NAUJASIS „RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY“: SPORTIŠKIAUSIAS VISŲ LAIKŲ MODELIS

1

NAUJASIS „RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY“: SPORTIŠKIAUSIAS VISŲ LAIKŲ MODELIS

Sportinių automobilių gerbėjus pasiekė ilgai laukta naujiena – dar galingesnis ir itin sportiškos išvaizdos naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ – ypatinga „Renault Sport“ padalinio „TROPHY“ versija, pirmą kartą debiutavusi pirmosios kartos „Mégane R.S.“ modelyje 2005 metais.

Pats galingiausias visų laikų „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ dabar pasiekia net 300 AG ir 420 Nm, turi „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, standartinę sportišką „Cup“ važiuoklę su padidinto standumo pakaba ir mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, ypatingus 19 colių ratlankius ir galimas su naujos kartos „Recaro“ sėdynėmis.

Sportinių automobilių entuziastams siūloma ypatinga „TROPHY“ versija yra ir puikiai kasdien naudoti pritaikytas automobilis, nes turi tokius „Mégane R.S.“ privalumus kaip skirtingų važiavimo režimų pasirinkimo sistemą „Multi-Sense“, ypatingai efektyvius „R.S. Vision“ žibintus, telemetrijos ir duomenų sistemą „R.S. Monitor“.

Variklis: efektyvumą didinančios pažangios technologijos

Debiutavęs naujajame „Mégane R.S“ modelyje, 1,8 l tiesioginio įpurškimo turbobenzininis variklis sukurtas panaudojus „Renault-Nissan“ aljanso sinergiją ir naujas technologijas. Pirmą kartą sportiškoje „R.S.“ gamoje jo galia pasiekė 300 AG (220 kW) ribą ir išsiskiria įspūdingu 420 Nm (+20 Nm) sukimo momentu, kai derinamas su EDC pavarų dėže (400 Nm – su mechanine pavarų dėže).

Didesnė galia užtikrina geresnę dinamiką (iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 5,7 sekundes ir pasiekia maksimalų 260 km/val. greitį), o vienas didžiausių klasėje sukimo momentų padidina vairavimo malonumą ir komfortą. Variklis atitinka nuo 2018 m. rugsėjo 1 d. įsigaliosiančius naujus emisijos standartus ir turi sumontuotą kietųjų dalelių filtrą. Kadangi dėl jo išmetimo sistemoje padidėjo slėgis, pasiekti įspūdingų parametrų ir padidinti turbinos efektyvumą variklį kūrę specialistai pasitelkė „Formulės 1“ lenktynėse naudojamas technologijas.

Beveik 200 000 apsukų per minutę pasiekianti turbina dabar turi trintį mažinančią keraminių guolių sistemą – ji yra lengvesnė ir tvirtesnė nei plieno guoliai ir net triskart sumažino trintį, taip pagreitinant turbinos reakcijos laiką.

Taip pat naujajame „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ buvo sukurta nauja išmetimo sistema su pirmą kartą „R.S“ gamoje sumontuotu mechaniniu vožtuvu, kuris su „Multi-Sense“ važiavimo pasirinkimų sistema leis nustatyti norimą variklio garsą.

Kaip ir naująjį „MÉGANE R.S.“, „TROPHY“ versiją galima rinktis su šešių greičių mechanine arba automatine EDC pavarų dėže su prie vairo esančiomis pavarų perjungimo svirtelėmis, leidžiančia pasiekti maksimalų 420 Nm sukimo momentą.

Važiuoklė: pažangiausi „Renault Sport“ sprendimai

Naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY” turi „Mégane R.S.“ modelyje debiutavusią „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, kuri užtikrina itin tikslų posūkių įveikimą ir įspūdingą stabilumą kai važiuojama greitai.

Labiau sportišką važiavimą užtikrina ir standartinėje įrangoje esanti „Cup“ važiuoklė, kuri nuo „Sport“ važiuoklės skiriasi mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, padedančiu tiksliau įveikti posūkius, standesniais amortizatoriais ir spyruoklėmis.  

Taip pat čia sumontuoti lengvesni stabdžių diskai, kurių kiekvienas ne tik sveria 1,8 kilogramo mažiau už įprastus ir sumažina neamortizuojamą automobilio masę, bet ir yra itin atsparūs, o stipraus stabdymo metu žymiai geriau išsklaido karštį. Standartinės „Brembo“ sistemos stabdžių apkabos yra nudažytos raudona spalva. 

Naujasis „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ turi išskirtinio dizaino 19 colių „Jerez“ ratlankius, o nuo 2019 metų bus siūlomas su dar lengvesniais „Fuji Light“ ratlankiais, kurių kiekvienas svers net 2 kg mažiau už įprastus.

Dizainas: „R.S.“ šeimos įkvėptas dėmesys detalėms

Išraiškingo ir dar sportiškesnio dizaino „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ yra nudažytas legendine „TROPHY“ versijų geltona „Liquid Yellow“ spalva. Ši itin ryški ir unikalius atspindžius perteikianti spalva pabrėžia atletiškas, bet tuo pačiu ir elegantiškas automobilio kėbulo linijas.

Naująjį modelį galima atpažinti ir pagal išskirtinį „Formulė 1“ primenantį priekinį oro aptaką su „TROPHY“ užrašu, 19 colių „Jerez“ ratlankius, kurių dizainą įkvėpė koncepcinis „Renault Sport R.S.01“ automobilis, o jų pavadinimas suteiktas trasos, kurioje pirmą kartą buvo pristatytas šis koncepcinis modelis, garbei.

Automobilio sėdynės dabar yra dar sportiškesnės ir turi didesnį aukščio reguliavimo diapazoną, tad jas galima nuleisti 20 mm žemiau nei anksčiau, taip suteikiant dar efektingesnę sportiško važiavimo patirtį ir užtikrinant didesnį saugumą.

Naująjį „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ galima užsisakyti su specialiai šiam modeliui sukurtomis „Recaro“ sėdynėmis ir „Alcantara“ audinio apmušalais. Šis audinys yra itin atsparus dilimui ir pažeidimams, temperatūros poveikiui ir yra itin neslidus – tokios sėdynės yra puikiai pritaikytos galingo automobilio vairuotojo poreikiams.

Pranešimą paskelbė: Kristina Levinaitė, UAB „Komunikacija ir konsultantai“

Rekomenduojame

Europos investicijų banko konsultavimo paslaugų tarnyba remia žaliąją krovininę laivybą Lietuvos vidaus vandenyse

Europos investicijų banko konsultavimo paslaugų tarnyba remia žaliąją krovininę laivybą Lietuvos vidaus vandenyse

Projekto tikslas – atnaujinti krovinių gabenimą vandens transportu tarp dviejų didžiųjų Lietuvos miestų: Klaipėdos ir Kauno Per Europos investavimo konsultacijų centrą EIB teikia konsultacinę paramą Lietuvos vidaus vandens kelių direkcijai, kad šalies transporto infrastruktūra būtų tvaresnė Europos investicijų bankas (EIB) ir Lietuvos vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) pasirašė konsultavimo paslaugų sutartį, pagal kurią bus teikiama […]

Dviračių gatvės Lietuvos miestuose: eismo organizavimas palankesnis ne automobiliams, bet dviratininkams

Dviračių gatvės Lietuvos miestuose: eismo organizavimas palankesnis ne automobiliams, bet dviratininkams

Nuo birželio 1 d. Lietuvos miestuose galės atsirasti „Dviračių gatvės“ – tokiu nauju kelio ženklu pažymėtos gatvės bus skirtos mišriam dviračių ir automobilių, kitų ne motorinių ir motorinių transporto priemonių eismui. Jose eismo dalyviams galios specialūs Kelių eismo taisyklių reikalavimai, o dviratininkai galės jaustis gerokai laisviau ir saugiau. „Dviračių gatvių atvėrimas – naujas žingsnis skatinant […]

Vilniuje pristatyta nauja gatvė

Vilniuje pristatyta nauja gatvė

Šnipiškės toliau atsinaujina – tarp Žalgirio iki Lvivo gatvių šiandien šventiškai atidaryta nauja beveik kilometro ilgio Kernavės gatvė.  Gatvė įrengta rūpinantis, kad ji būtų patogi, saugi, žalia, gyva, kaimyniška, tiesiog – jauki.  „Šnipiškės stiebiasi, priimdamos ir naujus verslus, ir naujus gyventojus, o kartu išlaikydamos autentišką dvasią. Kernavės gatvės vietoje prieš kelerius metus buvo tiesiog išvažinėtas molynas, […]

Moterų jūrininkių dienos proga „Stena Line“ praneša apie pirmąją laivo kapitonę

Moterų jūrininkių dienos proga „Stena Line“ praneša apie pirmąją laivo kapitonę

Nedaugelis žino, bet šiandien Tarptautinė jūrininkystės organizacija oficialiai mini Tarptautinę moterų jūrininkių dieną. Pasaulinis laivybos sektorius kasmet pažymi reikšmingą moterų vaidmenį jūrų pramonėje ir atkreipia dėmesį į iššūkius, su kuriais susiduriame norėdami padėti kiekvienai moteriai sėkmingai siekti karjeros jūroje. Švedijos keltų bendrovė „Stena Line“ gegužę taip pat švenčia įvairovės mėnesį, todėl kartu su šia proga […]

„Volkswagen“ ir „Audi“ pirmojo 2022-ųjų trečdalio rezultatai: nors iššūkių nemažėja, rinka pamažu atsigauna

„Volkswagen“ ir „Audi“ pirmojo 2022-ųjų trečdalio rezultatai: nors iššūkių nemažėja, rinka pamažu atsigauna

„Moller Baltic Import“, importuojanti „Volkswagen“ keleivinius bei komercinius automobilius Baltijos šalyse ir „Audi“ automobilius Lietuvoje bei Latvijoje, per pirmąjį 2022 metų trečdalį pagerino savo pardavimų rezultatus. Nors rinka susiduria su vis daugiau naujų iššūkių, naujų automobilių gamybos pajėgumai pamažu stabilizuojasi. „Volkswagen“ keleivinių elektromobilių pardavimai Baltijos šalyse išaugo 41 proc. Vienintelis smuktelėjęs segmentas buvo „Volkswagen“ komerciniai […]

Lietuva parengė dar vieną karinio mobilumo jungčių gerinimo projektų paketą ir siekia gauti ES finansavimą

Lietuva parengė dar vieną karinio mobilumo jungčių gerinimo projektų paketą ir siekia gauti ES finansavimą

Siekdama gerinti karinio mobilumo jungtis su Europa, Lietuva parengė projektų sąrašą ir Europos Komisijai (EK) teiks naujas paraiškas dėl dvigubos paskirties – civilinės ir karinės – transporto infrastruktūros projektų finansavimo. Šią galimybę suteikia gegužės 12 d. EK paskelbtas antrasis kvietimas teikti paraiškas finansuoti projektus pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonę (CEF). Susisiekimo ir Krašto apsaugos ministerijos […]