Patarė, kaip išvengti oro uoste dingstančių lagaminų – gali padėti lengva gudrybė

Patarė, kaip išvengti oro uoste dingstančių lagaminų – gali padėti lengva gudrybė

Ilgiausiai trunkantis lagamino laukimas ar net jo dingimas oro uoste gali apkartinti net geriausių įspūdžių pilną, o kartais net neprasidėjusią kelionę. Norint išvengti tokių nemalonių staigmenų, siūloma susikurti galimybę lagaminui aplenkti jo savininką – atsiranda vis daugiau tokias paslaugas siūlančių bendrovių. Tačiau ar iš tiesų tai apsimoka – kokie šios paslaugos įkainiai ir rizika?

Visų pirma, pigių skrydžių oro bendrovės bando savo pajamas padidinti taikydamos mokesčius bagažui. Tai ypač aktualu, jei lagaminas viršija leistinus svorio ar dydžio reikalavimus. Ne išimtis – rankinis bagažas.

„Daugybė siuntų bendrovių ir vien bagažo pervežimu besispecializuojančių kompanijų prisitaikė prie tokios situacijos. Tad dabar dažnai siūlomos netgi mažesnės kainos už kai kurias oro bendroves, kuriose galima registruoti savo bagažą. Be to, keleiviui oro uoste gali tekti papildomai susimokėti dėl per didelio ar sunkaus lagamino“, – pasakoja „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Padeda išvengti nepatogumų

Dar vienas siurprizas gali laukti jau nusileidus kitame oro uoste nei pakilote – pasitaiko, kad daiktai pakeliui pasimeta. Be to, lagamino šiaip ar taip dažnai tenka ilgokai palaukti prie bagažo takelio.

Kita problema, kad kartais nuo ten, į kur žmogus atskrenda, iki ten, kur apsistoja, yra išties nemažas atstumas. Tad keliavimas su sunkiu lagaminu reikalauja nemažai jėgų – ypač tuomet, kai tenka persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą. O norint jų neeikvoti, gali tekti pasinaudoti nemažai kainuojančiomis taksi paslaugomis.

„Aišku, toks keliavimo būdas netinka mėgstantiems savo daiktus susidėti į lagaminą paskutinę minutę ar juos nuolat turėti prie savęs. Tačiau didėjantis tokias siuntimo paslaugas siūlančių įmonių skaičius rodo, kad tai pasiteisina, žmonės mėgsta pradėti mėgautis kelione vos tik išėję iš namų. Naudojasi jomis ne tik keliautojai, bet ir studentai, į kitas šalis besikraustantys žmonės, sportininkai, kelionių organizatoriai. Padėtį palengvina ir tai, kad pristatyti lagaminą gali kurjeris, taip pat jį atsiimti įmanoma siuntų savitarnos terminaluose arba siuntų taškuose, kurie galbūt yra prie viešbučio ar pakeliui į jį“, – tvirtina G. Bilevičius.

Padeda ir daug keliaujantiems pėsčiomis

Galimybę lagaminui keliauti atskirai ypač įvertina žmonės, kurie mėgsta mobilumą ar pasiryžta įveikti pėsčiomis ilgus atstumus. Vienas tokių pavyzdžių – Camino de Santiago, dar kitaip vadinamas Šv. Jokūbo keliu. Piligrimai per daugiau nei mėnesį įveikia iki tūkstančio kilometrų siekiančias distancijas. Kad jiems ši užduotis būtų lengvesnė, savo paslaugas siūlo įvairios jų daiktais pasiryžusios pasirūpinti bendrovės.

„Veikimo principas yra paprastas – daiktai yra išsiunčiami į pasirinktą punktą, kur jie saugomi iki kol atvykstate jų atsiimti. Patogu ir tai, kad tuomet persirengus švariais drabužiais, nešvarius ir tuo pačiu pakeliui einant šiuo keliu įsigytus suvenyrus sudėjus į lagaminą galima jį siųsti į kitą vietą, kur vėl prireiks savo daiktų. Toks pats principas veikia ir tuomet, kai išsirengiama į panašią kelionę, kur nenorima apsikrauti tik retkarčiais panaudojamais daiktais, tačiau tuo pačiu siekiama turėti jų pakankamai visai kelionei“, – teigia „DPD Lietuva“ atstovas.

Reikia atlikti keletą esminių darbų

Tačiau G. Bilevičius įspėja, kad sklandesniam procesui būtina atlikti ir tam tikrus namų darbus. Visų pirma, privalu tinkamai supakuoti lagaminą, kad siunčiant jo nepavyktų atidaryti ir jame esantis turinys nedingtų.

„Pats lagaminas gali apsaugoti jame esančius daiktus, tačiau norint sumažinti visas įmanomas rizikas, rekomenduojama jį apsukti apsaugine medžiaga ar net įpakuoti į dėžę, kuri gali atlaikyti iki penkių kartų didesnį už jos pačios svorį ir kritimą iš 80 cm aukščio. Tuomet svarbu ir tinkamai užpildyti tarpus tarp išorinio ir pačių siunčiamų daiktų įpakavimų, kad jie kelionės metu nejudėtų“, – pataria pašnekovas.

Kitas žingsnis – susiplanuoti kelionę taip, kad į tam tikrą vietą atkeliavęs lagaminas galiausiai neiškeliautų atgal siuntėjui.

„Daiktai siuntų bendrovių atstovybėse nėra saugomi labai ilgai, todėl verta pasirūpinti, kad jį kažkas laiku pasiimtų – draugai ar artimieji. Jei siunčiama iškart į viešbutį, kuriame apsistojama, pravartu informuoti jo administraciją. Taip pat svarbu patikrinti, kokią informaciją teikia tos šalies, į kurią siunčiama, muitinė – tai svarbu, kad jūsų daiktai nesukeltų problemų pasienyje“, – teigia G. Bilevičius.

Pranešimą paskelbė: Rita Rauluševičiūtė, UAB „Gravitas Partners”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]


„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus: asfaltas bus storesnis, atsparesnis ir tvirtesnis

„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus: asfaltas bus storesnis, atsparesnis ir tvirtesnis

„Via Lietuva“ (anksčiau – Lietuvos automobilių kelių direkcija), Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose. Nurodoma, kad atnaujintas taisyklių projektas padidins naujų asfalto dangų tarnavimo laiką, sumažins kelio provėžų susidarymą bei atitiks žaliojo kurso reikalavimus. Kaip nurodo „Via Lietuva“, atnaujinta asfalto dangos tvarka jau įsigaliojo ir yra taikoma visiems […]


Tyrimas atskleidė, iš kokių šalių įvežtais automobiliais domisi lietuviai

Tyrimas atskleidė, iš kokių šalių įvežtais automobiliais domisi lietuviai

Daugiausiai naudotų automobilių Europoje eksportuoja Vokietija, Prancūzija, Belgija ir Italija. Nors nemažai lietuvių vairuotojų įsitikinę, kad iš užsienio įvežti automobiliai yra geresnės būklės už važinėjančius Lietuvoje, transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas atskleidė, jog dalis jų turi gali turėti nuslėptų defektų ir suklastotą ridą. Dalis importuotų automobilių – su suklastota rida ir […]


Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Atėjus pavasariui vairuotojų gyvenimą kartina duobės mūsų šalies gatvėse ir keliuose. Pataikius į duobę kartais pakanka pakeisti padangą, tačiau dažnai transporto priemonę, deja, tenka gabenti į remonto dirbtuves. Draudikų duomenimis, po tokių įvykių automobilių savininkams yra atlyginami nuo kelis šimtus iki septynis tūkstančius eurų siekiantys nuostoliai. „Šių įvykių padaugėja pavasarį, kai, šylant orui, atsiranda daug […]