Panevėžio miesto viešasis transportas tampa vis išmanesnis – maršrutiniuose miesto autobusuose jau vyksta elektroninio bilieto sistemos įrangos testavimas. Šiuo metu ruošiamasi švieslenčių įrengimo darbams, rudenį jos bus įrengtos kai kuriose stotelėse ir leis keleiviams matyti realiu laiku besikeičiančius autobusų eismo tvarkaraščius, bus įdiegtas interaktyvus miesto autobusų maršrutų žemėlapis.
„Siekiame sukurti patikimą, šiuolaikišką ir patrauklų viešąjį transportą panevėžiečiams bei miesto svečiams. Turint elektroninį bilietą bus žymiai lengviau apmokėti už keliones, taps dar patogiau po Panevėžį keliauti miesto autobusais. Bus ir naujovių, pavyzdžiui, pažymėjus vienkartinį elektroninį bilietą atsiras galimybė per 30 minučių nuo bilieto pažymėjimo važiuoti keliais autobusais. Pažymėjus kortelę – priglaudžiant prie bekontakčio komposterio – papildoma suma nebus nuskaitoma, tačiau siekiant vykdyti laiko apskaitą, perlipus į kitą autobusą reikės pažymėti jau aktyvuotą bilietą. Laukia naujovė – keleiviui, kuris dienos metu važiuos tris ir daugiau vienkartinių kelionių, elektroninio bilieto sistema automatiškai konvertuos į dienos bilietą“, – apie viešojo transporto naujoves kalba Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Įdiegus naują elektroninio bilieto sistemą keleiviai galės rinktis vieną iš 3 bilieto nuskaitymo galimybių: programėlę išmaniajame telefone, elektroninio bilieto plastikinę kortelę arba popierinį vienkartinį bilietą. Programėlė visiems naudotojams bus nemokama, o ilgalaikė elektroninio bilieto kortelė su jos įvedimu į sistemą kainuos 2 Eur. Keleiviai, nesinaudojantys šiomis priemonėmis, vienkartinius popierinius bilietus (su QR kodu) galės įsigyti autobuse arba kitose bilietų platinimo vietose. Pažymėtina, kad spalio 1 d. įsigaliojus naujiems bilietams, seno nominalo vienkartinius popierinius bilietus keleiviai galės naudoti iki š. m. spalio 31 d.
Nuo spalio 1 d. vienkartinis elektroninis bilietas kainuos 52 ct., su 50 proc. nuolaida – 26 ct., su 80 proc. nuolaida – 10 ct. Naudojant vienkartinį elektroninį bilietą galios 30 min. nemokamas persėdimas į kitą autobusą. Dienos elektroninis bilietas kainuos 1,40 Eur, su 50 proc. nuolaida – 70 ct., su 80 proc. nuolaida – 28 ct. Vienkartinis popierinis bilietas autobuse kainuos 1 Eur, su 50 proc. nuolaida – 50 ct., su 80 proc. nuolaida – 20 ct. Mėnesinis 30 dienų el. bilietas kainuos 27,80 Eur, bilietas moksleiviams – 5,56 Eur.
Įdiegus elektroninį bilietą atsiras ir naujų, individualius keliavimo poreikius atliepiančių terminuotų bilietų rūšių – 7, 30, 180, 210, 365 dienų galiojantys elektroniniai bilietai, pradinuko vardinis elektroninis bilietas. Pažymėtina, kad juos aktyvavus (t.y. nuo pirmojo panaudojimo) keleiviai galės važiuoti numatytą dienų skaičių.
Planuojama, kad el. bilieto sistemos įranga 70 miesto autobusų bus sumontuota iki šio rugsėjo pradžios. Miesto centre esančiose 6 viešojo transporto stotelėse – J. Basanavičiaus g. pradžioje iš abiejų pusių, prie Respublikinės Panevėžio ligoninės iš abiejų Smėlynės g. pusių ir prie miesto Savivaldybės abipus Vilniaus g. – bus įrengtos švieslentės, kuriose keleiviai galės matyti realiu laiku besikeičiančius autobusų eismo tvarkaraščius. Taip pat bus įdiegtas interaktyvus maršrutų žemėlapis, teikiama informacija apie darnaus susisiekimo galimybes su kitomis miesto dalimis, kita aktuali informacija apie miesto viešąjį transportą, darnųjį judumą. Visi keleiviai, turintys išmaniuosius telefonus, galės realiu laiku stebėti pasirinktos stotelės informaciją apie atvykstančius autobusus „virtualioje stotelėje“.
Bendra el. bilieto projekto vertė – per 1,6 mln. Eur. Didžioji dalis lėšų skiriama iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, likusios – miesto biudžeto lėšos.
Komunikacijos skyrius
Pranešimą paskelbė: Loreta Kaškelienė, Panevėžio miesto savivaldybės administracija
Keliaudami po Baltijos šalis ar kitur pasaulyje, daugelis žmonių susiduria su klausimu – ar naudotis nuosavu automobiliu, ar ekonomiškiau būtų jį išsinuomoti? Abu variantai turi savitų privalumų ir trūkumų, bet galutinis sprendimas paprastai priklauso nuo kelionės pobūdžio, trukmės ir kitų aplinkybių. Automobilių nuomos tarpininkas EconomyBookings.com, priklausantis „Booking Group Corporation“ ir „Bolt Drive“, pateikia savo įžvalgas […]
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia, kiek litrų degalų sudeginama per varžybas, ir dalijasi patarimais, kaip įprastose kelionėse važiuoti ekonomiškiau. Kas lemia didžiausias sąnaudas? Eimantas Navikauskas atskleidžia, kad artėjančiose lenktynėse vairuos „Audi R8 LMS GT3 EVO II“ – vieną greičiausių kėbulinių […]
Tarptautinė antžeminių paslaugų, orlaivių degalų tiekimo ir logistikos paslaugų teikėja „Baltic Ground Service“ (BGS), priklausanti didžiausiai pasaulyje ACMI (orlaivių nuoma su įgula, technine priežiūra ir draudimu) grupei „Avia Solutions Group“, birželį antrą kartą iš eilės užtikrino 100 proc. punktualumą, aptarnaudama „Wizz Air“ skrydžius Vilniaus oro uoste. Įspūdingam rezultatui nesutrukdė ir įsibėgėjantis atostogų sezonas, kasmet apsunkinantis […]
2025 m. liepos 11 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas pradėjo Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisų svarstymą ir paskelbė konsultavimosi su visuomene laikotarpį. Gyventojai savo pasiūlymus dėl šio projekto turi galimybę pateikti iki rugsėjo 10 d. Svarstomais įstatymo pakeitimais siekiama norintiems gauti […]
Vaidas Žagūnis, „Citadele“ banko valdybos narys, verslo bankininkystės tarnybos vadovas Baltijos šalyse Lietuvos kelių transportavimo sektorius, glaudžiai susijęs su eksporto rinkomis Europoje, o kartu – stipriai priklausomas nuo Europos Sąjungos (ES) ekonomikos ciklo, pastaruoju metu rodo vis daugiau atsigavimo signalų. Išankstiniai rodikliai, kuriuos stebi „Citadele“ banko analitikai, rodo, kad Lietuvos vežėjų sektorius pamažu kopia iš […]
Kaip skelbia sinoptikai bei indikuoja AB „Kelių priežiūra“ sistemos, rytoj išlieka pavojingo meteorologinio reiškinio – smarkaus lietaus – tikimybė. Remiantis prognozių duomenimis, intensyviausi krituliai numatomi rytų ir šiaurės Lietuvoje. Pasak bendrovės atstovų, dėl didelio kritulių kiekio per trumpą laiką gali susidaryti sudėtingos eismo sąlygos: kelio dangos patvankos ar kiti išplovimai. AB „Kelių priežiūra“ specialistai aktyviai […]