Nauji duomenys: „airBaltic“ 2022-aisiais užtikrintai augo

1

Nauji duomenys: „airBaltic“ 2022-aisiais užtikrintai augo

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ praneša, kad įvertinus praėjusių metų duomenis, bendrovė kryptingai augo: įmonė ne tik pasiekė iki pandeminius rezultatus, bet ir juos viršijo. „airBaltic“ dalinasi aktualiausia informacija: duomenimis apie keleivius, kryptis, orlaivių parką, krovinius, darbuotojus bei techninius laimėjimus, atspindinčius bendrovės veiklą 2022 m.

„Nors praėjusieji metai vertė prisitaikyti prie besikeičiančio pasaulio, jie pasirodė ne tik kaip sudėtingi, bet ir turiningi metai. Praėjusieji 12 mėnesių buvo kupini teigiamų įvykių: pradedant nuolatiniu pervežamų keleivių ir vykdomų skrydžių skaičiaus didėjimu, tęsiant naujos bazės Tamperėje atidarymu ir naujų maršrutų į Marakešą, Gran Kanariją ir Batumį paleidimu. Be abejo, naujų krypčių atvėrimas nebūtų įmanomas be naujų orlaivių, todėl praėjusiais metais „airBaltic“ orlaivių parkas pasiekė 39 „Airbus A220-300“ lėktuvus bei pasveikinome 50-milijonąjį keleivį“, – teigia „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.

Kaip priduria M. Gaussas, „Svarbu pabrėžti, kad 2022-ieji taip pat buvo tarptautinio dėmesio metai – „airBaltic“ teko garbė gauti Tarptautinės oro transporto asociacijos apdovanojimą „Diversity & Inclusion Team Award“ bei „Skytrax“ apdovanojimą geriausios oro linijų bendrovės Rytų Europos kategorijoje. Tarp kitų laimėjimų galime išskirti, kad „airBaltic“ turėjo galimybę dar kartą paliudyti puikius santykius su „Airbus“, kartu dalyvaujant Farnboro bei Stambulo aviacijos parodose bei parodomosiose kelionėse Australijoje, Azijoje ir Afrikoje. Be to, visame pasaulyje buvo pastebėta mūsų kolekcinių NFT lėktuvų kolekcija „Planies““.

„Žengiant į 2023-uosius esame kupini jėgų, idėjų ir ryžto, o mūsų pagrindiniai tikslai išlieka tokie patys – užtikrinti geriausią susisiekimą tarp Baltijos šalių regiono, kuris netrukus taps vienu svarbiausių ateities Europos ir pasaulio verslo centrų bei išlaikyti aukščiausios kokybės keleivių patirtį ir prisidėti prie šalių ekonomikos augimo. Šiais metais plėsimės ir pristatysime 18 naujų maršrutų iš Vilniaus, Rygos ir Talino, o iš viso pasiūlysime iki 70 tiesioginių maršrutų“, – apibendrina įmonės prezidentas.

2022-aisiais „airBaltic“ į Lietuvą ir iš jos skraidino 197 870 keleivių arba 137 proc. daugiau nei 2021-aisiais, o įvykdytų skrydžių skaičius buvo 3 040 – 74 proc. didesnis nei metais prieš tai. 

Paėmus bendrai, praėjusiais metais „airBaltic“ skraidino 3 342 200 keleivių – tai 105 proc. daugiau nei 2021-aisiais. Be to, per pastaruosius 12 mėnesių oro bendrovė atliko 37 300 skrydžių – 59 proc. daugiau nei prieš metus.

Populiariausios skrydžių kryptys buvo Amsterdamas, Barselona, Dubajus, Lisabona, Londonas, Paryžius, Roma, Talinas, Tenerifė ir Vilnius.

Nuo tada, kai 2016-ųjų m. pabaigoje bendrovės orlaivių parką papildė pirmasis „Airbus A220“, „airBaltic“ šiais lėktuvais buvo pervežta daugiau kaip 10 460 000 keleivių, iš kurių daugiau kaip 3 025 000 buvo perskraidinta pernai. „Airbus A220“ lėktuvai atliko daugiau kaip 120 tūkst. skrydžių ir skraidė daugiau kaip 263 tūkst. bloko valandų, iš kurių atitinkamai beveik 35 tūkst. ir 71 tūkst. praėjusiais metais.

Šiai dienai „airBaltic“ yra didžiausias oro krovinių ir pašto vežėjas Rygos oro uoste, todėl per 2022 m. buvo pristatyta daugiau kaip 10 tūkst. tonų krovinių ir pašto. Iš viso „airBaltic“ savo tinkle pervežė daugiau kaip 750 tūkst. pašto siuntų, iš kurių daugiau kaip 100 tūkst. siuntų (apie 600 tonų) buvo iš Ukrainos, taip pažymint bendradarbiavimą su Ukrainos nacionaline pašto tarnyba „Ukrposhta“.

Praėjusiais metais svarbus vaidmuo teko ir paslaugas teikiančiam aviakompanijos skambučių centrui. Jame dirba 100 specialistų, kurie kasdien aptarnauja įeinančius skambučius, pranešimus ir elektroninius laiškus 7 kalbomis (latvių, lietuvių, estų, anglų, vokiečių, suomių ir rusų). Per 2022-uosius iš viso buvo aptarnauta apie 1 145 800 užklausų.

Su „airBaltic“ veikla susijusių klausimų ir užklausų taip pat sulaukiama socialiniuose tinkluose. Praėjusiais metais socialinės žiniasklaidos pagalbos specialistai susidūrė net su 31 200 užklausų. Taip pat užtikrintai augo ir bendras sekėjų skaičius svarbiausiuose socialinių tinklų kanaluose: „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „LinkedIn“ ir „TikTok“ sekėjų skaičius padidėjo nuo 587 900 (2022 m. sausio mėn.) iki 864 900 (2022 m. gruodžio mėn.). Didžiausias augimas užfiksuotas „TikTok“ platformoje – nuo 8 300 iki 228 600 sekėjų.

2022-aisiais „airBaltic“ įdarbino 931 darbuotoją, o bendras komandos narių skaičius pasiekė 2143 specialistus. Iš viso buvo ieškoma darbuotojų į 226 laisvas darbo vietas ir gauta daugiau kaip 16 800 paraiškų bei surengta 3660 darbo pokalbių. Be to, 2022 m. bendrovėje lakūnais pradėjo dirbti 48 „airBaltic“ pilotų akademijos absolventai.

Vidutinis „airBaltic“ dirbančių žmonių amžius yra 35 metai, o vidutinis darbo stažas siekia 6 metus. Iki šiol bendrovėje nuo jos įkūrimo 1995 m. dirba net 8 darbuotojai. Įmonėje dirba 46 proc. moterų ir 54 proc. vyrų, išlaikant optimalų lyčių lygybės santykį. Šiuo metu „airBaltic“ dirba 30-ies tautybių nariai, įskaitant 50 ukrainiečių, kurie į bendrovę atėjo dirbti dėl Rusijos invazijos į Ukrainą.

„airBaltic“ ir toliau siūlo geriausią susisiekimą iš ir per Vilnių, Rygą, Taliną ir Tamperę, kartu juos sujungdama su pirmaujančiais Europos verslo ir tranzito centrais. Visą „airBaltic“ skrydžių tvarkaraštį ir bilietus galima rasti bendrovės tinklalapyje www.airbaltic.com.

Apie „airBaltic“:

„airBaltic“ sujungia Baltijos regioną su daugiau nei 70 krypčių Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir NVS. Per pastaruosius 27 metus „airBaltic“ tapo tvirta, pelninga ir tarptautiniu mastu pripažinta oro linijų bendrove, kurioje dirba daugiau nei 2,2 tūkst. darbuotojų. „airBaltic“ yra geriausiai žinomas tarptautinis Latvijos prekės ženklas, sukuriantis daugiau nei 2,5 proc. Latvijos BVP. „airBaltic“ naudojasi 39 Airbus A220-300 orlaiviais. „airBaltic“ yra pelniusi tarptautinių apdovanojimų už naujoviškų paslaugų sukūrimą ir pasiekimus pertvarkant verslą. „Skytrax“ Latvijos oro linijų bendrovei „airBaltic“ suteikė penkių žvaigždučių COVID-19 saugos įvertinimą ir geriausios oro transporto bendrovės Rytų Europoje 2022 m. titulą. Agentūros Airlineratings.com duomenimis „airBaltic“ yra viena iš TOP dvidešimties oro linijų bendrovių, kurios laikosi COVID-19 saugumo reikalavimų. 2018 ir 2019 m. pelnė ATW oro linijų apdovanojimą: įmonė buvo paskelbta „Metų rinkos lyderiu“. 2019 kompanija laimėjo „Airline Business“ sektoriaus lyderystės apdovanojimą. airBaltic” – tai 1995-aisiais įkurta akcinė bendrovė. Pagrindinis bendrovės akcininkas yra Latvijos valstybė turinti 97,96 proc. akcijų, o likusiems akcininkams priklauso 2,04 proc. akcijų.

Aviacijos pramonė Latvijoje netiesiogiai sukuria beveik 30 000 darbo vietų, o milijonai žmonių keliauja per Rygą ir dar daugiau atvyksta į Latviją. Kasmet užsienio turistai Latvijoje išleidžia daugiau kaip 750 mln. eurų. Sužinokite daugiau: https://blog.airbaltic.com/airbaltic-an-asset-for-the-national-economy-of-latvia/.

Pranešimą paskelbė: Rokas Stankevičius, Integrity PR

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
„Audi Activesphere“ koncepcija 

„Audi Activesphere“ koncepcija 

Ketvirtasis futuristinis „Audi Activesphere“ modelis yra keturių žiedų prekės ženklo „Sphere“ serijos koncepcinių automobilių kulminacija. Pristatytas keturių durų krosoveris-kupė pasižymi stebėtinai universalia kėbulo konstrukcija, o uždaras automobilio galas vieno mygtuko paspaudimu gali virsti atvira erdve kroviniams („Active back“).  Tobulai derindamas priešingybes, „Audi Activesphere“ yra universalus išsišokėlis, nepaisantis ribų. Jo pakaba ir pavaros sistema vienodai gerai […]

Naujasis „BMW M3 CS“: iki 100 km/val. – per 3,4 sek.

Naujasis „BMW M3 CS“: iki 100 km/val. – per 3,4 sek.

Vokietijos automobilių koncerno „BMW“ sportinių modelių padalinys „M GmbH“ pristatė atnaujintą, dar greitesnį „BMW M3 CS“ sedaną. Šis modelis, kuris pritaikytas ir važiavimui lenktynių trasose, ir yra universalus kasdienėse kelionėse, pasižymi patobulintu 405 kW/550 AG galios varikliu, subtilia išvaizda bei inovacijomis valdymo srityje.   „Naujausias modelis yra dar sportiškesnis ir dinamiškesnis. Tai pavyko pasiekti patobulinus […]

Ruošiamasi rekonstruoti krašto apsaugai svarbų valstybinės reikšmės kelią Švenčionių rajone

Ruošiamasi rekonstruoti krašto apsaugai svarbų valstybinės reikšmės kelią Švenčionių rajone

Švenčionių rajone ties Pabradės poligonu rengiamasi kapitališkai remontuoti rajoninio kelio Nr. 4415 Pabradė–Meškerinė beveik 6 km ilgio ruožą (nuo 5,3 iki 11,1 km). Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė viešąjį pirkimą šio ruožo kapitalinio remonto techninio darbo projektui parengti, projekto vykdymui prižiūrėti ir darbams atlikti. Planuojama, kad sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, projektą bus galima įgyvendinti […]

Saugaus eismo situacija Lietuvoje pernai: padėtis gerėjo, bet problemų dar apstu

Saugaus eismo situacija Lietuvoje pernai: padėtis gerėjo, bet problemų dar apstu

Nors kiekvienais metais eismo saugumo užtikrinimui pritaikoma įvairių naujovių, vairuotojai vis labiau drausminami, tačiau kai kurios tendencijos išlieka neraminančios. Statistiniai duomenys atskleidžia, kad eismo įvykių skaičius pernai kai kuriuose miestuose kartais pasiekdavo ir priešpandeminius rezultatus, taip pat padaugėjo incidentų, kuriuose sužeidžiami žmonės. Pavojingiausia – uostamiestyje Kaip rodo pastarųjų ketverių metų draudimo bendrovės ERGO duomenys, keliuose […]

300 naujų vilkikų papildys „cargoGO Logistics“ transporto parką – investuoja 40 milijonų eurų

300 naujų vilkikų papildys „cargoGO Logistics“ transporto parką – investuoja 40 milijonų eurų

Viena didžiausių logistikos kompanijų Lietuvoje UAB „cargoGO Logistics“ didina savo veiklos apimtis ir transporto parką papildys 300 naujų vilkikų. Užsakyti automobiliai įmonės transporto bazę pasieks etapais, išdėstytais per visus 2023-uosius metus. Į transporto parko plėtrą įmonė investuoja 40 mln. Eur. „Didžioji dalis įsigyjamų automobilių bus skirti plėtrai – jaučiame didelį vilkikų poreikį. Šiuo metu valdome […]

Kodėl naujų elektromobilių kainos vis dar yra aukštos?

Kodėl naujų elektromobilių kainos vis dar yra aukštos?

Nenumaldomai artėjant elektromobilių erai, didžioji dalis automobilių gamintojų savo gamoje įterpia ir elektra varomus modelius, kuriuos renkasi vis daugiau pirkėjų. Tačiau elektromobilių paklausa vis dar neprilygsta benzininiams bei dyzeliniams modeliams dėl mažo pasirinkimo, vairuotojų įpročių ir, svarbiausia, aukštos kainos. Daugelis vairuotojų pereitų prie elektra varomų automobilių anksčiau, bet ne kiekvienas juos gali įpirkti. Nors rinka […]