Maksimali galia: „Audi SQ8 TDI“

1

Maksimali galia: „Audi SQ8 TDI“

„Audi“ pristato sportiškiausią Q šeimos modelį „SQ8 TDI“. Aštuonių cilindrų dyzelinis variklis su dviem turbinomis dideliam SUV-kupė automobiliui suteikia įspūdingas dinamines savybes ir pasižymi dideliu efektyvumu. Pavaros ir pakabos technologijos, tarp kurių yra ir sportinis diferencialas, svyravimo stabilizavimo sistema ir visi vairuojamieji ratai, užtikrina itin didelį manevringumą. Lietuvoje „Audi SQ8 TDI“ bus galima užsisakyti jau liepos viduryje.

Galia ir efektyvumas: 4.0 TDI variklis su elektriniu kompresoriumi
„Audi SQ8 TDI“ dviejų turbinų V8 variklis yra galingiausias dyzelinis motoras Europos rinkoje. Jis apjungia įspūdingą galią su dideliu degalų taupymo efektyvumu, kuriuos užtikrina itin pažangios technologijos. Variklis pasiekia 320 kW (435 AG) galią ir 900 Nm sukimo momentą nuo 1250 iki 3250 aps./min. Tai leidžia SUV-kupė su 4.0 TDI varikliu įsibėgėti lyg sportiniam automobiliui – 100 km/h pasiekiami vos per 4,8 sekundes, o elektronikos apribotas maksimalus greitis siekia 250 km/h. Galia ratams perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ transmisiją ir nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą.

Elektra varomas kompresorius užtikrina dviejų turbinų veikimą pajudant ir įsibėgėjant net ir esant itin mažiems sūkiams, todėl V8 TDI motoras visada gali veikti maksimalia galia. Energiją kompresoriui tiekia 48 voltų elektros sistema, kuri taip pat yra ir hibridinės MHEV sistemos energijos šaltinis. Šios sistemos starteris-generatorius stabdant rekuperuoja energiją, kuri yra kaupiama ličio-jonų akumuliatoriuose. Ši hibridinė technologija realiomis važiavimo sąlygomis padeda sutaupyti iki 0,5 l /100 km degalų.

Pažangios technologijos: pakaba

„Audi SQ8 TDI“ standartinėje įrangoje turi dinaminę „Audi drive select“ valdymo sistemą ir adaptyvią pneumatinę pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. Pneumatinė pakaba kėbulo aukštį keičia iki 90 mm siekiančiu diapazonu, taip automobilį geriausiai pritaikant važiuoti skirtinga kelio danga. Papildomai pasirenkamos technologijos, tokios kaip sportinis diferencialas, dar labiau pagerina automobilio dinamiką, sukibimą ir stabilumą. Greitai važiuojant posūkyje sportinis diferencialas sukimo momentą aktyviai skirsto tarp galinių ratų, taip kartu su savaime užsiblokuojančiu „quattro“ pavaros tarpašiniu diferencialu užtikrinant itin tikslų ir saugų posūkių įveikimą. Su standartine progresyvia vairo sistema papildomai galimi ir visi vairuojamieji ratai. Važiuojant nedideliu greičiu didesnį manevringumą užtikrina į priešingą priekiniams ratams pusę pasukami galiniai ratai. Važiuojant didesniu kaip 60 km/h greičiu galiniai ratai pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip padidinant automobilio stabilumą.

Ypatingi S modelių elementai: dizainas

Trumpai „Audi SQ8 TDI“ išvaizdą apibūdinti galima kaip išskirtinę, sportišką ir tvirtą. Charakteringi išorės dizaino elementai yra dar labiau paryškinti ir pabrėžia ypatingą prabangiausio gamos modelio statusą. Aštuoniakampės vientisos grotelės turi dvigubas pertvaras, kurios sujungtos dideliu matinio sidabro spalvos apvadu. Apačioje esančios tokios pačios spalvos apsaugos užtikrina, kad priekinis ir galinis buferiai yra dar išraiškingesni. Automobilis turi sumontuotus 21 colio ratlankius, papildomai galima užsisakyti ir išskirtinius 22 colio skersmens ratlankius.

Sumanus junglumas: valdymas, multimedijos sistema ir pagalba vairuotojui
Standartinis virtualus prietaisų skydelis „Audi virtual cockpit“ itin dera sportiškame automobilio salone ir turi S modeliams būdingus raudonos spalvos grafinius elementus. Visos pagrindinės funkcijos yra valdomos dviejuose dideliuose ekranuose.

Prisitaikanti greičio palaikymo sistema su važiavimo savo eismo juosta pagalba užtikrina dar saugesnę ir patogesnę kelionę. Ši sistema apima tokias technologijas kaip prisitaikantis greičio palaikymas, važiavimo spūstyse ir aktyvi važiavimo eismo juosta pagalba. Drauge su efektyvumo pagalba sistema iš anksto pristabdo ir vėl akceleruoja „Audi SQ8 TDI“ remiantis jutiklių ir navigacijos sistemos duomenimis, taip pat atsižvelgiant į kelio ženklus. Važiuoti mieste padeda tokios sistemos kaip važiavimo sankryžose ir atbulinės eigos pagalba, taip pat 360 laipsnių vaizdo kamera.

Naujojo Audi SQ8 TDI nuotraukas rasite čia.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Lakštinė stangrinanti veido kaukė, 25 ml
 
HELLY HANSEN Koppervik Black/Ebony/Grey Fog 45
 
Vagabond Kenova 4457-201 Black 36
 
HELLY HANSEN Seraphina Women's Oatmeal/Natura/Cement 38
 
REIMA Ivalo Black 36
Naujas „e-tron“ šeimos SUV kupė: „Audi e-tron Sportback“

Naujas „e-tron“ šeimos SUV kupė: „Audi e-tron Sportback“

„Ateitis yra elektrinė“ – „Audi“ nuosekliai laikosi savo strategijos ir pristato antrą „e-tron“ gamos modelį. „Audi e-tron Sportback“ yra dinamiškas 300 kW galios SUV kupė, vienu įkrovimu galintis nuvažiuoti iki 446 kilometrų. Jo skaitmeniniai „matrix LED“ žibintai yra pirmą kartą panaudoti serijinės gamybos automobilyje. Šviesa yra išskaidoma į mažiausius pikselius ir gali būti nukreipta su […]

  Straipsniai »

Antialkoholiniai variklio užraktai padės neprarasti vairavimo įgūdžių

Nuo kitų metų pražios įsigalios Susisiekimo ministerijos teiktos pataisos dėl antialkoholinių variklio užraktų naudojimo. Nauja tvarka leis vairuotojams, praradusiems vairuotojo pažymėjimą dėl vairavimo neblaiviam, anksčiau nei nustatytas terminas susigrąžinti vairuotojo pažymėjimą, sutikus su galimybe vairuoti tik tokias transporto priemones, kuriose būtų įdiegti antialkoholiniai variklio užraktai. Vairuotojui, kuris vairavo neblaivus, teismas ar kita nusižengimą nagrinėjanti institucija […]

  Straipsniai »

Seimo SRDK pirmininko pavaduotojo T. Tomilino pranešimas: „Komitetas svarstys, kaip įgyvendinama Seimo rezoliucija dėl tolimųjų reisų vairuotojų“

2019 m. lapkričio 19 d. pranešimas žiniasklaidai Rytoj Seimo Socialinių reikalų ir darbo komitetas (SRDK) tęsia parlamentinę kontrolę dėl tolimųjų reisų vairuotojų. 10.45 val. rengiamas pasitarimas dėl komandiruojamų darbuotojų ir kelių eismo transporto vairuotojų darbo sąlygų. „Paaiškėjus skandalingiems faktams dėl kai kurių įmonių veiksmų Norvegijoje, mes norime išgirsti tiesiogiai iš atsakingų institucijų ir tarnybų, kaip […]

  Straipsniai »

Trišalėje taryboje „Linava“ prognozuoja sunkią situaciją: 35 tūkst. gali likti be darbo

Antradienį vykusioje Trišalėje taryboje pristatyta Lietuvos krovinių vežimo automobiliais sektoriaus konkurencingumo ekonominė analizė: baiminamasi, kad mokestiniai perversmai daugybę mažų transporto įmonių pasmerks bankrotui, o situacija kelių transporto sektoriuje taps nevaldoma. Trišalės tarybos nariams buvo pateikta Lietuvos krovinių vežimo automobiliais sektoriaus konkurencingumo ekonominę analizė, kurią pristatė jos autorė, Baltijos tyrimų ir plėtros instituto (Baltic Institute for […]

  Straipsniai »