Naujasis „Fiat Ducato“ bus komplektuojamas su 9 pavarų automatine greičių dėže

2

Naujasis „Fiat Ducato“ bus komplektuojamas su 9 pavarų automatine greičių dėže

„Fiat Professional“ atnaujino populiariausią savo komercinį modelį „Ducato“. Didžiausi pokyčiai slepiasi po atnaujintu dizainu – tai nauji dyzeliniai varikliai ir automatinė 9 pavarų „9Speed“ greičių dėžė, suteiksianti furgonui geriausias įmanomas važiavimo savybes ir pagerinsianti ekonomijos rodiklius.

„Verslo automobilių parkus valdantiems klientams nepakanka tik gerų važiavimo savybių, jiems reikia efektyvių transporto sprendimų. „Ducato“ populiarumas rodo, kad „Fiat Professional“ inžinieriams pavyko gerai suderinti šiuos parametrus. Tai rodo ir jo populiarumas – „Ducato“ yra vienas populiariausių naujų komercinių furgonų Lietuvoje jau eilę metų“, – sako oficialaus „Fiat Professional“ atstovo Lietuvoje „Autobrava Motors“ pardavimo vadovas Arnoldas Ardzevičius.

2020-ųjų metų „Ducato“ modelis rinkai pasiūlys pagerėjusius ekonomijos ir ekologijos rodiklius. Tą užtikrins naujas dyzelinis variklis ir 9 pavarų automatinė transmisija. Po variklio gaubtu dirbs naujas, didesnio darbinio tūrio turbininis, 2,3 litro „Multijet 2“ variklis, atitinkantis naujausias „Euro 6d-Temp“ taršos normas. Jis turės keturias skirtingo galingumo versijas: 120, 140, 160 ir 180 AG.

Didžiausią įtaką važiavimo savybėms naujajame „Ducato“ darys pirmą kartą komerciniame furgone montuojama 9 pavarų automatinė greičių dėžė, kurią bus galima rinktis su visomis, išskyrus silpniausią, variklio versijomis. Lengvo svorio ir tvirtos konstrukcijos mechanizmas pritaikytas atlaikyti didelį sukimo momentą. 180 AG versijoje jis siekia net 450 Nm. Kad „9Speed“ pavarų dėžė būtų kaip įmanoma patikimesnė, tradicinę sankabą joje pakeis sukimo momento keitiklis.

„Lengvųjų automobilių gamintojai jau kelis metus lenktyniauja, kuris į pavarų dėžę sudės daugiau pavarų. Tačiau komercinių automobilių rinkoje 6 pavaros vis dar yra standartas. „Fiat Professional“ pirmieji pristatė 9 pavaras turintį „automatą“. Šiuolaikinės technologijos užtikrina itin greitą ir nejuntamai sklandų pavarų perjungimą, o didesnis pavarų skaičius ir trumpesni perdavimai tarp jų leidžia efektyviau išnaudoti vidaus degimo variklį. Trumpesnės pavaros visada palaiko variklį optimaliame sūkių diapazone, dėl to automobilis pasižymi geresne dinamika, tolygesne trauka ir pagerėjusia ekonomija“, – aiškina A. Ardzevičius.

„Fiat Ducato“ modeliuose vairuotojai galės rinktis vieną iš trijų važiavimo režimų: „Normal“, „Eco“, kuris sušvelnins akceleratoriaus reakciją ir perjungs aukštesnes pavaras, kad užtikrintų didesnę ekonomiją, bei „Power“, kuris pavaras keis agresyviau, variklį laikys didžiausiame galios diapazone ir užaštrins akceleratoriaus reakcijas.

Naujojo „Ducato“ modelio papildomos įrangos sąraše atsirado ir moderniausios saugumo technologijos, tokios kaip aklosios zonos perspėjimo sistema, autonominio stabdymo „Full Brake Control“ sistema, „Rear Cross Path detection“ sistema, kuri perspėja apie kitas transporto priemones važiuojančias iš šonų link galinės „Ducato“ dalies bei apsaugos nuo smulkių avarijų manevruojant aikštelėse.

Naujienos pirkėjų laukia ir prietaisų skydelyje – čia montuojama nauja multimedijos sistema su 7 colių įstrižainės liečiamuoju ekranu, kuri palaiko „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. 

Šiemet pasirodys ir dar viena „Ducato“ versija – jis bus visiškai elektrinis. „Fiat Ducato Electric“ turės 90 kW galios ir 280 Nm sukimo momentą pasiekiantį elektros variklį. Jis bus komplektuojamas su skirtingo dydžio baterijomis, kurios leis įveikti nuo 220 iki 360 km atstumą.

Pranešimą paskelbė: Lina Mickutė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
LORENZO 81-63-01-9 Light Brown 38
 
AUDIMAS Lengvos kelnės SENSITIVE 2111-303 Black 160/XS
 
BIOMECANICS 212226 Blanco/Frutas 25
 
K.therapy Active Prevention Shampoo Šampūnas nuo plaukų slinkimo, 1000 ml
 
Crocs™ Athens II Black/Smoke 36,5

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]