„Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis

1

„Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis

Rugpjūčio 8 d. vyksiančiame „Moterų ralyje“ pirmą kartą dalyvaus elektromobilis. 350 kilometrų iššūkį priėmė „Jaguar“ moterų komanda. Ekipažas pasirinko įspūdingos išvaizdos ir pasaulyje jau spėjusį ne vieną titulą „nuskinti“ visiškai elektrinį miesto visureigį „Jaguar I-Pace“.

„Moterų ralio“ viena iš organizatorių Neringa Simson sako, kad elektromobilio atsiradimas „Moterų ralyje“ yra naujas posūkis ralio istorijoje.

„Jau kurį laiką mąstome, kad norime integruoti elektromobilius į „Moterų ralį“. Žinoma, tam reikia numatyti jų įsikrovimo vietas ir galbūt atskirą, trumpesnį maršrutą. Pažiūrėsime, kaip seksis „Jaguar I-Pace“. Panašu, kad kitąmet jau galime turėti elektromobilių įskaitą“, – svarsto N. Simson.

Šių metų „Moterų ralio“ trasoje nėra numatyta nė vienos įkrovimo stotelės, tad, anot „Jaguar I-Pace“ komandos kapitonės „Jaguar“ marketingo vadovės Baltijos šalims Justės Šataitės, ekipažo lauks rizikingas, tačiau įveikiamas maršrutas.

„Tikrai nevažiuosime ekonominiu režimu. Ralis yra intensyvus, važiuojama pakankamai įtemptai, užduotys įvairios, reikia išlaikyti greitį, tempą, o kartu stebėti, kad optimaliai naudotume bateriją. Be to, ir laimėti norisi. Įtampos ir azarto mūsų ekipažui bus iki pat finišo“, – įsitikinusi J. Šataitė.

Komandos kapitonė prisipažįsta, kad ilgai nesirinko, koks elektrinis automobilis galėtų dalyvauti „Moterų ralyje“, iš karto buvo aišku, kad „I-Pace“. Anot J. Šataitės, moteriškam raliui labai tinka šis elegantiško dizaino, aptakių formų ir „žalių“ savybių miesto visureigis – su pilnai įkrautomis 90 kWh baterijomis įveikia iki 470 km. „Jaguar I-Pace“ ekipažas pasirinko pavadinimą „100% elektrinis. 100% Jaguar“.

„Jaguar I-Pace“ jau patyręs įvairių konkursų ir bandymų dalyvis, parodęs labai aukštus rezultatus. Vos prieš keletą savaičių Lietuvos žurnalistų ralyje gavo ir pirmąjį ralio krikštą. Tad elektromobilio ekipažas tikisi ne tik įveikti visą atstumą ir užduotis, bet ir parodyti gerą rezultatą. Apie iškritimą iš trasos, anot J. Šataitės, negali būti nė kalbos.

„Kažkaip ypatingai nesiruošiame. Aš vairuosiu, viena iš kolegių bus šturmanė. Prieš pat ralį visos susitiksime ir apgalvosime strategiją. Esame jau dalyvavę „Moterų ralyje“, tad pabandysime pasinaudoti turimomis kelio knygomis, važiuosime buvusiomis trasomis ir parepetuosime, kaip sekasi komandai „susiklausyti“. Aprangą pasirinksime nevaržančią, tačiau derančią prie automobilio stiliaus“, – apie ekipažo pasiruošimus „Moterų raliui“ kalbėjo J. Šataitė.

Apie „Moterų ralį“

Nuotaikingas automobilių sporto renginys „Moterų ralis“ Lietuvoje organizuojamas nuo 2015 metų. Tai analogo Lietuvoje neturintis masiškiausias renginys „ant ratų“, skirtas tik moterims. Vos gimęs „Moterų ralis“ sulaukė gausaus dalyvių skaičiaus ir tapo vienu laukiamiausių aktyvių moterų laisvalaikio renginiu.

„Moterų ralio“ vienas tikslų – vairavimo kultūros ir saugumo kelyje didinimas. Ralio varžybos vyksta pagal Kelių eismo taisykles, čia svarbiausia – skubėti lėtai. Kelių šimtų kilometrų trasoje ralio dalyvių laukia lankytini objektai, nuotaikingos užduotys bei specialios vairavimo rungtys. Dalyvaudamos varžybose moterys įgauna daugiau vairavimo, orientavimosi kelyje patirties.

2018 metais užfiksuotas Lietuvos rekordas – „Masiškiausias moterų automobilių sporto renginys“ (320 ekipažų, kuriuos sudarė 1 250 moterų). „Moterų ralyje“ 2019 m. važiavo 1 444 moterys, 364 ekipažai.

Daugiau informacijos apie renginį ir registraciją galima rasti svetainėje www.moteruralis.lt bei socialinio tinklo Facebook paskyroje „Moterų ralis“.

Pranešimą paskelbė: Rūta Trainytė, UAB „Report LT”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Logistikos ir sandėliavimo įmonių elektrifikacija: kiek leidžia sutaupyti?

Logistikos ir sandėliavimo įmonių elektrifikacija: kiek leidžia sutaupyti?

Elektriniai krautuvai tapo neatsiejama logistikos, sandėliavimo ir gamybos procesų dalimi. Kaip nurodoma tarptautiniame 2024 metų naudotų krautuvų reitinge, šios technikos gamintojų tarpe lyderio pozicijas užsitikrino Vokietijos įmonė „Linde“. Statistika kalba pati už save: šio gamintojo elektriniai krautuvai užėmė beveik 26 proc. naudotų krautuvų rinkos ir gerokai pralenkė konkurentus. Kuo šio gamintojo technika išsiskiria iš kitų […]


Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus numatoma įpareigoti dėvėti šalmus

Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus numatoma įpareigoti dėvėti šalmus

2025 m. kovo 20 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Šiuo metu įstatyme nustatyta, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję […]


Ministras E. Sabutis: „Paštomatų tinklas išaugs bene dvigubai, šimtai jų bus statomi kaimuose ir miesteliuose“

Ministras E. Sabutis: „Paštomatų tinklas išaugs bene dvigubai, šimtai jų bus statomi kaimuose ir miesteliuose“

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis patvirtino Universaliosios pašto paslaugos (UPP) aprašą, kuriuo Lietuvos pašto paštomatų tinklas iki 2029 m. išaugs bene dvigubai ir perkops 700-us. Naujieji paštomatai bus įrengiami kaimuose ir miesteliuose, kuriuose gyvena bent 500 žmonių. Gyventojai jais galės ne tik siųsti bei gauti tarptautines siuntas, bet ir laiškus.  „Sulaukdavome daug prašymų iš atokesnių vietovių […]


Kelių infrastruktūros finansavimo sistemos reforma: kuriamas Kelių fondas

Kelių infrastruktūros finansavimo sistemos reforma: kuriamas Kelių fondas

Sparčiai blogėjant susisiekimo infrastruktūros – kelių, tiltų ir viadukų – būklei bei sprendžiant nepakankamo finansavimo problemą, nuo kitų metų Lietuvoje turėtų pradėti veikti valstybinis Kelių fondas. Fondo lėšos padės mažinti šalies kelių degradaciją ir užtikrins susisiekimo infrastruktūros saugą. Skaičiuojama, kad jau kitąmet finansavimas šalies keliams, įskaitant šio fondo lėšas, turėtų siekti beveik 1 milijardą eurų.  […]


„Via Lietuva“: prasideda darbų keliuose sezonas – tęsiama Krunos tilto rekonstrukcija, įgyvendinami kiti svarbūs projektai

„Via Lietuva“: prasideda darbų keliuose sezonas – tęsiama Krunos tilto rekonstrukcija, įgyvendinami kiti svarbūs projektai

Pirmadienį, kovo 17 dieną, atnaujinamas darbų keliuose sezonas. Tęsiami intensyvūs Kauno ir Kaišiadorių rajonuose esančio Krunos tilto rekonstrukcijos darbai. Renginyje prie Krunos tilto visuomenei buvo pristatyti tiek šio tilto rekonstrukcijos, tiek kiti didžiausi šiemet suplanuoti įgyvendinti projektai. Tarp jų – Tarandės tunelio statybos, tolesnė „Via Baltica“ ir kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija, kiti numatyti įgyvendinti svarbūs darbai. […]


E. Sabutis dalyvaus neformaliame ES transporto ministrų susitikime

E. Sabutis dalyvaus neformaliame ES transporto ministrų susitikime

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis kovo 17–18 dienomis dalyvaus Varšuvoje vyksiančiame neformaliame Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų susitikime, kurį rengia šį pusmetį ES Tarybai pirmininkaujanti Lenkija. Susitikimo metu ministrai aptars būtinybę didinti transporto sektoriaus atsparumą, numatant papildomas ES investicijas dvejopos paskirties – civilinės ir karinės – infrastruktūros projektams plėtoti. Taip pat daug dėmesio bus skiriama ES […]