojamas „Porsche Cayman GT4“ nekėlė jokių techninių problemų ir nuo pat starto iki finišo važiavo stabiliai ir užtikrintai.

„Visos lenktynės praėjo be didesnių problemų, išskyrus momentą, kai buvo dingęs ryšys tarp vairuotojo ir komandos. Tikriausiai išlipant buvo nutrauktas laidas, bet viską sutvarkėme ir daugiau problemų neturėjome. Iš techninės pusės automobilis nekėlė jokių klausimų, kuriuos būtų reikėję spręsti čia ir dabar, lenktynes jis atlaikė puikiai“, – automobilio patikimumu džiaugiasi šiemet lenktynėse debiutavęs Edgaras Zujus.

Puikiai subalansuotas automobilis

„Porsche Baltic“ komandos „Cayman GT4“ buvo ne tik patikimas, tačiau ir greitas, nes galutinėje įskaitoje pavyko užfiksuoti septintą rezultatą, o GT4 klasėje – lipti ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio. Šiemet 1006 kilometrų lenktynėse debiutavęs Anton Hegelmann džiaugėsi ne tik automobilio patikimumu, bet ir puikiu greičiu.

„Visi komandos vairuotojai turėjo galimybę sėsti prie vairo ir visiems sekėsi puikiai. Bendroje įskaitoje užėmė septintą vietą, o savo klasėje tapome nugalėtojais, todėl emocijos tik pačios geriausios. Automobilis važiavo puikiai. Žinoma, varžytis su „GT Open“ klasės dalyviais, kur važiavo ir keli galingi „Porsche GT3“ automobiliai, buvo nelengva. Tačiau noriu pastebėti, kad mūsų komandos „Cayman“ stabdžiai dirbo labai gerai, galėjome stabdyti kiek vėliau, todėl būtent stabdymo zonose turėjome šiokį tokį pranašumą. Kad automobilis gali būti labai greitas įrodė Robertas, nes kvalifikacijoje jis užfiksavo 1 min. 14 sek. rato įveikimo laiką, o toks rezultatas yra labai geras“, – įspūdžiais apie automobilį dalinasi Antonas.

Pasak kito „Porsche Baltic“ komandos nario Edgaro Zujaus, ir jam automobilis paliko gerą įspūdį. „Nors jis nėra pats  galingiausias, tačiau turi puikias dinamines savybes, trasoje važiavo labai stabiliai ir vairuoti jį buvo labai malonu“, – pastebi Edgaras.

Kiek daugiau už kolegas patirties su šiuo automobiliu turinti Ieva Šlimas sako, kad prie gero „Porsche Baltic“ komandos rezultato prisidėjo ne tik patikimai važiavęs „Cayman GT4“, bet ir greitai komanda tapę automobilių mėgėjai.

„Šiemet važiavosi kur kas geriau nei pernai. Šių metų lenktynėse startavo mažiau automobilių nei praėjusiais metais, bet mano važiavimų metu jų srautas buvo didesnis, todėl į posūkį kartais reikėjo tilpti keturiems automobiliams, buvo ir nedidelis kontaktas. Trasoje vyko labai daug visko, bet labai tuo džiaugiuosi, nes įgavau dar daugiau patirties. Komanda labai puiki. Ir Edgaras, ir Antonas labai šauniai laikėsi. Jiems tai buvo debiutas ir viskas pavyko tikrai gerai. Tempas buvo geras ir vieni kitus labai palaikėme. Finiše visi keturi šokome, emocijos buvo puikios“, – įspūdžiais iš antrųjų savo karjeroje 1006 kilometrų lenktynių dalinasi Ieva.

„Porsche Racing Experience“ – tai Vilniaus „Porsche“ centro jau ne vienerius metus vystomo projekto „Porsche Driving“ dalis, kurio tikslas – įprastą vairavimo patirtį perkelti į naują lygį. Prie Vilniaus „Porsche“ centro vystomo projekto gali prisijungti kiekvienas „Porsche“ entuziastas.

Šiemet komanda dar ketina dalyvauti šiuose BEC 6H lenktynių etapuose: rugpjūčio 15 d. Pernu, „Auto24Ring“ trasoje, ir rugsėjo 10 d. Rygoje, „Bikernieki“ žiede.

Pranešimą paskelbė: Vaiva Mockutė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Susisiekimo ministerija, siekdama padidinti viešųjų pirkimų proceso efektyvumą ir skaidrumą, atkreipia dėmesį į būtinybę plėsti nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą ir numatyti galimybę patikrinti ne tik sandorio šalį, bet ir subrangovus. „Vykdant ministerijos valdomų įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą, pasitaiko situacijų, kai riziką nacionalinio saugumo interesams kelia ne kita sandorio šalis, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]