Likus savaitei iki konkurso „Metų automobilis 2025“ kulminacijos, išrinkti finalininkai, iš kurių komisijos nariai gyvame renginyje VILNIUS TECH lapkričio 29 dieną išrinks „Metų automobilį 2025“ trijose kainų kategorijose.
Visi nominuotieji automobiliai išgyveno intensyvių bandymų ir specializuotų matavimo pratimų programą, savo ratais jautė asfaltą, grindinį, žvyrą, betoną, smėlį, lietų, šarmą ar neįprastus visureigių eksperto Audriaus Stonio įrenginius. Kiekvieną savu stiliumi vairavo 10 komisijos narių, keletas ekspertų ir svečių. Matavimų rezultatai, įspūdžiai ir nuomonės buvo kruopščiai fiksuojamos, verčiamos balais, taškais ir vertinimais. Susumavus, paaiškėjo trys geriausieji kiekvienoje iš trijų kainų kategorijų.
Kategorijos iki 40 000 EUR finalininkai:
Cupra Terramar
Žemė ir jūra – šiuos du žodžius ispanai užkodavo „Terramar“ pavadinime. Pristatydami šį modelį „Cupra“ atstovai žadėjo, kad kiekvienas jų gaminamas automobilis turės sportišką pakabą bei vairą. Konkursui pateiktas modelis varomas dviejų litrų 265 AG turbininiu varikliu ir iki šimto įsibėgėja per mažiau nei šešias sekundes. Gal šie skaičiai ir negali lygintis su moderniais sportiniais automobiliais, tačiau pastarieji negali pasigirti 508 litrų bagažine, kurią turi „Terramar“.
Dacia Duster
Iš bjauriojo ančiuko į… na, gal ne gulbę, bet naujojo „Duster“ pasikeitimas labai ryškus ir abejingų nepaliekantis. O ir bjauriuoju ančiuku vadinti ankstesnio modelio tikrai nėra už ką. Bene racionaliausiai įkainotas krosoveris šių metų komisiją nustebino puikiais rezultatais specializuotų bandymų programoje. Lengvas, turintis viską, ko reikia, ir stilingas, o taip pat ir pajėgus bekelėje. Žinoma, geriausia pabaigai – šio modelio kaina pati mažiausia konkurse.
Škoda Superb
Vienas iš dviejų dyzelinių konkurse dalyvaujančių automobilių ir vienas iš trijų universalų. Panašu, kad tai nykstanti rūšis, tačiau vis dar siūlanti viską, ko gali prireikti – vienu baku „Superb“ gali įveikti daugiau nei 1000 kilometrų, o bagažinės erdve gali konkuruoti su didžiausiais krosoveriais. Pamenat seną reklaminę dainelę? Ir ir darbą, ir į sodą, nuvažiuosi tu su „Škoda“. Į finalą tikrai nuvažiavom.
Kategorijos nuo 40 000 iki 60 000 EUR finalininkai:
Hyundai Santa Fe
Korėjiečiai jau kurį laiką, atrodo, laiko įjungę aukštesnę pavarą. Tą tik patvirtina naujasis „Santa Fe“ modelis, kurio dizainas nepalieka abejingų. Jums jis gali patikti, galite jo nekęsti, bet tvirtą nuomonę apie jį tikrai susidarysite. Didelis, erdvus, komfortiškas ir talpinantis net septynis svečius savo salone. Visi „Santa Fe“ varomi keturiais ratais ir turi hibridinę sistemą. Įprastą ar įkraunamą jau kiekvieno pasirinkimas. Niekam nereikalingas faktas: net 70 procentų komisijos vienu metu gali tilpti į šį kvadratinį, 253 AG dičkį.
Renault Scenic
Prieš porą metų „Megane“ tapo Lietuvos metų elektromobiliu, o dabar komisijos rankose didesnis šio modelio giminaitis „Scenic“. Šis elektromobilis negali pasigirti kosminiais pagreičio skaičiais ar milžiniška arklių kaimene, tačiau viena įkrova jis nuvažiuoja daugiau nei 600 kilometrų, o bazinio automobilio kaina telpa į „lengvatinę kategoriją“.
Toyota Camry
Vienintelis šio konkurso sedanas, beveik išnykusi rūšis. Kaip ir įprasta „Toyota“ automobiliuose, šis modelis varomas modernia hibridine sistema – tai penktosios kartos savaime įsikraunantis hibridas, suporuotas su 2,5 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu. Bendra galia siekia 230 AG. Ar krosoverių pasaulyje dar yra vietos sedanams?
Kategorijos nuo 60 000 EUR finalininkai:
Audi Q6 e-tron
Elektrinis krosoveris, pasižymintis santūriu ir tuo pačiu moderniu vokišku dizainu, o viduje – kokybiškos medžiagos bei komfortas, kokio galima tikėtis iš modelio, kurio net bazines komplektacijas galima vadinti prabangiomis. Gamintojo teigimu, viena įkrova šis modelis gali įveikti daugiau nei 600 kilometrų, o iki šimto įsibėgės per beveik šešias sekundes (387 AG). Q6 jau spėjo pasižymėti – automobilis labai gerai pasirodė visose penkiose specialiosiose nominacijose.
Toyota Land Cruiser
Legenda sugrįžo. Tikriausiai, vienas ryškiausių „Land Cruiser“ pokyčių per modelio istoriją, o taip pat ir dideli „Toyota“ lūkesčiai. Visais laikais šis visureigis buvo žinomas kaip gebantis įveikti sudėtingiausius kelius. Komisija į purvynus jo nevežė, bet dzūkišką smėlį visureigis išbandė, o ant specialios platformos buvo patikrintos visos svarbiausios visureigio savybės.
Volkswagen ID.7
Krosoverių pasaulyje šis modelis tikras vienaragis – „VW ID.7 Tourer“ yra elektrinis universalas. Elektromobilis aprūpintas 77 kWh baterija, kuri leidžia viena įkrova įveikti iki 573 km. Netikėta, bet šis vokiškas universalas varomas galine ašimi ir šimtą km/val pasiekia per 6,6 sekundes, tad talpus šeimos automobilis gali būti net ir sportiškas. Konkursui pateiktas variantas generuoja 286 AG, o taip pat galimas ir 340 AG variantas su visais varančiais ratais.
Pagrindiniai „Metų automobilis 2025“ rėmėjai yra koncernas „Continental” ir draudimo bendrovė „Balcia Insurance SE”.
Konkursą taip pat remia „Bitė Lietuva”, „Inbalance grid”, „Transeksta”, Lietuvos sporto centro kompleksas „Druskininkai”, Vilniaus automechanikos ir verslo mokykla, VILNIUS TECH. Informaciniai rėmėjai: „TV3 Group“, „Power Hit Radio“, „Auto Bild Lietuva“, portalas autoplius.lt. Komunikacijos partneriai – finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Fcomm“.
Daugiau informacijos:
Valdas Valiukevičius
Tel.: +370 659 11055
Pranešimą paskelbė: Liutauras Elkimavičius, Fcomm, UAB
Naujajame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale jau įdiegtos visos technologijos ir šiuo metu vyksta jų derinimo ir vidinio testavimo darbai. Moderniausia įranga pagrindiniame šalies oro uoste leis dvigubai išplėsti keleivių aptarnavimo pajėgumus, pagreitins procesus bei užtikrins dar geresnę keliavimo patirtį. „Siekdami turėti pažangiausią oro uosto išvykimo terminalą Baltijos šalyse, vykdėme daugiau kaip 15 didesnių ar […]
Klimato neutralumas iki 2050 m., automobilių su vidaus degimo varikliais gamybos ir pardavimo uždraudimas nuo 2035 metų ir t.t. Tai – priemonės, kurios kasmet vis labiau turėtų skatinti perėjimą prie elektromobilių. Vis dėlto, panašu, kad bent jau verslai skubėti nelinkę, mat 2024 m. augant Europos komercinių transporto priemonių pardavimams, elektromobiliai tame tarpe nesudarė itin reikšmingos […]
5 programėlės, kurios pravers kiekvienam vairuotojui Šiais laikais galima rasti programėlę kiekvienai gyvenimo sričiai – ne išimtis ir automobilio vairavimas. Rinkoje siūloma daugybė mobiliųjų aplikacijų, kurios ne tik palengvina kasdienę automobilio priežiūrą, bet ir padeda išvengti aibės nepatogumų kelyje. Tačiau kaip išsirinkti vertingiausias? Rinkos ekspertai dalinasi penkiomis naudingomis programėlėmis, kurios pravers tiek pradedantiesiems, tiek ir […]
„Adampolis Group“, įtvirtinusi savo pozicijas kaip oficiali „MAN Truck & Bus“ atstovė Lietuvoje ir Suomijoje, pradeda ambicingą plėtros projektą Kaune. Statomame naujame verslo komplekse bus sutelktos visos įmonių grupės paslaugos, o jame įsikursianti „MAN Truck & Bus Lietuva“ atstovybė taps vienu didžiausių MAN aptarnavimo centrų Europoje. „Adampolis Group“ yra viena didžiausių komercinio transporto bei specialiosios […]
2024m. gruodžio 3 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas pradėjo svarstyti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas, kuriomis siūloma aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės pareigūnams panaikinti teisę keliuose stabdyti dalį transporto priemonių ir tikrinti jų į aplinką išmetamų teršalų kiekį bei panaikinti privalomosios techninės apžiūros dokumentų galiojimą. […]
Šveicarijos tarptautinės oro linijos („Swiss International Air Lines“) nuo 2025 m. aviacijos sezono pradžios padidins skrydžių tarp Vilniaus ir Ciuricho skaičių. Reguliarūs tiesioginiai skrydžiai vasaros mėnesiais bus vykdomi kasdien. „Swiss International Air Lines“ (SWISS) skelbia, kad nuo 2025 m. aviacijos sezono pradžios tarp Vilniaus ir Ciuricho skraidys dažniau. Lyginant su 2024 m. vasaros sezonu, vežėjo […]