Padėjo atgabenti priemones su koronavirusu kovojantiems medikams – sulaukė šmeižto

1

Padėjo atgabenti priemones su koronavirusu kovojantiems medikams – sulaukė šmeižto

Logistikos įmones valdanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Hoptrans“, vykdydama Vyriausybės specialųjį užsakymą, sėkmingai organizavo medicininės apsaugos priemonių, skirtų su koronaviruso infekcija kovojantiems šalies medikams, pervežimą iš Kinijos į Lietuvą. Tačiau sėkmingai įvykdytą medicinos priemonių pervežimo operaciją aptemdė paskleistas šmeižtas ir melas „Hoptrans“ grupės atžvilgiu.

Kaip informavo Vytas Volkevičius, vienas iš „Hoptrans“ akcininkų, šiuo metu tai yra didžiausia būtinųjų priemonių siunta, pasiekusi šalies medikus. Vyriausybės užsakymu „Hoptrans“ iš viso organizavo tris gabenimus orlaiviais ir padėjo į Lietuvą atgabenti 96 tonas būtiniausių medicininių apsaugos priemonių medikams. Pagal užsakymo sąlygas pervežimo organizavimo paslauga įvykdyta pasiūlius geriausią kainą bei greičiausią terminą.

„Šį gyvybiškai svarbų krovinį „Hoptrans“ iš Vokietijos galėjo atvežti ir kelio transportu. Tačiau mūsų Vyriausybė, įvertinusi situacijos rimtumą ir medicininės apsaugos priemonių poreikį tokiu kritiniu momentu, priėmė sprendimą viską vežti skubiausiu pristatymo būdu – oro transportu. Tą mes ir padarėme“, – sako V. Volkevičius.

Pasak V. Volkevičiaus, logistinio sprendimo organizavimo operacija užtruko vos 3 dienas: nuo pakrovimo Kinijoje, perkrovimo Frankfurte ir iki medicinos priemonių pristatymo į Kauno oro uostą ir paskirstymo į Lietuvos pašto centrinį sandėlį Kaune.

 „Vis tik didelio masto ir sėkmingai įvykdytą medicinos priemonių pervežimo operaciją aptemdė kai kurių visuomenės veikėjų paskleistas šmeižtas mūsų bendrovės atžvilgiu“ , –  sako V. Volkevičius.

Lietuvos vežėjui sėkmingai įvykdžius Vyriausybės užsakymą nacionalinis naujienų portalas publikavo Vilniaus politikos analizės instituto analitiko Mariaus Laurinavičiaus nuomonę, kurioje autorius pateikė versiją, neva, priemonės šalies medikams atskraidintos rusų oligarcho įmonės orlaiviu, o krovinio gabenimą organizavusi bendrovė esą susijusi su Rusijos rėžimu, o medicininių apsaugos priemonių gabenimą prilygino Rusijos vykdomai specialiajai operacijai.

Negana to, minėtas autorius tiesiogiai meta kaltinimus, esą „Hoptrans“ priklauso Rusijos karinėms struktūroms. Tokie M. Laurinavičiaus dėstomi teiginiai – absoliutus melas, tikrovės neatitinkantys prasimanymai, greičiausia, padiktuoti lakios autoriaus fantazijos, tvirtina V. Volkevičius.

„Hoptrans“ grupė yra 100 proc. lietuviško kapitalo bendrovė, kurios vieninteliai savininkai yra du Lietuvos piliečiai – Vytas Volkevičius ir Valdas Buivydis, kurie kartu logistikos bendrovių grupę vysto nuo 1993 m. Šiuo metu „Hoptrans“ grupėje dirba beveik 2 tūkst. darbuotojų, įmonė visus mokesčius moka Lietuvos valstybei.

„Dėl šios nemalonios situacijos jau kreipėmės į pono Laurinavičiaus nuomonę publikavusią žiniasklaidos priemonę, prašydami paskelbti paneigimą. Nesulaukę paneigimo kreipsimės į teismą“, – informavo V. Volkevičius.

Kaip aiškina V. Volkevičius, medicinos priemones į Kauną atskraidintos lėktuvais praėjusio šeštadienio rytą. Iš Kauno oro uosto „Hoptrans“ vilkikais priemonės nugabentos į Lietuvos pašto Kauno logistikos centrą.

Volkevičius informavo, kad visas krovinys iš Kinijos iki Vokietijos skraidintas lėktuvu Boeing 747-467(F) priklausančiu kompanijai „Sky Gates“. Antrąją kelionės dalį iš Frankfurto iki Kauno oro uosto medicininių priemonių krovinį atskraidino lėktuvas Boeing 737, priklausantis oro transporto bendrovei „Atran“.

Pasak „Hoptrans“ akcininko, šis „Atran“ bendrovei priklausantis orlaivis Boeing 737 yra tinkamai įregistruotas, turintis teisę skraidyti Europos Sąjungos ir tarptautinėje oro erdvėje.

Būtent šiuo orlaiviu ir kitais „Atran“ lėktuvais reguliarias skrydžiais aptarnaujamos tokios pasaulinės bendroves kaip „FedEx“, TNT ar UPS.

„Jei ponas Laurinavičius įsitikinęs, kad tokie lėktuvai negali skristi į Lietuvos erdvę, jiems nebūtų išduodami civilinės aviacijos administracijos leidimai ir skrydžiai nebūtų įmanomi“, – pažymi V. Volkevičius.

Be to, verslas neanalizuoja transporto priemonės genealoginio medžio – vykdant užsakymą, ypatingai šiuo atveju, nebuvo svarbu, kam galutinėje naudos gavėjų eilėje priklauso lėktuvas. Verslas dirba pagal principą – ar galit; už kiek; ir kada, – priduria „Hoptrans“ akcininkas.

„Labai nemalonu, kai tokio masto krizėje, kurią dabar visi išgyvename, atsiranda tokių, kurie moralės požiūriu ieško abejotinų naudų ir spekuliuoja nuomonėmis, bandydami pasipelnyti ir gauti sau populiarumo taškų“, – sako V. Volkevičius.

„Ponas Laurinavičius savo straipsnyje ne tik apsimelavo, bet ir pamynė elementarų padorumą. Jis taip paniekino nuoširdžias pastangas žmonių, kurie dabartinėje situacijoje daro viską, kad bendromis pastangomis spręsti bėdas ir ieškoti išeičių iš kritinės padėties valstybėje, kurioje gyvename sunkiu metu“, – sako V. Volkevičius.

Su visa informacija ir „Hoptrans“ prašymu dėl paneigimo, galima susipažinti paspaudus šią nuorodą.

Pranešimą paskelbė: Stanislavas Likas, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]