Naudoto automobilio įsigijimas visuomet yra rizikingas, nes pirkėjas nežino, kaip transporto priemonė buvo prižiūrima.
Visgi, išmanant keletą dalykų apie automobilius ir pasinaudojus transporto priemonių istorijos įrašais galima tikėtis sutarti geresnę kainą.
Nors derybos ir savitas menas, pirkėjai gali tikėtis nusiderėti iki penktadalio automobilio kainos. „carVertical“ ekspertai dalinasi patarimais, kaip bendrauti su pardavėjais ir įgauti derybinį pranašumą.
Ieškokite silpnų vietų
Kiekvienas modelis turi jam būdingų trūkumų, apie kuriuos derėtų žinoti iš anksto. Susipažinkite su jus dominančio automobilio atsiliepimais internete, kad suprastumėte jo potencialias problemas. Net jei transporto priemonė jums labai patinka ir planuojate ją įsigyti, stenkitės to neparodyti pardavėjui. Tai gali apsunkinti derybas.
Net ir puikiai atrodantis naudotas automobilis dažniausiai turės kokių trūkumų. Korozija, problemos su elektronika, nusidėvėjusios padangos, skysčių lašėjimas, subraižymai ir įlenkimai – dalykai, kuriuos pastebės tiek profesionalai, tiek mažiau patyrę vairuotojai.
Apžiūrėję automobilio vidų ir išorę, visuomet atlikite bandomąjį važiavimą – jis gali suteikti daug naudingos informacijos. Idealiausia automobilį išbandyti ant skirtingos dangos ir važiuojant skirtingu greičiu. Išmėginkite visas pavaras, įsitikinkite, kad tinkamai veikia stabdžiai bei įsiklausykite, ar iš variklio ir važiuoklės nesklinda pašaliniai garsai.
Net ir menkiausius transporto priemonės trūkumus reikėtų aptarti su pardavėju, nes tai leis sutarti geresnę galutinę kainą.
Istoriniai automobilio įrašai suteikia derybinį pranašumą
Pardavėjai visuomet žino apie automobilį daugiau nei pirkėjai ir šis disbalansas suteikia jiems prašumą derybose. Viskas gali pasikeisti sužinojus daugiau detalių apie automobilio istoriją.
Patikrinę transporto priemonės istoriją internete galite sužinoti apie ridos klastojimus, žalas, avarijas, savininkų kaitą, techninius aptarnavimus ir daug kitos naudingos informacijos.
„Jei pirkėjas atranda automobilio trūkumus ar smarkią avariją liudijančius istorinius įrašus, ši informacija palengvins derybas. Transporto priemonės istorijos patikrinimas yra svarbus žingsnis perkant automobilį. Jį praleidus – labai lengva įsigyti prastos būklės transporto priemonę“, – sako „carVertical“ automobilių ekspertas Matas Buzelis.
15,2 procentų visų „carVertical“ tikrintų automobilių turėjo suklastotą ridą, o daugiau nei pusė (52,3 procentai) buvo apgadinti. Tai tik įrodo, kad šansai įsigyti transporto priemonę su pakoreguotu odometru arba prastai atliktais remonto darbais yra ganėtinai dideli.
Derybos su automobilių prekybos įmonėmis – daug sunkesnės
Derėtis su privačiais pardavėjais daug lengviau nei su automobilių prekyba užsiimančiomis įmonėmis. Savo reputacija besirūpinančios transporto priemonių pardavimo kompanijos nuodugniai įvertina savo parduodamų automobilių techninę būklę, tad jie tiksliai žino, kiek konkretus modelis vertas ir gali būti nelinkę derėtis.
„Deja, nėra stebuklingos, visiems automobilių sandoriams tinkančios, nuolaidos. Jei transporto priemonės kaina atitinka jos vertę, nusiderėti bus labai sunku. Visgi priklausomai nuo automobilio būklės ir pradinės kainos, galima tikėtis nusiderėti iki 20 procentų“, – aiškina M. Buzelis.
Net jei pardavėjas ir sutinka sumažinti transporto priemonės kainą, kai kurie automobiliai tiesiog neverti prašomos sumos. Pirkėjai turėtų įvertinti automobilio išlaikymo kaštus ilgalaikėje perspektyvoje, jo nuvertėjimą ir remonto išlaidas.
Valstybinės reikšmės kelių tinklą visoje Lietuvoje prižiūrinti AB „Kelių priežiūra“ kviečia žiniasklaidos atstovus į spaudos konferenciją, kurios metu bus atveriamas pirmasis Lietuvoje interaktyvus žvyrkelių priežiūros žemėlapis visuomenei. Spaudos konferencija vyks rytoj, liepos 8 d., 10.00 val., valstybinės reikšmės kelyje su žvyro danga Nr. 4730 Lapiakalnis – Abromiškės – Žebertonys. Tikslios vietovės koordinatės: 54.760314, 24.778447. Spaudos konferencijoje […]
Liepos 4 d. rytą, apie 9 val., buvo gauta informacija apie Gariūnų viaduko (A1 kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda, 12,4 km, Kaunas – Vilnius kryptimi) deformaciją – pažeista perdangos plokštės dalis. Nustačius pažeidimą, „Via Lietuva“ nedelsiant ėmėsi laikinų stabilizavimo ir eismo organizavimo darbų, kad būtų užtikrintas saugus eismas. Šiuo metu vykdomi skubūs viaduko taisymo darbai, kurie gali trukti […]
2024-ieji Elinta Charge komandai tapo kryptingo virsmo metais. Reaguodama į rinkos pokyčius ir augančius klientų lūkesčius, įmonė perorientavo pardavimų strategiją, sustiprino fokusą į B2B segmentus ir performavo komandą. Šie sprendimai tapo pagrindu investicijoms į produktų kokybę, sertifikavimą, naujas rinkas bei vizualinės tapatybės atnaujinimą. Investicijos į kokybę ir partnerystes 2024 m. Elinta Charge kryptingai investavo į […]
„Via Lietuva“, siekdama kokybiškai prižiūrėti valstybinės reikšmės kelių infrastruktūrą, diegia inovacijas, padėsiančias efektyviau valdyti procesus. Pasitelkiant inovatyvius sprendimus – specialiai dangos būklei vertinti sukurtą mobilią aplikaciją – planuojama per keletą metų įvertinti visą pėsčiųjų ir dviračių takų, esančių prie valstybinės reikšmės kelių, tinklą. 2025 m. bus įvertinta dangos būklė daugiau kaip 220 km pėsčiųjų ir […]
Tai, kas kai kuriems vairuotojams vis dar atrodo kaip nekaltas sustojimas „tik minutėlei“, gali užtraukti baudą. Stovėjimas elektromobilių įkrovimo vietoje, jei nesikraunate, ne tik trukdo kitiems, bet ir pažeidžia Kelių eismo taisykles. Įkrovimo paslaugų tiekėjai ir policija primena: vieta su įkrovikliu – ne parkavimo aikštelė. „Džiaugiamės matydami augantį vairuotojų susidomėjimą elektromobiliais ir aktyvų įkrovimo stotelių […]
Stiklas visada žvilga, salonas kvepia, o kėbulas – be dulkių net ir po lietaus? Tokių automobilių vairuotojai dažnai sulaukia klausimo: kaip pavyksta išlaikyti tokį švarų automobilį? Atsakymas nėra sudėtingas – jie renkasi ne tik laiku plauti automobilį, bet ir naudoja tikslingai pasirinktą automobilių autochemiją. Taip – ne stebuklas, o gerai išsiaiškinta priežiūros tvarka. Reguliari priežiūra […]