Pasaulinė koncepcinio „ID.2all“ premjera: „Volkswagen“ elektromobilis už mažiau nei 25 tūkst. eurų

1

Pasaulinė koncepcinio „ID.2all“ premjera: „Volkswagen“ elektromobilis už mažiau nei 25 tūkst. eurų

„Volkswagen“ prekės ženklas tęsia savo kompaktinių automobilių sėkmės istoriją elektrinio mobilumo eroje ir siūlo akies krašteliu pažvelgti į „ID.2all“ koncepcinį automobilį – vien elektra varomą „Volkswagen“, kainuosiantį mažiau nei 25 tūkst. eurų. Jau dabar aišku, kad jis bus varomas priekiniais ratais, vienu įkrovimu įveiks iki 450 km, turės pluoštą naujų technologijų, tokių kaip „Travel Assist“, „IQ.LIGHT“ ar „Electric Vehicle Route Planner“, ir pasižymės naujos kartos „Volkswagen“ dizainu. Prekybai skirta versija bus gaminama ant „MEB Entry“ platformos. Tai vienas iš dešimties naujų elektrinių modelių, kuriuos „Volkswagen“ išleis iki 2026 metų.

Thomas Schäferis, „Volkswagen Passenger Cars“ generalinis direktorius: „Vyksta sparti ir fundamentali kompanijos transformacija, turinti aiškų tikslą – paversti „Volkswagen“ mylimu prekės ženklu. „ID.2all“ yra mūsų kelrodė žvaigždė. Norime būti arti klientų ir siūlyti geriausias technologijas bei fantastišką dizainą. Sparčiai įgyvendiname pokyčius tam, kad elektrinis mobilumas taptų prieinamas masėms.“

Serijinės gamybos „ID.2all“ versiją „Volkswagen“ Europos rinkai pristatys 2025 metais. Kompanija išsikėlė tikslą, kad modelio pradinė kaina nesiektų 25 tūkst. eurų.

Imelda Labbé, „Volkswagen“ valdybos narė pardavimams, rinkodarai ir popardaviminėms paslaugoms: „Į naująjį mobilumo pasaulį perkeliame „Volkswagen“ būdingus privalumus: aukščiausią kokybę ir meistriškumą, išskirtinę programinę įrangą ir realią pridėtinę vertę suteikiančias skaitmenines paslaugas. Didžiausią dėmesį visada skiriame mūsų klientų poreikiams ir reikalavimams.“

„ID.2all“ vystymo pagrindu tapo naujausia modulinės elektrinės pavaros (MEB) platformos versija. Kai Grünitzas, „Volkswagen“ valdybos narys, atsakingas už prekės ženklo technologinį vystymą: „ID.2all“ bus pirmasis MEB automobilis su priekiniais varomaisiais ratais. Išnaudojame didelį mūsų modulinės elektrinės pavaros platformos lankstumą, o su „MEB Entry“ platforma nustatysime naujus technologijų ir kasdienio naudojimo standartus.“

Dėl pažangios „MEB Entry“ platformos „ID.2all“ yra aprūpintas itin efektyviomis pavaros, baterijos ir įkrovimo technologijomis. Jis turi galingą elektrinį variklį, išvystantį 166 kW/226 AG, o jo maksimalus nuvažiuojamas atstumas WLTP ciklu siekia iki 450 kilometrų.

Taip pat „Volkswagen“ didelį dėmesį skiria dizainui. Andreas Mindtas, „Volkswagen Passenger Cars“ dizaino vadovas: „ID.2all“ perteikia naująją „Volkswagen“ dizaino kalbą, pagrįstą trimis ramsčiais – stabilumu, patrauklumu ir ryžtu.“

Išorės dizainas: draugiškas, itin dinamiškas ir su naujo stiliaus galiniu statramsčiu

Vienas iš naujosios dizaino kalbos elementų yra galinio statramsčio dizainas, sukurtas pirmajam „Golf“. „ID.2all“ yra pirmasis „Volkswagen“ su nauja šio elemento interpretacija. Kiti koncepcinio automobilio dizaino bruožai – tai kėbulas su išraiškinga ratų pozicija, draugiškas priekis, gera porcija dinamikos ir laikui nepavaldi elegancija.

Salono dizainas: erdvus, kokybiškas, intuityvus

Interjero dizainas taip pat aiškus, pasižymi aukštos kokybės išvaizda, intuityvia informacijos ir pramogų sistema su klasikiniu garsumo valdymu ir atskiru oro kondicionavimo sistemos bloku. Solidi, 490–1 330 litrų bagažinės talpa yra net didesnė nei kai kuriuose aukštesnės klasės automobiliuose.

Elektrinis šturmas įsibėgėja: iki 2026-ųjų – dešimt naujų elektrinių modelių

Serijinės gamybos „ID.2all“ bus vienas iš dešimties naujų elektrinių modelių, kuriuos „Volkswagen“ pristatys iki 2026 metų. Vien šiais metais bus pristatytas naujasis ID.3, „ID.Buzz“ su ilga ratų baze ir ID.7 sedanas. 2026-aisiais pasirodys kompaktiškas elektrinis SUV, o taip pat, nepaisant visų iššūkių, „Volkswagen“ toliau kuria elektromobilį, kurio kaina bus mažesnė nei 20 tūkst. eurų. Su visais šiais modeliais gamintojas užsitikrins plačiausią elektromobilių asortimentą, palyginti su konkurentais. Bendrovė siekia turėti 80 proc. Europos elektromobilių rinkos, nors anksčiau „Volkswagen Passenger Cars“ skaičiavo, kad ji galėtų siekti 70 procentų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Šiauliuose toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, įgyvendinamas ir Lietuvos kariuomenei svarbus susisiekimo projektas

Šiauliuose toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, įgyvendinamas ir Lietuvos kariuomenei svarbus susisiekimo projektas

Šiauliuose po žiemos sezono atnaujinti infrastruktūros plėtros darbai – toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, kuris sujungs miestą kertančius magistralinius kelius, taip pat pradedamos rekonstruoti Lietuvos kariuomenei svarbios Aerouosto ir Lakūnų gatvės. Abu šie valstybei svarbūs vietinės reikšmės kelių projektai iš dalies finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšomis. „Jau antri metai Šiauliuose vykdomi didelės apimties […]


„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose. S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei […]


Svarbiausi aviacijos maršrutų planavimo principai: kaip parenkamos naujos kryptys ir kas lemia esamų atšaukimą

Svarbiausi aviacijos maršrutų planavimo principai: kaip parenkamos naujos kryptys ir kas lemia esamų atšaukimą

Rodos dar visai neseniai galėjote tiesiogiai nuskristi į tam tikrą šalį ar miestą, o šiandien tokio skrydžio neberandate. Kodėl vienus maršrutus keičia kiti ir kas priverčia oro bendroves nutraukti arba laikinai sustabdyti skrydžius? Atsakymus į šiuos klausimus pateikė Lietuvos oro uostų (LTOU) maršrutų plėtros vadovas Tomas Zitikis. „Oro bendrovės visuomet atsižvelgia į keleivių paklausą, orlaivių […]


Kokią žinią perduoda griūvantys tiltai Lietuvoje? 

Kokią žinią perduoda griūvantys tiltai Lietuvoje? 

Susisiekimo infrastruktūra, jos sauga ir patikimumas – vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių kiekvienos šalies ekonomikos plėtrą. Įvairių pramonės šakų vystymasis neįsivaizduojamas be kelių ir tiltų infrastruktūros plėtros bei esamų statinių saugaus naudojimo. Didėjantys transporto srautai, jų intensyvumas, svoriai ir kiti parametrai tampa nauju iššūkiu tiek projektuojant, tiek ir eksploatuojant bei prižiūrint transporto infrastruktūros statinius.   Pasak Vilniaus […]


Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

Išsirinkti naują automobilį nėra lengva, dar sunkiau, kai jis naudotas. Naudotų automobilių pardavėjų teigimu, norimo pirkinio paieškos gali užtrukti ir 3 mėn. – nors naudotų automobilių pasiūla, palyginti su praėjusių metų rudeniu, atsigauna, vis dėlto rinka dar nepasiekė priešpandeminio lygio. Dėl šios priežasties ieškantys naudoto automobilio turi kur kas atidžiau rinktis ir saugotis sukčių kabliuko. […]


Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Remiantis reprezentatyvia vasario mėnesį „Norstat“ atlikta apklausa, beveik pusę (44 proc.) vairuotojų labiausiai erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą. Bendrovės „Moller Auto“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad penktadalį (21 proc.) vairuotojų erzina, kai šalia sėdintis keleivis staiga išblaško dėmesį ir tenka atitraukti akis nuo kelio. 7 proc. apklausoje dalyvavusių vairuotojų taip pat […]