Vilniaus miesto Taryba šiandien pritarė komitetuose apsvarstytam klausimui dėl galimybės vietoj baudos keleiviams rinktis kontrolės bilietą, taip pat patvirtino pakeitimus, leisiančius išplėsti bilietų rūšis.
Bauda ar kontrolės bilietas
Važiavimas be bilieto Vilniaus viešuoju transportu užtraukia administracinę baudą nuo 16 iki 30 eurų. Jeigu pažeidimas padarytas pirmą kartą per metus, keleivis turi galimybę mokėti pusę minimalios baudos, t. y. 8 eurus. „Susisiekimo paslaugų“ keleivių kontrolieriai vidutiniškai per mėnesį surašo apie 6000 protokolų dėl važiavimo be bilieto.
Jeigu kontrolės metu keleivis neturi bilieto ar bilietas laiku nepažymėtas arba pasibaigęs jo galiojimas, jam tenka išlipti iš transporto priemonės, pateikti asmens tapatybės dokumentą ir laukti, kol bus surašytas administracinio nusižengimo protokolas.
„Nepatogu ne tik išlaipinamam keleiviui, bet ir bendrakeleiviams, nes neretai užtrunkama aiškinantis situaciją, – sako Lina Juknevičienė, „Susisiekimo paslaugų“ (JUDU) klientų patirties vadovė. – Išlaipintam keleiviui ne tik sujaukiami kelionės planai, bet tenka patirti ir neigiamų emocijų. O juk gyvenime pasitaiko įvairiausių situacijų, kodėl keleivis neapmokėjo kelionės. Kartais dėl užmaršumo ar per skubėjimą. Kontrolės bilieto atsiradimas leis išspręsti tokias nemalonias situacijas optimaliausiu būdu.“
Taupant visų brangų laiką, kontrolės bilietą bus galima įsigyti atsiskaitant tik negrynaisiais pinigais, jis kainuos 8 eurus – pusę minimalios baudos.
Papildomi pakeitimai
Vilniaus miesto Taryba taip pat pritarė „Susisiekimo paslaugų“ (JUDU) siūlytam bilietų kainų (tarifų) nustatymo pakeitimui, kuris, atsiradus poreikiui, leistų įvesti papildomas bilietų rūšis. Šiuo metu terminuotų bilietų galima įsigyti tik elektroniniu būdu, t. y. papildant Vilniečio kortelę arba perkant mobiliajame telefone. Popierinis bilietas yra tik vienkartinis, pažymėtas galioja vienai kelionei ir perkamas tik iš vairuotojo.
Taryboje patvirtinti taisyklių pakeitimai padeda lengviau įvesti naują terminuotų bilietų rūšį. Pavyzdžiui, terminuotą bilietą galima būtų nusipirkti bilietų pardavimo terminale.
Tačiau šiuo metu tokių bilietų įvedimas nėra svarstomas, artimiausiu metu bilietų keleiviai ir toliau galės įsigyti jiems įprastais būdais – pildydami turimą Vilniečio kortelę arba dar patogiau – naudodamiesi mobiliosiomis programėlėmis „m.Ticket“ ir „Trafi“, o vienkartinius bilietus pirkdami iš vairuotojo.
Pakeitimai įsigalios nuo š. m. rugpjūčio 1 dienos. Kontrolės bilietą keleiviai Vilniaus viešajame transporte taip pat galės įsigyti nuo rugpjūčio 1 d. Nepaisant šios atsiradusios galimybės, kontrolės bilietas – tai tik alternatyva baudai už važiavimą be bilieto, todėl keleiviai ir toliau turi laikytis taisyklių, įsigyti bilietų iš anksto ir juos tinkamai žymėti, kad kelionės viešuoju transportu būtų sklandžios ir malonios.
Pranešimą paskelbė: Aurelija Dermantė, Vilniaus miesto savivaldybė
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis žengia svarbų žingsnį siekdamas optimizuoti susisiekimo sektoriaus įmones – planuojama Smiltynės perkėlą prijungti prie Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos. Reorganizacija prasidės rudenį, o šio sprendimo naudą pajus tiek kurorto svečiai, tiek vietos bendruomenė. „Norime ne tik sutaupyti įmonių išlaidas, bet ir gyventojų atostogoms išleidžiamus pinigus. Pastaraisiais metais poilsiautojams nerimą kėlė […]
Liepos 16-18 d. susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis dirba Klaipėdoje, kur su komanda apžiūri strategiškai svarbius pajūrio infrastruktūros objektus, susitinka su vietos susisiekimo sektoriaus atstovais. Vizito metu ministras pristatys planuojamus pokyčius, kurie palies tiek poilsiautojus, tiek vietos bendruomenę. Ministras pristatys sprendimus, susijusius su biurokratijos mažinimu, bilietų kainomis keleiviams, valdymo struktūrų optimizavimu, efektyvesne viešojo sektoriaus įmonių veikla […]
Lietuvoje įkurta tarptautinė aviacijos paslaugų įmonė „GetJet Aviation Holdings“ pristatė 2024 metų finansinius rezultatus. Holdingo grynasis pelnas per metus siekė 25,4 mln. eurų, o bendros grupę sudarančių įmonių pajamos buvo 184,3 mln. eurų per 2024 metus. „GetJet“ grupė ir toliau išlaiko vieną aukščiausių pelningumo rodiklių pasaulinėje ACMI bei techninio orlaivių aptarnavimo paslaugų rinkoje. „2024-ieji buvo […]
Keliaudami po Baltijos šalis ar kitur pasaulyje, daugelis žmonių susiduria su klausimu – ar naudotis nuosavu automobiliu, ar ekonomiškiau būtų jį išsinuomoti? Abu variantai turi savitų privalumų ir trūkumų, bet galutinis sprendimas paprastai priklauso nuo kelionės pobūdžio, trukmės ir kitų aplinkybių. Automobilių nuomos tarpininkas EconomyBookings.com, priklausantis „Booking Group Corporation“ ir „Bolt Drive“, pateikia savo įžvalgas […]
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia, kiek litrų degalų sudeginama per varžybas, ir dalijasi patarimais, kaip įprastose kelionėse važiuoti ekonomiškiau. Kas lemia didžiausias sąnaudas? Eimantas Navikauskas atskleidžia, kad artėjančiose lenktynėse vairuos „Audi R8 LMS GT3 EVO II“ – vieną greičiausių kėbulinių […]
Tarptautinė antžeminių paslaugų, orlaivių degalų tiekimo ir logistikos paslaugų teikėja „Baltic Ground Service“ (BGS), priklausanti didžiausiai pasaulyje ACMI (orlaivių nuoma su įgula, technine priežiūra ir draudimu) grupei „Avia Solutions Group“, birželį antrą kartą iš eilės užtikrino 100 proc. punktualumą, aptarnaudama „Wizz Air“ skrydžius Vilniaus oro uoste. Įspūdingam rezultatui nesutrukdė ir įsibėgėjantis atostogų sezonas, kasmet apsunkinantis […]