„Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis

1

„Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis

Rugpjūčio 8 d. vyksiančiame „Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis. 350 kilometrų iššūkį priėmė „Jaguar“ moterų komanda. Ekipažas pasirinko įspūdingos išvaizdos ir pasaulyje jau spėjusį ne vieną titulą „nuskinti“ visiškai elektrinį miesto visureigį „Jaguar I-Pace“.

„Moterų ralio“ viena iš organizatorių Neringa Simson sako, kad elektromobilio atsiradimas „Moterų ralyje“ yra naujas posūkis ralio istorijoje.

„Jau kurį laiką mąstome, kad norime integruoti elektromobilius į „Moterų ralį“. Žinoma, tam reikia numatyti jų įsikrovimo vietas ir galbūt atskirą, trumpesnį maršrutą. Pažiūrėsime, kaip seksis „Jaguar I-Pace“. Panašu, kad kitąmet jau galime turėti elektromobilių įskaitą“, – svarsto N. Simson.

Šių metų „Moterų ralio“ trasoje nėra numatyta nė vienos įkrovimo stotelės, tad, anot „Jaguar I-Pace“ komandos kapitonės „Jaguar“ marketingo vadovės Baltijos šalims Justės Šataitės, ekipažo lauks rizikingas, tačiau įveikiamas maršrutas.

„Tikrai nevažiuosime ekonominiu režimu. Ralis yra intensyvus, važiuojama pakankamai įtemptai, užduotys įvairios, reikia išlaikyti greitį, tempą, o kartu stebėti, kad optimaliai naudotume bateriją. Be to, ir laimėti norisi. Įtampos ir azarto mūsų ekipažui bus iki pat finišo“, – įsitikinusi J. Šataitė.

Komandos kapitonė prisipažįsta, kad ilgai nesirinko, koks elektrinis automobilis galėtų dalyvauti „Moterų ralyje“, iš karto buvo aišku, kad „I-Pace“. Anot J. Šataitės, moteriškam raliui labai tinka šis elegantiško dizaino, aptakių formų ir „žalių“ savybių miesto visureigis – su pilnai įkrautomis 90 kWh baterijomis įveikia iki 470 km. „Jaguar I-Pace“ ekipažas pasirinko pavadinimą „100% elektrinis. 100% Jaguar“.

„Jaguar I-Pace“ jau patyręs įvairių konkursų ir bandymų dalyvis, parodęs labai aukštus rezultatus. Vos prieš keletą savaičių Lietuvos žurnalistų ralyje gavo ir pirmąjį ralio krikštą. Tad elektromobilio ekipažas tikisi ne tik įveikti visą atstumą ir užduotis, bet ir parodyti gerą rezultatą. Apie iškritimą iš trasos, anot J. Šataitės, negali būti nė kalbos.

„Kažkaip ypatingai nesiruošiame. Aš vairuosiu, viena iš kolegių bus šturmanė. Prieš pat ralį visos susitiksime ir apgalvosime strategiją. Esame jau dalyvavę „Moterų ralyje“, tad pabandysime pasinaudoti turimomis kelio knygomis, važiuosime buvusiomis trasomis ir parepetuosime, kaip sekasi komandai „susiklausyti“. Aprangą pasirinksime nevaržančią, tačiau derančią prie automobilio stiliaus“, – apie ekipažo pasiruošimus „Moterų raliui“ kalbėjo J. Šataitė.

Apie „Moterų ralį“

Nuotaikingas automobilių sporto renginys „Moterų ralis“ Lietuvoje organizuojamas nuo 2015 metų. Tai analogo Lietuvoje neturintis masiškiausias renginys „ant ratų“, skirtas tik moterims. Vos gimęs „Moterų ralis“ sulaukė gausaus dalyvių skaičiaus ir tapo vienu laukiamiausių aktyvių moterų laisvalaikio renginiu.

„Moterų ralio“ vienas tikslų – vairavimo kultūros ir saugumo kelyje didinimas. Ralio varžybos vyksta pagal Kelių eismo taisykles, čia svarbiausia – skubėti lėtai. Kelių šimtų kilometrų trasoje ralio dalyvių laukia lankytini objektai, nuotaikingos užduotys bei specialios vairavimo rungtys. Dalyvaudamos varžybose moterys įgauna daugiau vairavimo, orientavimosi kelyje patirties.

2018 metais užfiksuotas Lietuvos rekordas – „Masiškiausias moterų automobilių sporto renginys“ (320 ekipažų, kuriuos sudarė 1 250 moterų). „Moterų ralyje“ 2019 m. važiavo 1 444 moterys, 364 ekipažai.

Daugiau informacijos apie renginį ir registraciją galima rasti svetainėje www.moteruralis.lt bei socialinio tinklo Facebook paskyroje „Moterų ralis“.

Pranešimą paskelbė: Rūta Trainytė, UAB „Report LT“

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]