Pasaulinė ID. BUGGY elektromobilio premjera

1

Pasaulinė ID. BUGGY elektromobilio premjera

→    Gimęs Kalifornijoje: ID. BUGGY yra naujos kartos elektrinė legendinio smėlynų bagio versija;

→    Išgrynintas vairavimo malonumas: koncepcinis „Volkswagen“ elektromobilis yra puiki laisvalaikio pramoga;

→    Pagamintas naudojant MEB – nulinės taršos elektromobilių platformą;

→    Galimybė kitiems gamintojams: skirtingas ID. BUGGY versijas gali gaminti ir kitos kompanijos.

 BUGGY elektromobilis yra tarsi kelionė laiku – akimirka ir septintojo dešimtmečio Kalifornijos smėlynų bagio šiuolaikinė versija atsiduria dabartyje. „Išgryninta ID. BUGGY išvaizda yra šiuolaikinė klasikinės automobilių ikonos versija be retro užuominų. Tai yra bagis be jokių išlygų, tačiau šiuolaikiniame pasaulyje,“ – taip elektrinį bagį, kurio pasaulinė premjera įvyks tarptautinėje Ženevos parodoje, apibūdina pagrindinis „Volkswagen“ dizaineris Klausas Bischoffas.

„Boxer“ motorą pakeitė elektros variklis. Septintojo dešimtmečio paplūdimio bagiai buvo gaminami naudojant legendinio „Beetle“ platformą su gale sumontuotu „Boxer“ tipo keturių cilindrų motoru. Daug mažų gamintojų siūlė savas iš stiklo pluoštu sutvirtinto plastiko pagamintas kėbulo versijas, kurios buvo montuojamos ant „Beetle“ važiuoklės – taip gimė itin daug originalių modelių. Naujasis ID. BUGGY liko ištikimas šiai koncepcijai, tik išsiskiria šiuolaikinėmis technologijomis. O tai reiškia, kad jo gamybai naudojama „Volkswagen“ elektromobilių MEB platforma su 62 kWh ličio-jonų akumuliatoriumi, tiekiančiu energiją gale sumontuotam 150 kW (240 AG) elektros varikliui ir užtikrinančiu maždaug 250 kilometrų azartiško važiavimo ridą (matuojant WLTP metodika). Iki 100 km/h koncepcinis elektromobilis įsibėgėja per 7,2 sekundes, maksimalus greitis yra apribotas pasiekus 160 km/h. Elektromobilis galimas ne tik su galinių, bet ir visų varančiųjų ratų pavara, priekinėje ašyje sumontavus papildomą elektros variklį.

Įkraunamas bet kur pasaulyje. Ženevos parodoje „Volkswagen Group“ taip pat pristatys mobiliąją greitojo įkrovimo stotelę, kurią galima sumontuoti laikinai ar nuolatos bet kurioje vietoje. O greitas, iki 100 kW galios siekiantis įkrovimas užtikrina, kad elektromobilis iki 80 proc. gali būti įkrautas vos per pusvalandį.

Be stogo ir durelių. Naujojo ID. BUGGY išvaizda įkūnija laisvės pojūtį važiuojant atviru bagiu. Buvo atsisakyta kieto stogo ir durelių, todėl minimalistinio stiliaus salono apdailai panaudotos vandeniui atsparios medžiagos. Koncepcinis ID. BUGGY elektromobilis yra dvivietis, tačiau gali turėti ir keturias sėdimas vietas.

„Volkswagen“ platformą galės naudoti visi. Modulinė elektromobilio konstrukcija leidžia viršutinę kėbulo dalį montuoti atskirai nuo MEB važiuoklės – kaip ir prieš penkis dešimtmečius, taip ir šiandien ID. BUGGY elektromobilio kėbulą galės kurti skirtingos kompanijos. Be to, „Volkswagen“ yra paskelbęs, kad MEB platformą galės naudoti ir kiti elektromobilių gamintojai.

Penktasis ID. šeimos narys. Po ID. (kompaktinė klasė), ID. BUZZ (furgonas), ID. CROZZ (SUV) ir ID. VIZZION (sedanas), naujasis ID. BUGGY yra penktasis koncepcinis „Volkswagen“ elektromobilis, pagamintas naudojant modulinę MEB elektrinę platformą.

Išvaizda – tikras bagis, tikras ID.

Ryški elektrinio bagio išvaizda. Bekelei, paplūdimiui ir miestui sukurtas ID. BUGGY turi efektingai atrodantį kėbulą su virš ratų iškilusiais sparnais, masyviais slenksčiais, aukštu priekiniu gaubtu ir dar aukštesne galine dalimi. Elektrinis bagis yra nudažytas dvejomis spalvomis, taip dar labiau paryškinant jo nuotykių ieškotojo prigimtį. Elektromobilis yra 4063 mm ilgio, 1890 mm pločio, 1463 mm aukščio ir turi 2650 mm atstumą tarp ašių.

Kaip ir prieš penkis dešimtmečius gaminti „Volkswagen“ modeliai „Beetle“ ir „Transporter“, ID. BUGGY elektromobilis neturi priekinių grotelių – automobiliams su oru aušinamais varikliais gale jos buvo nereikalingos, nereikalingos jos ir elektromobiliams. Bet ID. BUGGY yra akimirksniu atpažįstamas kaip priklausantis „Volkswagen“ šeimai, jo logotipas yra šviečiantis LED elementas, o masyvi priekinė aliumininė apsauga bekelėje saugo priekinę ašį ir svarbiausius mazgus nuo pažeidimų.

Elektromobilis turi net 240 mm siekiančią prošvaisą, o ant 18 colių dydžio ratlankių sumontuotos „BF Goodrich All-Terrain T/A“ bekelės padangas. Sutvirtintas priekinio stiklo rėmas, drauge su „Targa“ skersiniu saugo keleivius jei bagis apsiverstų.

Minimalistinė ir praktiška salono koncepcija

Atsparus ir atviras salonas. Minimalistinis ID. BUGGY salonas turi itin nesudėtingą valdymą ir vandeniui atsparias apdailos medžiagas ir, kaip ir kėbulas, yra nudažytas tokiomis pačiomis dvejomis skirtingomis spalvomis. Atviru automobiliu galima važiuoti net lyjant lietui, elektromobilis taip pat turi užtraukiamą medžiaginį stogą.

Pažangus prietaisų valdymas. Prietaisų valdymas yra ekrane, funkcijas aktyvuojant paspaudimu ir taip išvengiant atsitiktinio įjungimo, o pats valdymas yra itin logiškas ir intuityvus. Pavyzdžiui, pavaros perjungiamos pasukus apvalų valdiklį, sumontuotą ties vairo kolonėle, o įjungta pavara atvaizduojama skaitmeniniame prietaisų skydelyje.

Pranešimą paskelbė: Sonata Židlinskaitė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
AUDIMAS Trumpa tampri marginta suknelė 20FL-012 Water Printed XL
 
AUDIMAS Ilgi daugiafunk.paplūdimio šortai 2011-518 Dutch Blue 56
 
AUDIMAS Parka su pašiltinimu THERMORE 2011-407 India Ink L
 
Nike 22-97-15-7 Black 15 42,5
 
AUDIMAS Atsegamas džemp. medv. vidumi 20LT-406 Black XL

Rekomenduojame

Lietuvos gyvenviečių gatvėse ir keliuose planuojami intensyvūs asfaltavimo darbai

Lietuvos gyvenviečių gatvėse ir keliuose planuojami intensyvūs asfaltavimo darbai

Beveik 40 šalies savivaldybių sulauks lėšų, už kurias šiemet bus asfaltuojami gyvenvietėse esantys bei gyvenvietes jungiantys keliai su žvyro danga. Gyvenviečių kelių infrastruktūrai gerinti susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu skirta daugiau nei 27 mln. eurų.  „Mūsų šalies miestuose ir gyvenvietėse vis dar yra nemažai neišasfaltuotų gatvių bei gyvenvietes jungiančių žvyrkelių – dalis jų jau netrukus […]

„Goodyear Blimp“ dirižablis sugrįžta į Europą

„Goodyear Blimp“ dirižablis sugrįžta į Europą

Į Europos padangę sugrįžta legenda – po beveik dešimties metų pertraukos į dangų vėl pakyla „Goodyear Blimp“ dirižablis. Tai yra viena paskutinių kompanijos investicijų, skirta stiprinti įmonės žinomumą ir verslo iniciatyvas Europoje. Daugiausiai dėmesio pastaruoju metu buvo skirta Europos rinkos produktų asortimento atnaujinimui, kurių ne vienas sulaukė apdovanojimų, taip pat su naujų partnerių augimu susietai […]

„Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius jau galima įsigyti internetu

„Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius jau galima įsigyti internetu

„Volkswagen“ ir „Audi“ atstovai Lietuvoje atvėrė elektronines parduotuves, kuriose vairuotojai galės išsirinkti ir gauti automobilį neišeidami iš namų. Naujai atidarytų el. parduotuvių lankytojai jau dabar gali ne tik apžiūrėti naujausius automobilių modelius ir susipažinti su jų techninėmis specifikacijomis, bet ir gauti ekspertinę konsultaciją, užsiregistruoti bandomajam važiavimui ar užsisakyti tokias papildomas paslaugas kaip automobilio registracija ar […]

Seimo nario Kęstučio Masiulio pranešimas: parlamentaras prašo neprivatizuoti Lietuvos aerodromų

Seimo nario Kęstučio Masiulio pranešimas: parlamentaras prašo neprivatizuoti Lietuvos aerodromų

2020 m. gegužės 27 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo narys Kęstutis Masiulis kreipėsi į Švietimo, mokslo ir sporto ministeriją, ragindamas sustabdyti aerodromų naikinimą ir pristatyti visuomenei jų plėtros strategiją. „Nuo pat 1990 m. Lietuva neturi jokios rimtos strategijos, ką daryti su aerodromais. Turtas parceliuojamas, neprižiūrimas ir nykstantis. Aerodromai iki šiol gyvuoja tik entuziastų dėka. Valstybinės institucijos […]