Po 43 metų darbo į pensiją pasitraukė „Lexus F“ modelių serijos kūrėjas

1

Po 43 metų darbo į pensiją pasitraukė „Lexus F“ modelių serijos kūrėjas

„Lexus“ vyriausiasis inžinierius Yukihiko Yaguchi, laikomas „Lexus F“ modelių serijos tėvu, „IS F“ ir „RC F“ modelių vyriausiasis inžinierius ir „GS F“ vyriausiasis inžinierius emeritas, po 43 metų darbo pasitraukė iš pareigų „Toyota Motor Corporation“.

Yukihiko Yaguchi indėlis sudaro visą „F“ serijos esmę. Jo sukurti „RC F“, „IS F“ ir „GS F“ –  galingi modeliai su novatoriška technologija, leidžiančia automobilius lengvai valdyti ir saugiai vairuoti. Pavyzdžiui, „RC F“ yra sumontuotas su visų laikų galingiausiu „Lexus“ V8 varikliu, o elektroninis paleidimo valdymas leidžia vairuotojams išvystyti greitį nuo 0 iki 100 km / h vos per 4,5 sekundės. „Lexus Safety System +“ padeda išvengti trijų dažniausiai pasitaikančių avarijų: susidūrimų su priekyje važiuojančiais automobiliais; išvažiavimų iš eismo juostų ir susidūrimų su pėsčiaisiais. Specialiai suprojektuotos „Michelin Pilot Sport 4S“ padangos padeda lengviau kontroliuoti automobilį kelyje, pagerina bendrą šoninį sukibimą ir išlieka patvarios ekstremaliomis sąlygomis.

Yaguchi prie „Toyota Motor Corporation“ prisijungė 1977 metais. Pirmiausia jis buvo paskirtas atsakingu už šeštosios kartos „Toyota Crown“ elektrinių dalių projektavimą, o kiek vėliau, 1978 metais, įsitraukė į šios transporto priemonės triukšmo ir vibracijos srities vystymą. Šioje srityje Yaguchi dirboiki 1995 metų ir buvo atsakingas už daugelį „Toyota“ modelių, taip pat ir už pirmosios bei antrosios kartos „Lexus LS“.

1995 metais Yaguchi pradėjo tikrinti daugelio transporto priemonių, įskaitant sportinių automobilių, tokių kaip „Lexus SC“ ir „Toyota Supra“, kokybę ir eksploatacines savybes. Vėliau, 2001 metais, jis perėjo į „Lexus Brand Planning“ skyrių. Ten Yaguchi ir vadovavo pirmojo „F“ modelio, originaliojo „2007 IS F“, kūrimui. Jis visada norėjo sukurti automobilį, kurį mielai vairuotų pats ir tai pasiekė pasitelkdamas transporto priemonių tikrinimo patirtį ir tobulindamas „IS F“ modelį.

Iki kol buvo pradėtas vadinti „GS F“ vyriausiuoju inžinieriumi emeritu, 2014 metais Yaguchi buvo paskirtas atsakingu už „RC F“ plėtrą ir inžineriją. Jis taip pat dalyvavo kuriant „IS F CCS-R“, „RC F GT3“ ir „GT“ koncepciją. 

Yaguchi gimė 1955 metais. Išsilavinimą įgijo studijuodamas mechanikos inžineriją Tokijo metropolijos technologijos institute. Inžinierius į pensiją išėjo 2020 metų balandžio mėnesį.

Nuotraukos: bit.ly/Lexus_Yaguchi 

Apie „Lexus“

„Lexus“ savo kelionę pradėjo 1989 metais su dvejais prabangiais sedanais ir pažadu siekti tobulumo. Nuo to laiko „Lexus“ tenkino prabangos klientų poreikius daugiau nei 90-yje valstybių. „Lexus“ – prekės ženklas turintis aiškią ateities viziją, kuriantis išradingas technologijas, siekiantis drąsių dizaino sprendimų ir puikių rezultatų.

Daugiau informacijos: 
Ivo Kallasmaa 
Generalinis direktorius / vyresnysis konsultantas
Dalton PR Agency 
+372 506 4593 
ivo@dalton.ee  

Pranešimą paskelbė: Goda Diečkutė, UAB Headline agency

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

WSOPC pokerio turnyre triumfavęs lietuvis savo sąskaitą papildė milijonine suma

WSOPC pokerio turnyre triumfavęs lietuvis savo sąskaitą papildė milijonine suma

Vėlų šeštadienio vakarą finišavo „GGPoker World Series of Poker Winter Online Circuit“ (WSOPC) serija, kurios puošmena tapo pagrindinis turnyras, kuriame 1700 dolerių įpirka buvo sumokėta net 6395 kartų, o nugalėtojo apyrankė ir įspūdingas piniginis prizas atiteko Lietuvos atstovui. Paulius Plaušinaitis nužygiavo iki pat finalinės turnyro dvikovos, kurioje akis į akį susidūrė su Turkijos atstovu. Lietuvis […]

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]