Nauja valdžia teikia vilčių

Nauja valdžia teikia vilčių

Naujai paskirtą vyriausybę sudaro jauni ir nepatyrę. Bet šiuos jaunų žmonių trūkumus ištaiso laikas ir noras dirbti. Svarbu, kad naujai paskirti ministrai turėtų proto ir valios siekti užsibrėžtų tikslų. Kai pasvarstai, ką reikšmingo kuri vyriausybė ar kuris ministras per savo kadenciją padarė, į galvą ateina tik narystė Europos Sąjungoje ir Valdovų rūmų atstatymas.

Daugumos vyriausybių pagrindinis rūpestis buvo pensininkai, vienišos moterys, invalidai ir, žinoma, šioms problemoms spręsti būtinas, mokesčių pagalba surenkamas, biudžetas.

ES paramos pagalba ir skolintų pinigų dėka Lietuvos ekonomika, o tuo pačiu ir žmonių gerovė, kilo. Norėjosi gauti vis daugiau, o dirbti vis mažiau. Pagaliau tokią galimybę suteikė koronavirusas. Valstybinės paskolos ir ES milijardai leis dar metus kitus gyventi pakenčiamai, bet amžinai tęstis tai negali. Kas turi pradžią, tas turi ir pabaigą. Geras gyvenimas – taip pat. Gyvenimas privers imtis prasmingo darbo.

Būrelis entuziastų jau keliolika metų renka, analizuoja ir teikia Seimui bei Vyriausybei pasiūlymus, kaip pagerinti svarbią, bet labai apleistą ūkio šaką – susisiekimą. Susisiekimas laikomas ekonomikos varomąja jėga, bet iki šiol dirba sovietiniais metodais ir yra ekonomikos stabdys. Nors Nepriklausomybės laikotarpiu transporto kiekis didėja, bet, palyginus su sovietiniu laikotarpiu, mažiau tiesiama kelių ir gatvių, geležinkelių, mažiau statoma tiltų, visai nekasami tuneliai. Prasti keliai ir automobilių spūstys bei ekonomiškai neefektyvus susisiekimas lengvaisiais automobiliais neša milijardinius nuostolius, didina aplinkos taršą.

Naujasis susisiekimo ministras gavo nepavydėtiną palikimą. Tačiau jaunam ir energingam vadovui, paskirtam vadovauti tai sričiai, kurioje taip blogai, kad blogiau būti negali, sudaro galimybę pasireikšti. Naujasis ministras gauna ne tik blogą susisiekimo infrastruktūrą, bet ir tūktstantinę valdininkų armiją, kuri įpratusi perrašinėti nuo tarybinių laikų užsilikusius planus, pritaikant juos prie ES direktyvų. Tad, netolima ateitis parodys, kas ką valdys: naujasis ministras ir jo komanda seną valdininkiją ar atvirkščiai.

Kaip žinia, Susisiekimo ministerijos administracija ir jos vadovai kelių, geležinkelių netiesia, tiltų nestato ir tunelių nekasa, trasų neplanuoja ir neprojektuoja. Tai daro verslo struktūros. Todėl ministerijos pagrindinis ir viską lemiantis uždavinys yra priimti protingus ir ekonomiškai efektyvius sprendimus.

Sprendimams priimti pinigų nereikia, bet reikia proto, valios, drąsos ir vaizduotės. Ar nauja valdžia šiomis savybėmis pasižymi, parodys sudaromas jų būsimos veiklos priemonių planas. Vieši naujojo ministro pareiškimai, kad visus sprendimus sieks priimti remdamasis aiškiais duomenimis ir jų analize, padedant visuomenei ir verslo struktūroms, teikia vilčių.

Žinant, kad bankų sąskaitose yra milijardai nepanaudotų privačių struktūrų lėšų, Lietuvos verslo visuomenė laukia politinio sprendimo leisti verslui šiomis lėšomis įgyvendinti daugybę neatidėliotinų susisiekimo problemų.

Susisiekimo ministerijos sprendimai labai pagyvintų šalies ūkinę veiklą, mažintų bedarbystę ir emigraciją, didintų įplaukas į biudžetą.        

Pranešimą paskelbė: Juozas Zykus, Viešoji įstaiga „Vilniaus metro“

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

„Bolt“ pradeda platinti verslo franšizę – plėsis Azijos ir Ramiojo vandenyno regione bei Lotynų Amerikoje

„Bolt“ pradeda platinti verslo franšizę – plėsis Azijos ir Ramiojo vandenyno regione bei Lotynų Amerikoje

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“, siekdama plėsti vieną geriausių judėjimo mieste būdų, kuris yra patogus, prieinamas ir tvarus, pradeda platinti verslo franšizę. Tuo tikimasi paspartinti įmonės augimą už Europos ir Afrikos ribų, plečiantis į tokius regionus kaip Lotynų Amerika ir Azija. „Bolt“ yra pirmoji mobilumo platforma pasaulyje, teiksianti franšizę pavėžėjimo ir maisto pristatymo paslaugoms. „Bolt“ […]

Naujovė Lietuvos rinkoje: degalinės plovyklos paslaugomis galima naudotis neišlipant iš automobilio

Naujovė Lietuvos rinkoje: degalinės plovyklos paslaugomis galima naudotis neišlipant iš automobilio

Degalinių tinklas VIADA atnaujino ir modernizavo automatinių plovyklų funkcionalumą – nuo šiol vairuotojai, kurie naudojasi VIADA programėle, plovimo procesą gali valdyti bekontakčiu būdu neišlipant iš automobilio. Įdiegtas technologinis sprendimas ypač aktualus COVID-19 pandemijos metu, vartotojams daugiau dėmesio skiriant saugai ir higienai. „Akivaizdu, kad vis daugiau vairuotojų įvertina skaitmeninių technologijų privalumus. Mūsų programėlės naudotojų skaičius jau […]

„Rail Baltica“ 2020-aisiais: nuo projektavimo prie statybų

„Rail Baltica“ 2020-aisiais: nuo projektavimo prie statybų

Tarptautinio projekto „Rail Baltica“ sėkmė priklauso nuo to, ar visos Baltijos šalys sugebės jį įgyvendinti vienodu tempu. 2020-ieji tapo metais, per kuriuos statybos prasidėjo visose trijose šalyse – Taline jau baigiamas Saustinomos viadukas, Lietuvoje visu greičiu rekonstruojamas Kauno geležinkelio mazgas bei vykdomo statybos darbų pirkimai ruožui Kaunas-Latvijos siena, o lapkričio mėnesį Rygoje prasidėjo tarptautinės geležinkelio […]

Psichologė apie kelionių planavimą karantino metu: svajodami jaučiamės geriau

Psichologė apie kelionių planavimą karantino metu: svajodami jaučiamės geriau

Pandemija ir daugelyje valstybių įvestas karantinas bei draudimai užšaldė keliautojų planus –  visame pasaulyje skaičiuojamas 65 proc. sumažėję srautai.  Tačiau kelionių poreikis niekur nedingo –  psichologai pastebi, kad keliauti galima ir per atstumą: svajodami ir planuodami būsimas išvykas kelionę emociškai pradedame jau dabar.   Psichoterapeutė Genovaitė Petronienė pastebi, kad  šiuo metu visuomenėje vyrauja slogios nuotaikos, nes […]