Nuo kovo 29 d. ekipažų ir įgulų nariai, vykdantys tarptautinius komercinius vežimus visų rūšių transporto priemonėmis, jei jų buvimo Lietuvoje laikas bus ilgesnis nei 72 val., privalės turėti dokumentą (parengtą viena iš oficialių Europos Sąjungos kalbų) apie ne anksčiau nei 72 val. laikotarpiu prieš grįžtant į Lietuvą atliktą COVID-19 tyrimą (serologinis antikūnių testas nepripažįstamas) arba per 24 val. nuo atvykimo į Lietuvą kreiptis į Karštąją koronaviruso liniją tel. numeriu 1808 ar COVID-19 tyrimus atliekančią įstaigą ir užsiregistruoti tyrimo atlikimui bei paskirtu laiku jį atlikti. Testavimui užsiregistravus į Karštąją liniją testas bus atliekamas nemokamai mobiliajame punkte.
Jei dėl tam tikrų priežasčių suėjus 72 val. toks asmuo liko Lietuvoje ir nebuvo atlikęs tyrimo, jis privalo per 24 val. kreiptis į Karštąją koronaviruso liniją.
Toks sprendimas penktadienį priimtas Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo, siekiant užkirsti kelią pavojingų koronaviruso atmainų plitimui.
Šie reikalavimai netaikomi ekipažų ir įgulų nariams, kurie vykdo keleivių vežimus tarptautinio susisiekimo maršrutais visų rūšių transporto priemonėmis, jei jie grįžta ar atvyksta į Lietuvos Respubliką
keleivių vežimo tarptautinio susisiekimo maršrutais reguliariais, specialiais ir užsakomaisiais reisais (visų rūšių transportu).
Tarptautinius komercinius vežimus Lietuvoje vykdančių įmonių vadovai privalės informuoti darbuotojus, liekančius Lietuvoje ilgiau kaip 72 val., apie šį reikalavimą.
Įvedant reikalavimą atlikti koronaviruso testą tik tuo atveju, jei užtrunkama ilgiau nei 72 val., siekiama išlaikyti vadinamąjį „žaliąjį koridorių“, kad nebūtų sutrikdytas būtinųjų prekių patekimas į šalį ir tranzitas.
Pranešimą paskelbė: Vaiva Grigaitienė, LR Susisiekimo ministerija
„Tiguan“ – populiariausią „Volkswagen“ Europoje ir geriausiai parduodamą visureigį Baltijos šalyse – jau galima įsigyti ir su iš elektros tinklo kraunama hibridine pavara, kuri apjungia galingą elektros motorą bei 1,4 l TSI variklį. „Tiguan eHybrid“ galima važiuoti naudojant tik elektrą, tik benziną arba apjungti abiejų variklių galią. Pagrindinis iš tinklo kraunamo „eHybrid“ privalumas yra ypač […]
Pandemija pakeitė ne tik visuomenės bendravimo, bet ir vairavimo įpročius. Naujausio tyrimo duomenys rodo, kad 42 proc. Lietuvos gyventojų karantino laikotarpiu mažiau naudojasi automobiliu. Kaimyninėse valstybėse tendencijos priešingos – 57 proc. Estijos ir 48 proc. Latvijos žmonių transporto priemonę vairuoja tiek, kiek ir prieš pandemiją. Tai atskleidė draudimo bendrovės „Gjensidige“ užsakymu „NielsenIQ“ vasario mėnesį atlikta […]
„Audi“ ryžtingai vysto „e-voliuciją“ elektriniame mobilume ir 2021 m. Šanchajaus automobilių parodoje pristato pirmąjį inovacinės elektrinių automobilių šeimos modelį – keturių durelių „Audi A6 e-tron concept“, kurio gamybai bus naudojama visiškai nauja „Premium Platform Electric“ („PPE“) platforma. Jau 2022 metų pabaigoje bus pradėta serijinė C segmento, vėliau – B segmento modelių, turinčių „PPE“ platformą, gamyba. […]
Šalyje atsiveriant vis daugiau verslų ir ugdymo įstaigų, į miestų gatves piko metu grįžta automobilių spūstys, lemiančios oro užterštumą. Siekiant atkreipti dėmesį į tvaresnes kelionės alternatyvas, Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“ Žemės dienos proga primena, kad gyventojai, rinkdamiesi elektra varomas transporto priemones, prisideda prie aplinkos tausojimo. Eismo užimtumą Vilniuje fiksuojančios navigacinės įrangos „Tom Tom“ programėlės […]