Norint nepavėluoti į lėktuvą, svarbu atsiminti dvi taisykles

1

Norint nepavėluoti į lėktuvą, svarbu atsiminti dvi taisykles

Vasara – atostogų ir per jas vis populiarėjančių skrydžių į užsienio šalis sezonas. Karštuoju metų laiku Vilniaus oro uosto keleivių skaičius šokteli į viršų, todėl tam, kad į lėktuvą patektumėte laiku, reikia nepamiršti dviejų svarbių dalykų. Tai – laiku išvykti iš namų ir pasirinkti tinkamą kelionės iki oro uosto būdą.

 „Aptarnaujamų keleivių skaičius Vilniaus oro uoste auga nuolatos, o vasaromis keliautojų srautas ypač padidėja. Atostogas kitose šalyse leidžia vis daugiau lietuvių, o ir mūsų šalį aplankančių svečių iš užsienio gretos didėja kiekvienais metais. Todėl, norint išvengti stresą keliančio skubėjimo ir grūsčių, reikia atkreipti dėmesį į keletą dalykų.

 Pirmiausia, atvykti į oro uostą būtina iki skrydžio likus ne mažiau kaip dviem valandoms. Tai – optimalus laikas ramiai atlikti bagažo registravimo, aviacijos saugumo bei pasų patikros procedūras. Be to, reikia nepamiršti, kad į oro uostą galima patogiai atvykti nevarginant draugų ir giminaičių, tai yra alternatyviomis transporto priemonėmis“, – priminė Vilniaus oro uosto direktorius Justinas Stepšys.

 Skirtingai nei didelė dalis kitų Europos sostinių ir didmiesčių oro vartų, Vilniaus oro uostas įsikūręs netoli miesto centro, todėl jo pasiekiamumas yra itin patogus ir greitas. Kelionė traukiniu į jį iš centrinės geležinkelių stoties užtrunka 7 minutes, o daug dažniau už juos važinėjantys greitieji 3G autobusai iki centro nuveža per 20 minučių.

 Be to, 2017 metais viešojo transporto autobusų stotelė buvo įrengta prie pat keleivių terminalo, tad kelionės miesto autobusais tapo ypač patogios. Specialiai miesto svečiams yra skirtas 88 numeriu pažymėtas maršrutas. Pastarasis vidutiniškai kas 20 minučių veža keleivius iš oro uosto ir atgal, pravažiuodamas pro didžiausius miesto viešbučius ir senamiestį.

 Na, o norintieji iš oro uosto vykti tiesiai į Vilniaus autobusų stotį gali pasinaudoti mikroautobuso „Airport Express“ paslaugomis, kuris taip pat važiuoja kas 20 minučių. Nemažiau patogūs ir tiesioginiai autobusų maršrutai į Klaipėdą, Minską, Rygą ir kt., kuriuos vykdo atskiri vežėjai. Specialiai tarpmiestiniams autobusams sustoti yra įrengta vos 30 metrų nuo keleivių terminalo nutolusi aikštelė.

 „Kitas būdas nusigauti iš arba į Vilniaus oro uostą – naudojimasis taksi, pavėžėjimo ar automobilių dalijimosi paslaugomis. Trumpalaikio stovėjimo aikštelėje P2, esančioje prie pat keleivių terminalo, keleiviai bet kuriuo paros metu gali palikti ar pasiimti „CityBee“ automobilius“, – pridūrė J. Stepšys.

 Ir nors būdų pasiekti didžiausią šalyje oro uostą – tikrai ne vienas, kartais be nuosavo automobilio išsiversti neįmanoma. Išvykstančius keleivius, kaip ir anksčiau, galima išleisti prie pat išvykimo terminalo, antrame aukšte, o pasitikti atvykstančiuosius galima net trijose trumpalaikio stovėjimo aikštelėse. Norint greitai pasitikti artimuosius ir draugus, rekomenduojame naudotis centrinėje oro uosto dalyje įrengta trumpalaikio stovėjimo aikštele PC. Nuo birželio 1-osios joje automobilius 15 minučių nemokamai pastatyti galima kas tris valandas.

 „Šią aikštelę pamėgę ne tik sugrįžtančių keleivių pasitikti arba išlydėti atvykę draugai ir giminės, bet ir pavėžėjimo paslaugas teikiantys vairuotojai. Matydami nuolat augantį aikštelės populiarumą, jau šią vasarą planuojame ją padidinti ir įrengti papildomų stovėjimo vietų“, – aiškino Vilniaus oro uosto vadovas.

Apie Vilniaus oro uostą

 Vilniaus oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2017 m. jie aptarnavo 5,2 mln. keleivių ir 55 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 79 reguliariosiomis kryptimis į 67 miestus 29 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]


„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus: asfaltas bus storesnis, atsparesnis ir tvirtesnis

„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus: asfaltas bus storesnis, atsparesnis ir tvirtesnis

„Via Lietuva“ (anksčiau – Lietuvos automobilių kelių direkcija), Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose. Nurodoma, kad atnaujintas taisyklių projektas padidins naujų asfalto dangų tarnavimo laiką, sumažins kelio provėžų susidarymą bei atitiks žaliojo kurso reikalavimus. Kaip nurodo „Via Lietuva“, atnaujinta asfalto dangos tvarka jau įsigaliojo ir yra taikoma visiems […]


Tyrimas atskleidė, iš kokių šalių įvežtais automobiliais domisi lietuviai

Tyrimas atskleidė, iš kokių šalių įvežtais automobiliais domisi lietuviai

Daugiausiai naudotų automobilių Europoje eksportuoja Vokietija, Prancūzija, Belgija ir Italija. Nors nemažai lietuvių vairuotojų įsitikinę, kad iš užsienio įvežti automobiliai yra geresnės būklės už važinėjančius Lietuvoje, transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas atskleidė, jog dalis jų turi gali turėti nuslėptų defektų ir suklastotą ridą. Dalis importuotų automobilių – su suklastota rida ir […]


Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Atėjus pavasariui vairuotojų gyvenimą kartina duobės mūsų šalies gatvėse ir keliuose. Pataikius į duobę kartais pakanka pakeisti padangą, tačiau dažnai transporto priemonę, deja, tenka gabenti į remonto dirbtuves. Draudikų duomenimis, po tokių įvykių automobilių savininkams yra atlyginami nuo kelis šimtus iki septynis tūkstančius eurų siekiantys nuostoliai. „Šių įvykių padaugėja pavasarį, kai, šylant orui, atsiranda daug […]