Naujovė Lietuvos rinkoje: degalinės plovyklos paslaugomis galima naudotis neišlipant iš automobilio

Naujovė Lietuvos rinkoje: degalinės plovyklos paslaugomis galima naudotis neišlipant iš automobilio

Degalinių tinklas VIADA atnaujino ir modernizavo automatinių plovyklų funkcionalumą – nuo šiol vairuotojai, kurie naudojasi VIADA programėle, plovimo procesą gali valdyti bekontakčiu būdu neišlipant iš automobilio. Įdiegtas technologinis sprendimas ypač aktualus COVID-19 pandemijos metu, vartotojams daugiau dėmesio skiriant saugai ir higienai.

„Akivaizdu, kad vis daugiau vairuotojų įvertina skaitmeninių technologijų privalumus. Mūsų programėlės naudotojų skaičius jau viršijo 180 tūkst., o per programėlę parduodama net penktadalis fizinių asmenų įsigyjamų degalų.  Siekdami į skaitmeninę erdvę perkelti kuo daugiau paslaugų, pristatėme naująją plovyklos funkciją – dabar vairuotojai gali pasirūpinti savo automobilio švara patogiau, greičiau ir saugiau, tam net nereikia išlipti iš automobilio“, – teigė VIADA generalinis direktorius Linas Vytautas Karlavičius.

Vairuotojai, pirkdami plovimo paslaugą programėle, išvengs kontaktų su žmonėmis, neturės jokio sąlyčio su paviršiais. Jiems nereikės eiti į degalinę, kasoje užsakyti plovimo paslaugos, paimti kvito bei prie plovyklos vartų rankiniu būdu suvesti vienkartinio kodo terminale.

VIADA programėlėje plovimo užsakymas intuityvus ir greitas – nuo programėlės paleidimo iki plovyklos vartų pakėlimo jis trunka apie 20 sekundžių. Programėlėje tereikia išsirinkti norimą plovimo programą ir apmokėti pridėta banko ar įmonės degalų mokėjimo kortele. Vartotojas gali pirkti neribotą kiekį plovimų, kurie galioja 14 dienų. Be to, per programėlę įsigytą plovimą galima persiųsti kitam programėlės vartotojui, pasirenkant kontaktą iš telefono adresatų sąrašo ar tiesiog įvedant gavėjo telefono numerį.

„Plovyklą telefone“  nuo idėjos iki realiai veikiančios paslaugos VIADA specialistai sukūrė savo jėgomis. Tam reikėjo visose 49-iose VIADA automatinėse plovyklose papildomai įrengti specialius valdiklius, konverterius, kurti naują bei atnaujinti esamą programinę įrangą. Į šį sprendimą VIADA investavo daugiau nei 70 tūkst. eurų.

VIADA programėlėje keliais telefono ekrano palietimais galima sumokėti už degalus, gaunant nuolaidas, peržiūrėti ar persiųsti elektroninius pirkimų kvitus, reikalui esant pridedant įmonės rekvizitus, patogiai sekti mokėjimų istoriją. Programėlė susieta su lojalumo programa, taigi klientams nebereikia su savimi turėti plastikinių lojalumo kortelių. 2020 m. vasarą VIADA įdiegė galimybę į programėlę įkelti ir verslo degalų korteles.

Pasak VIADA vadovo L. V. Karlavičiaus, bendrovė ir toliau investuos į programėlės patogumo ir funkcionalumo tobulinimą, ilgainiui į virtualią erdvę perkeliant vis daugiau degalinėse teikiamų paslaugų.

VIADA programėlę galima nemokamai atsiųsti iš „Google Play“, „App Store“ ir „AppGallery“ programėlių parduotuvių. 

Pranešimą paskelbė: Mindaugas Biliauskas, UAB Headline agency

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Susisiekimo ministerija siūlo jau nuo ateinančių metų keliams finansuoti taikyti naują, aiškesniais kriterijais ir ilgalaikiu planavimu pagrįstą finansavimo sistemą. Tai numatyta Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų administravimo sistemos pertvarkoje, kuriai jau pritarė Vyriausybė ir šiandien ji teikiama svarstyti Seimui.   Lietuva užimą antrą vietą Europos Sąjungoje pagal bendrą kelių ilgį, tenkantį vienam gyventojui. […]

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

Aviacija yra viena nedaugelio industrijų, gebančių sužavėti bei sudominti kone kiekvieną. Tikriausiai todėl daugybė talentingų įvairių sričių specialistų savo karjerą susieja būtent su šia sritimi. Daugiau nei 30 metų aviacijos srityje dirbantis Kjell Mathisen, antžeminių paslaugų teikėjo „Aviator“ korporatyvinių mokymų vadovas, tuo įsitikino ne kartą. Aviacijos įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausančioje įmonėje dirbantis patyręs […]

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Jau ateinančiais metais rengiamasi pradėti reguliarius skrydžius tarp Lietuvos ir Kazachstano – tai numatyta abiejų šalių ketinimų protokole, kuris buvo pasirašytas spalio 12 d. Kazachstano sostinėje Nur Sultane Lietuvos delegacijos vizito metu. Tiesioginiai skrydžiai numatomi maršrutais Vilnius–Nur Sultanas–Vilnius ir Vilnius–Almata–Vilnius. „Dėliojant ir pildant skrydžių žemėlapį iš Lietuvos, Kazachstanas dėl jo ekonominių ryšių su Lietuva yra […]