Pavasarį, kai leis oro sąlygos, bus pradėtas valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ruožo nuo 17,925 iki 23,074 km kapitalinis remontas. Darbai atliekami pagal akcinės bendrovės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo 2023 m. sausio 11 d. pasirašytą beveik 8 mln. eurų vertės sutartį. Darbus planuojama atlikti iki 2023 m. spalio mėn.
Pagal sutartį, bus sutvarkytas 5,15 km ilgio ruožas. Remontuojant kelią, bus pakeista asfalto danga, sutvarkytas vandens neleidimas, įrengtos metalinės pralaidos. Keleivių patogumui bus įrengtos 4 naujos autobusų sustojimo aikštelės su peronais, kurie pritaikyti ir žmonėms su negalia – įrengti specialūs įspėjamieji paviršiai. Remontuojamame kelio ruože esančios sankryžos bus pertvarkytos pagal eismo saugos reikalavimus.
Anot Kelių direkcijos generalinio direktoriaus Remigijaus Lipkevičiaus, suremontavus kelią, pagerės susisiekimas tarp Molėtų ir Pabradės, kelionės bus patogesnės ir saugesnės. Kelias Molėtai–Pabradė svarbus ir dar vienu aspektu. Kadangi Pabradės poligone vykdomos Lietuvos kariuomenės ir NATO pratybos, šis kelias – svarbi infrastruktūra, susijusi ir su šalies saugumo didinimu.
Valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 173 Molėtai–Pabradė yra prastos būklės – nusidėvėjusi ir pažeista kelio danga, deformuoti kelkraščiai, esamas kelio dangos plotis neatitinka krašto keliams keliamų reikalavimų. Kelias tvarkomas pagal krašto kelių, kurių kelio dangos plotis ≤ 5 m prioritetinę eilę, kuri sudaryta pagal Rekonstruotinų ir remontuotinų valstybinės reikšmės kelių ruožų vertinimo ir prioritetinės eilės sudarymo metodiką.
Pranešimą paskelbė: Svajūnė Kazlauskaitė, Lietuvos automobilių kelių direkcija
Sparčiai vėstant orams, gatvėse galima pastebėti vis mažiau judančių elektrinių paspirtukų. Nors šeimininkai jau ruošia juos žiemos sezonui, ekspertai nerekomenduoja šių transporto priemonių palikti be priežiūros ilgesnį laiką – pastaruoju metu daugėja atvejų, kai elektriniuose paspirtukuose esančios ličio jonų baterijos sprogsta ir sukelia gaisrus ne tik įkrovimo metu. Siekiant išvengti tokių nelaimių, patariama pasirūpinti elektrinių […]
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ šiais metais nuosekliai vykdo eismo saugos priemonių šalies keliuose diegimo darbus. Pavasarį bendrovė užsibrėžė tikslą iki metų pabaigos įgyvendinti 32 eismo saugumą didinančius sprendimus šalyje užfiksuotuose „juodųjų dėmių“ kelių ruožuose bei sankryžose. Šį tikslą įgyvendinti pavyko anksčiau numatyto laiko – šiuo metu 26-iuose „juodųjų dėmių“ kelių ruožuose ir sankryžose jau yra […]
Akimirkai įsivaizduokite miestą, kuriame šalia įprastų tarnybų – ugniagesių, policijos, atliekų vežėjų, eismo srautų reguliavimo specialistų – dieną naktį beveik savarankiškai dirba pažangių dronų būriai. Jie realiuoju laiku stebi ir analizuoja miesto spūstis – pagal tai koreguojamas šviesoforų darbas. Kiti skubiai vyksta į įsiplieskusio gaisro vietą ir suteikia žmonių gyvybes gelbėjančią informaciją ugniagesiams. Treti visą […]
Nuo 2023-07-01 įsigalioję Kelių transporto kodekso pakeitimai sudarė formaliąsias sąlygas vežėjams laisvai ateiti į rinką, tačiau tai jų konkurencijos nepadidino, geresnės susisiekimo paslaugų kokybės keleiviams neužtikrino ir įtakos keleivių srautų didėjimui neturėjo. Valstybės kompensacijos vežėjams už lengvatas siekia 9,8 mln. Eur, tačiau trūksta objektyvių priemonių, leidžiančių patikrinti vežėjų pateikiamus duomenis, kurių pagrindu išmokamos kompensacijos. „Siekiant […]
Valstybės kontrolei šiandien paskelbtoje vertinimo ataskaitoje dėl tolimojo susisiekimo konstatavus, jog sumažėjęs vežėjų skaičius nėra tiesiogiai susijęs su tolimojo susisiekimo reforma, Susisiekimo ministerija pritaria šiam teiginiui, taip pat sutinka, kad reformos įgyvendinimas susidūrė su tam tikrais iššūkiais, kuriuos lėmė Konkurencijos tarybos ir teismų nustatyti trumpi įgyvendinimo terminai. Tačiau viešojoje erdvėje nuolat buvo manipuliuojama priešingais teiginiais, […]
Ilgąjį Vėlinių savaitgalį sinoptikams dalyje Lietuvos pranašaujant žemesnę temperatūrą kelyje galime sulaukti sudėtingesnių eismo sąlygų. Profesionalus lenktynininkas Rokas Baciuška sako, kad plikledis – vienas pavojingiausių reiškinių, didelį galvos skausmą keliantis ne tik eiliniams vairuotojams, bet ir profesionalams. Per plikledį pats buvo atsidūręs per plauką nuo nelaimės Lenktynininkas vairavimą ant plikledžio lygina su čiuožimu ant ledo […]