Nustatytos karantino režimo priemonės vežant keleivius miestuose ir vietiniais keliais

Nustatytos karantino režimo priemonės vežant keleivius miestuose ir vietiniais keliais

Valstybės ekstremaliųjų situacijų operacijų centras kartu su Susisiekimo ministerija nustatė karantino režimo priemones, organizuojant ir vykdant keleivių vežimą autobusais, troleibusais ir maršrutiniais taksi reguliariais, specialiais ir užsakomaisiais reisais, vietinio (miesto ir priemiestinio) bei tolimojo susisiekimo maršrutais, keleiviniais traukiniais vietiniais maršrutais, tarptautiniais keleiviniais keltais, keleivių perkėlimo per Kuršių marias į (iš) Kuršių neriją ir keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais taksi.

Autobusų ir troleibusų vairuotojai turi būti atitverti nuo keleivių. Keleivių sėdėjimas turi būti išdėstytas šachmatiniu būdu, jiems draudžiama sėstis dviejose sėdimų vietų eilėse už vairuotojo. Draudžiama keleivius įlaipinti ir išlaipinti per priekines autobuso ar troleibuso duris, jei autobusas turi daugiau nei vienerias duris.

Transporto priemonėse draudžiama vežti stovinčius keleivius, išskyrus keltuose ir vietinio (miesto) susisiekimo maršrutuose. Tarp stovinčių keleivių būtina išlaikyti saugų atstumą – ne mažiau kaip 1 metrą. Keleivių skaičius tolimojo ir priemiestinio susisiekimo autobusuose bei traukiniuose turi būti perpus mažesnis nei transporto priemonėje nustatytas sėdimų vietų skaičius.

Rekomenduojama neprekiauti kelionės bilietais transporto priemonėse.

Kiekvienoje transporto priemonėje gerai matomoje ir patogioje naudoti vietoje rekomenduojama įrengti dezinfekavimo priemones. Keleiviams privaloma dezinfekuoti rankas įlipant ir išlipant iš transporto priemonės. Transporto priemonėse privalo būti aiškiai matoma informacija apie prevencines koronavirusinės infekcijos priemones.

Po kiekvieno reguliaraus reiso vežant keleivius vietinio susisiekimo maršrutais ir keleivius perkėlus per Kuršių marias, privaloma autobusus ir keltus išvėdinti bei dezinfekuoti ranktūrius, rankenas ir kitus dažniausiai liečiamus paviršius. Po paskutinio reiso turi būti atlikta dezinfekcija.

Keleivius vežant keltu draudžiami keleivių susibūrimai ir maisto pardavimas savitarnos maitinimo punktuose.

Keleivių vežimo už atlygį automobiliuose ir lengvajame automobilyje taksi po kiekvieno keleivio vežimo privaloma išvėdinti ir dezinfekuoti rankenas bei kitus dažniausiai liečiamus paviršius. Draudžiama vežti keleivius šalia vairuotojo. Automobiliuose privalo būti aiškiai matoma informacija apie prevencines koronavirusinės infekcijos priemones.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]


„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus: asfaltas bus storesnis, atsparesnis ir tvirtesnis

„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus: asfaltas bus storesnis, atsparesnis ir tvirtesnis

„Via Lietuva“ (anksčiau – Lietuvos automobilių kelių direkcija), Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose. Nurodoma, kad atnaujintas taisyklių projektas padidins naujų asfalto dangų tarnavimo laiką, sumažins kelio provėžų susidarymą bei atitiks žaliojo kurso reikalavimus. Kaip nurodo „Via Lietuva“, atnaujinta asfalto dangos tvarka jau įsigaliojo ir yra taikoma visiems […]


Tyrimas atskleidė, iš kokių šalių įvežtais automobiliais domisi lietuviai

Tyrimas atskleidė, iš kokių šalių įvežtais automobiliais domisi lietuviai

Daugiausiai naudotų automobilių Europoje eksportuoja Vokietija, Prancūzija, Belgija ir Italija. Nors nemažai lietuvių vairuotojų įsitikinę, kad iš užsienio įvežti automobiliai yra geresnės būklės už važinėjančius Lietuvoje, transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas atskleidė, jog dalis jų turi gali turėti nuslėptų defektų ir suklastotą ridą. Dalis importuotų automobilių – su suklastota rida ir […]


Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Atėjus pavasariui vairuotojų gyvenimą kartina duobės mūsų šalies gatvėse ir keliuose. Pataikius į duobę kartais pakanka pakeisti padangą, tačiau dažnai transporto priemonę, deja, tenka gabenti į remonto dirbtuves. Draudikų duomenimis, po tokių įvykių automobilių savininkams yra atlyginami nuo kelis šimtus iki septynis tūkstančius eurų siekiantys nuostoliai. „Šių įvykių padaugėja pavasarį, kai, šylant orui, atsiranda daug […]