Mobilias prieplaukas numatoma įrengti pramoginei laivybai patraukliose vietose

Mobilias prieplaukas numatoma įrengti pramoginei laivybai patraukliose vietose

Vyriausybė pritarė Susisiekimo ministerijos siūlymui perimti valstybės nuosavybėn Varėnos rajono savivaldybei priklausančius pontonus bei įrenginius, esančius Merkinės ir Liškiavos mobiliose prieplaukose. Juos numatoma panaudoti pramoginei ir turistinei laivybai patraukliose vietose Kauno mieste. 

Pontonus bei įrenginius ketinama perduoti valstybės įmonei Vidaus vandens kelių direkcijai, kuri juos naudos siekdama skatinti laivybą valstybinės reikšmės vidaus vandenų keliuose. Sprendimas perkelti pontonus priimtas, kadangi Varėnos rajono prieplaukos jau nėra naudojamos laivybos tikslais, jos iškeltos į krantą ir sandėliuojamos. Pontonų bei įrangos (trapo, tvorelės, švartavimosi įrangos) būklė kasmet blogėja, o lėšų jas eksploatuoti savivaldybė neturi. Viena Varėnos rajono prieplauka buvo įrengta ketinant ją eksploatuoti vidaus vandenų kelio Liškiava – Druskininkai ruože, tačiau ji nėra pritaikyta šiame vandens kelyje plaukiojantiems laivams. Kita – Merkinės prieplauka nepatenka į eksploatuojamą vidaus vandenų kelio ruožą, tad laivybai jos pritaikyti praktiškai nėra jokių galimybių. 

Sprendimą perkelti pontonus ir įrangą lėmė ir tai, kad po navigacijos sezono pontoninės prieplaukos turi būti transportuojamos į žiemojimui tinkamą vietą, o tokios šiose upės atkarpose nėra. Ateityje, nusprendus  pradėti eksploatuoti visą Nemuno upės ruožą nuo Druskininkų iki Merkinės ir toliau Alytaus kryptimi, šiose prieplaukų vietose bus būtina įrengti kitokios konstrukcijos prieplaukas, pritaikytas prie vietos sąlygų, įvertinus žiemos sąlygas, vandens transporto naudotojų poreikius bei šio regiono aplinkosauginius aspektus. 

Perėmusi Varėnos rajone esančius pontonus bei įrangą  Vidaus vandens kelių direkcija ketina jas panaudoti mobilioms prieplaukoms Kaune įrengti. Šios prieplaukos atsirastų patraukliose laivybai vietose: senamiestyje ties Vytauto bažnyčia, kur dar šiais metais planuojami nauji keleiviniai maršrutai iš Kauno Nemuno žemupio kryptimi, taip pat ties „Žalgirio“ arena ar kitose pramoginei – turistinei laivybai patraukliose vietose. Konkrečios vietos dar bus derinamos su Kauno miesto savivaldybe. 

Vidaus vandens kelių direkcija turi visas galimybes įrengti šias prieplaukas, jas eksploatuoti ir saugoti per žiemą Kauno žiemos vidaus vandenų uoste. Toks turto panaudojimas atitiktų vidaus vandenų transporto naudotojų poreikius, skatintų keleivinę, pramoginę-turistinę laivybą Kauno mieste.

Pranešimą paskelbė: Vaiva Grigaitienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

Gavus kompetentingų institucijų išvadas, šiandien darbą pradeda valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, paskirtas 5 metų kadencijai. „Vienas svarbiausių valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo tikslų – sėkmingas kelių ūkio valdymo pertvarkos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų, skirtų valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti ir plėtoti, panaudojimas. Linkiu sėkmės direktoriui einant šias atsakingas pareigas“, […]

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Lietuvos oro uostų tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu pradeda svarstyti galimybes įrengti saulės jėgainių parką oro uosto teritorijoje. Oro uosto atstovai teigia, kad saulės jėgainės tiekiama energija ateityje padėtų Kauno oro uostui mažinti išlaidas elektrai, efektyvintų veiklą, o kartu būtų prisidedama prie žaliosios energetikos skatinimo šalyje. Pasak Kauno oro […]

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

Pasaulinė COVID-19 pandemija stipriai sukrėtė aviacijos sritį, kuriai, kaip ir kiekvienam kitam sektoriui, teko ne tik spręsti kilusius iššūkius, bet ir ieškoti būdų kaip prisitaikyti prie naujos kasdienybės. Siekdama prisidėti prie kovos su pandemija, „Aviatic“ Šiaulių regione planuoja gaminti viruso prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius – bekontaktę simptomų atpažinimo sistemą „TAMAR“ ir dezinfekavimo tunelį, kurie padės […]

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo sutartis dėl krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 26,80 iki 40,27 km rekonstravimo. Sutarties vertė – 11,97 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota. Sutartis pasirašyta 2020 m. rugsėjo 11 […]