Pirmieji keleiviai Vilniaus oro uoste vidurnaktį sutikti skambant muzikai

1

Pirmieji keleiviai Vilniaus oro uoste vidurnaktį sutikti skambant muzikai

Sėkmingai pasibaigus Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai, penktadienio naktį į atsinaujinusį pagrindinį šalies oro uostą grįžo pirmieji keleiviai. Prabėgus vos kelioms minutėms po oficialios rekonstrukcijos pabaigos sostinėje nusileido lėktuvas iš Rygos, o visai netrukus – ir lėktuvas iš Varšuvos. Pirmasis lėktuvas rekonstruotu taku pakilo ankstų penktadienio rytą.

Vos kiek ilgiau nei mėnesį trukusi Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija oficialiai baigėsi ketvirtadienį, rugpjūčio 17 d., 23:59 val. Pasak Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovės

Indrės Baltrušaitienės, sėkmingai pasiektas projekto finišas – šventė ne tik Vilniaus oro uostui, bet ir visiems keliautojams. 

„Tako rekonstrukcija buvo didžiulis projektas. Reikšmingo aviacijos istorijos įvykio – sėkmingo rekonstrukcijos finišo – proga, šventine nuotaika panorome pasidalyti ir su pirmaisiais rekonstruotą taką „išbandžiusiais“ keleiviais. O kokia šventė be muzikos ir vaišių? Naktį oro uoste apsilankiusius keleivius pasitikome atsakingai“, – šypsojosi I. Baltrušaitienė.

Pirmasis lėktuvas rekonstruotu Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taku nusileido penktadienio naktį, vos kelios minutės po vidurnakčio – 00:15 val. Pirmaisiais atnaujintą taką išbandžiusiais keleiviais tapo keliautojai iš Rygos, Vilnių pasiekę „airBaltic“ įvykdytu reisu.

Po pirmojo reiso prabėgus dar vos kiek daugiau nei pusvalandžiui, Vilniaus oro uoste nusileido ir antrasis lėktuvas – 00:55 val. tikslą sėkmingai pasiekė „LOT“ avialinijų reisas iš Varšuvos.

Pasak I. Baltrušaitienės, darbas Vilniaus oro uoste nenutrūko ištisą penktadienio naktį, mat pirmieji lėktuvai naujuoju, rekonstruotu kilimo taku pakilo jau ankstų rytą. 06:35 val. pirmieji keleiviai iš Vilniaus „LOT“ avialinijų reisų išskrido į Varšuvą, o 08:10 val. pakilo „airBaltic“ lėktuvas į Amsterdamą.

Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbai buvo pradėti liepos 14 dieną ir truko iki rugpjūčio 17 d. nakties. Dideliu iššūkiu tapo Vilniaus oro uosto technikos ir įrangos perkraustymas iš Kauno oro uosto. Grįžti į sostinę ir pilnai pasiruošti darbui Vilniaus oro uosto darbuotojams teko vos per kelias valandas.

Per 35 dienas trukusią rekonstrukciją kilimo ir tūpimo takas ir jo prieigos buvo atnaujinti iš esmės: sustiprinta grunto dalis aplink kilimo ir tūpimo taką, pakeistos lietaus nuotekų ir drenažo sistemų surinkimo sistemos, visiškai atnaujinti elektros tiekimo tinklai, paklota 3 sluoksnių nauja asfalto danga ir įrengta naujos kartos LED signalinių žiburių sistema.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje.  Per 2016 m. jie aptarnavo 4,8 mln. keleivių ir 52 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraidina 69 kryptimis į 59 miestus 26 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Pranešimą paskelbė : – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Evelatus Apple iPhone 4/4s
 
Rašalas Epson T2633 XL magenta Claria | 9,7 ml | XP-600/700/800
 
Evelatus Samsung A40 Gradient Glass Case 2 Bubble Gum
 
Mocco 3D Silicone Back Case For Mobile Phone Giraffe Samsung A510F Galaxy A5 (2016) Black
 
Blun DIAMOND ultra thin silicone back cover case for Samsung J530F Galaxy J5 (2017) with Rose gold frame
Pavojingi siuntiniai Lietuvos keliuose – kas gresia už neteisingą jų transportavimą?

Pavojingi siuntiniai Lietuvos keliuose – kas gresia už neteisingą jų transportavimą?

Dėl itin sparčiai populiarėjančių įvairių buitinių ir pramoninių elektronikos prietaisų Europos ir tuo pačiu Lietuvos keliuose kasdien keliauja vis daugiau įvairių kategorijų pavojingų krovinių (ADR), kurie, nesilaikant reikalavimų, gali sukelti itin skaudžių pasekmių. Todėl tiek draudikai, tiek teisininkai atkreipia įvairius pavojingus krovinius siunčiančių verslų ir siuntų bendrovių dėmesį į kuo atsakingesnį jų vertinimą ir transportavimą, […]

  Straipsniai »
Sostinės Kareivių gatvėje – naujas dviračių takas

Sostinės Kareivių gatvėje – naujas dviračių takas

Palei Kareivių gatvę, tarp Kareivių ir Žirmūnų gatvių sankryžos, nusidriekė naujas beveik kilometro ilgio dviračių takas. Šioje tako atkarpoje paklotas raudonas asfaltas, įrengtas naujas dviračių tako apšvietimas, šaligatviai, atliktas ženklinimas. Naujas raudono asfalto takas tapo taip reikalinga jungtis su Eurovelo taku palei Nerį, kurį jau spėjo pamėgti daugelis dviratininkų. Tako įrengimui savivaldybė skyrė apie 250 […]

  Straipsniai »

Baigta rekonstruoti magistralės „Via Baltica“ dalis – Panevėžio aplinkkelis

Gerinant eismo sąlygas magistralėje „Via Baltica“, baigtas rekonstruoti apie 22 km ilgio Panevėžio aplinkkelis. Jis praplatintas nuo 2 iki 3 eismo juostų, dėl reversinio eismo organizavimo sudarytos greitkeliui artimos eismo sąlygos. „Magistralėje „Via Baltica“ atlikti darbai ypač svarbūs eismo saugai ir važiavimo komfortui. Svarbiausioje šalies magistralėje Šiaurės–Pietų kryptimi sudarytos sąlygos važiuoti greičiau, kartu sumažinant eismo […]

  Straipsniai »
Dar vienas naujas skyrius „Porsche“ istorijoje – atidaryta „Taycan“ gamykla

Dar vienas naujas skyrius „Porsche“ istorijoje – atidaryta „Taycan“ gamykla

Nuo „Mission E“ koncepcijos pristatymo 2015 m. Frankfurto automobilių parodoje iki pirmojo serijinės gamybos elektrinio „Taycan“ modelio praėjo mažiau nei 48 mėnesiai. Šią savaitę daugiau nei trijų šimtų politikos, verslo ir žiniasklaidos atstovų akyse „Porsche“ atvertė dar vieną naują skyrių gamintojo istorijoje – atidarė pirmajam elektromobiliui „Taycan“ skirtą gamybos liniją. „Elektromobilis „Taycan“ yra naujoji „Porsche“ […]

  Straipsniai »