NAUJASIS „RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY“: SPORTIŠKIAUSIAS VISŲ LAIKŲ MODELIS

1

NAUJASIS „RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY“: SPORTIŠKIAUSIAS VISŲ LAIKŲ MODELIS

Sportinių automobilių gerbėjus pasiekė ilgai laukta naujiena – dar galingesnis ir itin sportiškos išvaizdos naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ – ypatinga „Renault Sport“ padalinio „TROPHY“ versija, pirmą kartą debiutavusi pirmosios kartos „Mégane R.S.“ modelyje 2005 metais.

Pats galingiausias visų laikų „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ dabar pasiekia net 300 AG ir 420 Nm, turi „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, standartinę sportišką „Cup“ važiuoklę su padidinto standumo pakaba ir mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, ypatingus 19 colių ratlankius ir galimas su naujos kartos „Recaro“ sėdynėmis.

Sportinių automobilių entuziastams siūloma ypatinga „TROPHY“ versija yra ir puikiai kasdien naudoti pritaikytas automobilis, nes turi tokius „Mégane R.S.“ privalumus kaip skirtingų važiavimo režimų pasirinkimo sistemą „Multi-Sense“, ypatingai efektyvius „R.S. Vision“ žibintus, telemetrijos ir duomenų sistemą „R.S. Monitor“.

Variklis: efektyvumą didinančios pažangios technologijos

Debiutavęs naujajame „Mégane R.S“ modelyje, 1,8 l tiesioginio įpurškimo turbobenzininis variklis sukurtas panaudojus „Renault-Nissan“ aljanso sinergiją ir naujas technologijas. Pirmą kartą sportiškoje „R.S.“ gamoje jo galia pasiekė 300 AG (220 kW) ribą ir išsiskiria įspūdingu 420 Nm (+20 Nm) sukimo momentu, kai derinamas su EDC pavarų dėže (400 Nm – su mechanine pavarų dėže).

Didesnė galia užtikrina geresnę dinamiką (iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 5,7 sekundes ir pasiekia maksimalų 260 km/val. greitį), o vienas didžiausių klasėje sukimo momentų padidina vairavimo malonumą ir komfortą. Variklis atitinka nuo 2018 m. rugsėjo 1 d. įsigaliosiančius naujus emisijos standartus ir turi sumontuotą kietųjų dalelių filtrą. Kadangi dėl jo išmetimo sistemoje padidėjo slėgis, pasiekti įspūdingų parametrų ir padidinti turbinos efektyvumą variklį kūrę specialistai pasitelkė „Formulės 1“ lenktynėse naudojamas technologijas.

Beveik 200 000 apsukų per minutę pasiekianti turbina dabar turi trintį mažinančią keraminių guolių sistemą – ji yra lengvesnė ir tvirtesnė nei plieno guoliai ir net triskart sumažino trintį, taip pagreitinant turbinos reakcijos laiką.

Taip pat naujajame „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ buvo sukurta nauja išmetimo sistema su pirmą kartą „R.S“ gamoje sumontuotu mechaniniu vožtuvu, kuris su „Multi-Sense“ važiavimo pasirinkimų sistema leis nustatyti norimą variklio garsą.

Kaip ir naująjį „MÉGANE R.S.“, „TROPHY“ versiją galima rinktis su šešių greičių mechanine arba automatine EDC pavarų dėže su prie vairo esančiomis pavarų perjungimo svirtelėmis, leidžiančia pasiekti maksimalų 420 Nm sukimo momentą.

Važiuoklė: pažangiausi „Renault Sport“ sprendimai

Naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY” turi „Mégane R.S.“ modelyje debiutavusią „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, kuri užtikrina itin tikslų posūkių įveikimą ir įspūdingą stabilumą kai važiuojama greitai.

Labiau sportišką važiavimą užtikrina ir standartinėje įrangoje esanti „Cup“ važiuoklė, kuri nuo „Sport“ važiuoklės skiriasi mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, padedančiu tiksliau įveikti posūkius, standesniais amortizatoriais ir spyruoklėmis.  

Taip pat čia sumontuoti lengvesni stabdžių diskai, kurių kiekvienas ne tik sveria 1,8 kilogramo mažiau už įprastus ir sumažina neamortizuojamą automobilio masę, bet ir yra itin atsparūs, o stipraus stabdymo metu žymiai geriau išsklaido karštį. Standartinės „Brembo“ sistemos stabdžių apkabos yra nudažytos raudona spalva. 

Naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ turi išskirtinio dizaino 19 colių „Jerez“ ratlankius, o nuo 2019 metų bus siūlomas su dar lengvesniais „Fuji Light“ ratlankiais, kurių kiekvienas svers net 2 kg mažiau už įprastus.

Dizainas: „R.S.“ šeimos įkvėptas dėmesys detalėms

Išraiškingo ir dar sportiškesnio dizaino „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ yra nudažytas legendine „TROPHY“ versijų geltona „Liquid Yellow“ spalva. Ši itin ryški ir unikalius atspindžius perteikianti spalva pabrėžia atletiškas, bet tuo pačiu ir elegantiškas automobilio kėbulo linijas.

Naująjį modelį galima atpažinti ir pagal išskirtinį „Formulė 1“ primenantį priekinį oro aptaką su „TROPHY“ užrašu, 19 colių „Jerez“ ratlankius, kurių dizainą įkvėpė koncepcinis „Renault Sport R.S.01“ automobilis, o jų pavadinimas suteiktas trasos, kurioje pirmą kartą buvo pristatytas šis koncepcinis modelis, garbei.

Automobilio sėdynės dabar yra dar sportiškesnės ir turi didesnį aukščio reguliavimo diapazoną, tad jas galima nuleisti 20 mm žemiau nei anksčiau, taip suteikiant dar efektingesnę sportiško važiavimo patirtį ir užtikrinant didesnį saugumą.

Naująjį „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ galima užsisakyti su specialiai šiam modeliui sukurtomis „Recaro“ sėdynėmis ir „Alcantara“ audinio apmušalais. Šis audinys yra itin atsparus dilimui ir pažeidimams, temperatūros poveikiui ir yra itin neslidus – tokios sėdynės yra puikiai pritaikytos galingo automobilio vairuotojo poreikiams.

Pranešimą paskelbė: Kristina Levinaitė, UAB „Komunikacija ir konsultantai”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Seimo Ekonomikos komitetas pritarė siūlymui atidėti elektroninės kelių apmokestinimo sistemos įgyvendinimo datą

Seimo Ekonomikos komitetas pritarė siūlymui atidėti elektroninės kelių apmokestinimo sistemos įgyvendinimo datą

2022 m. gruodžio 7 d. pranešimas žiniasklaidai Šiandien Seimo Ekonomikos komitetas svarstė Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo eilės straipsnių pakeitimo įstatymo projektą XIVP-2233, kuriuo, be kita ko, siūloma nustatyti, kad nuostatų, susijusių su elektroninės kelių rinkliavos paslaugomis Lietuvoje  įsigaliojimas nukeliamas iš 2024 m. sausio 1 d. į 2024 m. liepos 1 d. Komiteto […]

Mažinami eismo ribojimai vykdant A. Meškinio tilto rekonstrukciją Kaune

Mažinami eismo ribojimai vykdant A. Meškinio tilto rekonstrukciją Kaune

Dėmesio vairuotojams: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) informuoja, kad nuo šių metų gruodžio 9 dienos magistraliniu keliu A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (Klaipėdos kryptimi) vykstantys vairuotojai vėl galės sukti į Jonavos g., Kaune.    Anksčiau nei planuota (iki 2023 m. sausio 9 d.), eismą į Jonavos gatvę atkurti nuspręsta atsižvelgiant į artimiausiu metu esamas ir […]

Prasideda požeminės pėsčiųjų perėjos Konstitucijos prospekte rekonstrukcija

Prasideda požeminės pėsčiųjų perėjos Konstitucijos prospekte rekonstrukcija

Nuo gruodžio 12 d. pusę metų truksiančiai rekonstrukcijai uždaroma požeminė pėsčiųjų perėja Konstitucijos prospekte (ties stotelėmis „Europos aikštė“). Po remonto ji taps saugesnė ir patogesnė. Požeminė pėsčiųjų perėja bus iš esmės modernizuojama: keičiamos susidėvėjusios statinio konstrukcijos, įrengiamas viešasis tualetas, naujas liftas ir nauja ventiliacijos sistema. Po rekonstrukcijos kairėje Konstitucijos prospekto pusėje gyventojų patogumui atsiras dar […]

Šventinių siuntų siuntimui į Vakarų Europą – paskutinės dienos

Šventinių siuntų siuntimui į Vakarų Europą – paskutinės dienos

Siuntų į užsienį terminams ilgėjant, Lietuvos paštas primena, jog liko vos keletas dienų šventinėms siuntoms išsiųsti į Vakarų Europos šalis. Skaičiuojama, kad į tokias gausias lietuvių diasporas turinčias šalis kaip Didžioji Britanija, Norvegija, Airija, Nyderlandai ar Vokietija siuntos keliauja nuo 6 iki 13 kalendorinių dienų. Vėliau išsiųstos siuntos gavėjus, tikėtina, pasieks jau tik tarpušvenčiu. Tuo […]

Ekspertai paaiškino, į ką reikia atsižvelgti važinėjant elektromobiliu žiemą

Ekspertai paaiškino, į ką reikia atsižvelgti važinėjant elektromobiliu žiemą

Atėjus žiemai ir keičiantis vairavimo sąlygoms, elektromobilių savininkai, kaip ir automobilių, varomų vidaus degimo varikliu, savininkai, turi atsižvelgti į veiksnius, kurie veikia važiavimą ir vairavimą. Įmonės „Moller Auto“, atstovaujančios prekių ženklams „Volkswagen“ ir „Audi“, ekspertai pateikia tris svarbias praktiškas rekomendacijas kiekvienam elektromobilio savininkui. Pasinaudokite įvairiomis galimybėmis taupyti elektromobilio baterijos energiją Šaltasis sezonas turės įtakos elektromobilio […]

Antra vairuotojų streiko diena: tęsiamos derybos, mieste ženkliai mažiau autobusų reisų

Antra vairuotojų streiko diena: tęsiamos derybos, mieste ženkliai mažiau autobusų reisų

Gruodžio 5 d. bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) darbuotojų profesinė sąjunga pradėjo neterminuotą streiką. Naujausiais duomenimis, streikuojančių darbuotojų yra 472. Vakar VVT ir profesinė sąjunga tęsė derybas dėl kolektyvinės sutarties, abi pusės apsikeitė pozicijomis ir yra pasirengusios rasti kompromisus. Bendrovė pritarė didžiajai daliai 2021 m. iškeltų streiko reikalavimų, siūlė kompromisinius variantus nesutartiems, pritarė anksčiau suderėtiems […]