Norint nepavėluoti į lėktuvą, svarbu atsiminti dvi taisykles

1

Norint nepavėluoti į lėktuvą, svarbu atsiminti dvi taisykles

Vasara – atostogų ir per jas vis populiarėjančių skrydžių į užsienio šalis sezonas. Karštuoju metų laiku Vilniaus oro uosto keleivių skaičius šokteli į viršų, todėl tam, kad į lėktuvą patektumėte laiku, reikia nepamiršti dviejų svarbių dalykų. Tai – laiku išvykti iš namų ir pasirinkti tinkamą kelionės iki oro uosto būdą.

 „Aptarnaujamų keleivių skaičius Vilniaus oro uoste auga nuolatos, o vasaromis keliautojų srautas ypač padidėja. Atostogas kitose šalyse leidžia vis daugiau lietuvių, o ir mūsų šalį aplankančių svečių iš užsienio gretos didėja kiekvienais metais. Todėl, norint išvengti stresą keliančio skubėjimo ir grūsčių, reikia atkreipti dėmesį į keletą dalykų.

 Pirmiausia, atvykti į oro uostą būtina iki skrydžio likus ne mažiau kaip dviem valandoms. Tai – optimalus laikas ramiai atlikti bagažo registravimo, aviacijos saugumo bei pasų patikros procedūras. Be to, reikia nepamiršti, kad į oro uostą galima patogiai atvykti nevarginant draugų ir giminaičių, tai yra alternatyviomis transporto priemonėmis“, – priminė Vilniaus oro uosto direktorius Justinas Stepšys.

 Skirtingai nei didelė dalis kitų Europos sostinių ir didmiesčių oro vartų, Vilniaus oro uostas įsikūręs netoli miesto centro, todėl jo pasiekiamumas yra itin patogus ir greitas. Kelionė traukiniu į jį iš centrinės geležinkelių stoties užtrunka 7 minutes, o daug dažniau už juos važinėjantys greitieji 3G autobusai iki centro nuveža per 20 minučių.

 Be to, 2017 metais viešojo transporto autobusų stotelė buvo įrengta prie pat keleivių terminalo, tad kelionės miesto autobusais tapo ypač patogios. Specialiai miesto svečiams yra skirtas 88 numeriu pažymėtas maršrutas. Pastarasis vidutiniškai kas 20 minučių veža keleivius iš oro uosto ir atgal, pravažiuodamas pro didžiausius miesto viešbučius ir senamiestį.

 Na, o norintieji iš oro uosto vykti tiesiai į Vilniaus autobusų stotį gali pasinaudoti mikroautobuso „Airport Express“ paslaugomis, kuris taip pat važiuoja kas 20 minučių. Nemažiau patogūs ir tiesioginiai autobusų maršrutai į Klaipėdą, Minską, Rygą ir kt., kuriuos vykdo atskiri vežėjai. Specialiai tarpmiestiniams autobusams sustoti yra įrengta vos 30 metrų nuo keleivių terminalo nutolusi aikštelė.

 „Kitas būdas nusigauti iš arba į Vilniaus oro uostą – naudojimasis taksi, pavėžėjimo ar automobilių dalijimosi paslaugomis. Trumpalaikio stovėjimo aikštelėje P2, esančioje prie pat keleivių terminalo, keleiviai bet kuriuo paros metu gali palikti ar pasiimti „CityBee“ automobilius“, – pridūrė J. Stepšys.

 Ir nors būdų pasiekti didžiausią šalyje oro uostą – tikrai ne vienas, kartais be nuosavo automobilio išsiversti neįmanoma. Išvykstančius keleivius, kaip ir anksčiau, galima išleisti prie pat išvykimo terminalo, antrame aukšte, o pasitikti atvykstančiuosius galima net trijose trumpalaikio stovėjimo aikštelėse. Norint greitai pasitikti artimuosius ir draugus, rekomenduojame naudotis centrinėje oro uosto dalyje įrengta trumpalaikio stovėjimo aikštele PC. Nuo birželio 1-osios joje automobilius 15 minučių nemokamai pastatyti galima kas tris valandas.

 „Šią aikštelę pamėgę ne tik sugrįžtančių keleivių pasitikti arba išlydėti atvykę draugai ir giminės, bet ir pavėžėjimo paslaugas teikiantys vairuotojai. Matydami nuolat augantį aikštelės populiarumą, jau šią vasarą planuojame ją padidinti ir įrengti papildomų stovėjimo vietų“, – aiškino Vilniaus oro uosto vadovas.

Apie Vilniaus oro uostą

 Vilniaus oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2017 m. jie aptarnavo 5,2 mln. keleivių ir 55 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 79 reguliariosiomis kryptimis į 67 miestus 29 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Evelatus Apple iPhone 4/4s
 
Rašalas Epson T2633 XL magenta Claria | 9,7 ml | XP-600/700/800
 
Evelatus Samsung A40 Gradient Glass Case 2 Bubble Gum
 
Mocco 3D Silicone Back Case For Mobile Phone Giraffe Samsung A510F Galaxy A5 (2016) Black
 
Blun DIAMOND ultra thin silicone back cover case for Samsung J530F Galaxy J5 (2017) with Rose gold frame
Pavojingi siuntiniai Lietuvos keliuose – kas gresia už neteisingą jų transportavimą?

Pavojingi siuntiniai Lietuvos keliuose – kas gresia už neteisingą jų transportavimą?

Dėl itin sparčiai populiarėjančių įvairių buitinių ir pramoninių elektronikos prietaisų Europos ir tuo pačiu Lietuvos keliuose kasdien keliauja vis daugiau įvairių kategorijų pavojingų krovinių (ADR), kurie, nesilaikant reikalavimų, gali sukelti itin skaudžių pasekmių. Todėl tiek draudikai, tiek teisininkai atkreipia įvairius pavojingus krovinius siunčiančių verslų ir siuntų bendrovių dėmesį į kuo atsakingesnį jų vertinimą ir transportavimą, […]

  Straipsniai »
Sostinės Kareivių gatvėje – naujas dviračių takas

Sostinės Kareivių gatvėje – naujas dviračių takas

Palei Kareivių gatvę, tarp Kareivių ir Žirmūnų gatvių sankryžos, nusidriekė naujas beveik kilometro ilgio dviračių takas. Šioje tako atkarpoje paklotas raudonas asfaltas, įrengtas naujas dviračių tako apšvietimas, šaligatviai, atliktas ženklinimas. Naujas raudono asfalto takas tapo taip reikalinga jungtis su Eurovelo taku palei Nerį, kurį jau spėjo pamėgti daugelis dviratininkų. Tako įrengimui savivaldybė skyrė apie 250 […]

  Straipsniai »

Baigta rekonstruoti magistralės „Via Baltica“ dalis – Panevėžio aplinkkelis

Gerinant eismo sąlygas magistralėje „Via Baltica“, baigtas rekonstruoti apie 22 km ilgio Panevėžio aplinkkelis. Jis praplatintas nuo 2 iki 3 eismo juostų, dėl reversinio eismo organizavimo sudarytos greitkeliui artimos eismo sąlygos. „Magistralėje „Via Baltica“ atlikti darbai ypač svarbūs eismo saugai ir važiavimo komfortui. Svarbiausioje šalies magistralėje Šiaurės–Pietų kryptimi sudarytos sąlygos važiuoti greičiau, kartu sumažinant eismo […]

  Straipsniai »
Dar vienas naujas skyrius „Porsche“ istorijoje – atidaryta „Taycan“ gamykla

Dar vienas naujas skyrius „Porsche“ istorijoje – atidaryta „Taycan“ gamykla

Nuo „Mission E“ koncepcijos pristatymo 2015 m. Frankfurto automobilių parodoje iki pirmojo serijinės gamybos elektrinio „Taycan“ modelio praėjo mažiau nei 48 mėnesiai. Šią savaitę daugiau nei trijų šimtų politikos, verslo ir žiniasklaidos atstovų akyse „Porsche“ atvertė dar vieną naują skyrių gamintojo istorijoje – atidarė pirmajam elektromobiliui „Taycan“ skirtą gamybos liniją. „Elektromobilis „Taycan“ yra naujoji „Porsche“ […]

  Straipsniai »