Naujasis „Audi A1 Sportback“ – tobulas partneris mieste

Naujasis „Audi A1 Sportback“ – tobulas partneris mieste

2010 metais „Audi“ gamoje pasirodė pirmasis A1 modelis, o šiandien debiutuoja jau antros kartos populiarus mažasis miesto automobilis. Itin dinamiška išvaizda išsiskiriantis „Audi A1 Sportback“ yra nepamainomas pagalbininkas tiek mieste, tiek ir puikiai tinkamas tolimesnėms kelionėms, o su šiuolaikinėmis multimedijos ir vairuotojo pagalbinėmis sistemomis, jis nei kiek nenusileidžia didesnės klasės automobiliams.

Išorė: išraiškingas siluetas, atspindintis sportiškus „Ur-quattro“ genus
Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi A1 Sportback“ yra net 56 mm ilgesnis (4,03 m). Automobilio plotis išliko nepakitęs (1,74 m), o aukštis siekia tik 1,43 m, todėl, turėdamas plačią tarpvėžę ir trumpą priekinę bei galinę dalį, naujas modelis atrodo itin tvirtai ir sportiškai. Žemai sumontuotos plačios vientisos grotelės su išraiškingomis oro paėmimo angomis suteikia išskirtinę išvaizdą, o variklio gaubto priekyje esančios trys siauros angos primena 1984 metais gimusią „Sport quattro“ ralio legendą.

Žvelgiant į naująjį „A1 Sportback“ matyti akivaizdžios sąsajos su „Audi Ur-quattro“ ir „Sport quattro“ modeliais, o sportiškas charakteris gali būti dar labiau pabrėžtas „S line“ apdaila. „A1 Sportback“ gali būti nudažytas viena iš dešimties spalvų, o kompaktinio automobilio stogas nuo priekinių statramsčių iki galinio oro aptako gali būti dažomas dvejomis skirtingomis tamsiomis spalvomis.

Debiuto pradžioje bus siūloma ir išskirtinė „Edition“ versija su „S line“ apdaila ir dar labiau A1 išvaizdą pabrėžiančiais akcentais – priklausomai nuo kėbulo spalvos, dideliais bronzos, baltos arba juodos spalvos 18 colių ratlankiais ir „Audi Sport quattro“ primenančiais tamsintais LED priekiniais ir galiniais žibintais.

Nauja išvaizda: salonas
Kuriant automobilio saloną buvo siekiama, kad kompaktinių automobilių klasėje jis būtų sportiškiausias, todėl jis atrodo itin efektingai ir turi daug pasirenkamos apdailos elementų. Čia labiausiai išsiskiria sportiškas prietaisų skydelis su kompaktiškomis vėdinimo grotelėmis ir skaitmeniniais rodmenimis, o vairuotojui po ranka esantys valdikliai ir papildomai užsakomas „MMI touch“ liečiamasis ekranas dar labiau pabrėžia sportišką automobilio salono atmosferą.

Daugiau erdvės ir komforto
Naujasis „A1 Sportback“ yra gerokai erdvesnis, todėl itin patogus ne tik vairuotojui, bet ir priekyje bei gale sėdintiems keleiviams. Bagažinės tūris padidėjo 65 l ir dabar į ją telpa nuo 335 litrų, o nulenkus galinių sėdynių atlošus, bagažinės talpa padidėja iki 1090 litrų.

Visiškai skaitmeninis valdymas
Naujasis „Audi A1 Sportback“ yra sukurtas galvojant apie pažangią ateitį, todėl net ir bazinėse versijose sumontuotas skaitmeninis aukštos rezoliucijos 10,25 colių įstrižainės prietaisų skydelis su valdymu ant vairo.

Visada ryšio zonoje: multimedijos sistema ir „Audi connect“ sistema
Naujojo „A1 Sportback“ multimedijos valdymo sistema yra tokia pati kaip ir didesnės klasės automobiliuose. Jau bazinėje komplektacijoje yra „MMI radio“ grotuvas, kurį galima valdyti ant vairo esančiais mygtukais, o jo informacija rodoma skaitmeniniame prietaisų skydelyje. Taip pat papildomai galima užsisakyti „MMI navigation plus“ sistemą, kuri valdoma liečiamajame 10,1 colio įstrižainės ekrane.

„Audi smartphone“ sąsaja „iOS“ ir „Android“ operacinių sistemų telefonus, naudojant „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programas, galima susieti su MMI sistema, kuri turi dvi USB jungtis. Papildomai užsisakius „Audi phone“ įrangą, užtikrinamas aukščiausios kokybės 4G ryšys, o telefoną galima įkrauti belaidžiu būdu.

Muzikos ir gero skambesio gerbėjai įvertins skaitmeninį „Digital Audio Broadcasting“ imtuvą, „Audi sound“ ir „Bang & Olufsen Premium Sound“ garso sistemas. Pastaroji 560 vatų galios sistema turi vienuoliką garsiakalbių, o trimatis erdvinis garsas sukuriamas garso bangoms atsispindint nuo priekinio stiklo.

Svarbiausia saugumas: vairuotojo pagalbinės sistemos
„Audi A1 Sportback“ vairuotojo pagalbinės sistemos taip pat prilygsta didesnės klasės automobiliams. Jos užtikrina, kad kompaktiškas automobilis važiuos saugiu atstumu, taip pat padės vairuotojui važiuoti savo eismo juosta ir statant automobilį.

Bazinėje įrangoje esanti perspėjimo apie išvažiavimą iš savo eismo juostos sistema padeda vairuotojui važiuojant didesniu nei 65 km/val. greičiu, o kita bazinė įranga – „Audi pre sense“ sistema – radaro pagalba atpažįsta kitus automobilius, gatvę kertančius pėsčiuosius, dviratininkus net ir esant blogam matomumui (pavyzdžiui, rūkui) bei garsiniu ir vaizdo signalu perspėja vairuotoją. Tuo pačiu metu ji pasirengia stabdymui ir, jei reikia, visa jėga aktyvuoja avarinį stabdymą, siekiant išvengti susidūrimo ar sumažinti jo pasekmes. Taip pat priekinių sėdynių saugios diržai įtempiami, langai uždaromi ir įjungiamos avarinės šviesos.

Varikliai: galingi ir efektyvūs
Nesvarbu ar važinėsite mieste, ar leisitės į savaitgalio išvyką, galingi „Audi A1 Sportback“ varikliai visada užtikrins smagius įspūdžius prie vairo. Variklių gama apima efektyvius benzininius motorus, kurių galia siekia nuo 70 kW (95 AG) iki 147 kW (200 AG). Visi varikliai yra tiesioginio įpurškimo su turbinomis ir turi kietųjų dalelių filtrą. Jie gali būti komplektuojami su mechanine pavarų dėže arba septynių greičių dviejų sankabų „S tronic“ automatine pavarų dėže, o galingiausias motoras komplektuojamas su šešių greičių „S tronic“ transmisija.


Naująjį „Audi A1 Sportback“ bus galima užsisakyti jau šią vasarą, o pirmieji automobiliai pirkėjus pasieks 2018 m. rudenį.  

Pranešimą paskelbė: Monika Tamulaitytė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Kiti skelbimai:
 
Silk EyeLift Cream Kremas odai aplink akis, 30ml
 
Chateau de Beaute Vino Sheen Fusion Fluidas išlyginantis smulkias ir gilias raukšles, 30ml
 
PE-6011E Vakoss pūkų rinkiklis žalias
 
Nespresso Espresso Livanto kavos kapsulės 10vnt.
 
SteelSeries Wired, Gaming mouse, No, Rival 310, Optical, No, RGB LED light
Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

2018 m. gruodžio 3 d. ES Transporto taryboje patvirtinta pozicija dėl „Mobilumo paketo“ yra vienareikšmiškai nepalanki Lietuvos ir kitų Vidurio ir Rytų Europos valstybių vežėjams bei vairuotojams. Tokios išvados buvo prieita europarlamentaro Bronio Ropės organizuotoje diskusijoje “Mobilumo paketas: socialinė ar sienų Europa?“. Į renginį Europos Parlamente susirinko Lietuvos, Danijos, Vokietijos, Austrijos ir kitų Briuselyje įsikūrusių […]

  Straipsniai »
Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Ryte skubėdami į darbus, lydėdami vaikus į mokyklas ir eidami per perėją beveik pusė pėsčiųjų Lietuvos didmiesčiuose nepaiso saugaus eismo taisyklių. Vakare susitelkimas į eismo saugumą kiek padidėja, tačiau ryškūs skirtumai ir tarp miestų: eidami per pėsčiųjų perėją mažiausią dėmesį kelių eismo taisyklėms ir saugumui demonstruoja pėstieji Kaune, didžiausią – Klaipėdoje. Tokie rezultatai gauti draudimo […]

  Straipsniai »
KROVINIŲ VEŽĖJAMS LEISTA VYKDYTI SANDORĮ

KROVINIŲ VEŽĖJAMS LEISTA VYKDYTI SANDORĮ

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją bendrovei „Eugesta“ įsigyjant 63,89 proc. UAB „Armavista“ akcijų ir įgyjant vienvaldę  pastarosios kontrolę. Pranešimas apie ketinimą vykdyti koncentraciją gautas 2018 m. lapkričio 7 d. Suinteresuoti asmenys turėjo teisę pateikti argumentuotą nuomonę dėl šios koncentracijos galimų pasekmių konkurencijai, tačiau tokių nebuvo sulaukta. Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes ir gautus duomenis, Konkurencijos taryba nustatė, […]

  Straipsniai »
Šventinis chaosas gatvėse: ką turėtų prisiminti vairuotojai

Šventinis chaosas gatvėse: ką turėtų prisiminti vairuotojai

 Gruodį gatvėse prasidėjusios prieššventinės spūstys iš vairuotojų pareikalaus daugiau kantrybės ir geranoriškumo. Draudikai primena taisykles, kurios palengvins padėtį keliuose ir padės išvengti eismo nelaimių rizikos. „Kelių eismo taisyklėse yra numatyta, kad eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu. Šių principų bei vairavimo etikos būtina nepamiršti ir šventiniu laikotarpiu. Geranoriškas bei pagarbus elgesys ne tik […]

  Straipsniai »
„Toyota“ tapo 2020-ųjų Tokijo olimpinio deglo estafetės oficialiu partneriu

„Toyota“ tapo 2020-ųjų Tokijo olimpinio deglo estafetės oficialiu partneriu

Lapkričio pabaigoje Japonijoje oficialiai paskelbta informacija, kad pagrindiniu 2020-ųjų Tokijo olimpinio deglo estafetės transporto rėmėju tapo „Toyota“. Šį sprendimą priėmė Tokijo olimpinių ir parolimpinių žaidynių tarptautinis organizacinis komitetas kartu su viena didžiausių pasaulio automobilių gamintojų iš Japonijos. Pagrindiniu olimpinės deglo estafetės partneriu tapusi kompanija teigia, kad sieks didinti žmonių susidomėjimą tiek žaidynėmis, tiek olimpinio deglo […]

  Straipsniai »
Trečios serijos BMW – su labai laukta naujiena Lietuvoje

Trečios serijos BMW – su labai laukta naujiena Lietuvoje

Bene didžiausia automobilių pasaulio naujiena rudenį – pristatyta jau septintoji 3 serijos BMW karta. Inžinieriai daug metų praleido kurdami jo aerodinamišką bei patrauklų kėbulą, efektyvias pakabos technologijas bei pažangius variklius. Daugybę valandų darbavosi ir automobilių technologijų specialistai, įdiegę į BMW 3 daugybę inovatyvių ir kasdienybę supaprastinančių sprendimų, dėl kurių šis modelis taps revoliuciniu ne tik […]

  Straipsniai »