NAUJASIS „RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY“: SPORTIŠKIAUSIAS VISŲ LAIKŲ MODELIS

1

NAUJASIS „RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY“: SPORTIŠKIAUSIAS VISŲ LAIKŲ MODELIS

Sportinių automobilių gerbėjus pasiekė ilgai laukta naujiena – dar galingesnis ir itin sportiškos išvaizdos naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ – ypatinga „Renault Sport“ padalinio „TROPHY“ versija, pirmą kartą debiutavusi pirmosios kartos „Mégane R.S.“ modelyje 2005 metais.

Pats galingiausias visų laikų „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ dabar pasiekia net 300 AG ir 420 Nm, turi „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, standartinę sportišką „Cup“ važiuoklę su padidinto standumo pakaba ir mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, ypatingus 19 colių ratlankius ir galimas su naujos kartos „Recaro“ sėdynėmis.

Sportinių automobilių entuziastams siūloma ypatinga „TROPHY“ versija yra ir puikiai kasdien naudoti pritaikytas automobilis, nes turi tokius „Mégane R.S.“ privalumus kaip skirtingų važiavimo režimų pasirinkimo sistemą „Multi-Sense“, ypatingai efektyvius „R.S. Vision“ žibintus, telemetrijos ir duomenų sistemą „R.S. Monitor“.

Variklis: efektyvumą didinančios pažangios technologijos

Debiutavęs naujajame „Mégane R.S“ modelyje, 1,8 l tiesioginio įpurškimo turbobenzininis variklis sukurtas panaudojus „Renault-Nissan“ aljanso sinergiją ir naujas technologijas. Pirmą kartą sportiškoje „R.S.“ gamoje jo galia pasiekė 300 AG (220 kW) ribą ir išsiskiria įspūdingu 420 Nm (+20 Nm) sukimo momentu, kai derinamas su EDC pavarų dėže (400 Nm – su mechanine pavarų dėže).

Didesnė galia užtikrina geresnę dinamiką (iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 5,7 sekundes ir pasiekia maksimalų 260 km/val. greitį), o vienas didžiausių klasėje sukimo momentų padidina vairavimo malonumą ir komfortą. Variklis atitinka nuo 2018 m. rugsėjo 1 d. įsigaliosiančius naujus emisijos standartus ir turi sumontuotą kietųjų dalelių filtrą. Kadangi dėl jo išmetimo sistemoje padidėjo slėgis, pasiekti įspūdingų parametrų ir padidinti turbinos efektyvumą variklį kūrę specialistai pasitelkė „Formulės 1“ lenktynėse naudojamas technologijas.

Beveik 200 000 apsukų per minutę pasiekianti turbina dabar turi trintį mažinančią keraminių guolių sistemą – ji yra lengvesnė ir tvirtesnė nei plieno guoliai ir net triskart sumažino trintį, taip pagreitinant turbinos reakcijos laiką.

Taip pat naujajame „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ buvo sukurta nauja išmetimo sistema su pirmą kartą „R.S“ gamoje sumontuotu mechaniniu vožtuvu, kuris su „Multi-Sense“ važiavimo pasirinkimų sistema leis nustatyti norimą variklio garsą.

Kaip ir naująjį „MÉGANE R.S.“, „TROPHY“ versiją galima rinktis su šešių greičių mechanine arba automatine EDC pavarų dėže su prie vairo esančiomis pavarų perjungimo svirtelėmis, leidžiančia pasiekti maksimalų 420 Nm sukimo momentą.

Važiuoklė: pažangiausi „Renault Sport“ sprendimai

Naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY” turi „Mégane R.S.“ modelyje debiutavusią „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, kuri užtikrina itin tikslų posūkių įveikimą ir įspūdingą stabilumą kai važiuojama greitai.

Labiau sportišką važiavimą užtikrina ir standartinėje įrangoje esanti „Cup“ važiuoklė, kuri nuo „Sport“ važiuoklės skiriasi mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, padedančiu tiksliau įveikti posūkius, standesniais amortizatoriais ir spyruoklėmis.  

Taip pat čia sumontuoti lengvesni stabdžių diskai, kurių kiekvienas ne tik sveria 1,8 kilogramo mažiau už įprastus ir sumažina neamortizuojamą automobilio masę, bet ir yra itin atsparūs, o stipraus stabdymo metu žymiai geriau išsklaido karštį. Standartinės „Brembo“ sistemos stabdžių apkabos yra nudažytos raudona spalva. 

Naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ turi išskirtinio dizaino 19 colių „Jerez“ ratlankius, o nuo 2019 metų bus siūlomas su dar lengvesniais „Fuji Light“ ratlankiais, kurių kiekvienas svers net 2 kg mažiau už įprastus.

Dizainas: „R.S.“ šeimos įkvėptas dėmesys detalėms

Išraiškingo ir dar sportiškesnio dizaino „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ yra nudažytas legendine „TROPHY“ versijų geltona „Liquid Yellow“ spalva. Ši itin ryški ir unikalius atspindžius perteikianti spalva pabrėžia atletiškas, bet tuo pačiu ir elegantiškas automobilio kėbulo linijas.

Naująjį modelį galima atpažinti ir pagal išskirtinį „Formulė 1“ primenantį priekinį oro aptaką su „TROPHY“ užrašu, 19 colių „Jerez“ ratlankius, kurių dizainą įkvėpė koncepcinis „Renault Sport R.S.01“ automobilis, o jų pavadinimas suteiktas trasos, kurioje pirmą kartą buvo pristatytas šis koncepcinis modelis, garbei.

Automobilio sėdynės dabar yra dar sportiškesnės ir turi didesnį aukščio reguliavimo diapazoną, tad jas galima nuleisti 20 mm žemiau nei anksčiau, taip suteikiant dar efektingesnę sportiško važiavimo patirtį ir užtikrinant didesnį saugumą.

Naująjį „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ galima užsisakyti su specialiai šiam modeliui sukurtomis „Recaro“ sėdynėmis ir „Alcantara“ audinio apmušalais. Šis audinys yra itin atsparus dilimui ir pažeidimams, temperatūros poveikiui ir yra itin neslidus – tokios sėdynės yra puikiai pritaikytos galingo automobilio vairuotojo poreikiams.

Pranešimą paskelbė: Kristina Levinaitė, UAB „Komunikacija ir konsultantai“

Kiti skelbimai:
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Rekomenduojame

Lietuvoje siūloma įrengti didžiausią Baltijos šalyse sunkiasvorių elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą

Lietuvoje siūloma įrengti didžiausią Baltijos šalyse sunkiasvorių elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą

Per ateinantį dešimtmetį Lietuvoje turėtų būti įrengta didžiausia Baltijos šalyse sunkiasvorių elektromobilių infrastruktūra, apimanti 900 įkrovimo stotelių tinklą.  Tokį tikslą regi Europos automobilių gamintojų asociacija ACEA, Europos Komisiją raginanti skubos tvarka iki 2030 metų įdiegti platų elektrinių sunkiasvorių automobilių infrastruktūros tinklą visoje Bendrijoje. Organizacija remiasi Europos žaliuoju susitarimu dėl klimatui neutralios ir tvarios ekonomikos. Pagal […]

Kvepianti bomba: per karščius automobilių oro gaivikliai gali pridaryti tūkstantinės žalos

Kvepianti bomba: per karščius automobilių oro gaivikliai gali pridaryti tūkstantinės žalos

Lietuvą šiemet aplankė rekordiniai karščiai. Didžiulė kaitra kelia pavojų ne tik gyventojų sveikatai, tačiau ir jų turtui. Visoje šalyje daugėja atvejų, kai dėl didelės oro temperatūros nukenčia automobiliai. Ypatingai stebina sprogstantys oro gaivikliai, kurie pažeidžia automobilių salonus, o didžiausia užfiksuota žala siekia net 6000 eurų. „Susidūrėme su nemažai atvejų, kai dėl karščio išsilydė automobilio salono […]

Akcija „Saugaus eismo stotelės“ – apie saugų mūsų visų eismą keliuose

Akcija „Saugaus eismo stotelės“ – apie saugų mūsų visų eismą keliuose

Valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) organizuojamos saugaus eismo stotelės pradeda kelionę po Lietuvos miestus ir miestelius. Š. m. rugpjūčio 2 – rugsėjo 3 dienomis Lietuvos miestuose ir miesteliuose veiks 102 saugaus eismo stotelės, kuriose Kelių direkcijos saugaus eismo specialistai konsultuos lankytojus saugaus eismo temomis. Didžiausias dėmesys bus skirtas labiausiai pažeidžiamiems […]

Savivaldybių vietinės reikšmės keliams papildomai paskirstyta 20 mln. eurų

Savivaldybių vietinės reikšmės keliams papildomai paskirstyta 20 mln. eurų

Susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio įsakymu Lietuvos savivaldybėms papildomai paskirstyta 20 mln. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų. Vyriausybei pritarus Susisiekimo ministerijos iniciatyvai, šiemet savivaldybės galės pačios spręsti, kokiems jų valdomiems keliams panaudoti šias KPPP lėšas, kurios iki šiol būdavo skiriamos tik žvyrkeliams asfaltuoti. „Pakeitus teisės aktus, savivaldybės neprivalės joms paskirstomų 20 mln. eurų […]

Greičio mėgėjams šalies lenktynininkai siūlo varžytis ne gatvėje, o trasoje

Greičio mėgėjams šalies lenktynininkai siūlo varžytis ne gatvėje, o trasoje

Palangoje vykusios „Aurum 1006 km“ lenktynės kurortą vėl drebino variklių griausmu, o varžybos nestokojo kvapą gniaužiančių ir neretai pavojingų incidentų. Todėl patys besivaržę lenktynininkai pastebi – greičiui ir azartiškam vairavimui skirtos specialios sąlygos, vieta ir laikas. Ne veltui lenktynių, kurias rėmė ir „Volfas Engelman Nealkoholinis“, dalyviai ragina Lietuvos vairuotojus lenktyniauti trasose, bet ne gatvėse, o norintiems […]

Lietuvoje pristatytas naujasis visiškai elektrinis SUV „Audi Q4 e-tron“

Lietuvoje pristatytas naujasis visiškai elektrinis SUV „Audi Q4 e-tron“

Į Lietuvą atvyko „Audi Q4 e-tron“ – pirmasis Keturių Žiedų markės kompaktinis elektrinis SUV, pasižymintis nulinėmis emisijomis, erdviu salonu, progresyviais valdymo, ekranų ir pagalbinių sistemų sprendimais, o papildytos realybės projekcinis ekranas visiškai nauju būdu apjungia virtualų ir realų pasaulius. Naujųjų „Audi Q4 e-tron“ kainos Lietuvoje prasideda nuo 44 700 eurų. „Elektrinis mobilumas plečiasi į vis […]