Lithuanian Minister of Transport and Communications Marius Skuodis says that the top management of Lietuvos Geležinkeliai (LTG) must find solutions to speed up the implementation of strategically important European gauge railway project Rail Baltica. As lack of progress poses the risk to lose part of the EU funds allocated for the project in Lithuania by the end of this year, the Minister has instructed the Board of AB Lietuvos Geležinkeliai to submit a risk management plan.
Having considered the Rail Baltica progress report provided by LTG and the joint venture RB Rail AS, the Minister has requested the Board of LTG to submit a risk management plan to the shareholder by 1 July on how to accelerate project delivery.
„The current geopolitical situation encourages rapid integration into the European railway network, increasing the quality and capacity of transport infrastructure, but the major rail projects are now delayed, with some of them substantially behind schedule. I call on the board of LTG to take a serious look at the situation and take immediate action to manage the risks and accelerate the work,” said the Minister of Transport and Communications, Mr Skuodis.
The risk of losing part of the EU funds for the project has been repeatedly indicated to the company’s Board. The need to accelerate the strategic railway projects and to complete the major construction work on the European gauge line to Panevėžys by 2024 was also clearly stated in the Letter of Expectations of the Ministry of Transport and Communications to LTG back in 2022.
If the Rail Baltica project is not implemented on time as planned, the Ministry sees a risk that Lietuvos Geležinkeliai will lose part of the EU funds earmarked for the project. The responsibility for this situation lies with the management of LTG, the company responsible for the implementation of Rail Baltica in Lithuania. The delays could lead to the loss of EU funding, most of which is assigned for the construction of the railway bridge over the Neris River.
Despite the delays, Lithuania has made the most progress in implementing the Rail Baltica project, compared to the three Baltic states: the most mature section from Kaunas to the Lithuanian-Latvian border is under construction, with a railway crossing and engineering structures being built on a nearly 30-kilometre stretch from Kaunas to the Lithuanian-Latvian border. It is planned to sign contracts for works on another 70 km long section by the end of this year, public procurement is also planned for the construction of 168 km of tracks.
Rail Baltica is the largest railway infrastructure project in the modern history of the Baltic States and will result in a fully electrified double-track European standard-gauge railway connecting Warsaw, Kaunas, Vilnius, Panevėžys, Riga, Pärnu and Tallinn. The total length of the Rail Baltica railway line in the Baltic States is 870 km: in Lithuania – 392 km, in Latvia – 265 km, and in Estonia – 213 km.
Pranešimą paskelbė: Žydrūnė Tursaitė, LR Susisiekimo ministerija
Automobilio priežiūra – tai ne tik techninė būklė, bet ir estetinė išvaizda. Vienas iš svarbiausių žingsnių siekiant išlaikyti automobilio dažus spindinčius ir apsaugotus – teisingas poliravimas. Tačiau net ir turint geriausią poliravimo pastą, neteisingas jos naudojimas gali ne tik neduoti norimo rezultato, bet ir pakenkti automobilio dažų dangai. Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai daromas klaidas naudojant […]
2024 metų pabaigoje Lietuvos oro uostų (LTOU) skelbtame tarptautiniame konkurse Vilniaus oro uosto naujo atvykimo terminalo architektūrinei idėjai atrinkti sulaukta dvylika pasiūlymų. Visos konkursui pateiktos architektūrinės idėjos, kurios atitiks konkurso pateikimo reikalavimus ir dar bus patikrintos, nuo šios savaitės bus skelbiamos viešai oficialiame konkurso puslapyje www.vnocompetition.lt bei eksponuojamos Lietuvos architektų sąjungos (LAS) patalpose. „Šiandien žengiame […]
Transporto sektorius Lietuvoje – vienas didžiausių aplinkos teršėjų. Žmonių ir prekių judėjimas generuoja daugiau nei trečdalį visų šalies šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisijų. Tiek lengvųjų automobilių, tiek sunkiojo transporto sektoriuose viena iš veiksmingiausių priemonių mažinti transporto sukeliamą aplinkos taršą – iškastinio kuro keitimas alternatyviuoju kuru, pavyzdžiui elektra. Šį sprendimą reikšmingai remia ir valstybė. Nepraleisti […]
„Via Lietuva“ su kitomis Baltijos šalių kelių infrastruktūros bendrovėmis iki 2027 metų pabaigos planuoja įgyvendinti projektą, kuris užtikrins nepertraukiamą 5G interneto ryšį visame „Via Baltica“ kelyje. Talino universiteto pasiūlytas projektas garantuos, jog šiuo metu stringantis 5G ryšys būtų pasiekiamas Baltijos šalių pasienio ruožuose. Tai reikšmingai pagerins ne tik vairuotojų bei keliautojų patirtį, bet ir sudarys […]
Elektriniai krautuvai tapo neatsiejama logistikos, sandėliavimo ir gamybos procesų dalimi. Kaip nurodoma tarptautiniame 2024 metų naudotų krautuvų reitinge, šios technikos gamintojų tarpe lyderio pozicijas užsitikrino Vokietijos įmonė „Linde“. Statistika kalba pati už save: šio gamintojo elektriniai krautuvai užėmė beveik 26 proc. naudotų krautuvų rinkos ir gerokai pralenkė konkurentus. Kuo šio gamintojo technika išsiskiria iš kitų […]
2025 m. kovo 20 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Šiuo metu įstatyme nustatyta, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję […]