NAUJASIS „RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY“: SPORTIŠKIAUSIAS VISŲ LAIKŲ MODELIS

1

NAUJASIS „RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY“: SPORTIŠKIAUSIAS VISŲ LAIKŲ MODELIS

Sportinių automobilių gerbėjus pasiekė ilgai laukta naujiena – dar galingesnis ir itin sportiškos išvaizdos naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ – ypatinga „Renault Sport“ padalinio „TROPHY“ versija, pirmą kartą debiutavusi pirmosios kartos „Mégane R.S.“ modelyje 2005 metais.

Pats galingiausias visų laikų „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ dabar pasiekia net 300 AG ir 420 Nm, turi „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, standartinę sportišką „Cup“ važiuoklę su padidinto standumo pakaba ir mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, ypatingus 19 colių ratlankius ir galimas su naujos kartos „Recaro“ sėdynėmis.

Sportinių automobilių entuziastams siūloma ypatinga „TROPHY“ versija yra ir puikiai kasdien naudoti pritaikytas automobilis, nes turi tokius „Mégane R.S.“ privalumus kaip skirtingų važiavimo režimų pasirinkimo sistemą „Multi-Sense“, ypatingai efektyvius „R.S. Vision“ žibintus, telemetrijos ir duomenų sistemą „R.S. Monitor“.

Variklis: efektyvumą didinančios pažangios technologijos

Debiutavęs naujajame „Mégane R.S“ modelyje, 1,8 l tiesioginio įpurškimo turbobenzininis variklis sukurtas panaudojus „Renault-Nissan“ aljanso sinergiją ir naujas technologijas. Pirmą kartą sportiškoje „R.S.“ gamoje jo galia pasiekė 300 AG (220 kW) ribą ir išsiskiria įspūdingu 420 Nm (+20 Nm) sukimo momentu, kai derinamas su EDC pavarų dėže (400 Nm – su mechanine pavarų dėže).

Didesnė galia užtikrina geresnę dinamiką (iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 5,7 sekundes ir pasiekia maksimalų 260 km/val. greitį), o vienas didžiausių klasėje sukimo momentų padidina vairavimo malonumą ir komfortą. Variklis atitinka nuo 2018 m. rugsėjo 1 d. įsigaliosiančius naujus emisijos standartus ir turi sumontuotą kietųjų dalelių filtrą. Kadangi dėl jo išmetimo sistemoje padidėjo slėgis, pasiekti įspūdingų parametrų ir padidinti turbinos efektyvumą variklį kūrę specialistai pasitelkė „Formulės 1“ lenktynėse naudojamas technologijas.

Beveik 200 000 apsukų per minutę pasiekianti turbina dabar turi trintį mažinančią keraminių guolių sistemą – ji yra lengvesnė ir tvirtesnė nei plieno guoliai ir net triskart sumažino trintį, taip pagreitinant turbinos reakcijos laiką.

Taip pat naujajame „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ buvo sukurta nauja išmetimo sistema su pirmą kartą „R.S“ gamoje sumontuotu mechaniniu vožtuvu, kuris su „Multi-Sense“ važiavimo pasirinkimų sistema leis nustatyti norimą variklio garsą.

Kaip ir naująjį „MÉGANE R.S.“, „TROPHY“ versiją galima rinktis su šešių greičių mechanine arba automatine EDC pavarų dėže su prie vairo esančiomis pavarų perjungimo svirtelėmis, leidžiančia pasiekti maksimalų 420 Nm sukimo momentą.

Važiuoklė: pažangiausi „Renault Sport“ sprendimai

Naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY” turi „Mégane R.S.“ modelyje debiutavusią „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, kuri užtikrina itin tikslų posūkių įveikimą ir įspūdingą stabilumą kai važiuojama greitai.

Labiau sportišką važiavimą užtikrina ir standartinėje įrangoje esanti „Cup“ važiuoklė, kuri nuo „Sport“ važiuoklės skiriasi mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, padedančiu tiksliau įveikti posūkius, standesniais amortizatoriais ir spyruoklėmis.  

Taip pat čia sumontuoti lengvesni stabdžių diskai, kurių kiekvienas ne tik sveria 1,8 kilogramo mažiau už įprastus ir sumažina neamortizuojamą automobilio masę, bet ir yra itin atsparūs, o stipraus stabdymo metu žymiai geriau išsklaido karštį. Standartinės „Brembo“ sistemos stabdžių apkabos yra nudažytos raudona spalva. 

Naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ turi išskirtinio dizaino 19 colių „Jerez“ ratlankius, o nuo 2019 metų bus siūlomas su dar lengvesniais „Fuji Light“ ratlankiais, kurių kiekvienas svers net 2 kg mažiau už įprastus.

Dizainas: „R.S.“ šeimos įkvėptas dėmesys detalėms

Išraiškingo ir dar sportiškesnio dizaino „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ yra nudažytas legendine „TROPHY“ versijų geltona „Liquid Yellow“ spalva. Ši itin ryški ir unikalius atspindžius perteikianti spalva pabrėžia atletiškas, bet tuo pačiu ir elegantiškas automobilio kėbulo linijas.

Naująjį modelį galima atpažinti ir pagal išskirtinį „Formulė 1“ primenantį priekinį oro aptaką su „TROPHY“ užrašu, 19 colių „Jerez“ ratlankius, kurių dizainą įkvėpė koncepcinis „Renault Sport R.S.01“ automobilis, o jų pavadinimas suteiktas trasos, kurioje pirmą kartą buvo pristatytas šis koncepcinis modelis, garbei.

Automobilio sėdynės dabar yra dar sportiškesnės ir turi didesnį aukščio reguliavimo diapazoną, tad jas galima nuleisti 20 mm žemiau nei anksčiau, taip suteikiant dar efektingesnę sportiško važiavimo patirtį ir užtikrinant didesnį saugumą.

Naująjį „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ galima užsisakyti su specialiai šiam modeliui sukurtomis „Recaro“ sėdynėmis ir „Alcantara“ audinio apmušalais. Šis audinys yra itin atsparus dilimui ir pažeidimams, temperatūros poveikiui ir yra itin neslidus – tokios sėdynės yra puikiai pritaikytos galingo automobilio vairuotojo poreikiams.

Pranešimą paskelbė: Kristina Levinaitė, UAB „Komunikacija ir konsultantai“

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Ministry of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland, as well as a representative of the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) are coming to Lithuania this Wednesday. The guests will meet Minister of Transport and Communications of Lithuania Marius Skuodis and participate in […]

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

On Thursday, a two-day International Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050” begins in Vilnius for the third time. It is organised by the Ministry of Transport and Communications and the Association of Transport Innovations. The latest tendencies, innovations and novelties in the sector will be discussed with the ministers of transport of Armenia, […]

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems  transporto infrastruktūros projektams,  traukiniui Vilnius-Varšuva

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems transporto infrastruktūros projektams, traukiniui Vilnius-Varšuva

„Via Baltica“, „Rail Baltica“ ir „Via Carpatia“ vykstančių projektų apžvalga, pasienio kelių modernizavimo klausimai, pasiruošimas keleivinio traukinio Vilnius-Varšuva paleidimui kitąmet, bendros pozicijos Mobilumo paketo nuostatų suderinimui – šios temos trečiadienį buvo aptartos Vilniuje vykusiame susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru Andrzejumi Adamczyku.  „Su kolega aptarėme „Via Carpatia“, „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“ […]

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]