Naująjį „Volkswagen Tiguan“ jau galima įsigyti Lietuvoje: elektros režimu – iki 120 km

1

Naująjį „Volkswagen Tiguan“ jau galima įsigyti Lietuvoje: elektros režimu – iki 120 km

Ilgai lauktą trečiosios kartos „Volkswagen Tiguan“ jau galima įsigyti Lietuvoje. Vienam sėkmingiausių visų laikų prekės ženklo modelių siūlomi ne tik dyzeliniai varikliai ir benzininiai motorai su švelniojo hibrido sistema (eTSI), bet ir įkraunama hibridinė jėgainė („eHybrid“). Naujasis „Tiguan“ įkraunamas hibridas vien elektros režimu gali nuvažiuoti iki 120 km atstumą (pagal WLTP), o jo bateriją galima krauti 50 kW sparčiojo įkrovimo (DC) stotelėse. Vienas geidžiamiausių miesto visureigių rinkoje debiutuoja su itin patraukliais pasiūlymais. Modelio su švelniojo hibrido sistema kaina prasideda nuo 31 300, o „eHybrid“ įkraunamo hibrido – nuo 39 450 eurų. Perkant pastarąją „Tiguan“ versiją Lietuvoje galima pasinaudoti PVM atskaita.
Naujoji vieno populiariausių prekės ženklo modelių versija išsiskiria pažangiausiomis technologijomis ir užburiančiu, charizmatišku dizainu. Viena geriausių segmente aktyviųjų važiuoklių, nauja intuityviai valdoma multimedijos sistema ir novatoriškas adaptyvusis pakabos valdymas „DCC Pro“ užtikrina aukščiausio lygio komfortą bei išskirtinį dinamiškumą. Naujojo „Tiguan“ patrauklumą dar labiau padidina tokia įranga, kaip papildomai siūloma „premium“ segmentui būdinga priekinių sėdynių pneumatinių pagalvėlių masažo funkcija ir „IQ.Light“ HD matricos priekiniai žibintai. Naujos kartos modelio bagažo skyriaus talpa rodo puikų erdvės išnaudojimą – nors naujasis „Tiguan“ yra tik 30 mm ilgesnis (bendras kėbulo ilgis – 4539 mm) už pirmtaką, SUV bagažinės tūris padidėjo net 37 litrais ir nenulenkus sėdynių dabar siekia 652 litrus.
Išskirtinė jėgainių įvairovė
Naujasis „Tiguan“ komplektuojamas su įvairiomis jėgainėmis, įskaitant itin efektyvų 1,5 litro eTSI benzininį variklį su 48 voltų švelniojo hibrido sistema. Priklausomai nuo versijos, šis motoras išvysto nuo 96 kW (130 AG) iki 110 kW (150 AG) galią. Novatoriška sistema suteikia papildomą trauką ir tam tikromis sąlygomis veikia vien elektros režimu. Optimaliai veikianti švelniojo hibrido sistema leidžia iki 0,5 l/100 km sumažinti degalų sąnaudas. Dyzelinių variklių gamoje – 2 litrų TDI SCR agregatas, išvystantis 100 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) galią. Galingesnė versija montuojama kartu su visų varančiųjų ratų pavara „4Motion“. Visi naujos kartos „Tiguan“ komplektuojami tik su maksimalų komfortą ir mažiausias degalų sąnaudas užtikrinančiomis DSG automatinėmis transmisijomis.
Iki 120 km elektros režimu nuvažiuojamas atstumas
Naujasis „Tiguan eHybrid“ naudojant 100 proc. elektros režimą gali nuvažiuoti iki 120 kilometrų atstumą (WLTP). Į standartinę komplektaciją įeina 19,7 kWh talpos ličio jonų baterija su CCS kombinuota įkrovimo jungtimi, kurią galima naudoti tiek lėtajam 11 kW (AC), tiek sparčiajam 50 kW (DC) įkrovimui. Prisijungus prie DC sparčiojo įkrovimo stotelės energijos atsargų papildymas nuo 0 iki 80 proc. trunka tik 25 minutes. Naudojant lėtojo įkrovimo įrangą, baterija nuo 1 iki 100 proc. įkraunama per 2 valandas.
Aukščiausios klasės interjeras
Ketvirtos kartos modulinės multimedijos sistemos matricos (MIB4) pagrindu veikiantis skaitmeninis prietaisų skydelis perduoda vairuotojui svarbiausią informaciją ir leidžia naudotis įvairiomis skaitmeninėmis paslaugomis bei programėlėmis. Iki 38,1 cm (15 colių) ekrane rodomi navigacijos, garso sistemos, klimato kontrolės ir kitų svarbių funkcijų duomenys. Navigacijos funkcionalumą praplečia ir persirikiavimą labai palengvina konkrečios eismo juostos informaciją rodantis projekcinis ekranas. Nauju centrinės konsolės sukamuoju valdikliu galima pasirinkti vairavimo režimą, nustatyti garso lygį ar netgi pakeisti interjero atmosferą nustatant norimą apšvietimo spalvą. Daugumą automobilio ir multimedijos funkcijų, tokiu kaip vairo šildymas ar oro kondicionierius, galima patogiai reguliuoti naudojant naująjį IDA valdymo balsu asistentą.
Priklausomai nuo pasirinkto įrangos paketo, numatyta galimybė net keturiomis kryptimis reguliuoti „ergoActive“ priekinių sėdynių juosmens atramas ir aktyvuoti 10 slėgio taškų pneumatinių pagalvėlių masažo funkciją. Be to, galima pasirinkti automatinį sėdynių šildymą arba vėdinimą – ši funkcija suveikia priklausomai nuo aplinkos temperatūras. Minėtą įrangą įprastai galima rasti tik „premium“ segmento modeliuose.
Pagalbinių sistemų gausa ir turtinga standartinė įranga
Į standartinę įrangą įraukta visa pažangiausia komforto įranga ir svarbiausios pagalbinės sistemos. Greta kitos įrangos taip pat siūlomas šoninio persirikiavimo asistentas, autonominis avarinis stabdymas, eismo juostos keitimo pagalba ir galinio vaizdo kamera. Be to, visuose „Tiguan“ modeliuose diegiamas dinaminis kelio ženklų atpažinimas.
Naujajam „Tiguan“ siūloma įvairi papildoma įranga. „Park Assist Plus“ sistema ir atminties funkciją turinti „Park Assist“ pagalba važiuojant mažesniu nei 40 km/val. greičiu ir įveikiant iki 50 m atstumą įsimena visus automobilio manevrus. Dar viena naujovė – nuotolinio parkavimo asistentas „Park Assist Pro“. Naudojant „Volkswagen“ programėlę, ši sistema leidžia įvairuoti naująjį „Tiguan“ į stovėjimo vietą ir vėliau iš jos išvažiuoti naudojant išmanųjį telefoną. „Trailer Assist“ pagalba labai palengvina manevravimą su priekaba.

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
5 svarbiausi dokumentai, norintiems parduoti automobilį greičiau ir brangiau

5 svarbiausi dokumentai, norintiems parduoti automobilį greičiau ir brangiau

Parduodant automobilį svarbu turėti visus su jo eksploatavimu susijusius dokumentus. Tai sumažins abejones dėl pardavėjo sąžiningumo bei transporto priemonės būklės. Tačiau didelė dalis vairuotojų linkę nekaupti remonto sąskaitų, pamesti registracijos liudijimą ar praleisti draudimo poliso galiojimo pabaigą. „Tvarkingai kaupiami automobilio dokumentai padės greičiau ir lengviau jį parduoti. Šių dienų pirkėjai vertina skaidrumą bei yra atsargūs, […]


Ekspertai: transporto taršą Lietuvoje galima sumažinti labiau

Ekspertai: transporto taršą Lietuvoje galima sumažinti labiau

Elektromobilių ir alternatyvių degalų paklausa Lietuvoje pastaraisiais metais auga. Ekspertai teigia, kad Lietuva neatsilieka nuo pasaulinių transporto tendencijų, tačiau priemonių skatinti naudoti švaresnes ir mažiau anglies dvideginiu (CO2) aplinką teršiančias alternatyvas vis dar yra. Skaičiuojama, kad kelių transporto priemonės išskiria apie penktadalį Europos Sąjungoje išmetamo CO2. Už daugiau nei pusę šių teršalų yra atsakingi lengvieji […]


„Volkswagen Golf“ 50-mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu

„Volkswagen Golf“ 50-mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu

Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio proga įgyvendinęs vieną smagiausių savo pastarųjų metų kelionių. Automobilių entuziastas, įveikęs daugiau nei 3000 km maršrutą iki Eseno (Vokietija) ir atgal 1989 metais pagamintu „Golf“, sako, kad […]


„Moterų ralyje“ važiuojantys elektromobiliai meta iššūkį mitams

„Moterų ralyje“ važiuojantys elektromobiliai meta iššūkį mitams

Didžiausias Lietuvoje „Moterų ralis“ jau trejus metus iš eilės siūlo dalyvėms važiuoti ir elektromobiliais. „Elektromobilių įskaitoje“ besiregistruojančios moterys drąsiai priima ralio mestą iššūkį ir lygiomis sąlygomis varžosi su bendros įskaitos dalyvėmis. „Nesame vienintelis ralis, kuriame dalyvauja elektromobiliai. Tiesiog mes visus automobilius traktuojame kaip lygius. Tarkime, sudarydami kelio knygą, nerenkame specialaus kelio, kuriame būtų įkrovimo stotelių, […]


Vairuotojai dažnai daro didelę klaidą: kodėl nevalia pavasarį pamiršti automobilio stiklų

Vairuotojai dažnai daro didelę klaidą: kodėl nevalia pavasarį pamiršti automobilio stiklų

Pavasarį vairuotojai ypatingą dėmesį turėtų skirti automobilių stiklų būklei ir jų švarai. Draudikai atkreipia dėmesį, kad šviečiant skaisčiai pavasario saulei geras matomumas kelyje yra itin svarbus. Vairavimo sąlygos, kai spigina saulė, kelyje yra kur kas pavojingesnės nei akinančios kitų transporto priemonių šviesos ar šlapia kelio danga. Dar viena sezoninė problema – stiklo įdaužos, kurios, pasak […]


Vis dar sergame greičio liga: skubame, rizikuojame, tačiau laiko nesutaupome

Vis dar sergame greičio liga: skubame, rizikuojame, tačiau laiko nesutaupome

Ryte ramiai išgėrę kavos sėdate į savo automobilį, saugiai prisegate vaikus, puikiai žinote, kiek laiko truks kelionė iki darželio ar mokyklos, kada atsidursite darbe. Deja, kasdienė šeimos kelione retai atrodo taip idiliškai: ramiai pradėti dieną neleidžia nuolat tarp eismo juostų nardantys, greitį viršijantys, agresyviai kelyje besielgiantys vairuotojai. Specialistai sako, kad vis dar sergame savotiška greičio […]