Mašinos generatoriaus gedimo požymiai

1

Mašinos generatoriaus gedimo požymiai

Šiuolaikiniuose automobiliuose yra generatoriai, turintys reikšmingų pranašumų, įskaitant aukštą patikimumo lygį ir ilgą tarnavimo laiką. Automobilio generatorius yra vienas iš pagrindinių elektros grandinės elementų, tačiau tam tikromis aplinkybėmis jie irgi sugenda.

Generatoriaus tikslas yra mechaninę energiją paversti į elektros energiją, kad būtų galima įkrauti akumuliatorių ir suteikti transporto priemonei reikiamą elektros energiją naudojimo metu.

Gresiančio automobilio generatoriaus gedimo požymiai

Generatorius yra neatskiriama bet kurios mašinos dalis, sistemos dalis, kurios kiekvieno elemento gedimas reiškia viso mechanizmo gedimą. Generatorių remontas yra gana dažna paslauga šiuolaikinėse autoservisuose, daugelis žmonių kreipiasi į meistrus su tokia problema. Dažnai nesunku išvengti didelių išlaidų remontui, tereikia atidžiai įsiklausyti į savo automobilį ir pastebėti artėjančio gedimo simptomus. Generatorius yra elementų sistema, kai vienas iš jų sugenda, jis gali pritraukti kitus elementus, o tai neišvengiamai padidins ir remonto kainą.

Kad ir koks būtų gedimas, automobilių generatorių remontas yra procedūra, kurią turėtų atlikti tik profesionalai, atlikę išsamią diagnostiką. Generatorių geriausia rinktis internetu, kur išsamiai galėsite susipažinti su parametrais reikalingais jūsų vairuojamam automobiliui.

Pagrindiniai generatoriaus gedimo požymiai:

  • Pagrindinis generatoriaus gedimo rodiklis yra mažas akumuliatoriaus įkrovos

indikatorius, esantis prietaisų skydelyje. Pagrindinis gedimo simptomas yra nepakankama lemputės reakcija į variklio užvedimą. Dažniausias gedimas šiuo atveju yra kontaktų nutrūkimas dėl kondensacijos. Tai rimtas ženklas, kad relės šepečiai yra padengti anglies nuosėdomis ir negali atlikti savo funkcijų.

  • Silpnai šviečiantys arba nuolat mirksintys priekiniai žibintai. Antras ženklas, kai

galime numanyti, kad generatorius genda.

  • Pašalinis triukšmas yra netinkamo generatoriaus požymis. Tai gali būti:

švilpimas nuo diržo slydimo, guolių dundėjimas, girgždėjimas, dūzgimas.

Generatoriaus gedimas gali būti pastebimas iš anksto ir neatsiranda netikėtai. Jei vairuotojas bus dėmesingas, jis tikrai tai pastebės.

Kiti skelbimai:
 
Kaip serviruoti stalą šventėms?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose
 
Keltuvų nuoma

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Pirmąjį lietuvišką autonominį hibridinį universalios paskirties visureigį kurianti bendrovė „Ostara“ įveikė lauko bandymų etapą ir pereina prie nuotolinio valdymo ir autonominio režimų vystymo. Visureigio „Krampus Mk1“ technologijų demonstratorius elektrinės pavaros režimu įveikė bandymus greičio trasoje įvairiomis oro sąlygomis, įskaitant 0-0,5 laipsnių temperatūrą, lietų ir stiprų priešpriešinį vėją. „Kyviškių aerodrome bagio klasės visureigis „Krampus“ buvo testuojamas […]