Maksimali galia: „Audi SQ8 TDI“

1

Maksimali galia: „Audi SQ8 TDI“

„Audi“ pristato sportiškiausią Q šeimos modelį „SQ8 TDI“. Aštuonių cilindrų dyzelinis variklis su dviem turbinomis dideliam SUV-kupė automobiliui suteikia įspūdingas dinamines savybes ir pasižymi dideliu efektyvumu. Pavaros ir pakabos technologijos, tarp kurių yra ir sportinis diferencialas, svyravimo stabilizavimo sistema ir visi vairuojamieji ratai, užtikrina itin didelį manevringumą. Lietuvoje „Audi SQ8 TDI“ bus galima užsisakyti jau liepos viduryje.

Galia ir efektyvumas: 4.0 TDI variklis su elektriniu kompresoriumi
„Audi SQ8 TDI“ dviejų turbinų V8 variklis yra galingiausias dyzelinis motoras Europos rinkoje. Jis apjungia įspūdingą galią su dideliu degalų taupymo efektyvumu, kuriuos užtikrina itin pažangios technologijos. Variklis pasiekia 320 kW (435 AG) galią ir 900 Nm sukimo momentą nuo 1250 iki 3250 aps./min. Tai leidžia SUV-kupė su 4.0 TDI varikliu įsibėgėti lyg sportiniam automobiliui – 100 km/h pasiekiami vos per 4,8 sekundes, o elektronikos apribotas maksimalus greitis siekia 250 km/h. Galia ratams perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ transmisiją ir nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą.

Elektra varomas kompresorius užtikrina dviejų turbinų veikimą pajudant ir įsibėgėjant net ir esant itin mažiems sūkiams, todėl V8 TDI motoras visada gali veikti maksimalia galia. Energiją kompresoriui tiekia 48 voltų elektros sistema, kuri taip pat yra ir hibridinės MHEV sistemos energijos šaltinis. Šios sistemos starteris-generatorius stabdant rekuperuoja energiją, kuri yra kaupiama ličio-jonų akumuliatoriuose. Ši hibridinė technologija realiomis važiavimo sąlygomis padeda sutaupyti iki 0,5 l /100 km degalų.

Pažangios technologijos: pakaba

„Audi SQ8 TDI“ standartinėje įrangoje turi dinaminę „Audi drive select“ valdymo sistemą ir adaptyvią pneumatinę pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. Pneumatinė pakaba kėbulo aukštį keičia iki 90 mm siekiančiu diapazonu, taip automobilį geriausiai pritaikant važiuoti skirtinga kelio danga. Papildomai pasirenkamos technologijos, tokios kaip sportinis diferencialas, dar labiau pagerina automobilio dinamiką, sukibimą ir stabilumą. Greitai važiuojant posūkyje sportinis diferencialas sukimo momentą aktyviai skirsto tarp galinių ratų, taip kartu su savaime užsiblokuojančiu „quattro“ pavaros tarpašiniu diferencialu užtikrinant itin tikslų ir saugų posūkių įveikimą. Su standartine progresyvia vairo sistema papildomai galimi ir visi vairuojamieji ratai. Važiuojant nedideliu greičiu didesnį manevringumą užtikrina į priešingą priekiniams ratams pusę pasukami galiniai ratai. Važiuojant didesniu kaip 60 km/h greičiu galiniai ratai pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip padidinant automobilio stabilumą.

Ypatingi S modelių elementai: dizainas

Trumpai „Audi SQ8 TDI“ išvaizdą apibūdinti galima kaip išskirtinę, sportišką ir tvirtą. Charakteringi išorės dizaino elementai yra dar labiau paryškinti ir pabrėžia ypatingą prabangiausio gamos modelio statusą. Aštuoniakampės vientisos grotelės turi dvigubas pertvaras, kurios sujungtos dideliu matinio sidabro spalvos apvadu. Apačioje esančios tokios pačios spalvos apsaugos užtikrina, kad priekinis ir galinis buferiai yra dar išraiškingesni. Automobilis turi sumontuotus 21 colio ratlankius, papildomai galima užsisakyti ir išskirtinius 22 colio skersmens ratlankius.

Sumanus junglumas: valdymas, multimedijos sistema ir pagalba vairuotojui
Standartinis virtualus prietaisų skydelis „Audi virtual cockpit“ itin dera sportiškame automobilio salone ir turi S modeliams būdingus raudonos spalvos grafinius elementus. Visos pagrindinės funkcijos yra valdomos dviejuose dideliuose ekranuose.

Prisitaikanti greičio palaikymo sistema su važiavimo savo eismo juosta pagalba užtikrina dar saugesnę ir patogesnę kelionę. Ši sistema apima tokias technologijas kaip prisitaikantis greičio palaikymas, važiavimo spūstyse ir aktyvi važiavimo eismo juosta pagalba. Drauge su efektyvumo pagalba sistema iš anksto pristabdo ir vėl akceleruoja „Audi SQ8 TDI“ remiantis jutiklių ir navigacijos sistemos duomenimis, taip pat atsižvelgiant į kelio ženklus. Važiuoti mieste padeda tokios sistemos kaip važiavimo sankryžose ir atbulinės eigos pagalba, taip pat 360 laipsnių vaizdo kamera.

Naujojo Audi SQ8 TDI nuotraukas rasite čia.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
AUDIMAS Trumpa tampri marginta suknelė 20FL-012 Water Printed XL
 
AUDIMAS Ilgi daugiafunk.paplūdimio šortai 2011-518 Dutch Blue 56
 
AUDIMAS Parka su pašiltinimu THERMORE 2011-407 India Ink L
 
Nike 22-97-15-7 Black 15 42,5
 
AUDIMAS Atsegamas džemp. medv. vidumi 20LT-406 Black XL

Rekomenduojame

Pėsčiųjų ir dviračių takams skirta beveik 14,7 mln. eurų

Pėsčiųjų ir dviračių takams skirta beveik 14,7 mln. eurų

Dviračių ir pėsčiųjų takams tiesti ir rekonstruoti bei kitoms kelių saugumo priemonėms įrengti susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu šiemet skirta beveik 14,7 mln. eurų. Šios investicijos suteikiamos iš Vyriausybės skirtų 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės kelių infrastruktūrai.  „Geriausia motyvacija automobilį iškeisti į aplinką tausojančią dviratę transporto priemonę yra kokybiški dviračių takai, leidžiantys žmonėms […]

VGTU užsibrėžė išauginti naują kosmoso startuolių kartą

VGTU užsibrėžė išauginti naują kosmoso startuolių kartą

Lietuvai siekiant narystės Europos kosmoso agentūroje, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Antano Gustaičio aviacijos institutas vienas pirmųjų ėmėsi stiprinti šalies  kosmoso bendruomenę. Praėjusiais metais atnaujinta universiteto Aeronautikos inžinerijos magistrantūros programa studentams siūlo unikalią galimybę – pradėti kurti kosmoso startuolį dar studijų metais ir taip išnaudoti augančio kosmoso sektoriaus galimybes.  Pasak VGTU Antano Gustaičio aviacijos instituto […]

Susisiekimo ministerija skelbia dalį geležinkelio elektrifikavimo projektų audito išvadų

Susisiekimo ministerija skelbia dalį geležinkelio elektrifikavimo projektų audito išvadų

Siekdama maksimalaus skaidrumo ir informuodama visuomenę apie valstybinės reikšmės projektų įgyvendinimą, Susisiekimo ministerija skelbia dalį geležinkelio elektrifikavimo projektų vidaus audito išvadų. Visą audito ataskaitą numatoma paviešinti artimiausiu metu, kai bus gauta AB „Lietuvos geležinkeliai“ nuomonė dėl ataskaitoje esančios informacijos konfidencialumo. „Atliekant auditą, net ir negavus visos informacijos, nustatyta juridinių faktų ir aplinkybių, leidžiančių abejoti vieno […]

Papildomos investicijos į kelius gerins sąlygas verslui ir darbo vietų kūrimui

Papildomos investicijos į kelius gerins sąlygas verslui ir darbo vietų kūrimui

Šalies savivaldybės, pasirengusios gerinti susisiekimą su teritorijomis, kuriose kuriamos darbo vietos, šiemet sulauks beveik 5,3 mln. eurų papildomų investicijų. Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu šios lėšos paskirstytos 13-ai prašymus pateikusių savivaldybių, esančių skirtinguose Lietuvos regionuose.   „Prašymų finansuoti tokius kelius sulaukėme gerokai daugiau, tačiau siekdami greitesnio poveikio ekonomikai lėšų skyrėme tik gerai parengtiems projektams, kurie […]