Populiariausi automobilių modeliai Lietuvoje 2020 pagal carVertical

Populiariausi automobilių modeliai Lietuvoje 2020 pagal carVertical

Paslapčių kupina naudotų automobilių rinka yra lyg viena didelė loterija. Nenaujo automobilio ieškantys vairuotojai už turimą pinigų sumą siekia įsigyti kuo geresnį kompromisą – tokį modelį, kuris tenkintų kuo daugiau poreikių.

Ir neretai įsivaizduojamas kasdien vairuotojui tarnaujančio automobilio paveikslas paradoksaliai apsiverčia aukštyn kojomis – vairuotojas būna priverstas tarnauti automobiliui. Dažniausiai, anot automobilių istorijų patikros platformos „carVertical“, taip nutinka dėl to, kad pirkėjai per mažai domisi perkamu automobiliu.

Bendrovė atliko tyrimą ir nustatė, kurie automobilių modeliai Lietuvoje buvo populiariausi 2020-aisiais pagal tai, kurių modelių istorija buvo tikrinama dažniausiai. Šie duomenys iš esmės yra savotiškas tautos veidrodis. Dažniausiai tikrinamų automobilių istorijos duomenys iliustruoja, kokios naudotos transporto priemonės labiausiai domina pirkėjus.

Šio tyrimo metu „carVertical“ išanalizavo daugiau nei pusė milijono automobilių istorijos patikrų. Rezultatai rodo, kad Lietuvos rinkoje dažniausiai buvo ieškoma duomenų apie BMW markės automobilių istoriją.

1 vieta – BMW 5 serija
5 serijos BMW yra vienas geidžiamiausių naudotų automobilių. Tai liudija šio modelio istorijų patikros duomenys. Prabangūs vidutinio dydžio vokiški sedanai bei universalai (o vėliau ir atsiradę hečbekai) vilioja daugybę šalies vairuotojų.

Iš visų Lietuvoje užsakytų automobilių istorijos ataskaitų 5 serijos BMW modelių ataskaitos sudarė 5,8 proc. Dažniausiai buvo tikrinama 2007, 2010 bei 2011 metų modelių istorija.

Remiantis ankstesniu „carVertical“ tyrimu, šios markės automobiliams dažniausiai fiksuojami ridos klastojimo atvejai. Nenaujų BMW pirkėjai turėtų išnaudoti visas galimybes susipažinti su juos dominančio konkretaus automobilio istorija.
2 vieta – BMW 3 serija
Maždaug kas dvidešimtas (5,1 proc.) platformoje tikrintas automobilis buvo 3 serijos BMW. Populiarumu išsiskyrė E90 (E91, E92) kartos, 2006 – 2008 metų modeliai. Šalies naudotų automobilių rinkoje tai – dažnas automobilis.

Didžioji dalis tokių automobilių į Lietuvą įvežama iš Vakarų Europos, tačiau ne visi 3 serijos BMW pirkėjai žino, kad dažniausiai šių modelių užsieniečiai atsisako, kada jų eksploatacija tampa per sudėtinga (arba kada jie morališkai pasensta).

Dažniausiai tokie automobiliai perkami dideliems kasdieniniams atstumams įveikti, todėl tik tikrinant istoriją galima aptikti ridos klastojimo ar blogos priežiūros pėdsakų.
3 vieta – Audi A6
Tarp populiariausiai tikrinamų automobilių „carVertical“ duomenų bazėse – ir trečioje vietoje esantys „Audi A6“. Tai – savotiškas 5 serijos BMW analogas, siūlantis puikius ergonominių ir praktiškumo sprendimo derinius.

Nustatyta, kad iš visų istorijos ataskaitų „Audi A6“ sudarė kiek daugiau nei 3,6 proc., o dažniausiai buvo tikrinama 2006, 2007 bei 2012 metais gamintų modelių istorija.

Nors „Premium“ segmento automobiliai šiame sąraše dominuoja, Lietuvos autoparke jie pagal populiarumą nusileidžia ekonominės klasės modeliams.
4 vieta – Volkswagen Passat
„Passat“ ne tik populiariausias „Volkswagen“ modelis Lietuvoje. Tai – pats populiariausias modelis šalyje tarp visų naudotų automobilių. Todėl šalia prabangesnių modelių įsiterpė ir į šį sąrašą.

Pagal istorijos patikros ataskaitų populiarumą „Passat“ konkuruoja su 3 pozicijoje esančiu „Audi A6“. Užfiksuota, jog per praėjusius metus dažniausiai buvo stebima 2006, 2007 bei 2016 metais pagamintų „VW Passat“ istorija. Iš visų ataskaitų šių modelių ataskaitos sudarė vos mažesnę nei 3,6 proc. dalį.

„Passat“ Lietuvoje populiarus dėl itin gerai subalansuotų, šalies vairuotojų poreikius atitinkančių patogumo, praktiškumo ir sąlyginai pigios eksploatacijos savybių.
5 vieta – Audi A4
Dažniausiai užsakomų automobilių modelių istorijos ataskaitų penketuką užbaigia „Audi A4“. Per paskutinius 12 mėnesių „Premium“ segmento automobilius mėgstantys lietuviai noriai rinkosi šiuos modelius, o ypač – 2007 – 2009 metais gamintas versijas.

Kaip ir 3 serijos BMW, „Audi A4“ siūlo plačią benzininių ir dyzelinių variklių gamą, patogius kėbulo tipus. Dalį pirkėjų šie modeliai vilioja dėl neiššaukiančios, konservatyvios bei tuo pačiu metu elegantiškos savo išvaizdos, geros ergonomikos bei akustinio komforto.

Renkantis naudotą automobilį svarbiausia tinkamai įvertinti jo būklę. Automobilio amžius – tik vienas iš kriterijų, leidžiančių susidaryti įspūdį apie galimą jo nusidėvėjimą. Tačiau odometro rodmenys, bei mechaninių mazgų stovis pasako daug daugiau.

Techniškai suklastoti odometro rodmenis nėra nei sudėtinga, nei brangu. Tuo tarpu „atsukę“ ridą 100-200 tūkst. kilometrų ar dar didesne dalimi, nesąžiningi perpardavėjai gali užsiprašyti žymiai didesnės sumos už parduodamą automobilį nei jis iš tiesų vertas.

Ir kol neprasidės techninės problemos, tol vairuotojai nė neįtars, jog kažkas su jų automobiliu gali būti blogai. Visi vairuotojai naudotus automobilius turėtų pirkti tik tada, kai įsitikina jų stoviu bei sužino, kad istorijos ataskaitoje nebus jokių nepageidaujamų siurprizų.

Remiantis „carVertical“ duomenimis, suklastota rida ar nuslėpti defektai automobilio pardavimo kainą kai kuriais atvejais gali išpūsti kone dvigubai.

Taip pat, rekomenduojama vengti įtartinai pigių modelių. Kartais iš Vakarų Europos įvežtų automobilių kainos būna akivaizdžiai mažesnės nei šalyse, iš kur jie atgabenti. O tai – prieštarauja ne tik verslo, bet ir elementariai logikai. Pirkėjai turėtų identifikuoti tokius pasiūlymus ir suprasti, kad gerų automobilių niekas pusvelčiui nepardavinėja.

Pranešimą paskelbė: Tadas Ukrinas, UAB „Potissimus“

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Ministry of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland, as well as a representative of the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) are coming to Lithuania this Wednesday. The guests will meet Minister of Transport and Communications of Lithuania Marius Skuodis and participate in […]

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

On Thursday, a two-day International Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050” begins in Vilnius for the third time. It is organised by the Ministry of Transport and Communications and the Association of Transport Innovations. The latest tendencies, innovations and novelties in the sector will be discussed with the ministers of transport of Armenia, […]

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems  transporto infrastruktūros projektams,  traukiniui Vilnius-Varšuva

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems transporto infrastruktūros projektams, traukiniui Vilnius-Varšuva

„Via Baltica“, „Rail Baltica“ ir „Via Carpatia“ vykstančių projektų apžvalga, pasienio kelių modernizavimo klausimai, pasiruošimas keleivinio traukinio Vilnius-Varšuva paleidimui kitąmet, bendros pozicijos Mobilumo paketo nuostatų suderinimui – šios temos trečiadienį buvo aptartos Vilniuje vykusiame susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru Andrzejumi Adamczyku.  „Su kolega aptarėme „Via Carpatia“, „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“ […]

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]