Populiariausiems „Volkswagen“ modeliams Lietuvoje naujas mokestis netaikomas

1

Populiariausiems „Volkswagen“ modeliams Lietuvoje naujas mokestis netaikomas

Lietuvoje nuo liepos 1 d. pradedamas taikyti Motorinių transporto priemonių registracijos mokestis, susijęs su automobilių tarša. Tačiau populiariausiems Lietuvoje benzininiams ir dyzeliniams „Volkswagen“ modeliams mokestis nebus taikomas, nes jų išmetamo anglies dvideginio kiekis yra mažesnis negu 130 g/km.

„Lietuva priima sprendimus klimato kaitai mažinti, todėl pirmą kartą įvedė su lengvųjų automobilių tarša susijusius mokesčius. Šis žingsnis yra svarbus ženklas, rodantis kryptį tūkstančiams automobilių vairuotojų. Savo ruožtu, „Volkswagen“ yra visiškai pasiruošęs pokyčiams. Pavyzdžiui, populiariausių „Golf“, „Tiguan“ ir „T-Roc“ modelių charakteristikos atitinka aukštus aplinkosaugos standartus, todėl Lietuvoje jie nėra papildomai apmokestinami pagal naujos redakcijos Motorinių transporto priemonių registracijos mokesčio įstatymą“, – atkreipia dėmesį „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.

Pernai Lietuvoje populiariausias „Volkswagen“ modelis buvo „Volkswagen Tiguan“, kurių parduota apie 850. Iš jų net 720 buvo su 2.0 TDI 150 AG varikliais, kurių vidutinė CO2 emisija – vos 119 g/km.

Antras pagal pasirinkimų populiarumą buvo „Volkswagen Golf“ ir „Volkswagen Golf Variant“, kurių Lietuvoje parduota 838. Pirkėjai rinkosi hečbekus su 1.0 arba 1.5 litro TSI benzininiais varikliais, kurių CO2 emisija siekia 111–119 g/km. „Golf Variant“ su šiais varikliais taip pat buvo vienas iš pagrindinių pasirinkimų, tačiau maždaug trečdalis jų buvo įsigyti su 1.6 TDI varikliais, kurių CO2 emisija – kiek per 100 g/km. Svarstantiems apie aštuntosios kartos „Golf“ dėl mokesčio rūpintis irgi nederėtų – visos šio modelio versijos nepatenka į apmokestinamų automobilių kategoriją.

„Volkswagen T-Roc“ miesto visureigis irgi pateko tarp Lietuvoje paklausiausių modelių – pernai parduoti 526 automobiliai. Dažniausias pirkėjų pasirinkimas buvo „T-Roc“ su 1.5 TSI 150 AG varikliu bei automatine pavarų dėže, jo CO2 emisija tik – 121 g/km.

Anot J. Nekrošiaus mokestis nebus taikomas visiems „Polo“, „Golf“, „Passat“, „T-Roc“, „T-Cross“, ir „Tiguan“ modeliams, kurie komplektuojami su 1.0 TSI, 1.5 TSI, ir 2.0 TDI varikliais. Nuo jo bus atleisti ir visi „Volkswagen“ elektromobiliai – šių pirkėjai gali pretenduoti ir į valstybės kompensaciją.

„Atsižvelgiant į naująją tvarką, simbolinis mokestis bus taikomas tik perkant ir registruojant „Volkswagen Tiguan“ ir „Volkswagen Passat“ su 2 litrų tūrio varikliais. Tačiau tai veikiau išimtis iš plačios „Volkswagen“ modelių gamos, nes visiškai suprantame Europos Sąjungos politiką ir sprendimus, visos Bendrijos mastu skatinančius gamintojus kurti ir gaminti automobilius, kurių CO2 emisijos – vis mažesnės“, – sako  „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse J. Nekrošius.

Įstatymas numato, kad naująjį mokestį nuo liepos 1 dienos reikės mokėti registruojant automobilį pirmą kartą – kai norima įregistruoti naują arba iš užsienio įvežtą automobilį. Mokestis bus mokamas ir tais atvejais, kai keičiasi automobilio valdytojas. Už registracijos mokesčio apskaičiavimą ir surinkimą yra atsakinga VĮ „Regitra“.

Apie „Volkswagen”:

„Volkswagen“ yra vienas sėkmingiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Šio prekės ženklo automobiliai gaminami 14-oje šalių, o parduodami daugiau negu 150-yje rinkų visame pasaulyje. „Volkswagen“ 2019-aisiais pardavė rekordinį 6,3 mln. automobilių (+0,5 proc.) kiekį. Lietuvoje „Volkswagen“ pernai pardavė 3797 automobilius ir užima 15,5 proc. rinkos. „Volkswagen“ vizija – „Moving people and driving them forwards“. Strategija „TRANSFORM 2025+“ yra pavyzdinė pasaulinė iniciatyva, kuria gamintojas siekia tapti masinės automobilių gamybos segmento inovacijų, technologijų ir kokybės lyderiu. Naujausias mūsų tikslas – su naujos ID. šeimos automobiliais užtikrinti mobilumą be emisijų prieinamą visiems. 2019-ųjų rugsėjį pristatėme pirmąjį ID. automobilį – ID.3, kuris yra pirmasis emisijomis neutralus elektromobilis. Pirmieji elektriniai ID.3 automobiliai klientams bus pristatyti 2020 m. vasarą.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 551 Black 43
 
Nike 61-97-20-7 Grey 39
 
ALTERCORE 666 Vegan Black 36
 
ALTERCORE Jenny Black 40
 
TAMARIS 88-44-19-8 Black 19 39

Rekomenduojame

Draudikai įspėja: po laiko persukimo padaugėja eismo įvykių, atsargesni turėtų būti ir pėstieji

Draudikai įspėja: po laiko persukimo padaugėja eismo įvykių, atsargesni turėtų būti ir pėstieji

Naktį iš šeštadienio į sekmadienį persukdami laikrodžių rodykles viena valanda atgal pradėsime gyventi žiemos laiku. Apie tai, kad laiko persukimas daro neigiamą įtaką žmonių savijautai, kalbama nuolat, o štai draudikai sako pastebintys ir šio žingsnio poveikį vairuotojams – kelias dienas po laiko persukimo šie būna mažiau atidūs už vairo ir sukelia daugiau eismo įvykių. Išnagrinėjusi […]

Besikeičiančios taisyklės darbo rinkoje: prie nuotolinio darbo grįžta ne tik dėl pandemijos

Besikeičiančios taisyklės darbo rinkoje: prie nuotolinio darbo grįžta ne tik dėl pandemijos

Nuotolinio darbo principas plačiai aptarinėtas dar gerokai iki pandemijos, tačiau pastaroji aplinkybė privertė jį suklestėti. Įmonių atliekamos darbuotojų apklausos rodo, kad toks darbo organizavimas pasiteisina, o tiesioginiai susitikimai biuruose pageidaujami tik norint retkarčiais pamatyti kolegas. Nors nuotolinis darbas ateityje neišvengiamai bus taikomas vis dažniau, psichologas Paulius Rakštikas primena, kad žmogiškam ryšiui ir tiesioginiam santykiui turime […]

Žiema jau už kampo: kokiomis automobilio dalimis pasirūpinti svarbiausia

Žiema jau už kampo: kokiomis automobilio dalimis pasirūpinti svarbiausia

Kalendorinei žiemai nenumaldomai artėjant, vairuotojai suskumba tinkamai pasirengti šaltajam sezonui ir jo keliamiems iššūkiams. Ruošiantis jiems automobilių savininkams pravartu ne tik žinoti, kaip paruošti transporto priemonę, bet ir ką daryti su nebereikalingomis jos dalimis ar kaip susigrąžinti dalį pinigų už remonto darbus. Prieš žiemą – ypatingas dėmesys akumuliatoriui Nuo lapkričio 10 dienos Lietuvoje draudžiama eksploatuoti […]

„Žalios Lietuvos“ diskusijoje – apie transporto taršos mažinimą

„Žalios Lietuvos“ diskusijoje – apie transporto taršos mažinimą

Ketvirtadienį Prezidento komanda nuotoliniu būdu surengė šalies vadovo Gitano Nausėdos iniciatyvos „Žalia Lietuva“ diskusiją, kurioje kartu su daugiau kaip 20-ties organizacijų ir įmonių atstovais aptarė, kaip Lietuvoje pertvarkyti transporto sistemą siekiant Europos žaliojo kurso tikslų ir įgyvendinant Europos Sąjungos ir Lietuvos bendrą siekį iki 2050 m. pereiti prie klimatui neutralios ekonomikos. Diskusijoje dalyvavusios privataus verslo […]