Oficialiai geriausias: „MAN TGX“ paskelbtas 2021 metų sunkvežimiu!

1

Oficialiai geriausias: „MAN TGX“ paskelbtas 2021 metų sunkvežimiu!

Naujasis „MAN TGX“ paskelbtas „Tarptautiniu metų sunkvežimiu 2021“ (angl. International Truck of the Year – ITOY). ITOY apdovanojimas yra vienas labiausiai prestižinių apdovanojimų komercinių transporto priemonių rinkoje. Virtualioje ceremonijoje „MAN Truck & Bus“ generalinis direktorius Andreas Tostmann trokštamą apdovanojimą priėmė iš ITOY prezidento Gianenrico Griffini. Komisija, sudaryta iš 24 verslo žurnalistų, atstovaujančių 24 svarbiausius Europos specializuotus sunkvežimių žurnalus, pripažino, kad naujasis „MAN TGX“ ypač išsiskiria pažangumu kalbant apie vairavimo komfortą, darbo ir gyvenimo sąlygas, saugumą, degalų sąnaudų efektyvumą, sąsają su sunkvežimiu, novatoriškas paslaugas bei valdymo ir ekrano koncepciją.

  • Naujasis „MAN TGX“ išrinktas „Tarptautiniu metų sunkvežimiu 2021“
  • „MAN“ generaliniam direktoriui dr. Andreas Tostmann prizą per virtualią apdovanojimų ceremoniją lapkričio 23 d. įteikė komisijos pirmininkas Gianenrico Griffini
  • Naujasis „MAN TGX“ yra „metų geriausias naujas produktas“ dėl savo vairavimo komforto, darbo ir gyvenimo sąlygų, saugumo, efektyvumo, sąsajos su sunkvežimiu, novatoriškų paslaugų ir valdymo ir ekrano koncepcijos.

„Tarptautinio metų sunkvežimio“ titulas yra didžiulis mūsų MAN komandos įdėto darbo įvertinimas. Jau daugiau nei 5 metus komanda dirbo turėdama vieną tikslą: sukurti geriausią sunkvežimį vairuotojams ir mūsų klientams bei išleisti jį į kelią. Šis trokštamas apdovanojimas įrodo, kad mums pavyko tai padaryti.“ – virtualioje apdovanojimų ceremonijoje džiaugėsi „MAN Truck & Bus“ generalinis direktorius Andreas Tostmann.

„Tarptautinio metų sunkvežimio apdovanojimo“ (ITOY) komisijos nariai jau nuo 2020 m. vasario mėn. turėjo galimybę susipažinti su naujuoju „MAN TGX“.

Be vairavimo patogumo, komisiją sužavėjo ir vairuotojo darbo vieta su aiškiai išdėstytais, visiškai skaitmeniniais prietaisais skydelyje, intuityviai valdomos vairavimo ir multimedijos funkcijos, įtrauktos į naują, reguliuojamą daugiafunkcį vairą, bei novatoriška, dėmesio netrikdanti sukamu mygtuku valdoma MAN „SmartSelect“ sistemos funkcija. ITOY komisija taip pat teigiamai įvertino gyvenimo sąlygas naujoje vairuotojo kabinoje. Bandomųjų važiavimų metu juos taip pat sužavėjo nepaprastas naujojo „MAN TGX“ „Euro 6d“ pavaros efektyvumas, kuris leidžia sutaupyti iki 8,2 proc. degalų, palyginus su ankstesne versija, kartu su aerodinaminiu patobulinimu kabinos konstrukcijoje ir GPS duomenis naudojančia automatinio greičio palaikymo sistema „MAN EfficientCruise“, kurios dėka dar tiksliau numatomos kelio sąlygos. Komisija taip pat pabrėžė aukštą saugumo lygį, kuris, tokių funkcijų kaip radaro veikimu pagrįstos posūkių ir juostos keitimo pagalbinės sistemos pagalba grįžtant į reikiamą eismo juostą ir važiuojant kamščiuose, dėka, ne tik sumažina vairuotojui tenkantį spaudimą, bet ir labai prisideda prie kitų eismo dalyvių saugumo. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra tai, kad naujasis „MAN TGX“ ITOY ekspertams padarė ypač novatorišką įspūdį dėl aukšto lygio sąsajos su sunkvežimiu, kurią užtikrina pirmoji tokio tipo elektroninė architektūra komercinių transporto priemonių sektoriuje, bei su ja susietas skaitmeninių paslaugų asortimentas.

„Naujasis „MAN TGX“ yra didelis žingsnis į priekį vairuotojo komforto, degalų vartojimo efektyvumo, sąsajos su sunkvežimiu, bei žmogaus-mašinos sąsajos srityse. Taigi nekyla abejonių, kodėl naujasis „MAN TGX“ buvo išrinktas „Metų sunkvežimiu 2021“. Tai į ateitį orientuotas sunkvežimis, kuris tenkina šiandienos ir rytojaus transporto poreikius“, – apibendrindamas komisijos narių sprendimą apdovanojimų ceremonijoje kalbėjo ITOY prezidentas Gianenrico Griffini. Pagal „Tarptautinio metų sunkvežimio“ apdovanojimo taisykles, metinis apdovanojimas įteikiamas per pastaruosius 12 mėnesių išleistam sunkvežimiui, kuris labiausiai prisidėjo prie tvaraus krovinių vežimo keliais vystymo. Vertinimo kriterijai yra techninės naujovės ir patobulinimai, tačiau taip pat svarbios ir naujovės, kurios prisideda prie bendro ekonominio efektyvumo, saugos ir aplinkos apsaugos.

Daugiausia dėmesio skiriama transporto įmonėms ir vairuotojams

2020 m. vasario mėnesį „MAN Truck & Bus“ pirmą kartą visuomenei pristatė naująją „MAN“ sunkvežimių kartą. Šie visiškai nauji sunkvežimiai jau nuo ankstyvos vasaros buvo pristatomi savo naujiesiems savininkams visoje Europoje ir Lietuvoje. Prasidėjus konceptualiems kūrimo darbams, „MAN“ kreipėsi į 300 transporto kompanijų ir 700 vairuotojų ir paprašė reguliariai pateikti grįžtamąjį ryšį apie jų reikalavimus naujam sunkvežimiui ir jais vadovavosi kurdami naujos kartos „MAN“ sunkvežimių dizainą. Todėl naujos transporto priemonės yra dar nuosekliau derinamos su šių įmonių poreikiais, atsižvelgiant į eksploatacijos ir ekonomiškumo aspektus, ir siūlo vairuotojui unikalią ergonomiką darbo vietoje, visapusišką saugumą ir puikiai atpalaiduojančią aplinką poilsio metu. Nuo pat pradžių buvo siekiama kuo labiau sumažinti vairuotojams ir parkų valdytojams tenkantį krūvį dėl vis sudėtingesnių iššūkių jų kasdieniniame darbe, tokių kaip didėjantis krovinių kiekis, vis griežtesni CO2 reikalavimai ir vis pažangesnis vairuotojų ir logistikos procesų skaitmeninimas. Naujoji „MAN“ sunkvežimių karta to pasiekia pasižymėdama išskirtine produkto kokybe, nukreipta į vairuotoją, vairavimo efektyvumą, saugumą ir techninį tvarumą. Negana to, MAN taip pat nustato standartus kaip stiprus ir kompetentingas partneris, galintis suteikti reikiamą pagalbą, nuo to momento, kai užmezgamas ryšys su klientu iki naujų gaminių pritaikymo numatytam transporto priemonės naudojimui ir per ilgus metus sukauptų pramoninių žinių apie platų priekabų bei kėbulų pasirinkimą. Kartu su įspūdingos apiemties „MAN Service“ tinklo paslaugomis, užtikrinančiomis optimalų transporto priemonių valdymą, naujoji „MAN“ sunkvežimių karta tampa neprilygstamu viską apimančiu paketu, pritaikytu transporto pramonei, palengvinančiu kasdienį transporto įmonių ir vairuotojų darbą, laikantis „MAN“ principo: „Verslo supaprastinimas“.

Oficialus MAN Truck & Bus atstovas Lietuvoje yra UAB “Adampolis”, turintis atstovybes didžiuosiuose Lietuvos miestuose, kur ir galima susipažinti su naujuoju „MAN TGX“ modeliu ir visais jo privalumais.

Pranešimą paskelbė: Agnė Bradūnė, ADAMPOLIS UAB

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Ryga. Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ pranešė atlikusi pirminį „SpaceX“ interneto ryšio sistemos „Starlink“ bandymą savo lėktuve „Airbus A220-300“. Antžeminis bandymas buvo atliktas aviakompanijos bazėje Rygoje, o skrydžio metu veiksianti ryšio sistema buvo išbandyta pilnoje kabinoje, kurią sudarė „airBaltic“ ir „SpaceX“ „Starlink“ darbuotojai. „Džiaugiamės, kad galime pirmauti Europoje siūlydami greitaeigį, neribotą ir nemokamą ryšį skrydžio […]


Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Nors Lietuvos įstatymai įpareigoja vairuotojus kas 2 metus atlikti automobilio techninę apžiūrą, 2023 m. „Transekstos“ duomenimis, net 26 proc. automobilių savininkų pernai vėlavo tai padaryti. Techninės apžiūros neturintis automobilis gali ne tik kelti pavojų eismo saugumui, tačiau vairuotojai rizikuoja sulaukti ir baudų. Geriausias būdas jų išvengti – užsisakyti priminimą apie artėjančią techninės apžiūros galiojimo laiko […]


Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Nepriklausomų geležinkelių reguliuotojų grupė IRG-Rail išanalizavo 2022 m. rinkos duomenis ir konstatavo, kad naudojimasis geležinkelių transportu grįžo į priešpandeminį 2019 m. lygį. Tačiau Lietuvai pandemija nebuvo toks didelis iššūkis, kaip dėl karo Ukrainoje ir Baltarusijai pritaikytos sankcijos, kurios iš esmės pakeitė Lietuvos geležinkelių rinką. Kaip ir ankstesniais laikotarpiais, 2022 m. Europoje geležinkelių tinklas intensyviau buvo […]


DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]