Naujojo Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo planuose – rekordinio dydžio LED vaizdo sienos

Naujojo Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo planuose – rekordinio dydžio LED vaizdo sienos

Statomas Vilniaus oro uosto naujasis išvykimo terminalas išsiskirs technologijų inovacijomis. Lietuvos oro uostai terminale planuoja įrengti tris įspūdingo dydžio vidaus LED vaizdo sienas, viena jų, šiandienos duomenimis, būtų didžiausia fiksuoto ploto vidaus LED vaizdo siena visoje šalyje. Jau pradėtos rinkos konsultacijos dėl viešojo pirkimo, kurį numatoma skelbti gegužės mėnesį. Planuojama, kad patys ekranai terminalo patalpose būtų įrengti ateinančių metų pabaigoje.

„Diegdami naujas technologijas siekiame pagerinti keleivių patirtį, padaryti oro uostą patrauklesniu. Tokia yra ir pagrindinė LED šviesos diodų vaizdo sienų paskirtis – kad keleiviai nepraleistų svarbios jiems informacijos, visada jaustųsi informuoti ir ramūs. Be to, planuojama diegti vaizdo sienų technologija leis pasiekti aukščiausio lygio standartus ir lygiuotis bei konkuruoti su kitais Europos oro uostais. Tad šis modernus sprendimas yra naudingas tiek keleiviams, tiek Vilniaus oro uostui“, – sako Giedrius Paulikaitis, Lietuvos oro uostų technologijų vystymo skyriaus vadovas.

Ekranas – kaip pusė teniso aikštės

Didžiausią iš trijų vaizdo sienų planuojama įrengti naujojo terminalo pagrindinėje salėje, priešais registracijos stalus. Jos aukštis sieks apie 3,8 metro, o ilgis – net 19,2 metro, bendras ekrano plotas sudarys bemaž 73 kvadratinius metrus. Tokių išmatavimų vaizdo sienai pagaminti, tikėtina, prireiks ne vieno šimto sudedamųjų LED plokščių, kurių bendras svoris turėtų viršyti 3 tonas. Visą vaizdo sieną paguldžius ant žemės, ji uždengtų beveik pusę standartinės lauko teniso aikštės žaidybinio ploto.

„Mūsų žiniomis, tai bus didžiausia fiksuoto ploto LED vaizdo siena Lietuvoje – bent jau didieji, žinomi gamintojai tokio masto projektų Lietuvoje iki šiol nėra įgyvendinę. Toks dydis planuojamas neatsitiktinai: vaizdo sienoje bus rodoma skrydžių informacija ir keleiviams aktuali reklama, tad siekiame, kad žmonės viską galėtų matyti aiškiai, kad ir kur bestovėtų“, – teigia G. Paulikaitis.

Antroji vaizdo siena bus perpus trumpesnė, 9,6 metro ilgio, bet jos aukštis sieks 5,4 metro. Šis, apie 52 kvadratinių metrų ploto, ekranas bus skirtas rodyti įvairiems vaizdams, kurie kurtų malonią oro uosto aplinką ir keltų teigiamas emocijas keleiviams.

Trečioji vaizdo siena bus beveik 13 kvadratinių metrų, jos ilgis turėtų siekti 4,8 metro, o aukštis – 2,7 metro, ši vaizdo siena bus skirta rodyti raminančius, malonius vaizdus ir kitą oro uostų informaciją.

Vaizdo sienas įdiegs prieš pat terminalo atidarymą

Lietuvos oro uostai jau pradėjo rinkos konsultacijas dėl vaizdo sienų įsigijimo ir įrengimo viešojo pirkimo. Patį konkursą numatoma skelbti gegužės mėnesį.

Planuojama, kad vaizdo sienos naujajame išvykimo terminale bus sumontuotos 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį, o pats išvykimo terminalas pradės veiklą 2025 m. pirmąjį ketvirtį.

Apie Lietuvos oro uostus

Daugiau naujienų – Lietuvos oro uostų svetainėje

Bendraukime Twitter arba Linkedin

Pranešimą paskelbė: Gabija Žiūkaitė, UAB „Fabula ir partneriai”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
5 svarbiausi dokumentai, norintiems parduoti automobilį greičiau ir brangiau

5 svarbiausi dokumentai, norintiems parduoti automobilį greičiau ir brangiau

Parduodant automobilį svarbu turėti visus su jo eksploatavimu susijusius dokumentus. Tai sumažins abejones dėl pardavėjo sąžiningumo bei transporto priemonės būklės. Tačiau didelė dalis vairuotojų linkę nekaupti remonto sąskaitų, pamesti registracijos liudijimą ar praleisti draudimo poliso galiojimo pabaigą. „Tvarkingai kaupiami automobilio dokumentai padės greičiau ir lengviau jį parduoti. Šių dienų pirkėjai vertina skaidrumą bei yra atsargūs, […]


Ekspertai: transporto taršą Lietuvoje galima sumažinti labiau

Ekspertai: transporto taršą Lietuvoje galima sumažinti labiau

Elektromobilių ir alternatyvių degalų paklausa Lietuvoje pastaraisiais metais auga. Ekspertai teigia, kad Lietuva neatsilieka nuo pasaulinių transporto tendencijų, tačiau priemonių skatinti naudoti švaresnes ir mažiau anglies dvideginiu (CO2) aplinką teršiančias alternatyvas vis dar yra. Skaičiuojama, kad kelių transporto priemonės išskiria apie penktadalį Europos Sąjungoje išmetamo CO2. Už daugiau nei pusę šių teršalų yra atsakingi lengvieji […]


„Volkswagen Golf“ 50-mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu

„Volkswagen Golf“ 50-mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu

Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio proga įgyvendinęs vieną smagiausių savo pastarųjų metų kelionių. Automobilių entuziastas, įveikęs daugiau nei 3000 km maršrutą iki Eseno (Vokietija) ir atgal 1989 metais pagamintu „Golf“, sako, kad […]


„Moterų ralyje“ važiuojantys elektromobiliai meta iššūkį mitams

„Moterų ralyje“ važiuojantys elektromobiliai meta iššūkį mitams

Didžiausias Lietuvoje „Moterų ralis“ jau trejus metus iš eilės siūlo dalyvėms važiuoti ir elektromobiliais. „Elektromobilių įskaitoje“ besiregistruojančios moterys drąsiai priima ralio mestą iššūkį ir lygiomis sąlygomis varžosi su bendros įskaitos dalyvėmis. „Nesame vienintelis ralis, kuriame dalyvauja elektromobiliai. Tiesiog mes visus automobilius traktuojame kaip lygius. Tarkime, sudarydami kelio knygą, nerenkame specialaus kelio, kuriame būtų įkrovimo stotelių, […]


Vairuotojai dažnai daro didelę klaidą: kodėl nevalia pavasarį pamiršti automobilio stiklų

Vairuotojai dažnai daro didelę klaidą: kodėl nevalia pavasarį pamiršti automobilio stiklų

Pavasarį vairuotojai ypatingą dėmesį turėtų skirti automobilių stiklų būklei ir jų švarai. Draudikai atkreipia dėmesį, kad šviečiant skaisčiai pavasario saulei geras matomumas kelyje yra itin svarbus. Vairavimo sąlygos, kai spigina saulė, kelyje yra kur kas pavojingesnės nei akinančios kitų transporto priemonių šviesos ar šlapia kelio danga. Dar viena sezoninė problema – stiklo įdaužos, kurios, pasak […]


Vis dar sergame greičio liga: skubame, rizikuojame, tačiau laiko nesutaupome

Vis dar sergame greičio liga: skubame, rizikuojame, tačiau laiko nesutaupome

Ryte ramiai išgėrę kavos sėdate į savo automobilį, saugiai prisegate vaikus, puikiai žinote, kiek laiko truks kelionė iki darželio ar mokyklos, kada atsidursite darbe. Deja, kasdienė šeimos kelione retai atrodo taip idiliškai: ramiai pradėti dieną neleidžia nuolat tarp eismo juostų nardantys, greitį viršijantys, agresyviai kelyje besielgiantys vairuotojai. Specialistai sako, kad vis dar sergame savotiška greičio […]