„Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis

1

„Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis

Rugpjūčio 8 d. vyksiančiame „Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis. 350 kilometrų iššūkį priėmė „Jaguar“ moterų komanda. Ekipažas pasirinko įspūdingos išvaizdos ir pasaulyje jau spėjusį ne vieną titulą „nuskinti“ visiškai elektrinį miesto visureigį „Jaguar I-Pace“.

„Moterų ralio“ viena iš organizatorių Neringa Simson sako, kad elektromobilio atsiradimas „Moterų ralyje“ yra naujas posūkis ralio istorijoje.

„Jau kurį laiką mąstome, kad norime integruoti elektromobilius į „Moterų ralį“. Žinoma, tam reikia numatyti jų įsikrovimo vietas ir galbūt atskirą, trumpesnį maršrutą. Pažiūrėsime, kaip seksis „Jaguar I-Pace“. Panašu, kad kitąmet jau galime turėti elektromobilių įskaitą“, – svarsto N. Simson.

Šių metų „Moterų ralio“ trasoje nėra numatyta nė vienos įkrovimo stotelės, tad, anot „Jaguar I-Pace“ komandos kapitonės „Jaguar“ marketingo vadovės Baltijos šalims Justės Šataitės, ekipažo lauks rizikingas, tačiau įveikiamas maršrutas.

„Tikrai nevažiuosime ekonominiu režimu. Ralis yra intensyvus, važiuojama pakankamai įtemptai, užduotys įvairios, reikia išlaikyti greitį, tempą, o kartu stebėti, kad optimaliai naudotume bateriją. Be to, ir laimėti norisi. Įtampos ir azarto mūsų ekipažui bus iki pat finišo“, – įsitikinusi J. Šataitė.

Komandos kapitonė prisipažįsta, kad ilgai nesirinko, koks elektrinis automobilis galėtų dalyvauti „Moterų ralyje“, iš karto buvo aišku, kad „I-Pace“. Anot J. Šataitės, moteriškam raliui labai tinka šis elegantiško dizaino, aptakių formų ir „žalių“ savybių miesto visureigis – su pilnai įkrautomis 90 kWh baterijomis įveikia iki 470 km. „Jaguar I-Pace“ ekipažas pasirinko pavadinimą „100% elektrinis. 100% Jaguar“.

„Jaguar I-Pace“ jau patyręs įvairių konkursų ir bandymų dalyvis, parodęs labai aukštus rezultatus. Vos prieš keletą savaičių Lietuvos žurnalistų ralyje gavo ir pirmąjį ralio krikštą. Tad elektromobilio ekipažas tikisi ne tik įveikti visą atstumą ir užduotis, bet ir parodyti gerą rezultatą. Apie iškritimą iš trasos, anot J. Šataitės, negali būti nė kalbos.

„Kažkaip ypatingai nesiruošiame. Aš vairuosiu, viena iš kolegių bus šturmanė. Prieš pat ralį visos susitiksime ir apgalvosime strategiją. Esame jau dalyvavę „Moterų ralyje“, tad pabandysime pasinaudoti turimomis kelio knygomis, važiuosime buvusiomis trasomis ir parepetuosime, kaip sekasi komandai „susiklausyti“. Aprangą pasirinksime nevaržančią, tačiau derančią prie automobilio stiliaus“, – apie ekipažo pasiruošimus „Moterų raliui“ kalbėjo J. Šataitė.

Apie „Moterų ralį“

Nuotaikingas automobilių sporto renginys „Moterų ralis“ Lietuvoje organizuojamas nuo 2015 metų. Tai analogo Lietuvoje neturintis masiškiausias renginys „ant ratų“, skirtas tik moterims. Vos gimęs „Moterų ralis“ sulaukė gausaus dalyvių skaičiaus ir tapo vienu laukiamiausių aktyvių moterų laisvalaikio renginiu.

„Moterų ralio“ vienas tikslų – vairavimo kultūros ir saugumo kelyje didinimas. Ralio varžybos vyksta pagal Kelių eismo taisykles, čia svarbiausia – skubėti lėtai. Kelių šimtų kilometrų trasoje ralio dalyvių laukia lankytini objektai, nuotaikingos užduotys bei specialios vairavimo rungtys. Dalyvaudamos varžybose moterys įgauna daugiau vairavimo, orientavimosi kelyje patirties.

2018 metais užfiksuotas Lietuvos rekordas – „Masiškiausias moterų automobilių sporto renginys“ (320 ekipažų, kuriuos sudarė 1 250 moterų). „Moterų ralyje“ 2019 m. važiavo 1 444 moterys, 364 ekipažai.

Daugiau informacijos apie renginį ir registraciją galima rasti svetainėje www.moteruralis.lt bei socialinio tinklo Facebook paskyroje „Moterų ralis“.

Pranešimą paskelbė: Rūta Trainytė, UAB „Report LT“

Kiti skelbimai:
 
Forever Young Dual Action Makeup Remover Dvigubo poveikio makiažo valiklis, 100 ml
 
Divine Curls Conditioner Garbanotų plaukų kondicionierius, 240 ml
 
Green Line Shaving Foam Gaivinančios skutimosi putos, 50ml
 
Eight Hour Miracle Hydrating Mist Drėkinamoji veido dulksna, 100 ml
 
Plaukų dažų skiedimo Emulsija 1000 ml

Rekomenduojame

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai    Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai    Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]

Seimas sugriežtino atsakomybę už neeksploatuojamų automobilių laikymą bendrojo naudojimo kiemuose

Seimas sugriežtino atsakomybę už neeksploatuojamų automobilių laikymą bendrojo naudojimo kiemuose

Seimas pritarė Administracinių nusižengimų kodekso pataisoms (projektas Nr. XIIIP-4532(2), reglamentuodamas ne tik neeksploatuojamų, bet ir negalimų eksploatuoti transporto priemonių laikymą bendrojo naudojimo vietose. Pasak projekto iniciatoriaus Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Mykolo Majausko, šiuo įstatymu būtų priimtas labai svarbus sprendimas, kuris padėtų atlaisvinti kiemus, nes, kaip rodo tyrimai, kiemuose kartais būna net iki 20 […]

State-owned transport sector companies to become companies limited by shares

State-owned transport sector companies to become companies limited by shares

In order to boost faster transport sector development and apply the best corporate management practices, there is a plan in place to reorganise state-owned transport companies into companies limited by shares. The Government approved the conclusions submitted by the Ministry of Transport and Communications with regard to the draft legislation brought forward, albeit not adopted, […]