PASIRAŠYTA 17,5 MLN. EURŲ PASKOLA KAUNO VIEŠAJAM TRANSPORTUI MODERNIZUOTI

PASIRAŠYTA 17,5 MLN. EURŲ PASKOLA KAUNO VIEŠAJAM TRANSPORTUI MODERNIZUOTI

Šiaurės investicijų bankas (NIB) ir UAB „Kauno autobusai“ pasirašė 17,5 mln. eurų vertės paskolos sutartį, skirtą naujų transporto priemonių įsigijimui ir kontaktinio tinklo modernizavimui finansuoti.

15 metų trukmės paskola skirta vienam didžiausių ekologiškų transporto priemonių pirkinių– 85 naujiems troleibusams finansuoti. Iki metų pabaigos senuosius „Škoda“ troleibusus pakeisiančios modernios, komfortiškos transporto priemonės Kauno viešojo transporto parką padarys visiškai žemagrindžiu.

Už mažiausią kainą regione įsigytų ekologiškų transporto priemonių finansavimu susidomėję NIB atstovai noriai prisidėjo prie Kauno miesto savivaldybės ir bendrovės „Kauno autobusai“ žaliojo projekto įgyvendinimo.

„Investicijos ne tik sumažins įmonės patiriamas priežiūros išlaidas ir pagerins teikiamas paslaugas, bet ir pasitarnaus Kauno viešojo transporto keleiviams, kurių kelionės taps patogesnės“, – sako NIB prezidentas ir generalinis direktorius Henrikas Normanas.

Šiaurės Baltijos regione veikianti tarptautinė finansinė institucija, priklauso aštuonioms šalims narėms: Danijai, Estijai, Suomijai, Islandijai, Latvijai, Lietuvai, Norvegijai ir Švedijai.  NIB aktyviai prisideda prie tvaraus Šiaurės ir Baltijos regiono vystymosi finansuodama projektus, susijusius su aplinkos apsauga. Bankas siekia padėti spręsti regiono poreikius ir patiriamus iššūkius – tvarų augimą, technologines inovacijas, klimato pokyčius, žiedinės ekonomikos plėtrą ir jūrų aplinkos apsaugą.

Rugsėjo 30 d. miestui pristatyti komfortiški, modernūs troleibusai jau pakeitė didžiąją dalį turimų senų troleibusų. Šiuo metu miesto gatvėmis riedantys 67 naujieji „Solaris Trollino 12“ troleibusai atitinka aukščiausius standartus. Juose įrengtos 33 sėdimos vietos, veikia modernios keleivių informavimo ir saugumo sistemos, transporto priemonės turi visas komforto sistemas, išmaniesiems įrenginiams skirtas USB jungtis.

Per metus beveik 80 mln. keleivių Kaune vežančio viešojo transporto atsinaujinimas kainavo 29,4 mln. eurų, iš kurių 7,9 mln. eurų skyrė Europos Sąjunga, o 1,6 mln. eurų Kauno miesto savivaldybė, daugiau nei 3 mln. eurų apmokėjo UAB „Kauno autobusai“ iš sukaupto pelno.

Informacija NIB  puslapyje:
https://www.nib.int/who_we_are/news_and_media/news_press_releases/3390/nib_funds_new_trolleybuses_in_kaunas_lithuania

Pranešimą paskelbė: Patricija Elžbieta Zarankaitė, UAB „Kauno autobusai“

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Atėjus pavasariui vairuotojų gyvenimą kartina duobės mūsų šalies gatvėse ir keliuose. Pataikius į duobę kartais pakanka pakeisti padangą, tačiau dažnai transporto priemonę, deja, tenka gabenti į remonto dirbtuves. Draudikų duomenimis, po tokių įvykių automobilių savininkams yra atlyginami nuo kelis šimtus iki septynis tūkstančius eurų siekiantys nuostoliai. „Šių įvykių padaugėja pavasarį, kai, šylant orui, atsiranda daug […]


Planuojate pirkti elektrinį automobilį? Štai ką turite žinoti apie jo įkrovimą namuose

Planuojate pirkti elektrinį automobilį? Štai ką turite žinoti apie jo įkrovimą namuose

Komentaro autorius: Aurimas Tamašauskas, BMW atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ vadovas Pasauliui bandant prisitaikyti prie klimato pokyčių, elektrinių automobilių paklausa didėja sulig kiekvienais metais. Remiantis duomenimis, vien Jungtinėje Karalystėje praėjusių metų spalio pabaigoje keliuose buvo skaičiuojama beveik 1 mln. elektrinių automobilių. Nors Lietuvos statistika šiandien yra gerokai kuklesnė, tačiau tokių automobilių paklausa taip pat sparčiai auga. […]


Transporto sektoriaus apžvalga: 2023 m. sparčiai augo krovinių vežimas keliais, vežta daugiau keleivių

Transporto sektoriaus apžvalga: 2023 m. sparčiai augo krovinių vežimas keliais, vežta daugiau keleivių

Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 metais išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai taip pat išaugo keleivių vežimas – visų rūšių transportu vežta beveik 7 proc. daugiau keleivių. „Nors 2023-ųjų pradžioje vyravo ekonominio neapibrėžtumo nuotaikos, Lietuvos transporto bei logistikos sektorius išlieka konkurencingas. Labiausiai tam įtakos turėjo padidėję tiek tarptautinių, tiek vidaus […]


Seimo nario A. Bagdono pranešimas: „Pabandom iš naujo – Seimas vėl turės spręsti, ar liberalizuoti techninės apžiūros rinką“

Seimo nario A. Bagdono pranešimas: „Pabandom iš naujo – Seimas vėl turės spręsti, ar liberalizuoti techninės apžiūros rinką“

2024 m. kovo 13 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimo pavasario sesijoje registruotas įstatymų paketas, kuriuo naikinami automobilių techninę apžiūrą vykdančių įmonių skaičiaus ir paplitimo šalyje ribojimai. Iš Transporto veiklos pagrindų įstatymo siūloma išbraukti apžiūrą vykdančių įmonių skaičiaus ir jų išdėstymo šalies teritorijoje nuostatas. Šį ribojimą […]


5 naudingi patarimai: kaip paruošti automobilį šiltajam sezonui?

5 naudingi patarimai: kaip paruošti automobilį šiltajam sezonui?

Žiema automobilių vairuotojams atneša nemažai iššūkių, todėl jai pasibaigus itin svarbu nuodugniai įvertinti savo automobilio būklę ir paruošti jį artėjantiems šiltesniems orams. Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ ekspertai dalinasi patarimais, kaip pasirūpinti automobiliu po žiemos ir užtikrinti, kad šiltuoju metų laiku jis veiktų be priekaištų. Dažniau plaunamas automobilis rūdija lėčiau Nors automobilį patariama plauti […]


Gatvėse nuovažos galės būti dažnesnės

Gatvėse nuovažos galės būti dažnesnės

Nuo šiol kai kuriais atvejais B kategorijų gatvėse išvažiavimai ir įvažiavimai dešiniaisiais posūkiais galės būti įrengiami ne kas 150 metrų, kai buvo numatyta iki šiol, o kas 100 metrų. Tai įteisinta statybų techninio reglamento (STR) „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ pataisose. STR numatyta, kad jeigu B kategorijų gatvėse nėra galimybių išlaikyti 150 metrų […]