Pandemijos sukaustyti metai „Bolt“ nesutrukdė išsiveržti į priekį: daugiausiai „išlošė“ su maisto į namus paslaugomis

1

Pandemijos sukaustyti metai „Bolt“ nesutrukdė išsiveržti į priekį: daugiausiai „išlošė“ su maisto į namus paslaugomis

40-yje šalių savo paslaugas teikianti pavėžėjimo platforma „Bolt“ per pastaruosius metus savo populiarumą smarkiai augino ir Lietuvoje. Nors pandemijos keliami iššūkiai neaplenkė ir mobilumo paslaugų sektoriaus, „Bolt“ ne tik vykdė paslaugų ir miestų plėtrą, bet ir, prisitaikius prie susiklosčiusios padėties, pagerino savo veiklos rezultatus. 2020-aisiais sparčiausiai augo maisto į namus pristatymo paslaugos – tam įtakos neabejotinai turėjo šalyje didžiąją metų dalį besitęsiantis karantinas.

Augo visas paslaugų segmentas

Apibendrindama metus, pavėžėjimo platforma „Bolt“ stebi išaugusį poreikį visoms savo teikiamoms paslaugoms. Lyginant su 2019-aisiais, pavežėjai įvykdė 9 proc. daugiau užsakymų. Be to, šiemet paslauga yra prieinama iš viso jau net 22 Lietuvos miestuose.

Stiprus proveržis juntamas ir mikromobilumo paslaugų srityje – su „Bolt“ paspirtukais, kurie nuo šių metų prieinami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje, įvykdyta net 5 kartus daugiau kelionių nei pernai. Fiksuojama, jog Lietuva, padidinusi paspirtukų prieinamumą penkis kartus, yra antroje vietoje pagal jų plėtrą tarp šią paslaugą teikiančių šalių. Pirmoje vietoje šiemet rikiuojasi kaimyninė Lenkija, 2020-aisiais paspirtukų nuomos paslaugą pristačiusi net 10-yje miestų. Pastaraisiais metais Lietuvoje „Bolt“ daug dėmesio skyrė paspirtukininkų edukacijai dėl taisyklingo, saugaus važiavimo ir parkavimo – šiuo tikslu buvo surengta nemažo visuomenės įsitraukimo sulaukusi akcija „Nedėk skerso“.

Didžiausią augimą patyrė vos praėjusių metų rudenį rinkoje pasirodžiusi „Bolt Food“ paslauga, kuri šiais metais tapo prieinama ne tik sostinės, bet ir Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Alytaus gyventojams.

Karantinas maisto į namus paslaugos poreikį tik sustiprino

Pasak „Bolt“ vadovo Lietuvoje Andriaus Pacevičiaus, šalį, kaip ir likusią pasaulio dalį, sukausčiusi pandemija įmonei pažėrė iššūkių, tačiau paslaugų teikimo nuspręsta neatsisakyti, priešingai – tęsti, taikant maksimalias saugumo priemones.

„Kelionėms su pavežėjais pristatėme „Protect“ kelionių kategoriją, kuri mažina viruso plitimo grėsmę – vairuotoją ir keleivius, sėdinčius ant galinės sėdynės, skiria plastikinė pertvara. Šią paslaugą žmonės gana greitai atrado, palankiai vertina, todėl džiaugiamės, kad galime ne tik būti naudingi, bet ir prisidėti prie saugesnio keliavimo“, – teigia jis.

Vis dėlto, nuo pandemijos pradžios, anot vadovo, daugiausiai šoktelėjo „Bolt Food“ paslaugos populiarumas.

 „Jau nuo pirmojo karantino pradžios paklausa šioms paslaugoms Lietuvoje išaugo 3 kartus ir kas mėnesį didėja eksponentiškai. Sėkmę lemia ir tai, kad paslauga atliekama bekontakčiu būdu, maistą paliekant prie kliento durų. Reaguodami į situaciją ir augančią paklausą, ankstiname plėtrą į kitus miestus, todėl jau netrukus ji bus prieinama dar 3-4 vietovėse. Be to, matome, jog tokia paslauga yra tikras išsigelbėjimas vietos maitinimo įstaigoms, todėl džiaugiamės prisidėdami prie darbo vietų išsaugojimo“, – pasakoja A. Pacevičius.

Įvardijo populiariausius metų maršrutus ir didžiausias paliekamų arbatpinigių sumas

 Šalyje įvestas karantinas, pasak „Bolt“ atstovų, neabejotinai turėjo įtakos ir pasikeitusiems keliautojų įpročiams bei populiariausioms kelionių vietoms. Vis dėlto, kaip ir praėjusiais metais, taip ir 2020-aisiais, dažniausiai pavežėjai vyko į tarptautinį Vilniaus oro uostą. Antroje pozicijoje, kurioje pernai pagal populiarumą rikiavosi sostinės naktinėtojų pamėgta Vilniaus gatvė, šiemet atsidūrė Vilniaus traukinių stotis, trečioje – sostinėje esanti Kudirkos aikštė.

Fiksuojama, kad per pastaruosius metus ilgiausia kelionė su pavežėju Lietuvoje be kelių minučių truko net 3 valandas ir apėmė 215 km atstumą. Su aplinkai draugišku „Bolt“ paspirtuku ilgiausias pasivažinėjimas truko net 5 valandas ir ši kelionė bendrai sudarė daugiau kaip 34 km.

Dar vienas įdomus praėjusių metų faktas – tai pavežėjams paliekami arbatpinigiai. Pasak A. Pacevičiaus, šiemet Lietuvoje buvo įdiegta galimybė palikti arbatpinigius naudojantis „Bolt“ programėle, o didžiausia arbatpinigių suma, palikta naudojantis programėle, Lietuvoje šiemet siekė 31 eurą. Didžiausia arbatpinigių suma pasaulyje, naudojantis „Bolt“ programėle,  šiemet buvo palikta Prancūzijoje ir siekė 175 eurus už vieną kelionę.

„Tai – oficiali statistika, tačiau sunku pasakyti, kiek keleiviai yra linkę palikti pavežėjams grynųjų pinigų. Vis dėlto, bendraudami su savo komanda, matome, jog kartais neužtenka žmogų nuvežti iš taško A į tašką B, daugumai tenka išklausyti įvairiausių istorijų, patarti ar padėti. Vairuotojo darbas tikrai nėra monotoniškas“, – įsitikinęs „Bolt“ vadovas.

Dėkingumą už kelionę su „Bolt“ keliautojai reiškia ir dėl to, kad šalyje dirbantys pavežėjai yra vieni tiksliausių Europoje. Fiksuojama, jog pagal atvykimą laiku, t.y. per laiką, kuris nurodomas programėlėje, Lietuvos pavėžėjai drauge su estais visoje Europoje rikiuojasi antroje vietoje. Nepralenkiami šioje srityje yra Maltos „Bolt“ pavežėjai – čia net 9 iš 10 vairuotojų nelinkę vėluoti daugiau kaip 1 minutę.

Apie „Bolt“

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“  paslaugomis  šiuo metu naudojasi 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]