Naujas elektromobilių gamintojas SERES įsitvirtina Europos rinkoje

Naujas elektromobilių gamintojas SERES įsitvirtina Europos rinkoje

Sparčiai auganti Lietuvos elektromobilių rinka netrukus pasipildys kinų prekės ženklu „SERES“, per trumpą laikotarpį spėjusiu pavergti Europos vairuotojų širdis. Teigiamai vertinami automobiliai jau įsitvirtino didžiosiose Europos rinkose ir drąsiai konkuruoja su populiariais „Hyundai Kona“ elektromobiliais. Lietuvos rinkai „SERES“ automobilius pristatys įmonė „Busnex“ – oficialus „Yutong“ bei „SERES“ atstovas Baltijos šalyse bei Lenkijoje.

Pirmieji SERES žingsniai Europoje – tvirti

Pirmasis „SERES“ prekės ženklo modelis „3“ Europą pasiekė ketvirtąjį 2020 metų ketvirtį. Automobilis buvo pristatytas Norvegijos, Vokietijos, Ispanijos, Nyderlandų bei Italijos rinkoms, kuriose elektra varomi automobiliai yra populiarūs.

„Nuo pat pirmųjų pristatymo senojo žemyno rinkai dienų sekėme, kaip „SERES 3“ elektromobilį priims Europos vartotojai ir dabar jau galime teigti, jog rezultatai tikrai pozityvūs“, – teigė Simonas Ramanauskas, „SERES“ prekės ženklą Baltijos šalyse ir Lenkijoje atstovaujančios įmonės „Busnex“ vadovas. „Matydami itin didelį elektromobilių potencialą Europoje tikime, jog ir Lietuvos vairuotojai naująjį prekės ženklą priims teigiamai. Tai patrauklus variantas ieškantiems išskirtinio kokybės bei kainos santykio. Šiuo metu Europos rinkose užsakyta per 1000 vnt. tokių elektromobilių – ganėtinai solidus skaičius naujam rinkos žaidėjui.“

Jens Marr, „SERES“ Vokietijoje atstovaujančios įmonės „Indimo Automotive GmbH“ pardavimų vadovas teigia, kad prekės ženklas vokiečių rinkai pristatytas buvo itin palankiu metu, kadangi elektrinių transporto priemonių pardavimai 2020 metais išaugo trigubai.

„Per mažiau nei pusę metų „SERES“ automobiliai pavergė Vokietijos vairuotojų širdis“, sakė Jens Marr. „Vokietijos rinka itin didelį dėmesį skiria kokybei bei detalėms, tad naujasis „SERES 3“ modelis jau dabar tvirtai stovi šalia gerai žinomo „Hyundai Kona Electric modelio.“

Praktiškumo bei kokybės sinergija už patrauklią kainą

 „SERES“ elektromobilių technologijos gimė Silicio slėnyje, JAV, o komponentai gaminami Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Kinijoje. Kuriant šiuos elektromobilius didelis dėmesys buvo skirtas saugumui bei ekologiškumui. Elektromobiliuose naudojamos kobalto neturinčios ličio geležies fosfato (LiFePO4) baterijos – vienos iš saugiausių ličio baterijų rūšių, užtikrinančios stabilumą bei ilgaamžiškumą.

Anot Simono Ramanausko, vis daugiau elektrinių automobilių gamintojų kuriasi būtent Kinijoje dėl galimybės automatizuoti gamybos procesus, pritraukti pigesnę darbo jėgą, sutaupyti laiko, muitų bei transporto kaštų dėl lokaliai gaminamų komponentų naudojimo. Tai leidžia įmonėms pasiūlyti kokybiškus produktus už mažesnes kainas. „Pastaruoju metu Kinijoje įsikuria daug naujų elektromobilių gamintojų, kurių gaminama produkcija ne tik kad kokybiškai nenusileidžia Europietiškiems konkurentams, bet kai kuriais atžvilgiais juos lenkia“, teigė „Busnex“ vadovas. „Aukšta kokybė ir prieinama kaina leidžia būti labiau patraukliems galutiniam klientui. Būtent todėl manome, kad biudžetinių automobilių Kinijai priklausanti rinkos dalis tik didės.“

Tačiau Simonas pabrėžia, jog kaina tėra tik vienas „SERES 3“ modelio, kuris Lietuvą pasieks dar šį pavasarį, privalumų. „3“ yra nedidelis, 4.385 mm ilgio krosoveris, kurio pagrindinis konkurentas Lietuvos rinkoje bus korėjietiškas „Hyundai Kona Electric“.

„Busnex“ vadovas nurodo, kad „SERES 3“ su 53 kWh talpos baterija ir 162 AG varikliu Lietuvoje kainuos 34.000 Eur. Remdamasis savo patirtimi Jens Marr teigia, jog su viena baterijos įkrova elektromobilis komfortiškai nuvažiuoja 320 km, matuojant NEDC standartu.

Auganti elektromobilių rinka

Nors rodos dar visai neseniai elektromobiliai gatvėse buvo retenybė, dabar elektromobilio įsigijimas dažnam yra racionalus sprendimas.

Pernai, nepaisant Covid-19 pandemijos, Europoje užregistruotas rekordinis elektra varomų automobilių skaičius. Užregistruota net 1.4 milijono elektromobilių –  137 % daugiau nei 2019 metais.  Manoma, jog tokį ženklų augimą nulėmė žaliosios iniciatyvos, ekologiškų išteklių atkūrimo fondų skatinimo priemonės bei subsidijos, geresnis prieinamumas ir naujų, patrauklių elektrinių automobilių modelių įvedimas į rinką.

Nuo šių metų vasario mėnesio Lietuvoje nebeliko valstybės subsidijų elektromobiliams įsigyti, kurios iki tol siekė iki 4000 eurų. Anot Simono Ramanausko, subsidijos yra puiki skatinamoji priemonė, drąsinanti žmones pereiti prie ekologiškesnių transporto priemonių, todėl tikisi, jog greitu metu subsidijos bus atnaujintos.

Pranešimą paskelbė: Vilma Vaitiekunaite, Avia Solutions Group

Kiti skelbimai:
 
REIMA Vipellys Lemon Yellow 26-29
 
Camper Iman K400299 Grey 38
 
Crocs™ Crocs CHERRIES G0734300-MU
 
REIMA Vipellys Neon Pink 30-33
 
ALTERCORE Katie Black 40

Rekomenduojame

Lietuvoje jau galima įsigyti ekonomišką iš tinklo kraunamą hibridinį „Tiguan eHybrid“

Lietuvoje jau galima įsigyti ekonomišką iš tinklo kraunamą hibridinį „Tiguan eHybrid“

„Tiguan“ – populiariausią „Volkswagen“ Europoje ir geriausiai parduodamą visureigį Baltijos šalyse – jau galima įsigyti ir su iš elektros tinklo kraunama hibridine pavara, kuri apjungia galingą elektros motorą bei 1,4 l TSI variklį. „Tiguan eHybrid“ galima važiuoti naudojant tik elektrą, tik benziną arba apjungti abiejų variklių galią. Pagrindinis iš tinklo kraunamo „eHybrid“ privalumas yra ypač […]

Pandemijos įtaka: lietuviai per karantiną vairuoja mažiau, estai ir latviai įpročių nepakeitė

Pandemijos įtaka: lietuviai per karantiną vairuoja mažiau, estai ir latviai įpročių nepakeitė

Pandemija pakeitė ne tik visuomenės bendravimo, bet ir vairavimo įpročius. Naujausio tyrimo duomenys rodo, kad 42 proc. Lietuvos gyventojų karantino laikotarpiu mažiau naudojasi automobiliu. Kaimyninėse valstybėse tendencijos priešingos – 57 proc. Estijos ir 48 proc. Latvijos žmonių transporto priemonę vairuoja tiek, kiek ir prieš pandemiją. Tai atskleidė draudimo bendrovės „Gjensidige“ užsakymu „NielsenIQ“ vasario mėnesį atlikta […]

„Audi A6 e-tron concept“ – naujas „e-voliucijos“ etapas

„Audi A6 e-tron concept“ – naujas „e-voliucijos“ etapas

„Audi“ ryžtingai vysto „e-voliuciją“ elektriniame mobilume ir 2021 m. Šanchajaus automobilių parodoje pristato pirmąjį inovacinės elektrinių automobilių šeimos modelį – keturių durelių „Audi A6 e-tron concept“, kurio gamybai bus naudojama visiškai nauja „Premium Platform Electric“ („PPE“) platforma. Jau 2022 metų pabaigoje bus pradėta serijinė C segmento, vėliau – B segmento modelių, turinčių „PPE“ platformą, gamyba. […]

Į miestus grįžtant spūstims, Žemės dienos proga „Bolt“ primena apie aplinkai draugiškus sprendimus

Į miestus grįžtant spūstims, Žemės dienos proga „Bolt“ primena apie aplinkai draugiškus sprendimus

Šalyje atsiveriant vis daugiau verslų ir ugdymo įstaigų, į miestų gatves piko metu grįžta automobilių spūstys, lemiančios oro užterštumą. Siekiant atkreipti dėmesį į tvaresnes kelionės alternatyvas, Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“ Žemės dienos proga primena, kad gyventojai, rinkdamiesi elektra varomas transporto priemones, prisideda prie aplinkos tausojimo. Eismo užimtumą Vilniuje fiksuojančios navigacinės įrangos „Tom Tom“ programėlės […]