Naujos galimybės reklamai: Lietuvos oro uostuose pradeda veikti analogų neturinti reklamos užsakymo savitarnos platforma

Naujos galimybės reklamai: Lietuvos oro uostuose pradeda veikti analogų neturinti reklamos užsakymo savitarnos platforma

Lietuvos oro uostuose startavo nauja reklamos užsakymo ir valdymo platforma. Naujoji platforma leidžia vienoje vietoje rasti oro uostų reklamos priemones, jas savarankiškai užsakyti bei valdyti visą susijusią reklamos kampanijų informaciją. Visa tai klientas gali atlikti nuotoliniu būdu, be jokio fizinio užsakymų tvirtinimo ar derinimo.

Auga reklamos poreikis

Visuose trijuose oro uostuose vienas iš sparčiausiai augusių pajamų rodiklių – neaviacinės pajamos, kurios per 5 įmonės veiklos metus išaugo daugiau nei du kartus. Tokiems bendrovės rezultatams įtakos turėjo ypatingas oro uostų dėmesys šios srities efektyvumo didinimui, savo infrastruktūros galimybių išnaudojimui. Viena iš neaviacinių veiklų – komercinės reklamos paslaugos. Dar 2019 metų pradžioje iš esmės atnaujinti visi skaitmeniniai reklamos ekranai ir įdiegtos papildomos priemonės.

„Keleivių srautams oro uostuose vėl atsistatant, visų patogumui sukūrėme kol kas analogų Lietuvoje neturinčią, interaktyvią reklamos užsakymo platformą. Šio įrankio pagalba tiek pavieniai užsakovai, tiek reklamos ar renginių agentūros, įvairūs kiti didesni ir smulkūs verslai galės patys greitai ir efektyviai suplanuoti reklamos kampaniją Lietuvos oro uostų tinkle. Šis sprendimas iš esmės palengvins galimybes parodyti norimą informaciją oro uostų keleiviams, kurių kasmet sulaukiame vis daugiau, o tai lygiagrečiai reiškia ir augantį reklamos pasiekiamumą”, – komentuoja Lietuvos oro uostų komercijos departamento  direktorius Justinas Stepšys.

Šiuo metu oro uostuose įrengtos 84 reklaminės pozicijos, kuriose naudojami aukštos kokybės vaizdo ekranai, atnaujintos 46 reklamos tekstilinės šviesdėžės, naudojamos 74 nestandartinės reklamos pozicijos, įrengta Lietuvoje didžiausia vaizdo siena Vilniaus oro uosto vidaus patalpose, o Vilniaus ir Kauno oro uostuose siūlomos reklamos priemonės yra ne tik terminalų viduje, bet ir lauke.

Be skaitmeninių reklamos galimybių – visi oro uostai siūlo ir įspūdingus nestandartinius reklamos sprendimus, kuriuos bus galima rasti savitarnos platformoje.

Greitis ir patogumas

Pasak komercijos vadovo, nauja savitarnos platforma pasižymi intuityvia vartotojo sąsaja, kai pats reklamos užsakovas nuotoliniu būdu gali gauti visą reikiamą informaciją apie reklamos pozicijas – vos keliais mygtuko paspaudimais surinkti norimų užsakyti reklamos priemonių krepšelį, sukurti naują reklamos kampaniją, pateikti norimą transliuoti reklamos turinį bei gauti transliuojamos reklamos ataskaitas. Visas procesas bus stebimas, prižiūrimas pardavimo vadovų, tačiau veiks išimtinai elektroninėje erdvėje.

„Platformoje galima išfiltruoti reklamos pozicijas pagal jų vietą ir tikslinės auditorijos poreikius, o ieškant laisvų reklamos priemonių, reklamas galima filtruoti pagal laiko, kainos ar laisvų reklaminių tinklelių kriterijus. Vienoje vietoje patogiu formatu pateikiami ir interaktyvūs visų oro uostų žemėlapiai. Rūpindamiesi savo klientais, kiekvienam oro uostui priskiriame atskirą pardavimo vadovą, kuris padeda spręsti iškilusius nesklandumus itin operatyviai”, – sako J. Stepšys.

Užsakovas galės matyti ir savo reklamos rezultatus – nuolat atnaujinami statistiniai duomenys, kurie leis stebėti ir tiksliai žinoti, kiek kartų reklama jau buvo parodyta, kiek laiko dar bus transliuojama, kokios yra numatytos išlaidos reklamai, bus pateikiama visa istorinė reklamos užsakymų informacija.

Pradėti naudotis nauja Lietuvos oro uostų reklamos užsakymo ir valdymo platforma galima čia https://reklama.ltou.lt/

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2019 m. jie aptarnavo 6,5 mln. keleivių ir 62 tūkst. skrydžių.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Vartotojų aljansas inicijuoja grupės ieškinį  dėl vairavimo mokyklų kartelinio susitarimo

Vartotojų aljansas inicijuoja grupės ieškinį dėl vairavimo mokyklų kartelinio susitarimo

Vartotojai, kurie nuo 2016 m. liepos mėn. iki 2018 m. gruodžio 20 d. lankė vairavimo kursus Vilniuje, Kaune arba Jurbarke, galėjo už juos sumokėti per didelę kainą. LR Konkurencijos taryba nustatė, kad dalis vairavimo mokyklų, galimai siekusios pasipelnyti, pažeidė Konkurencijos įstatymą ir tarpusavyje derino vairavimo kursų kainą (sudarė kartelinį susitarimą), todėl nurodytu laikotarpiu vartotojams buvo […]


„Bridgestone“ grįžta į aukščiausio lygio automobilių sportą

„Bridgestone“ grįžta į aukščiausio lygio automobilių sportą

FIA patvirtino „Bridgestone“ kaip vienintelį būsimą padangų tiekėją ABB FIA „Formulės E“ pasaulio čempionatui nuo 2026-2027 metų sezono „Bridgestone“ grįžta į pasaulinį automobilių sportą, kurio pagrindas – tvarumas   TOKIJAS (2023 m. gruodžio 8 d.) – Pasaulio automobilių sporto tarybos posėdyje Baku, FIA patvirtino „Bridgestone Corporation“, kaip vienintelį būsimą padangų tiekėją ABB FIA „Formula E“ […]


„Rimi Baltic“ pardavė savo centrinį logistikos centrą ir biurą Rygoje

„Rimi Baltic“ pardavė savo centrinį logistikos centrą ir biurą Rygoje

„Rimi Baltic“ pardavė savo centrinį logistikos centrą ir biurą Rygoje „East Capital Real Estate Fund IV“ pagal pardavimo ir 15 metų nuomos sandorį (angl. „sale and leaseback“). Turto plotas siekia 94 000 kvadratinių metrų. Sandorio kaina − 83 mln. eurų. „Džiaugiamės sandoriu ir tikimės sklandaus ilgalaikio bendradarbiavimo su „East Capital Group“. Svarbu tai, kad sandoris […]


Ar tikrai įmanoma sutaupyti naudotą automobilį užsienyje perkant savarankiškai?

Ar tikrai įmanoma sutaupyti naudotą automobilį užsienyje perkant savarankiškai?

Ar tikrai įmanoma sutaupyti naudotą automobilį užsienyje perkant savarankiškai? Prekyba naudotais automobiliais nėra hobis ar laisvalaikio praleidimo būdas, todėl kiekvienas pardavėjas pirmiausia tikisi ir siekia iš to uždirbti. Tai puikiai žino ir pirkėjai, kurie supranta, kad į automobilio kainą įtrauktos jo transportavimo ir kitos išlaidos bei pardavėjo uždarbis. Todėl norėdami sutaupyti, tai yra nemokėti į […]


Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos pranešimas: „Liberalizavus techninės apžiūros verslą, pokyčiai prasidėtų nuo kokybės ir atsakomybės“

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos pranešimas: „Liberalizavus techninės apžiūros verslą, pokyčiai prasidėtų nuo kokybės ir atsakomybės“

2023 m. gruodžio 7 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai)   Jeigu Seimas išardytų techninės apžiūros monopolį ir liberalizuotų šios paslaugos rinką, „visoje autoservisų rinkoje kainos vienareikšmiškai keisis vartotojo naudai“, ketvirtadienį Seimo liberalams teigė Lietuvos autoservisų asociacijos valdybos stebėtojas Ramūnas Mackevičius. „Rinkoje, ypač didžiuosiuose miestuose, reikia kitų […]


Nuo 1993-ųjų „Corolla“ iki „Teslos“: kaip pasikeitė trumpalaikė automobilių nuoma Lietuvoje?

Nuo 1993-ųjų „Corolla“ iki „Teslos“: kaip pasikeitė trumpalaikė automobilių nuoma Lietuvoje?

Trumpalaikė automobilių nuoma Lietuvoje per pastarąjį dešimtmetį kaip reikiant įsitvirtino – šiuo metu galima pasirinkti ne tik elektra varomus, bet ir „premium“ klasės automobilius iš skirtingų šios paslaugos teikėjų. Tačiau dar prieš 30 metų automobilių nuomos rinka atrodė kur kas kukliau: automobilius dažniausiai nuomodavosi į Lietuvą atvykstantys užsieniečiai ar tarptautinių kompanijų atstovai, o užsakymai būdavo […]