Po Uteną – su šlepetėmis

1

Po Uteną – su šlepetėmis

2015 m. rudenį Utenos rajono savivaldybės taryba patvirtino „Utenos miesto gatvių su žvyro danga asfaltavimo 2016–2018 m. programą“. Programa įgalino per truputį daugiau nei trejus metus mieste išasfaltuoti visas žvyruotas gatves. Pastarųjų buvo daugiau kaip 50. Joms asfaltuoti skirta per  3 mln. Eur.

Bet darbas, asfaltuojant mieste žvyruotas gatves, nebuvo baigtas, nes be asfalto dar liko įvairių gatvelių atkarpos ir akligatviai. Tad šiais metais buvo parengta nauja gatvių su žvyro danga asfaltavimo programa, kurioje numatoma vėl per trejetą metų, 2021–2024-aisiais, išasfaltuoti likusias gatvių atkarpas ir  akligatvius.

Liepos pradžioje susirinkusi komisija įvertino balais žvyruotas gatves, gatvių atkarpas, akligatvius ir nustatė jų asfaltavimo eiliškumą. Iš viso buvo įvertintos 37-ios gatvės, gatvių atkarpos ir akligatviai.

Komisijos nariai gatves vertino pagal šiuos pirmumo kriterijais:

  • gatvė yra jungiančioji;
  • gatvėje esančių namų skaičius ne mažesnis kaip 5;
  • gatvėje paklotos vandentiekio-nuotekų, lietaus nuotekų tinklų komunikacijos, kabeliuotos elektros tinklų linijos, įrengtas apšvietimas;
  • baigtas gatvės užstatymas;
  • dalis gatvės važiuojamosios dalies jau turi asfalto dangą;
  • gatvės vieta šalia infrastruktūros objektų ar rekreacinių zonų;
  • gatvėje yra veikiančių įmonių.

Gatvės, kurioms skirta daugiausia balų, asfalto dangos sulauks pirmos. O daugiausia balų – net 52 – buvo įvertinta Smėlio gatvės (namai nr. 3-5-9) ir Turgaus gatvės (namas nr. 10) atkarpa. 29 balais – Vaižganto gatvės atkarpa (namai nr. 30–32). 9 balai buvo skirti Atgimimo gatvės atkarpai, 8,5 balo – visai Gaspariškių gatvei, 8 balai – Palangos gatvės atkarpai (namai nr. 2, 2A, 2B). Kitos gatvės įvertintos mažesniais balais. Nė vieno balo nebuvo skirta Beržų gatvei ir Rasos gatvės likusiam neasfaltuotam tarpui šalia aplinkkelio, bet ir šios gatvelės nebus nuskriaustos: jos pateko į asfaltuojamųjų sąrašą.

Komisijai įvertinus visas likusias žvyruotas gatves, jos bus įtrauktos į Utenos rajono savivaldybės 2021–2024 m. teritorijų planavimo, projektavimo ir statybos priemonių planą. O pačiai programai finansuoti bus naudojamos įvairių finansavimo  šaltinių lėšos: Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Utenos rajono savivaldybės ir valstybės biudžeto.

Su asfaltuojamųjų  Utenos miesto gatvių (atkarpų, akligatvių) su žvyro danga sąrašu galima susipažinti https://www.utena.lt/images/2021_naujienos/07_liepa/2021_07_13_zvyras.pdf.

Pranešimą paskelbė: Lolita Kaminskienė, Utenos rajono savivaldybės administracija

Kiti skelbimai:
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Susisiekimo ministerija, siekdama padidinti viešųjų pirkimų proceso efektyvumą ir skaidrumą, atkreipia dėmesį į būtinybę plėsti nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą ir numatyti galimybę patikrinti ne tik sandorio šalį, bet ir subrangovus. „Vykdant ministerijos valdomų įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą, pasitaiko situacijų, kai riziką nacionalinio saugumo interesams kelia ne kita sandorio šalis, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]