Maistas į namus Vilniuje – iš žavios mechatronikos inžinierės rankų: pagal uždarbį pirmauja

1

Maistas į namus Vilniuje – iš žavios mechatronikos inžinierės rankų: pagal uždarbį pirmauja

Šiuo metu didžiausias 27 metų Shazios Khan tikslas – susitelkti į svajonių darbo daiktų interneto ar programinės įrangos kūrimo srityje paieškas. Visgi net gavusi lūkesčius atitinkantį pasiūlymą mechatronikos inžinierė nežada mesti maisto išvežiotojos užsiėmimo. Mergina atsidūrė didžiausią uždarbį gaunančiųjų kurjerių topo viršūnėje. Lyginant su kitų partnerių moterų pajamomis, ji netgi absoliučiai pirmauja. Kokia tokios sėkmės strategijos paslaptis? Daug lemia meistriškai įvaldytas įgūdis, turimas pomėgis ir… šypsena.

Vežiojant maistą visą dieną svarbu planuoti laiką

Iš Indijos studijuoti Kauno technologijos universitete atvykusi S. Khan magistro laipsnį įgijo pernai vasarą ir įsidarbino tarptautinėje programavimo ir informacinių technologijų bendrovėje. Tačiau per metus suprato, kad jos vieta ne ten, ir prisijungė prie laikinosios sostinės „Bolt Food“ maisto kurjerių gretų.

Veiklos Kaune etapą mergina užbaigė simboliškai – spalį pasipildė sąskaitą beveik 2150 Eur, pateko į daugiausiai pajamų sugeneravusių partnerių Kaune trejetuką ir uždirbo daugiausia iš visų maistą šiame mieste pristatančių moterų. Lapkritį S. Khan persikėlė į Vilnių ir toliau sėkmingai derina maisto pristatymą bei profesinio kelio paieškas.

„Susiklostė taip, kad pajutau, jog eidama į darbą, kuriame nerealizuoju savęs 100 procentų, gaištu laiką. Tad nusprendžiau verčiau susikoncentruoti į iš tiesų džiuginsiančios karjeros siekį. Galimybė 8–10 valandų per parą, tačiau pagal man tinkantį grafiką, tapti maisto kurjere leidžia susitelkti į asmeninį tobulėjimą ir pasiruošimą būsimai pozicijai“, – atvirauja S. Khan.

Tiesa, išlaikyti balansą tarp įgytos profesijos žinių gilinimo, visą darbo dieną trunkančios veiklos  pragyvenimo šaltiniui užsitikrinti bei kokybiško poilsio būtų sunku be laiko planavimo: „Tai viena iš mano asmeninių stiprybių, kuria naudojuosi visose gyvenimo srityse. Gebu parą susidėlioti taip, kad net pristatydama maistą naktimis išlaikau produktyvumą ir „neišsimušu“ iš tikslaus gyvenimo ritmo.“

Nepagailėjo patarimų platformos kolegoms

Vairavimas – S. Khan stichija ir dar viena priežastis, kodėl mechatronikos inžinierė mielai naudojasi kiekviena proga leistis į kelionę nuosavu automobiliu. Pavyzdžiui, Kaune ji mėgdavo patvirtinti užsakymus iš pačių tolimiausių taškų – tokių, kurie jau užmiesčio ribose. Buvo daugybė kartų, kuomet bendrai maisto paėmimo, atvežimo ir grįžimo distancija siekdavo net 20 kilometrų.

„Įžvelgiu tame keleriopą naudą. Negana to, kad pristatymas į tolimiausias lokacijas kainuoja daugiausiai, neretai būtent šie klientai būna dar ir dosniausi arbatpinigių klausimu – juk pagaliau sulaukė kurjerio, kuris nepatingėjo sukarti tokio kelio, kad juos pamaitintų“, – juokauja S. Khan.

Mergina išduoda, kad taip pat stengiasi nuosekliai vadovautis informacija, kuria „Bolt Food“ platforma pasidalija su maistą pristatančiais partneriais.

„Kasdien gauname pranešimus su pristatymo įkainiais tam tikromis valandomis – aš dažniausiai imuosi veiklos tuomet, kai jie aukščiausi. Ir visuomet operatyviai reaguoju į priminimus apie maisto užsakymų bumo valandas – kuomet žmonės labiausiai alkani, tačiau jais pasirūpinančių kurjerių mažiausiai“, – strategijos subtilybėmis noriai dalijasi S. Khan.

Viskas prasideda nuo šypsenos

Paklausta, ar kuriame nors buvimo maisto kurjere etape jai teko susidurti su iššūkiais, mergina atsako, jog šiek tiek baiminosi kalbos barjero. Kaip paskui pati įsitikino – visai be reikalo. Susigaudyti registruojantis platformoje padėjo bičiulis, jau dirbantis maisto kurjeriu, tad startas buvo labai lengvas.

„O dėl bendravimo su klientais nerimavau todėl, kad kol kas moku tik kelis lietuviškus žodžius ar frazes – galiu paklausti vardo, padėkoti, palinkėti skanaus ar gero vakaro. Tačiau supratau, kad pakanka vien nusišypsoti ir pasisveikinti jūsų šalies kalba, norint užmegzti pokalbį. Tad pristatydama maistą šia taisykle ir vadovaujuosi – kol kas gražiausi lietuviški žodžiai „labas“ ir „sveiki“ dar nė karto nepavedė“, – atvirauja S. Khan.

Apie „Bolt“

„Bolt“ – pirmoji Europoje daugiafunkcė programėlė, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. „Bolt“ paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau nei 75 mln. klientų iš 45 šalių Europoje ir Afrikoje. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas, mikromobilumą gerinančios automobilių ir elektrinių paspirtukų dalijimosi paslaugos, maisto į namus bei maisto prekių pristatymas. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką bei siūlyti aplinkai draugiškas paslaugų alternatyvas. „Bolt“ paslaugos teikiamos net 23-uose Lietuvos miestuose.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Rekomenduojame

„Wizz Air“ mokymų centre įdiegė trečią skrydžio simuliatorių

„Wizz Air“ mokymų centre įdiegė trečią skrydžio simuliatorių

2022 m. sausio 25 d. Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ praneša, kad nuo sausio 6 d. jos moderniame mokymų centre Budapešte (Vengrija) veikia trečiasis skrydžių simuliatorius. Naująjį viso skrydžio treniruoklį, kuris yra tiksli A320neo lėktuvo modelio piloto kabinos kopija, oro linijos už 7,7 mln. eurų įsigijo iš Kanados aviacijos technologijų bendrovės „CAE […]

Draudikai primena – kuo skiriasi Kasko ir Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas?

Draudikai primena – kuo skiriasi Kasko ir Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas?

Laikai, kai net ir smulkus eismo įvykis kainuodavo nemažai nervų ir laiko aiškinantis dėl žalos atlyginimo, jau praeityje. Šiandien šie klausimai daugeliu atvejų sklandžiai ir greitai išsprendžiami draudimo dėka. Tačiau draudimas draudimui nelygus, o dalis vairuotojų dar ne visuomet žino, kuo skiriasi Privalomojo transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės ir Kasko draudimų rūšys. Apie jų ypatumus […]

„Rail Balticos“ statyboms tęsti Lietuva prašys apie 687 mln. eurų

„Rail Balticos“ statyboms tęsti Lietuva prašys apie 687 mln. eurų

Lietuva kartu su Latvija, Estija ir bendrąja Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“ pateikė paraiškas gauti papildomą Europos Sąjungos (ES) finansavimą europinės vėžės geležinkelio plėtros projektui „Rail Baltica“. Bendras trijų Baltijos šalių paraiškoje nurodytas projekto finansavimo ES lėšomis poreikis siekia beveik 1,5 mlrd. eurų, iš kurių tiesioginė Lietuvos dalis – 686,7 mln. eurų. ES institucijų […]

Dovilė Aukštuolytė. Laukiamas ES Teisingumo Teismo sprendimas – galimas žingsnis link mažesnės naštos importuotojams ir skaidresnės muitinės veiklos

Dovilė Aukštuolytė. Laukiamas ES Teisingumo Teismo sprendimas – galimas žingsnis link mažesnės naštos importuotojams ir skaidresnės muitinės veiklos

Lietuvoje nekantriai laukiama Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) sprendimo dėl to, ar nustatant importuojamų prekių sandorio vertę Bendrijos muitinės kodeksas leidžia muitinei lyginti šias prekes su kitomis tokiu pačiu TARIC kodu klasifikuojamomis, bet nepanašiomis prekėmis. Sprendimas labai svarbus visiems importuotojams. Išvadą šiuo klausimu praėjusią savaitę paskelbė ESTT generalinis advokatas Nicholas Emiliou, pateikdamas nuomonę, jog bendro […]

Kas laukia keliuose savaitgalį?

Kas laukia keliuose savaitgalį?

Valstybinius kelius prižiūrinti AB „Kelių priežiūra“ informuoja, kad artimiausiomis valandomis snigti nesustos, tačiau intensyvumas po truputį mažėja. Visa kritulių sistema juda iš pajūrio link pietryčių, per naktį šiek tiek pasisuks ir paskutinis sniegas turėtų iškristi šalies šiaurės rytuose ankstyvą rytą. Nors kritulių intensyvumas ir mažėja, tačiau pavojus keliuose išlieka – snygis ir tamsus paros metas […]

Dalis „Via Baltica“ kelio yra nepravažiuojama

Dalis „Via Baltica“ kelio yra nepravažiuojama

Dėl sausio 20 d. po pietų Lenkijos teritorijoje įvykusio eismo įvykio magistraliniame kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, nuo 55 km (Puskelnių) link Lenkijos sienos. eismas paralyžuotas. Susidariusi spūstis užkirto kelią AB „Kelių priežiūra“ žiemos kelių priežiūros mechanizmams pravažiuoti ir atlikti valymo ir barstymo darbus. Tikėtina, kad artimiausiu metu situacija išliks itin prasta ir dėl spūstyje stovėjusių ir […]